עיריית רמת גן פותחת הערב במאבק ציבורי נגד תוואי הקו הסגול

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
במקומם הייתי מתלונן על היעדר קו השלום רבין / כצנלסון-ירושלים

עיריית רמת גן פותחת הערב במאבק ציבורי נגד תוואי הקו הסגול
מלחמה על הבית - משנים עכשיו את הקו סגול
[URL]https://www.facebook.com/events/746840688792368/[/URL]

אותה עירייה שניסתה לעכב את העבודות על תחנות הקו האדום בטענה שתוואי קרקעי עדיף על תת-קרקעי, הופכת כעת את עורה במאה שמונים מעלות, ופותחת במאבק לשינוי תוואי הקו הסגול לתוואי תת-קרקעי.
במקומם הייתי מתלונן על היעדר קו השלום רבין / כצנלסון-ירושלים
מה שמקומם בקו הסגול ברמת גן הוא שאין זרוע שניה בין סוף הקו בסבידור מרכז והאזור העירוני הצפוף של רמת גן וגבעתיים. סיבוב ה J של הקו דרך דרום תל אביב וכל מרכז העיר אינו עונה על צרכיהם של נוסעי קווי ה6X העמוסים.
&nbsp
לטעמי צריך להפוך את ה J ל U. הארכת הקו מגשר הבורסה לרחוב כצנלסון ומשם דרך שדרות ירושלים עד לאוניברסיטת בר אילן (ואולי גם הלאה לדרום פתח תקווה דרך גבעת שמואל), ואולי גם שלוחה בצד זה דרך עליית הנוער, דרך השלום ודרך רבין תביא למספר צירי גישה נוחים בין האזור לציר ארלוזרוב בתל אביב מבלי לעשות טיול דרך לוינסקי ואלנבי.
&nbsp
חבל גם שאין תיכנון לקו מערב-מזרח מובהק מגן לונדון דרך דיזינגוף לקפלן שיחצה את האיילון בתחנת השלום וימשיך בדרך השלום. אולי קו כזה יכול להיות תת קרקעי ונפרד מהקו הסגול, ואולי אף ישתלט בצורה טובה יותר על ענפי הקו הצהוב או הקווים שמתוכננים להסתיים באיילון (כחול ?)
 
בדיוק ברחוב כצנלסון ירושלים היה צריך להקים רכבת תחתית

במקומם הייתי מתלונן על היעדר קו השלום רבין / כצנלסון-ירושלים
מה שמקומם בקו הסגול ברמת גן הוא שאין זרוע שניה בין סוף הקו בסבידור מרכז והאזור העירוני הצפוף של רמת גן וגבעתיים. סיבוב ה J של הקו דרך דרום תל אביב וכל מרכז העיר אינו עונה על צרכיהם של נוסעי קווי ה6X העמוסים.
&nbsp
לטעמי צריך להפוך את ה J ל U. הארכת הקו מגשר הבורסה לרחוב כצנלסון ומשם דרך שדרות ירושלים עד לאוניברסיטת בר אילן (ואולי גם הלאה לדרום פתח תקווה דרך גבעת שמואל), ואולי גם שלוחה בצד זה דרך עליית הנוער, דרך השלום ודרך רבין תביא למספר צירי גישה נוחים בין האזור לציר ארלוזרוב בתל אביב מבלי לעשות טיול דרך לוינסקי ואלנבי.
&nbsp
חבל גם שאין תיכנון לקו מערב-מזרח מובהק מגן לונדון דרך דיזינגוף לקפלן שיחצה את האיילון בתחנת השלום וימשיך בדרך השלום. אולי קו כזה יכול להיות תת קרקעי ונפרד מהקו הסגול, ואולי אף ישתלט בצורה טובה יותר על ענפי הקו הצהוב או הקווים שמתוכננים להסתיים באיילון (כחול ?)
בדיוק ברחוב כצנלסון ירושלים היה צריך להקים רכבת תחתית
 

סנוי

New member
זו היתה התכנית המקורית, וחבל שנת"ע בחרה את ה-J על פני ה-U

במקומם הייתי מתלונן על היעדר קו השלום רבין / כצנלסון-ירושלים
מה שמקומם בקו הסגול ברמת גן הוא שאין זרוע שניה בין סוף הקו בסבידור מרכז והאזור העירוני הצפוף של רמת גן וגבעתיים. סיבוב ה J של הקו דרך דרום תל אביב וכל מרכז העיר אינו עונה על צרכיהם של נוסעי קווי ה6X העמוסים.
&nbsp
לטעמי צריך להפוך את ה J ל U. הארכת הקו מגשר הבורסה לרחוב כצנלסון ומשם דרך שדרות ירושלים עד לאוניברסיטת בר אילן (ואולי גם הלאה לדרום פתח תקווה דרך גבעת שמואל), ואולי גם שלוחה בצד זה דרך עליית הנוער, דרך השלום ודרך רבין תביא למספר צירי גישה נוחים בין האזור לציר ארלוזרוב בתל אביב מבלי לעשות טיול דרך לוינסקי ואלנבי.
&nbsp
חבל גם שאין תיכנון לקו מערב-מזרח מובהק מגן לונדון דרך דיזינגוף לקפלן שיחצה את האיילון בתחנת השלום וימשיך בדרך השלום. אולי קו כזה יכול להיות תת קרקעי ונפרד מהקו הסגול, ואולי אף ישתלט בצורה טובה יותר על ענפי הקו הצהוב או הקווים שמתוכננים להסתיים באיילון (כחול ?)
זו היתה התכנית המקורית, וחבל שנת"ע בחרה את ה-J על פני ה-U
 

Ccyclist

Well-known member
בברצלונה שהיא מטרופולין עם ים יש שני קווי U.

זו היתה התכנית המקורית, וחבל שנת"ע בחרה את ה-J על פני ה-U
בברצלונה שהיא מטרופולין עם ים יש שני קווי U.
בערים בפנים היבשת נהוג שקווי המטרו העיקריים חוצים את המרכז מצד לצד, מה שאינו אפשרי "מערבית לתל-אביב". יש דוגמה טובה לעיר חוף גדולה עם מטרו וזו ברצלונה שבה הים נמצא ממזרח / דרום מזרח לעיר. בברצלונה שלושה קווים שמסלולם המרכזי ישר מצפון מזרח לדרום מערב ברצועות המקבילות לחוף, שני קווי U שזרועותיהם המרכזיות משיקות בשתי תחנות במרכז העיר, קו בודד הנוסע ב90 מעלות לחוף במרכז העיר, ומספר קווים משלימים בטבעת השניה של המערכת. במערכת הזו פתרון תצורת ה U כשהעיר מסתיימת בקו החוף מוצלח כל כך שהוא קיים פעמיים ובצורה משלימה והרמונית.
 

tapuzzo

New member
כל הכבוד לעיריית רמת גן - צודקים 1000%

עיריית רמת גן פותחת הערב במאבק ציבורי נגד תוואי הקו הסגול
מלחמה על הבית - משנים עכשיו את הקו סגול
[URL]https://www.facebook.com/events/746840688792368/[/URL]

אותה עירייה שניסתה לעכב את העבודות על תחנות הקו האדום בטענה שתוואי קרקעי עדיף על תת-קרקעי, הופכת כעת את עורה במאה שמונים מעלות, ופותחת במאבק לשינוי תוואי הקו הסגול לתוואי תת-קרקעי.
כל הכבוד לעיריית רמת גן - צודקים 1000%
מישהו רוצה לחיות עם 30 רכבות בשעה מול החלון שלו וכשהוא מנסה לצאת מהשכונה שלו? מישהו יכול לחיות ככה?
כל כך הרבה עשורים חיכה הציבור לרכבת תחתית ומביאים לו רכבת קלה עילית..
אם הבטיחו תחתית שיקיימו. אין כסף אל תבנו בכלל. אל תעשו רכבת קלה ברחובות עמוסים שתגרום עומסי תנועה ותגרום למדרכות צרות ומסוכנות.
הצדק עם עיריית רמת גן. אם חושבים לטווח ארוך ורוצים לצופף את הבינוי לאורך צירי הרכבת הקלה, אי אפשר גם לדחוף בפנים רכבת קלה עילית וצריך להשקיע ברכבת תחתית.
 

Bus Nerd

Active member
לא הבטיחו מעולם תחתית לרמת גן

כל הכבוד לעיריית רמת גן - צודקים 1000%
מישהו רוצה לחיות עם 30 רכבות בשעה מול החלון שלו וכשהוא מנסה לצאת מהשכונה שלו? מישהו יכול לחיות ככה?
כל כך הרבה עשורים חיכה הציבור לרכבת תחתית ומביאים לו רכבת קלה עילית..
אם הבטיחו תחתית שיקיימו. אין כסף אל תבנו בכלל. אל תעשו רכבת קלה ברחובות עמוסים שתגרום עומסי תנועה ותגרום למדרכות צרות ומסוכנות.
הצדק עם עיריית רמת גן. אם חושבים לטווח ארוך ורוצים לצופף את הבינוי לאורך צירי הרכבת הקלה, אי אפשר גם לדחוף בפנים רכבת קלה עילית וצריך להשקיע ברכבת תחתית.
לא הבטיחו מעולם תחתית לרמת גן
הבאת את הNIMBY שלך גם לשרשור הזה?
&nbsp
רכבות קלות הן חשמליות ושקטות. מציע שתלך לטייל בירושלים או אירופה כדי לראות בעצמך. רק"ל *מפחיתה* עומסי תנועה כי היא מעודדת אנשים לעבור לתח"צ. את הרק"ל לא בונים על חשבון המדרכות, אלא על חשבון הכביש. רק"ל מיטיבה עם הולכי הרגל הרבה יותר מרכבים ממונעים.
&nbsp
אם תעבור שם בשעות העומס, תראה שכבר היום לצאת משם או להיכנס לשם זה סיוט. רק"ל לא תשנה את הסיוט הזה בהרבה, ואף תהפוך אותו ל*פחות* סיוטי בגלל שלאורך זמן אנשים שנוסעים בציר הזה ישתמשו בה במקום ברכב.
 

raminec

New member


כל הכבוד לעיריית רמת גן - צודקים 1000%
מישהו רוצה לחיות עם 30 רכבות בשעה מול החלון שלו וכשהוא מנסה לצאת מהשכונה שלו? מישהו יכול לחיות ככה?
כל כך הרבה עשורים חיכה הציבור לרכבת תחתית ומביאים לו רכבת קלה עילית..
אם הבטיחו תחתית שיקיימו. אין כסף אל תבנו בכלל. אל תעשו רכבת קלה ברחובות עמוסים שתגרום עומסי תנועה ותגרום למדרכות צרות ומסוכנות.
הצדק עם עיריית רמת גן. אם חושבים לטווח ארוך ורוצים לצופף את הבינוי לאורך צירי הרכבת הקלה, אי אפשר גם לדחוף בפנים רכבת קלה עילית וצריך להשקיע ברכבת תחתית.
 

סנוי

New member
אל תאכילו את הטרול

כל הכבוד לעיריית רמת גן - צודקים 1000%
מישהו רוצה לחיות עם 30 רכבות בשעה מול החלון שלו וכשהוא מנסה לצאת מהשכונה שלו? מישהו יכול לחיות ככה?
כל כך הרבה עשורים חיכה הציבור לרכבת תחתית ומביאים לו רכבת קלה עילית..
אם הבטיחו תחתית שיקיימו. אין כסף אל תבנו בכלל. אל תעשו רכבת קלה ברחובות עמוסים שתגרום עומסי תנועה ותגרום למדרכות צרות ומסוכנות.
הצדק עם עיריית רמת גן. אם חושבים לטווח ארוך ורוצים לצופף את הבינוי לאורך צירי הרכבת הקלה, אי אפשר גם לדחוף בפנים רכבת קלה עילית וצריך להשקיע ברכבת תחתית.
אל תאכילו את הטרול
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה