עזרה בהתמודדות עם עו"ד ומערכת המשפט

עזרה בהתמודדות עם עו"ד ומערכת המשפט

אני מספרת בקצרה את סיפורה של חברה יקרה שלי. היא התגרשה לפני כארבע שנים כשבנה היה תינוק. הבן נשאר אצלה, האב בקושי סייע לה ובקושי התראה עם הילד (מבחירתו). לפני כשנה האב החליט שהוא רוצה את הילד בחזרה, האם שאלה את עורך הדין ואת פקידת הסעד לגבי נחיצות נוכחותה בדיון, היא מאד מאד סובלת מלראות את האב - כולם אמרו לה שהיא לא צריכה לבוא. כתוצאה מכך לפני שמונה חודשים הילד עבר למשמורת מלאה אצל האב ואשתו החדשה. נראה שהעלילו עליה סיפורים על בעיות נפשיות מבלי להביא ראיות. יש בידה אישור מפסיכיאטר שהיא כשירה לגמרי לקבל משמורת, וזו גם דעתי. עד לפני חודש בכלל לא נתנון לה לראות אותו, ואז התחילו לתת לה להפגש איתו שעה בשבוע תחת השגחה. מאז שנלקח היא במאבק מתמיד להחזיר אותו, ומרגישה מרומה ומוטעית ע"י כל עורכי הדין שהיו לה וכל מי שהיא פונה אליו לעזרה. היא החליפה כבר שלשה עו"דים, והנוכחית ביטלה דיון שהיא מחכה לו כבר חצי שנה, אחרי שהיא בפירוש אמרה לה שהיא מעוניינת בדיון כיוון שלא ניתן להגיע להסכם עם האב. כשהיא באה לדרוש תשובה העו"ד אמרה לה לבוא מחר לחתום על הסכם, וכשבאה הסתבר שלא היה שום הסכם. אין לה כבר כוחות להחליף עו"ד, אבל זו הנוכחית רק פועלת לרעתה ככה הנראה, והיא גם מאד לא זמינה - אי אפשר לתפוס אותה טלפונית והיא מחזירה צלצולים רק לעתים רחוקות. נשמח לשמוע עצות וכיווני פעולה. תודה.
 
צודק או לא, יש שם משהו

חייב להיות איזשהוא נימוק ואפילו אם הוא לא נכון ולא צודק לגבי העברת משמורת מאם לאב, ככה סתם באמצע היום, רק בגלל שהאב דרש. נשמע לי שיש משהו כבד מאחורי הקלעים שאת לא מספרת לנו (ואולי את לא יודעת). יש מה לעשות - הבעיה היא לבחור את הפעולות הנכונות, אכן גם את האנשים הנכונים (עורכי דין, פסיכולוגים) ולהתמיד באופן עקבי בשיטת עבודה. את מוזמנת להודיע לחברתך ליצור עמי קשר בפרטי או את בעצמך ואדריך אותה לגבי ההמשך.
 

mtm03c

New member
אני אומרת לך - אין שם כלום.

האמא כשירה לחלוטין. היום שופטים מעבירים משמורת, אם אב מבקש, גם כאשר האמא היא אמא מצויינת. את השופטת שלי הרגיז שהחלפתי 4 עו"ד אז היא העבירה משמורת. למה החלפתי? כי כולם לקחו כסף מראש, לא פעלו, גרמו לי לנזקים והביאו אותי לפי התהום וכשכבר לקחתי עו"ד של סיוע משפטי , היא התפטרה וגם זו שאחריה כי לא רצו לעבוד על תיק שעשו בו כל כך הרבה נזקים שקשה לתקן. תראי לי עו"ד אחד שמוכן להילחם ולתקן. אין כזה. הוא יהיה נופת צופים, ייקח מאה אלף שקל , יגרום עוד נזק לתיק כדי שתאלצי לשלם לו עוד על ערכאות ערעור ואחרי כל הסבל שלך , הוא יגיד שהמצב כל כך גרוע (גם אם היית בנקודת פתיחה טובה) והכי טוב עבורך זו פשרה. אז לא צריך לשלם בשביל זה. אפשר לבקש מבימ"ש שיפנה את הצדדים להליך גישור ביחידת הסיוע ולהגיע להסכמות בלי לבזבז את כל הכספים והכוחות.
 
למעלה