למי אכפת מה אתה אומר?
לא, אני לא מזלזל בך, אבל זה שאתה אומר שלכל בני האדם אסור לרצוח, אין לזה כל משמעות מבחינת התנהלות העולם.
 
עובדה: בני אדם רוצחים.
עובדה: בני אדם מצדיקים רצח.
(אם אתה לא מקבל את העובדות האלה, אביא לך קישורים עם ראיות מצולמות לכך שזה קורה במקומות רבים בעולם שלנו ברגעים אלה ממש).
 
אם אתה מדבר עם יצור דמיוני שאתה קורא לו "תבונה שלי" והוא מצווה עליך לנהוג בצורה מסוימת, זה עניינך האישי.
אני אפילו לא נכנס לדיון האם זה תקין, או שפוי וכו'. זה פשוט עניינך האישי.
 
לי אין יצור דמיוני כזה, ועל כן אינו מצווה עלי דבר. גם להרבה אנשים שאני מכיר אין יצור כזה, אם כי יש אנשים שיש להם יצורים אחרים שמצווים עליהם דברים, למשל ה-"ברוך" ההוא שתמיד אשם בכל
 
כל מה שכתבת הוא רגש סובייקטיבי. ואיני רואה כיצד אתה עושה את הקישור בינו לבין בני אדם אחרים.
אחרי הכל, אם הרגש שלך היה אובייקטיבי, לא היה קיים דאעש...
 
לגבי הלוגיקה:
מה שדיברנו עליו אינו הוכחה. אלא מסקנה לוגית.
היא יכולה להיות "אמת" - נובעת מההנחות, או "שקר" - לא נובעת מההנחות.
 
המסקנה וההנחות לא חייבות להיות קשורות למציאות כלל וכלל ואינן הוכחות או ראיות לשום דבר.
 
בדוגמה של ל-"הוכחה סינטית" אין באמת הוכחה, וגם מהבחינה הלוגית המסקנה אינה נובעת מהנחות.
למה?
בגלל המילה "כל".
אם תחליף "כל" ב-"יש" המסקנה תהיה "אמת" מבחינה לוגית, אם כי מבחינת "הוכחה" היא עדיין לא מוכיחה כלום.
לא, אני לא מזלזל בך, אבל זה שאתה אומר שלכל בני האדם אסור לרצוח, אין לזה כל משמעות מבחינת התנהלות העולם.
 
עובדה: בני אדם רוצחים.
עובדה: בני אדם מצדיקים רצח.
(אם אתה לא מקבל את העובדות האלה, אביא לך קישורים עם ראיות מצולמות לכך שזה קורה במקומות רבים בעולם שלנו ברגעים אלה ממש).
 
אם אתה מדבר עם יצור דמיוני שאתה קורא לו "תבונה שלי" והוא מצווה עליך לנהוג בצורה מסוימת, זה עניינך האישי.
אני אפילו לא נכנס לדיון האם זה תקין, או שפוי וכו'. זה פשוט עניינך האישי.
 
לי אין יצור דמיוני כזה, ועל כן אינו מצווה עלי דבר. גם להרבה אנשים שאני מכיר אין יצור כזה, אם כי יש אנשים שיש להם יצורים אחרים שמצווים עליהם דברים, למשל ה-"ברוך" ההוא שתמיד אשם בכל
 
כל מה שכתבת הוא רגש סובייקטיבי. ואיני רואה כיצד אתה עושה את הקישור בינו לבין בני אדם אחרים.
אחרי הכל, אם הרגש שלך היה אובייקטיבי, לא היה קיים דאעש...
 
לגבי הלוגיקה:
מה שדיברנו עליו אינו הוכחה. אלא מסקנה לוגית.
היא יכולה להיות "אמת" - נובעת מההנחות, או "שקר" - לא נובעת מההנחות.
 
המסקנה וההנחות לא חייבות להיות קשורות למציאות כלל וכלל ואינן הוכחות או ראיות לשום דבר.
 
בדוגמה של ל-"הוכחה סינטית" אין באמת הוכחה, וגם מהבחינה הלוגית המסקנה אינה נובעת מהנחות.
למה?
בגלל המילה "כל".
אם תחליף "כל" ב-"יש" המסקנה תהיה "אמת" מבחינה לוגית, אם כי מבחינת "הוכחה" היא עדיין לא מוכיחה כלום.