פונטו גרנדה..מתלבט מה לבחור

boriska1

Member
נכון חן. מאחל לך ולכולם.


 

the annonymous

New member
את כל הרכבים שהיו לי החזקתי הרבה מעבר ל 130,000

והם נמכרו במצב מכני טוב אחרי שעשו בין 170,000 ל 450,000 קילומטר (היו הרבה שנסעו גם כפול מזה אבל כבר היו עייפים).
&nbsp
רכב מתוחזק יכול לעשות הרבה מאוד קילומטרים גם אם הוא קטן. את הרנו 5 שהיתה לי קניתי עם 84,000 שילומטר ומכרתי עם 420,000 כי הלך מדחס המזגן ולא היה כדאי לתקן.
 

חן 1111

Active member
רכב ממוצע עושה מעל 15 אלף ק"מ בשנה

אז אם התקציב שלך מאפשר רכב בן 8-9 ומעלה, אז בדרך כלל הוא יהיה עם 130 אלף ק"מ בערך. חוץ מזה מכוניות היום מחזיקות גם 300 וגם 400 אלף ק"מ. חוץ מזה, למה במיוחד אוטו קטן? מה קשור הגודל?
 
אן שום צורך להכיר את המכוניות הללו

בישראל וברוסיה ממש נדיר לראות אותן .
לפעמים מיד פרטית זה יותר גרוע , יש לבחון כל מקרה לגופו .
 
בתקציב כזה מוטב תקנה מאזדה

בעיני 2 המכוניות חשודות מבחינת קילומטראז בכל מקרה יש לבחון אותן
ולקנות את היותר טובה גם אם היא עם היותר קילומטרים .
יש גם לזכור שגם אם לאחר מכן תיפול ותצטרך להשקיע כמה אלפי שקלים
בתיקונים , זה עדיין הרבה יותר כלכלי מלקנות רכב חדש עד בן 5 .
 

דן73

New member
תודה לכולם על התגובות. מסקנות

נלך על הפרטי אבל עד המחירון. לא חושב שיש דבר כזה רכב משומש שמצדיק לשלם עליו מעל המחירון, יהיה מצבו אשר יהיה. מבחינת כסף המשמעות היא לשלם 2000 שח יותר מאשר הרכב מהליסינג. אגב, מהנסיון שלנו עם הרכב של האשה- יונדאי מטריקס 2008, רכשנו ב- 2015 מחברת השכרה עם 100 אלף ק"מ. הספיק להגיע ל- 170 אלף ק"מ ללא תקלה, למעט תיקון נזילה ברדיאטור. וזה רכב שחרשנו עליו מדן ועד אילת. ככה שק"מ גבוה זה לא תמיד אינדיקציה למצב הרכב.
לגבי הליסינג אני לא בטוח שמדובר ברכב שהיה בליסינג מיומו הראשון. בהחלט ייתכן שהוא הגיע לחברה בעסקת טרייד אין.
 

the annonymous

New member
גם הקביעה עד מחירון היא מוטעית

מה תעדיף באותו המחיר, רכב בן 5 עם 20,000 קילומטר מטופל כל שנה במוסך מורשה או רכב בן 3 עם 80,000 קילומטר מטופל גם לפי הוראות היצרן במורשה כששניהם באותו המחיר?
 
למעלה