פילדלפיה - דנבר בנקודות

Krit123

Well-known member
*הכיסוי מול אמביד נע בין סביר בהחלט לפאניקה מוחלטת. האתגר הוא למנוע ממנו לתפוס את הכדור בתנופה שתאפשר לו לזרוק את עצמו לגוף של השומר ולקבל שריקה, בחלק נכבד מהזמן נאצלנו לשלוח שמירות כפולות די נאיביות שכמעט זלזלו באינטליגנציה שלו ונענו במבטים פנויים לאחרים. חלק מקרדיט מגיע לניק נורס שדואג לסדר וריווח בהתקפה. היה סטרץ' אחד ברבע השלישי בו הרגשתי שמצאנו את המינון הנכון, הוא קיבל את הכדור יחסית מאוחר בשעון הזריקות, העזרה הגיע ממיקום/תזמון נכון, והוא התברבר לכדי איבודים וג'אמפרים לא פשוטים שניתן היה לחיות איתם.

*בשורה התחתונה הפסדנו לג'ו ג'ו. מדהים כמה הוא טוב כג'אמפשוטר וכמה הוא נשען עליהן, היו לו רק 2-3 סלי שדה שהושגו אחרת, ורובן מול הגנה טובה. קצב צבירת הנקודות שלו מפחיד, וחשבתי הצלחנו לצמצם את הצעדה לקו העונשין עד שהעפתי מבט בסטטיסטיקה (12-15). בצד השני הוא עשה כמה טעויות רק שברבע האחרון הוא הרתיע שחקנים מלחתוך לסל בתדירות שמאפיינת אותנו. במחצית הראשונה הם ניצלו זאת על מנת לרוץ ולהשיג נקודות קלות.

*היו לספסל שתי הזדמנויות לפתוח פער קטן שייצר לחץ, פספסו אותן למרות כדורסל עדיף. טוביאס היה אחראי כמעט ישיר לכך, יש לו המון הופעות סקורינג ביעילות חריגה והוא מציב בפניהם התלבטות כנה - האם כדאי לבצע טרייד עבור כוכב שיזיק לו היררכיונית?
מקסי היה טוב ממורי בלנצל את הגרביטי של הביג מן, אם כי ג'מאל כן הצליח למצוא את גורדון מספר פעמים לפני שנעלם קצת בדקות הסיום.
באופן כללי ריספקט לצוות המסייע בשני הצדדים, רובם המוחלט הופיע להתמודדות ולא מכרו את הכוכבים שלהם.

*ג'וקר היה טוב, מרחק של בערך 10% חדות מלהיות מעולה. ניצל את העובדה שנשמר על ידי פורוורד לשיא קריירה בכדורים חוזרים בהתקפה, וקלע מול אמביד באחד על אחד (חשבתי שהצלחנו להדביק לו עבירה שלישית לפני המחצית, מסתבר שטעיתי). סיים עם 3 אסיסטים בלבד, מספר מייצג יותר היה 7-8, הוחטאו שם כמה שלשות פנויות. הוא מאוד השתפר בשמירה אישית, משתמש בגוף להדוף חדירות מפייס אפ בשילוב עם ידיים זריזות בשביל לעקם זווית הלייאפ, רק מה לעשות שהתכונות הללו לא יעילות במיוחד מול ג'אמפשוטר בגובה הזה.

*יופי של יכולת מבראון ופייטון ווטסון, התחרו יפה. השילוב שלהם בתור שומרים ורסטיליים שמסוגלים להחליף חופשי הוא מאוד חזק. הדבר היחיד שעשוי לגרוע מההשפעה של ווטסון בתור שחקן רוטציה היא הסיומת בסל, הוא תמיד "חושף" את הכדור בשלב מסוים, בין אם זה בעלייה או בsummit.

*האזורית שלהם לא הבריקה אך היא כן הכריחה את יוק לקאץ' רחוק מן הסל מספר פעמים. אני תוהה אם לא היינו צריכים לנסות דבר דומה, אולי לפחות מול הרכבי הספסל. עוד wrinkle מעניין נוסף הוא לנסות לבודד את ג'מאל על מקסי בפוסט ולנסות לסחוט דווקא ממנו עבירות.
 

Rapgamer

Well-known member
היה משחק טוב. מסכים עם עיקרי הדברים שלך. הטעות העיקרית שלכם בכיסוי הייתה כשהעזרה הגיעה ממקסי, זה אפשר לאמביד לשחרר מסירות קלות מדי לקלעי עם שחרור זריקה מהיר מכדי שהשחקן הבא ברוטציה יסגור אותו.
רמת ביצוע מטורפת בהתקפה במחצית הראשונה, משני הצדדים.
shout out לבאטום עליו רשומים מספר מהלכים גדולים בהגנה. הוא לא באמת יכול לשמור על מורי או יוקיץ' אבל תחרותי מספיק כדי לגרום להם לעבוד קשה, להבדיל ממיסמאצ'ים אחרים.

פיניקס- סקראמנטו ראיתי רק את דקות הסיום. סקראמנטו הגיעה למשחק הזה אחרי ההפסד הקשוח על הבאזר אצל מילווקי. היא כבר הובילה ב17 הפרש עם 5 דקות לסיום ועדיין הפסידה! אריק גורדון תפר כמה שלשות ובסוף נשרקו לחובת הקינגס שתי עבירות גבוליות בג'אמפ שוטס של KD, בהחלט דרך מסריחה להפסיד משחק צמוד.

אוקלהומה הפסידה בבק טו בק לשתי הקבוצות מLA. שני המשחקים היו טובים ותחרותיים, המכנה המשותף הוא הולמגרן שהסתבך בבעיית עבירות ולא היה מספיק אפקטיבי בהתקפה. היעילות שאפיינה אותו עד לאחרונה היא חסרת תקדים עבור רוקי, נראה האם מדובר בצירוף מקרים או טרנד של עונה ארוכה.
הלייקרס ניצחו יותר מדי משחקי high profile יחסית למאזן השלילי שלהם. אני באמת חושב שזו קבוצת פלייאוף מסוכנת שמסוגלת לעלות הילוך. בנוף הנוכחי במערב הם יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי שיהיה להם בכלל צ'אנס, ועוד לא דיברנו על פציעה של לברון או AD שעלולה לטרוף את הקלפים.
הקליפרס הניעו את הכדור יפה מאוד וההגנה שלהם הייתה טובה ומתואמת, משחק קבוצתי טוב שלהם עם התפוצצות של ג'ורג' לקראת הסיום שהובילה אותם לניצחון. יש לקליפרס מספר שומרים טובים על SGA (שהיה פושר בשני המשחקים), הם הביאו עליו עזרה מוגבלת אבל נענשו פעם אחר פעם ע"י אייזיאה ג'ו. הבחור צלף טהור ברמה הכי גבוהה שיש, קבוצות עדיין לא הפנימו שאסור לעזוב אותו. ג'יי דאב כרגיל נהדר בשני צדי המגרש, קוואי וג'ורג' ביקשו חסימות כדי לקבל שומר אישי אחר שזה סוג של מחמאה בשבילו.

ערב מוצלח למינסוטה שמתרחקת מהבאות בתור אחריה בדירוג. אנחנו לקראת לו"ז נוח שצריך לדעת לנצל.
 

anfield1

Member
יש לנו מאצ'אפ מחורבן עם הלייקרס, 2 המשחקים נגדם היו בעייתיים מאוד וללא שום שליטה מהצד שלנו.
מעבר לדיוויס ששולט לחלוטין בצבע, הם מצופפים בזון ואנחנו מתים על האחוזים לשלוש.

המשחק נגד הקליפרס בבק טו בק היה טוב משציפיתי, ברבע האחרון פול ג'ורג' היה פשוט פנטסטי גם בהגנה על שיי וגם בהתקפה וסיים את זה.

שיי היה בספק למשחק ה1, ובסוף שיחק את שניהם, אני לא אתפלא אם הוא לא היה ב100%.

הבעיה שהלילה יש יוטה בחוץ והם בכושר מפלצתי. זה לא הולך ונעשה קל יותר.
 

anfield1

Member
ג'יילן וויליאמס ברבע 4 זה חתיכת מפלצת. הליגה ישנה על כמה שהשחקן הזה טוב.
שיי, ג'יילן, צ'אט זה 3 שחקני מקס בחיי...
 
למעלה