ET MA ADV

New member
שלום לכולם , רוצה לתת לכם כמה טיפים לגבי גישה ראשונית וחשיבה בעיצוב לוגו לעסק שלכם.


איך מעצבים את הלוגו לעסק?
העיצוב של הלוגו אמור להיבנות בשלבים. רק אם מתכננים נכון את התהליך, התוצאה בסופו של דבר תוכל להיות מושלמת.
  1. היכרות עם העסק – בשלב הראשון אמור המעצב ללמוד על העסק ולהכיר אותו לעומק. הוא צריך לדעת מי עומד מאחורי העסק, מהם השירותים שהוא מציע ומיהו קהל היעד אליו רוצה העסק לפנות. בהתאם לכך הוא יבחר את הצבעים המתאימים ויקבע את סגנון העיצוב וייגש לתכנון המדויק יותר של הבלטת האלמנט הרצוי תוך התייחסות לאסוציאציות ששם העסק אמור ליצור.
  2. השראה – לצורך יישום הלוגו, זקוק האומן להשראה. בדומה לכל תחום אומנות אחר. את ההשראה אפשר לשאוב מהטבע או מהנוף אך גם מהתבוננות בעיצובי לוגו של חברות מקבילות לאותו תחום. לא מדובר כאן על ההעתקה אלא על השראה בלבד.
  3. סקיצה – כדאי לתכנן סקיצה או אפילו מספר סקיצות מראש כדי לסייע ללקוח לבחור את הלוגו ואת העיצוב שהכי יתאימו עבורו. לאחר שהלקוח יבחר את הסקיצה אפשר יהיה להוסיף כיתובים או איורים שונים.
  4. אפשרויות לשינוי – תמיד חשוב שתהיה אפשרות לשנות את הלוגו גם אם הוא כבר נמצא עמוק בתהליכי העבודה. לעיתים יידרש שינוי צבע או אפילו שינוי פונט. מעצב מקצועי לא יתרגש מהדבר ויאפשר את ביצוע השינויים עד לשביעות רצון מלאה שלל הלקוח.


    כשאתם מחפשים מעצב לצורך עיצוב לוגו, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות חובבנים. מדובר באלמנט קריטי לעסק שלכם ורק מעצב מנוסה ומקצועי ידע לבצע אותו כראוי.

    בעולם העסקי של היום, לוגו מעוצב היטב הוא לא רק סמל, אלא הפנים של המותג שלך. ב-ET MA, אנו מתמחים ביצירת לוגו מקצועי שמשדרת את הערכים והאישיות של העסק שלך.

    #עיצוב לוגו לעסק #יצירת לוגו לעסק #לוגו לעסק #עיצוב לוגו לעסק #יצירת לוגו לעסק #יצירת לוגו #בניית לוגו
 
למעלה