עשרות אלפי נשים חילוניות מטרידות מינית מיליוני גברים בישראל

BravoMan

Active member
אז בוא נראה אם אני מבין נכון:

כדי לעשות שלום במזרח התיכון ולהבטיח את קיומו של עם ישראל בארץ ישראל אנחנו צריכים:
1. להרוג את כל ההומואים היהודים.
2. להעמיד את הנשים שלנו במקומן (ועדיף לשים אותן בשקיות).
3. להפסיק לאכול.
4. ...?
&nbsp
מה הם בדיוק אותם "ערכים טובים" לפיהם עלינו לחיות? הם כתובים היכן שהו?
היכן אם כן?
כי עד כה, כל המתקדשים היהודים שטוענים שהערכים הטובים יש רק בתורה, אבל אתה אומר שלא כך המצב.
&nbsp
אז לפי מה עלינו לחיות?
&nbsp
 

Feanor75

New member
בכל הנקודות שהעלית לקחת את הכל לקיצוניות

למה להרוג הומוסקסואלים? חס ושלום. אני שמח שאני חי בתרבות שמאפשרת להם לחיות. אני לא שמח שלוקחים אותם והופכים אותם לאידיאל. הם אנשים עם בעיה ואין סיבה ליפות את זה וגם לא לרדוף אותם.

גברים ונשים הם שונים, הגבר הרבה יותר פיזי והאישה היא רוחנית ולכל אחד מהם יש תפקידים שהוא מוכשר לבצע. וזה לא משנה אם תביא דוגמאות של יוצאים מן הכלל. הפוסטמודרניזם מנסה לבטל את ההבדלים בין המינים וזה גורם לכל הבעיות ומביא עלינו התקפות מצד אנשים חשוכים שהרבה מהם ערבים, אנשים שכבר עברו להיות אופוזיציה לאנושות.

איפה הצעתי להפסיק לאכול? בדוגמא של האיש שחי על פראנה ציינתי שזה משהו שלא מתאים לאנושות, יהיה מתאים אולי בעוד כמה אלפי שנה אני לא יודע, כשהאדם כבר לא יהיה זקוק למזון פיזי. מה שכן מומלץ להמון אנשים בתרבות שלנו זה להפחית באכילה ולאכול מזון יותר בריא ובצורה נכונה.

לגבי הערכים, האדם הגיע לשלב שבו הוא נדרש למצוא בתוך עצמו את האמת ואת האלוהים. הוא לא יכול להמשיך לחפש אותם בחוץ. ספרים ומורים חיים יכולים לעזור, אבל בסוף האדם יעשה את המהלך בעצמו. מדיטציה מאוד עוזרת בזה והימנעות מכל מה שמסיט אותו מהדרך כמו התמכרויות וחיים ללא איזון.
בנושא הזה אני לא חושב כמו הדתיים, הייתי מעדיף למות מאשר לחיות לפי חוקים של דת. גם שאלתי את עצמי אותה שאלה בנוגע לקדושים האחרונים של היהדות והגעתי למסקנה שהם כנראה ממלאים תפקיד של הנהגה עבור חלק גדול מהעם שעדיין זקוק לדת ולכהנים. אני מעריך את הדתיים כשאני משווה אותם לאנשים בציבור החילוני שקיבלו חופש והלכו עם זה לגמרי לאיבוד.
 

BravoMan

Active member
תגובה מעניינת...

כשאתה כותב ככה, מתקבל רושם שאתה אדם רציונלי ומנומס שאפשר לנהל איתו דיון ענייני, אפילו אם לא מסכימים עם חלק מהעמדות שאתה מציג.
&nbsp
אז הנה כמה שאלות שעולות לי אחרי שקראתי:
1. סתם מתוך סקרנות: מי או איפה בדיוק מציג הומוסקסואליות כ-"אידיאל"?
ואידיאל למה בדיוק? אל תגיד לי שנתקלת במישהו מטורף שחושב שכולם צריכים להפוך להומואים?!!
&nbsp
2. כתבתי "להרוג" כי זה מה שעושים עדיין בחלק מהמקומות בעולם, וציינת בהודעתך הקודמת שאלימות היא הפתרון הכי פשוט, יעיל, ומעשי כל עוד האנושות לא הגיע לרמה רוחנית גבוהה מספיק.
&nbsp
אבל אם לדעתך כאן יש פתרון אחר, תוכל להרחיב מה הוא?
הרי אמרת שמדובר באנשים עם בעיה, אז האם זו לא חובתנו המוסרית לעזור להם לפתור את הבעיה? כדי שיוכלו להתקדם יחד איתנו?
&nbsp
ומה בדיוק היא אותה בעיה?
&nbsp
3. תשובתך בעניין האוכל מעלה 2 שאלות:
3.א) אם האנושות רחוקה עוד אלף שנה מלחיות על פראנה, איך זה שיש אנשים שחיים כך היום, ואני לא מדבר על איזה קדוש עתיק בהודו שבילה עשורים במדיטציה, אלא על אותו בחור בארץ שהבאת לפה בדיקה שלו באיזו תוכנית?
הרי הוא בדיוק כמו היתר פה: גדל באותה סביבה מזוהמת \ שתוף מוח וכו'.
הוא אפילו עובד בשביל איזה תאגיד במקצוע טכנולוגי חדשני לפי מה שהבנתי. ממש "אנטי" לכל מה שאתה מייצג וצריך בשביל להתחבר לפראנה!
&nbsp
3.ב) היום יש הרבה אנשים שזועקים לשמיים שצריך לאכול בריאה ולא יותר מידי.
אנשים בנו עסקים שלמים והקימו מקצוע שלם שנקרא "תזונאי" רק כדי להגיד לנו איך ומה לאכול.
&nbsp
אבל הם לא ממש מסכימים בניהם מה באמת נכון, מה שמביא אותי לשאלה: מה אתה מגדיר "לאכול נכון"?
&nbsp
4. בהחלט יש הבדלים פיזיולוגים, וגם פסיכולוגים בין נשים לגברים.
יש אפילו מונח מקצועי לזה:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_dimorphism
&nbsp
אבל אם מי שתוקף אותנו הוא חשוך ובעצם עבר להיות "אופוזיציה לאנושות" - כלומר מייצג את ההפך ממה שאנו צריכים לשאוף לחיות, האם אין זה אומר שאנחנו בעצם על הדרך הנכונה, עם המחיקה של ההבדלים?
הרי אם מי שמתנגד הוא ההפך, אנחנו הדבר הנכון! אם המתנגדים היו נאורים כמוך שרוצים להביא אותנו לדרך הישר, והיווה דוגמה (ולא אופוזיציה) לאנושות, אז היינו צריכים ליישר איתם קו במקום לעצבן אותם.
&nbsp
אבל על פניו, לפי דבריך, אנחנו מעצבנים בדיוק את היצורים הנכונים - הלא כ"כ אנושיים...
&nbsp
4. מה קורה אם הסתכלתי עמוק בתוך עצמי, עשיתי מדיטציה, ולא מצאתי שום "אלוהים"?
מצאתי רק את עצמי האנושי, בשר ודם, וקיום זמני, קצוב, וחד פעמים פה בעולם היחיד שיש.
&nbsp
איך מתקדמים מכאן?
&nbsp
מצד אחד, לפי מה שכתבת, אני הגעתי לאמת, ואין לי סיבה לחפש משהו אחר.
מצד שני, בעוד אתה אומר שמורים לא ממש נחוצים, אתה מתעקש פה בפורום שכל האמת אצלך, ורוצה ללמד את כולנו בעוד אתה פוסל את כל מה שאנחנו יודעים ומבינים.
&nbsp
מצד אחד, אתה טוען שאינך קדוש ורחוק מקדושים, מצד שני, אתה אומר שאתה יותר טוב ויותר יודע מאיתנו - הכיצד אתה מסביר את זה?
הרי זה נראה כצביעות, התנסות, וסתם יהירות חסרת בסיס...
 

Feanor75

New member
עונה

אני שמח לגלות שאפשר לנהל איתך דיון תרבותי. אחרי הכל זה מה שמבדיל אותנו מאנשים חסרי תרבות, שאפשר להידבר בכבוד גם כשלא מסכימים.
&nbsp
הומואים- זה מאוד פופולרי בישראל ובמערב אירופה כפי שזה משתקף בתרבות, מצעדי הגאווה, וכל מי שמעז לדבר נגד מיד מתויג כפרימיטיב וכל הסטריאוטיפ. אף אחד לא מעז.
אני מסכים איתך שזאת חובתנו המוסרית לעזור להם, אבל לא בקו שהם מנהלים שהם פועלים לנרמל את הבעיה שלהם. אני חושב שאין לאפשר להם לגדל ילדים ודאי לא בגיל הרך, כי זה יגרום להם לנזק.
האמת שמעולם לא שמעתי על מישהו שנרפא מזה, אני לא יודע בדיוק כיצד עליהם לחיות, אם התנזרות תעזור במקרה שלהם. אני חושב שהם עושים טוב כשהם מצניעים את בעייתם ולא להיפך. ייתכן שהסטיה שלהם היא תוצאה של פגם מנטלי, כי המהות הפנימית של האדם משתקפת היטב במיניות שלו, למשל גבר שלא השלים את התבגרותו ועדיין אינו עצמאי יתקשה לתפקד היטב מבחינה מינית. גבר שלא למד להיות אקטיבי ויוזם ונשאר פסיבי עלול להיות הומוסקסואל, לקחת את תפקיד האישה ביחסים. אם ההשערה שלי נכונה אז ייתכן שאפשר בצורה כזאת לטפל בבעיה, אבל זה אתגר רציני בגלל הקושי של אנשים לשנות הרגלים.
&nbsp
ריי מאור הישראלי שחי על פראנה, אני לא חושב שהוא קדוש ולכן אני חושב שהוא לא חי נכון וכתבתי את זה כבר בדיון עליו, גם לי זה לא מסתדר עם עבודה עם מחשבים בתוך המערכת. תאוות ותשוקות צריכות לבוא על סיפוקן, זה אומר מצד אחד לא לתת להן לשלוט בנו ומצד שני לא להתנזר מהן בטרם עת- אחרת הן מכרסמות אותנו מבפנים ובסוף זה גם מתפרץ בצורה של בולמיה או התנהגות מינית לא נאותה שמתגלית לפעמים אצל אנשים שמתנזרים.
&nbsp
לאכול נכון- זה באמת מאוד אינדיבידואלי ולכן יש את שלל השיטות. אין תפריט שנכון לכל בני האדם. ככל שהאדם יותר מתקדם מבחינה רוחנית נדרש ממנו גם לאכול בצורה יותר קדושה ומזון יותר טוב. ז"א אכילת בשר של חיות שהתעללו בהן צפויה לגרום לנו לבעיות. איש קדוש אוכל מעט, בצורה מדיטטיבית עם מודעות, הוא אוכל מעט ולועס הרבה והגוף שלו מפיק הרבה מאותה פרוסת לחם שאדם רגיל זולל מהר וממשיך לאכול עוד ארוחה שלימה. הקדוש מגיע לסיפוק בזמן שהאחר מגביר בהתמדה את כמות המזון כדי להגיע לסיפוק וכך הוא מעמיס על הגוף וגורם לעצמו להמון בעיות. החיים המודרנים הם מאוד מהירים ומקשים עלינו לאכול כמו שצריך. אדם שעובד הרבה שעות ומופצץ בגירויים דרך המחשב והרדיו, גם אם הוא בעל פוטנציאל להתקדש לא יכול לעשות זאת בצורה כזאת.
אני עד גיל 30 הייתי אוכל הרבה בשר מתועש ומוצרי חלב, סבלתי ללא הרף מאלרגיות. האלרגיה כמו בעיות בריאות אחרות, היא לא בעיה אלא מתנה שבאה להראות לנו שעלינו לשנות משהו. מכיוון שאני לא קדוש עדיין יש פה ושם בעיות, אני מנסה להשתפר ולהבין מה הגוף רוצה לומר.
ייתכן שהגישה האיורוודית יכולה לעזור לכל אדם. מדברים שם על לאכול בכל ארוחה כמות שאינה גדולה ממה שהאדם יכול לחפון בשתי ידיו- גודל קיבתו. להפסיק לאכול קצת לפני שמתמלאים. ללעוס הרבה עד שהמזון יורד כמו מיץ. לאכול רק מה שטעים לנו, הרבה אוכל מבושל. לכל אדם מה שמתאים לו לפי אישיותו, אפילו בשר אינם שוללים- בתנאי שמדובר בחיות שחיו בצורה טבעית וללא סבל מצד האדם. זאת חוכמה של 10,000 שנה אבל אני מניח שהם לא היו ממליצים שם על מזון מתועש ושום דבר שעלול למכר.
באנתרופוסופיה מדברים על דברים דומים וגם ברפואת הרמב"ם.
&nbsp
הטרוריסטים המנוולים מתקיפים אותנו בגלל חולי התרבות שלנו, בדומה לכך שחיידקים מתקיפים גוף של אדם שחיים לא נכונים גרמו לכך שיש בגופו אזורים מנוונים ורקמות מתות, שמהווים מזון לחיידקים. לכן זו טעות לייחס את המחלה לחיידקים, שהם רק המוציאים לפועל. אמנם ישנן מחלות מולדות ואולי עוד כמה יוצאים מן הכלל וזה מוסבר בחוק הקארמה, אבל עדיין ברוב המקרים זהו מקור המחלות.
שים לב שהערבים כמעט לא פוגעים בסלאבים, אני חושב ששם התרבות בריאה יותר, הם גם לא הגיעו לניוון התרבותי שיש באירופה ששם לא היו מסוגלים לומר לא להגירה.
התרבות אצלנו חולה אבל עדיין אנחנו לא אופוזיציה לאנושות, אנשים במערב עדיין שואפים לבנות וללמוד, בעוד שהטרוריסטים הם אנשים שכל מטרתם היא להרוס ואפילו מוכנים למות בשביל זה. אפילו הכובשים הערבים בראשית האיסלאם תרמו לתרבות וכיבושיהם שירתו גם מטרה טובה, זה לא המצב היום.
&nbsp
צר לי שדבריי נשמעים לך כצביעות, זה בגלל שאינך מכיר אותי. אני מופיע פה בשם אנונימי וזה בכלל לא מעניין אותי להרגיש שאני יותר טוב ממישהו בפורום הזה, אני כותב רק מתוך תחושה שיש לי מה לתרום פה בתור מישהו שהתנסה בחיים שונים. הפסים הלא נעימים שהדיונים כאן גלשו אליהם, אני לא רציתי בזה וזה לא נותן לי כלום.
היכן אמרתי שלא כדאי להיעזר במורים? צריך רק למצוא את המורים הנכונים.
ניסית להתבונן פנימה ולא מצאת את אלוהים, כמה זמן ניסית? נראה כאילו אתה רוצה לדלג על עבודה שאנשים עושים חיים שלימים ולהשיג את התוצאה מיד, או אולי אתה מנסה לשלול את הדרך כדי לקבל מעצמך אישור להמשיך בחייך הנוכחיים. חוץ מזה התפתחות רוחנית והתקדשות יושגו רק כאשר הם נעשים למטרה טובה, ז"א לא מתוך אגו ולא כדי להוכיח לעצמנו משהו או כדי לשלול. זה גם צריך לבוא בזמן הנכון. אם יש לך סבלנות לקרוא, אני ממליץ לך על ספר לא ארוך של רודולף שטיינר "כיצד קונים דעת עולמות עליונים", שטיינר היה אחד המורים הגדולים של התקופה המודרנית. הוא כותב שם איך להתקדש ולהפוך ממש לנביא מתוך הבנה שלכל אדם יש את הפוטנציאל לכך, אפילו נותן כמה כלים מעשיים. כמה זמן זה לוקח זה כבר תלוי באדם עצמו, יכול לקחת מספר שנים או אלף שנים.
אפשר גם לקרוא את סדרת ההרצאות האלה:
http://www.daniel-zehavi.co.il/lectures/nf_l_ga05701.asp
&nbsp
אגב קראתי בספריו שהתבוננות פנימה היא דרך אחת להתקדשות, זו הדרך של הבודהה, בעוד שדרך נוספת היא להתבונן החוצה אל העולם, הדרך של זרטוסטרא (כמדומני גם דרך האנתרופוסופיה). האחרונה היא כנראה מתאימה יותר לאדם המערבי, ואתה בתור אדם שמעריך לוגיקה יכול להתחבר אליה יותר.
אם אתה עובד במחשבים נהנה מהעבודה ולא סובל מחוסר סיפוק, דיכאון או בעיה אחרת, אז ייתכן שבינתיים אתה חי את הייעוד האמיתי בחיים הנוכחיים שלך. אם משהו חסר זה אות שכדאי להתחיל בדרך אחרת, וזה לא מחייב בהכרח שינוי קיצוני בחיים, כל דבר בעתו.
בינתיים אתה יכול למצוא את אלוהים ברגעים של צער או שמחה גדולים מאוד, או בהתפעלות מהטבע או כל דבר שיש בו יופי. מהניסיון שלי, לקרינה אלקטרומגנטית יש השפעה שלילית שמרחיקה מאיתנו כל דבר רוחני ומעכבת את התפתחותנו, לכן אני משתדל להפחית בשימוש בו. כשבכל זאת אני משתמש, כמו למשל כדי לכתוב פה בפורום הזה, מיד אני מרגיש בהשפעה השלילית. אותה השפעה יש גם לתרופות ולכל דבר שיוצר תלות והתמכרות. כדאי לתת על כך את הדעת.
&nbsp
מה אתה עושה בעבודתך? למרות יחסי למחשבים אני מתייחס אליהם כאל עולם מרתק ומיסתורי, יש בהם משהו שמזכיר קצת את אלוהים אבל ללא הרוח, כפי שאני תופש אותו ולהבדיל אלפי הבדלות. אומרים גם שתכנות זה דומה לאופן שבו אלוהים יצר את העולם, אתה יכול להשתעשע ברעיון הזה.
&nbsp
 

BravoMan

Active member
כתבתה תגבוה מאוד עמוקה ומעניינת ולקח לי זמן לענות עליה

בצורה ראויה.
&nbsp
אז הנה:
1. נתחיל דווקא מהסוף - מתגובתך עולה מסקנה מסקרנת ומרחיקת לכת:
כתבת ש-"לקרינה אלקטרומגנטית יש השפעה שלילית שמרחיקה מאיתנו כל דבר רוחני ומעכבת את התפתחותנו"
&nbsp
אם זה אכן נכון, אז נראה שאותם אלוהים שבראו את המקום בו אנו חיים, ממש לא רוצים שנתפתח, ונתקרב לרוחניות!
&nbsp
הרי הם שמו לנו פה מקור עצום של קרינה אלקטרומגנטית, כזה שכל מכשירי החשמל בבית ממוצע ביחד הם כאין וכאפס לאומתו.
&nbsp
המקור הזה הוא כמובן השמש, ואם אתה יושב ליד חלון פתוח כשאתה כותב בפורום, אתה מקבל ממנה הרבה יותר קרינה אלקטרומגנטית ממה שאתה מקבל מהמחשב שלך.
&nbsp
האם זו מזימה של אלוהים? האם עלינו לעבור לישון ביום והיות ערים בלילה כדי להתקרב לרוחניות?
&nbsp
המון שאלות העליתה לי!
&nbsp
2. איזה נזק לדעתך הורים הומואים יכולים לגרום לילד?
הרי ילדים הומואים לרוב גדלים אצל הורים סטרייטים.
אז או שאי אפשר לחנך מישהו להיות הומו, או שהורים סטרייטים הם הורים רעים...
&nbsp
בדיקה מהירה ב-Google מראה שבישראל יש קרוב ל-3.5% להט"ב.
אז אני לא יודע למה אתה אומר שזה "מאוד פופולרי". אולי אתה גר באזור שיש ריכוז שלהם והרבה פעילויות קשורות?
אולי דווקא אלה אנשים שמתחברים יותר לטבע וליתר הדברים שאתה מתחבר אליהם?
הרי ברור שלא השלמת כלל התבגרות, ואינך אקטיבי.
אתה כנראה גם לא מכיר נשים, וכמה שליטה הן יכולות לקחת ביחסים, אז די ברור מתגובתך זו שבגרות מינית זה ממך והלאה...
&nbsp
אם כל זה לא הפך אותך להומו, אולי השערותיך שגויות? (או אולי אתה בעצמך מהקהילה, ופשוט אכול שנאה עצמית בגלל חשיפת יתר לקרינה האלקטרומגנטית מהשמש?)
ואגב, במצעדים צועדים לא רק גברים הומואים אלא גם נשים לסביות.
מה אתה חושב על אלה?
&nbsp
3. לגבי ריי מאור, אם אינו קדוש, השאלה אינה האם הוא חי נכון או לא, אלא איך הוא בכלל חי?
הרי אם הוא מצליח להתקיים מפראנה אז אפשר לרמות ולחיות מפראנה בלי להתקדש.
החלופה היא שהוא זה שמרמה. למה אתה בטוח שהוא לא, אם בעצמך קבעת שהוא לא עונה לקריטריון?
&nbsp
4. לפי ההסברים שלך, הטרורסטים הם דבר טבעי, ואף נחוץ - הם מתקיפים אותנו כמו מחלות בגלל פגמים שלנו, והם מה שאמור להניעה אותנו להשתנות לטובה.
בעבר כתבת דבר דומה לגבי הנאצים - שהם היו כאן כדי להעניש נשמות שחטאו בגלגול הקודם.
&nbsp
כלומר, מבחינתך, הרעות החולות הספציפיות האלה הן דווקא דבר טוב ונחוץ, כי הוא מתקן את האנושות.
&nbsp
מדוע אם כן אתה חושב שהומוסקסואליות היא בעיה שבני אדם צריכים לתקן, בעוד שטרור ונאציזם הם בעצם תיקון לאנושות?
&nbsp
כתבת שהומואים פחות אגרסיביים, אז אולי בעצם זו לא בעיה שלהם, אלא דווקא תיקון לטבע אלים שלהם מגלגול קודם?
שקלת לרגע שבעצם זה חלק מדין וחשבון של הקארמה, ואתה צריך לתמוך במצעדי גאווה ואף להשתתף בהם כדי להראות שאתה בעד הפיכת האנושות לפחות אלימה ויותר נאורה?
&nbsp
&nbsp
5. אני מתבונן פנימה שנים רבות, וכל פעם מוצא יותר ויותר הוכחה שאלוהים זה רמאות אנושית שהומצאה כדי לגנוב, להרוס, להשמיד, לשלוט, ולפגוע אחד בשני.
&nbsp
עברתי דרך ארוכה מאמין לאתאיסט.
&nbsp
לגבי זה שאני חיי את הייעוד שלי - אין לי ספק.
כי אני עושה את מה שרציתי לעשות מגיל קטן, ומה שתמיד אהבתי ועד היום אני אוהב לעשות. אני מרגיש את הנשמה שלי מקבלת סיפוק מזה.
&nbsp
6. לסיום, אשאיר אותך עם פיסת אמת קטנה:
במאה שעברה, חי באנגליה אדם גאון, עדין נפש שקראו לו אלן טיורינג.
&nbsp
היום יש פרס, מקבילה לפרס נובל, שנקרא על שמו.
&nbsp
האדם הזה עזר לפצח את מכונת הצפנה של הנאצים וכך תרם תרומה עצומה לניצחון על הרוע בלי לפגוע באף אחד ובלי לקחת נשק לידיים.
הוא גם היה מהממציאים המקוריים של כל המחשבים המודרניים.
&nbsp
אבל הוא היה הומו, ובגלל שאנשים חלאות כמוך שחשבו שזו מחלה חוקקו חוק רשע בבריטניה שכפה עליו טיפולים כימיים הוא התאבד.
מי יודע כמה עוד גאוניותו היית מקדמת את האנושות אם היה ממשיך לחיות מעבר ל-41 שנותיו.
&nbsp
בגלל זה אני חושב שאנשים כמוך הם חלאות והרעה החולה האמתית בעולם:
אינך מסוגל להתמודד עם המציאות כפי שהיא, אתה נדבק לראיונות הרעים ביותר וההזויים ביותר, וכדי להגן עליהם בכנאות אתה מפיץ רועה בכל מילה שניה שיוצאת מהמקלדת שלך.
&nbsp
אני מנחש שאין לך סיבה אמתית לחשוב שיש בעיה עם הומואים, פשוט קראת כך בספר דת כלשהו.
אם היית חי בתקופת גרמניה הנאצית, לא היית מאז להצדיק את השואה, אבל אתה דור שני או שלישי ואין לך מושג על הזוועות.
אתה לא יכול למחוק אותם מההיסטוריה, אז הם רק פסוק לא נוח לאלוהים שלך, ולכן אתה מצדיק אותם.
&nbsp
ואותו דבר עם מחבלים - למרות שאתה חי בישראל, כנראה מעול לא היית קרוב למקום פיגוע, וכנראה שאיש מקרוביך לא נרצח בפיגוע.
ולכן אתה מתרץ את הפנים האמתיות של קנאים דתיים ב-"הם נחוצים", כדי להימנע מהתמודדות עם העובדה שאין אלוהים, ובטח שבטח אין אלוהים טוב.
&nbsp
אני מאחל לך להתנסות באופן אישי במיטב שלחוקי הקארמה שאתה מאמין בהם יש לספק!
&nbsp
 

Feanor75

New member
יצא המרצע מן השק

בקשר למחשב ולקרינה, זה שייך לשאלה הידועה של מדוע אלוהים שם פיתויים ורוע בעולמנו, ויש על זה תשובה פשוטה שהאדם הוא ישות שמתפתחת ע"י התגברות על פיתויים ורוע. מניסיוני האישי זה נכון לגמרי. באופן כללי בורא העולם לא רוצה שנתנזר מפיתויים אלא שנרכוש את השליטה עליהם ועל המינון שלהם כי אחרת הם שולטים עלינו והורסים אותנו. אני לא כולל בזה פיתויים כמו סמים חזקים שאני מניח שאפילו פעם אחת לא כדאי לנסות. מי שמתנזר באמת שומר על עצמו וחוסך מעצמו הרבה סבל, אבל בסוף הוא נשאר בלתי מפותח.
בקשר לסוגי הקרינה אני לא מבין בזה, אבל עובדה שרבים מרגישים לא נעים מול המחשב אחרי זמן מה, בעוד שבשמש נעימה אפשר לשהות בכיף. קראתי שהחשמל שמשמש אותנו המופק מנפט הוא מעין אנרגיה שחורה מספירה תת-אנושית.
&nbsp
לגבי הומוסקסואליות, אני לא יודע איך להתייחס לדברים שכתבת, נראה שבכל זאת אתה מסרב לסור מהנטיה שלך לווכחנות וניסיונות (לא מוצלחים) לפגוע בצד השני גם אחרי שהשיחה עלתה על כיוון טוב ותרבותי. זה מלמד עליך, אני חושב שאתה אדם פגוע שסובל משלל בעיות.
האם אתה הומוסקסואל ודבריי פגעו בך? או שאולי אתה סובל מבעיות בתפקוד או משהו אחר הקשור למיניות, שגרם לך להיכנס למגננה ולהתקפה? עשית אם כן מהלך שגוי, כי אם היית שומר על הגינות היית מוצא שאני אדם בכלל לא מאיים.
אני כמובן לא הומו למזלי, אני נגעל מהתופעה הזאת. למזלי זו לא תופעה שמקובלת בכפר שבו אני גר אפילו אם יש פה סובלנות כלפיה. יש לי קשר מצוין ויציב עם בת זוג שאני מאוד אוהב.
מדוע התופעה הזאת נפוצה בארץ? יש כמה גורמים. זה נובע מחולי בתרבות, הומוסקסואליות תמיד נפוצה בתרבויות שמגיעות לניוון, כמו ביוון וברומא בזמן שקיעתן.
אני חושב שזה קורה כשגבר לא השלים את התפתחותו כגבר במובן העמוק של המילה, במובן של יוזמה, אחריות ואקטיביות- ייתכן מאוד שזה המקרה שלך. פרט לכך אני משער שזה נפוץ בארץ בגלל היפוך התפקידים במשפחה המודרנית שבה נשים סירסו גברים ונטלו את ההובלה, הבנים מזהים בטעות את האם כמודל הגברי וכך הם גדלים להיות הומואים. בפועל זה קשור גם לקארמה של האדם, מי שהתנהג בצורה לא מוסרית במיניות עלול להיוולד הומו בחייו הבאים.
&nbsp
ריי מאור- בהנחה שאינו מרמה, חי בצורה שהאדם עוד לא בשל אליה ולטווח הארוך אני חושב שזה עלול להזיק לו במקום להועיל. מאותה סיבה שהסברתי קודם לכן בנוגע להתנזרות. זה כמו אנשים שנלחמים עם תאוות אכילה ומפסיקים לאכול, הם משיגים תוצאות יפות ומורידים את כל המשקל העודף אבל מכיוון שהם לא באמת התגברו על הפיתוי אלא רק ייסרו את עצמם, אז רואים אותם אחר כך קורסים בהתקפת בולמיה ובתוך זמן קצר משמינים עוד יותר מבהתחלה. הדרך היא לא להתנזר אלא ללמוד לספק את התאווה בצורה נכונה וקדושה כפי שכתבתי בתגובה קודמת, ואז ממעט מזון גופם יקבל את כל מה שהוא צריך והם ירגישו טוב. כל זה הוא חלק מתהליך ההתקדשות שהאדם צריך לעבור בחייו, כל אחד בזמן שלו.
&nbsp
הטרוריסטים והנאצים, נדמה לי שכבר עניתי על זה, הם אנשים שמרוב שלבם נעשה מושחת כבר עברו לשרת את הצד השני, צד הרוע (שפועל כאמור בסוף גם הוא בשירות האלוהים למטרה הטובה). הקורבנות שלהם עד כמה שמצבם נראה קשה, הם במצב הרבה יותר טוב מהנאצים. רוצח זה אדם שחי בסבל מתמיד בתוכו כבר בעולם הזה, והמעשים שהוא עושה יביאו לאחר עזיבתו את העולם לעוד סבל פי מיליון בגלל תוצאות המעשים שגרם, בהתאם לחוק הקארמה. ועוד לפני שהקארמה הזאת תתממש ממילא יהיה עליו לחוות את הסבל שהוא גרם לאחר, כבר בשלבים המוקדמים יותר שלאחר המוות. אז הוא מפסיד את כל הקופה. הנרצח בינתיים מנוקה מהקארמה שלו ומצבו משתפר בחיים הבאים.
-אנשים צריכים להיות לא אלימים בלי קשר להומוסקסואליות אלא כי זה לא מוסרי נקודה. קישרת את שני הדברים בצורה מלאכותית ולא הגיונית.
&nbsp
טוב עכשיו כשאני קורא את המשך התגובה שלך אני רואה שאתה לא יכול להמשיך ולהסוות את השנאה שלך, רגשי הנחיתות והבעיות שלך הפכו אותך לאדם פשוט מסכן. אין שום היגיון בהאשמותיך בדבריך ההזויים על הומואים ומוסר ומחבלים, אתה נופל בכשלים לוגיים פשוטים, בטח אפילו במחשבים אתה לא מוצלח במיוחד.
כל עוד אתה מכור למחשב תישאר אתיאיסט אומלל.
&nbsp
 
This is the perfect example of faith.

הסיבה שהכותרת נכתבה באנגלית היא מכיון שבעברית, המונח "אמונה" מתאר כמה דברים שונים, אבל באנגלית יש הבדל ברור בין Faith ל belief.
במילותיו של טקסני דגול בשם Aron ra -
&nbsp
“Faith is an insertion of absolute conviction that is assumed without reason and is defended against all reason.”
&nbsp
כלומר, אמונה (במובן faith, כמובן), היא השכנוע המוחלט בנכונותו של דבר כלשהו, ללא כל סיבה או הגיון, אשר מגינים עליו כנגד כל הגיון.
&nbsp
ולמקרה שעדיין לא הבנת איך זה קשור אליך - אתה משוכנע באופן מוחלט בנכונות הדברים שאתה כותב כאן, ללא כל צידוק, סיבה, או הגיון, ואתה מסרב בתוקף להכיר בעובדה שהם פשוט סותרים את כל מה שידוע לנו על המציאות.
(ובמאמר מוסגר אוסיף עוד פנינה של Aron Ra - שהיא - If you can't show it, you don't know it - כלומר - ידע הוא בר הוכחה. מה שאינך יכול להוכיח, אתה לא יכול לטעון שאתה יודע.
&nbsp
 

BravoMan

Active member
חבל שאתה נשאר בתוך שק...

נראה שאתה כלל לא מסוגל להגיב לטענות שהעליתי או לענות לשאלות ששאלתי.
וזאת משום שלמרות שאתה כותב פה הרבה על פילוסופיה, התבוננות עצמית, למידה, תובנות, ונאורות, אתה עצמך מעולם לא ניסית אף אחד מאלה.
&nbsp
נסתכל על הפסקה הראשונה שלך:
אני לא שאלתי אותך לגבי המחשב. אפשר לוותר לגמרי על שימוש במחשב.
אני שאלתי אותך לגבי השמש. הסברתי לך גם שזו אותה קרינה בדיוק.
&nbsp
אבל כמובן שמעולם לא התעמקת בנושא. אז אין לך תשובה. אז פשוט ברחת מהשאלה.
אני גם מבין שמעולם לא השתזפת בחיים שלך, כי אני דווקא פגשתי מלא אנשים שהרגישו מאוד לא טוב אחרי בילוי בשמש, כולל כוויות רציניות ועור מתקלף.
זה אפילו קרה לי עצמי כשלא נזהרתי.
&nbsp
אתה גם בטח לא מכיר אנשים שמתו ממכת חום...
&nbsp
לא יודע היכן קראת לגבי נפט. כנראה אצל אותם מטומטמים מהם אתה שואף את כל הרעיונות הלא מעוכלים שאתה פולט פה, בלי להקדיש להם אפילו חצי מחשבה.
&nbsp
החשמל בישראל מופק ברובו מגז טבעי, שהוא שקוף לחלוטין, וחלקית מפחם, שאומנם שחור, אבל הוא שחור מאוד טוב, כי הוא גם עוזר נגד קלקולי קיבה ויכול להוציא רעלים מהגוף.
למעשה פחם הוא מסנן רעלים מעולה לכל מיני שימושים. והוא טבעי לגמרי (לא שאתה מבין בזה משהו).
&nbsp
לגבי ההומואים:
אתה באמת לא מאיים. אתה פתטי.
אלה מקלל אנשים שלא עשו לך דבר, ואתה קורא לשלול מהם זכויות.
&nbsp
אתה מפנטז עליהם שטויות בלי בסיס, ומתפלא שאנשים נגעלים ממך כשאתה פולט את זה, ומתייחסים אליך לא יפה.
&nbsp
והכל כי למה? כי זה מגעיל אותך? כאילו, אתה מבקר הרבה בחדרי שינה או מועדונים של הומואים ונמאס לך לראות את זה?
&nbsp
כאן בדיוק אתה נחשף באפסיות האמונות שלך:
בתור אדם רוחני שמאמין בנשמה, ובכך שהמציאות היא אשליה שניתן להתגבר עליה אם עולים לדרגה רוחנית גבוהה מספיק, עד כדי אפשרות לעבור דרך קירות, אתה אמור לחשוב שאהבה בין בני אדם היא דבר שהוא מעבר לגוף הגשמי והזמני או תפקוד כזה או אחר שלו.
&nbsp
אבל במקום זה אתה בוחר להתעסק באחד התפקודים הביולוגים של אותו גוף, ולתת לו חשיבות עליונה עד כדי כך שאתה מקשר אליו נפילה של תרבות ורוצה לאסור גידול ילדים ע"י מי שנוהג כך.
&nbsp
למה זה מעסיק אותך כ"כ?
מה שמצחיק הוא, זה שהסיבה שיש בארץ מצעדי גאווה היא בדיוק אנשים כמוך.
&nbsp
אם לאותם צועדים לא היו לוקחים זכויות, קוראים "חולים וסוטים" ומדכאים אותם בכל מיני צורות, הם לא היו מרגישים את הצורך לצעוד.
במקרה, אני גבר לבן הטרוסקסואלי. אז לי אין סיבות לצאת לצעדות מיוחדות. כי ערה מזל, וה-"מגזר" שלי היה בטופ הרבה שנים.
&nbsp
אבל כל קבוצה שסבלה מדיכוי מצאה סיבה לצעוד: השחורים בארה"ב בתקופת העבדות, הנשים כשאסור היה להן להצביע, ועכשיו תורם של הלהת"ב.
&nbsp
היום כבר לא תראה "צעדת המיליון" כמו בתקופה של מרטין לוטר קינג, כי כבר היה לארה"ב נשיא שחור. (למרות שחבורת ניאונאצים שיכלו בקלות להיות חברים שלך מחממים שוב את האווירה שם).
&nbsp
אבל בסופו של דבר היחס שלך מראה כמה אתה אפס: קראת באיזה ספר "קדוש" שהומואים זה רע, ועכשיו אתה מאמין בזה בכל נשמתך. בלי שאתה באמת יכול להסביר למה.
אז כל פעם שנושא עולה, אתה עושה מה שעשית בהודעה הזו: מקלל את בן שיחתך ומנסה להשפיל אותו.
רק שלא כ"כ אכפת לי מה זבל כמוך חושב עלי. אז אתה יכול לדמיין שאני הומו, או שאני מסכן, או מה שבא לך. ככל שאתה כותב יותר עלבונות כאלה, כך כל מי שקורא את הודעותיך רואה יותר ויותר טוב כמה אתה אדם מסכן בעצמך שלא יכול להגן על האמונות שלו וחייב לקלל אחרים כדי להרגיש טוב עם מה שהוא מאמין בו בלי סיבה

&nbsp
לגבי הנאצים והמחבלים, כל פעם שמגיעים לזה, אתה מוסיף עוד ועוד הזיות.
התחלת עם זה שהעולם הזה נועד להעניש ולתקן, ועכשיו כבר הוספת שלב ביניים לא ברור בין העולם הזה לעולם הבא שבו יהיה עוד סבל.
&nbsp
כאילו, אלוהים שלך כלכך פטתי, שכל מה שהוא יודע זה לגרום לסבל, והוא יצר 3 עולמות נפרדים: העולם הזה, עולם הביניים שדיברת עליו, ועולם הרוח, והכל רק כדי לגרום סבל לבני אדם שעשו מה בדיוק?
ניצלו את הרצון החופשי שהוא נתן להם כדי לעשות מה שהוא לא אהב? WTF?
&nbsp
אני תוהה איך המוח שלך מסדר את זה שרועה פועל בשירות הטוב למטרה טובה.
כלומר, במקרה כזה מה עושה אותו "רועה"? הרי הוא עושה דבר טוב...
&nbsp
ולמה זה לא מוסרי להיות אלים, אם זו אלימות למטרה טובה? בשם אלוהים למשל?
האם אתה פציפיסט שאומר שגם אם רוצחים אותך או את משפחתך זה בסדר, צריך לתת לזה לקרות ורק לא לנהוג באלימות כלפי התוקף?
&nbsp
אם בוא לכפר שלך להרביץ לך, אתה מבטיח שלא תנסה להחזיר לי?
&nbsp
אני בהחלט אשאר אתאיסט. אומלל אני לא, כל עוד יש לי מסכנים כמוך לבדר אותי בשטויות שלהם לא יחסר לי בידור לרומם את רוחי
 

Feanor75

New member
יכולתי להמשיך להגיב ולכתוב

יש לי תשובות לכל טענותיך, את חלקן כבר כתבתי אבל כבר אין תקווה שתבין את זה. נראה לי שאתה פשוט מוגבל שכלית, חשיבתך גסה מאוד ואתה לא מצליח להבין או שבאת כבר עם החלטה מראש לדחות כל מה שאכתוב.
בדרך הזאת אתה תישאר אומלל.
 
אין לאף אחד ספק שיש לך תשובות לכל טענה שהיא.

זו מעולם לא היתה הבעיה איתך.
הבעיה איתך היא שהתשובות שלך פשוט לא עומדות במבחן המציאות, ואתה ממשיך להתעקש שהן האמת ואילו המציאות היומיומית, הפשוטה, שרואים וחווים למעלה מ 7 מיליארד בני אדם היא אשליה. כמו שכתבתי, אתה הדוגמה המושלמת לאדם עם אמונה (במובן faith). וכדי להוסיף חטא על פשע, אתה משליך רפש על כל מי שמעז לאתגר את האמונה שלך.
נותר לי רק לאחל לך שמתישהו יקרה אחד משני דברים - או שתצליח להוכיח לפחות חלק מהטענות שלך, או שתתפכח ותבין שהמציאות היא לא מה שאתה חושב שהיא.
בכנות, קשה לי לדמיין אף אחת מהאופציות הנ"ל.
&nbsp
 

BravoMan

Active member
טעיתי טעות חמורה:

אתה בהחלט יכול להגיב לכל הטענות שלי ושל אחרים, כפי שחתול מגיב לסמן לייזר.
&nbsp
אבל אתה לא יכול להסביר ולנמק או להתמודד|בדגש| עם הטענות האלה, ולענות לעניין.
&nbsp
כל מה שעשית עד כה, וכל מה שאתה ממשיך לעשות, זה לקלל את מי שכותב לך משהו שונה מ-"איזה חכם אתה! וללה אתה צודק!".
הגבתה להודעה הראשונה שלי כי כל מה שעשיתי בה היה להסכים איתך.
&nbsp
הוספת קצת פיתולים והטפות.
ברגע שביקשתי ממך להסביר את הפיתולים, או הראיתי לך מקרים מחיים אמתיים שבהם הטפות כמו שלך הביאו רוע לעולם, ישר התחלת לקלל אותי ולהתחמק מהתייחסות רצינית.
&nbsp
בקיצור, נראה שאתה אפילו לא מבין במה אתה מאמין, רק יודע לפלוט ססמאות מוכנות וקללות.
 

חנוך25

New member
אתה אינפנטיל אינטלקטואלי ומטיפן בגרוש שלא עזר לאף אחד בכלום.

אם אתה רוצה לעזור לאנשים תתנדב לאירגונים שאשכרה עוזרים לאנשים.
 

Feanor75

New member
כל אחד עוזר בדרך שלו

בעבר כבר עסקתי בהתנדבות קהילתית ואולי אחזור לכך בקרוב, כרגע אני פועל באפיקים אחרים.
ומה אתה תרמת? תזכור שכדי לרכוש את הזכות לביקורת אתה צריך לציין מה אתה תרמת, אחרת אתה במקום מאוד לא טוב, של פרזיט שמבקר אחרים, כמו השפיפון.
מן הסתם לא תרמת שום דבר שלא לשם חיזוק האגו, בטח לא תרמת דבר בכלל, לפי רמת התבטאויותיך אתה לא מסוגל לתרום. זה לא נורא אבל לפחות אל תבקר אחרים שכן תורמים.
 

חנוך25

New member
אה וואלה, אתה לא סתם עושה דברים

אתה "פועל באפיקים"...סחתיין.

אני לא צריך לציין מה תרמתי.
אני לא הכרזתי על עצמי כ"תורם" והדיון לא היה עלי.

ד"א, לשיטתך האינפנטילית ("כתיבה, ציור ומוזיקה הם תרומה לתרבות, נכון?")
אני כנראה מגה-תורם-תרבותי...אפילו המצאתי זאנר מוסיקלי חדש - לעשות רעש.
 

Feanor75

New member
ידעתי שאין לך שום תרומה

אתה רק מבקר אחרים ומנסה ללגלג, ככה זה אצל אנשים שלא מסוגלים לעשות שום דבר בעל ערך.
חוץ מזה לעזור למוסדות הקיימים להמשיך להתקיים זה לעזור לרשעים, אז גם אם ניסית להשתלב כדי להצדיק את קיומך יצא שבגלל טמטום לא הצלחת. בטח ככה הגעת לשפל הזה של רק לנסות ולשלול אחרים.
 
גם שום תרומה עדיפה על הטמטום שאתה מפזר.

אם הצלחנו להציל מישהו אחד מלהסחף לשטף הטמטום שאתה פולט, הרי שתרמנו לאנושות תרומה הרבה יותר משמעותית ממה שתרמת כל חייך.
 
למעלה