עוד יומיים נשארו!

אפשר בהחלט לפרסם כמה מתכונים ../images/Emo13.gif

נראה מעורר תיאבון
 
מממ קבלו ביטול על תמונות.

אומנם הכנתי עוגת בננות, אבל כל הווג'ע ראס של הכנת פרוסת גורמה ומילוי וכו' - כבד עליי נכון לימים אלה. אם זה מוציא אותי מהתחרות - שיהיה... לפחות הרווחתם מתכון.
 
אם אבות אכלו בוסר ושיני בנים... אז מי אני ש..

לא אוכל גם שיני בנים? אולי שיני שום? אולי תמונות של העוגה....? אז הנה התוצאה הסופית של החתיכה הסקסית שלי עם כוס אספרסו על מפת משצבצות הכותנה הרומנית שלי:
 
מילוי התפוחים מבריק מסירופ רווי קינמון

וכשאוכלים את זה חם, אין דבר טוב יותר בחיים מאותה שניה שבה הכל מתחכך בחיך ובלשון.... (כדי למנוע את נפילת המחיצות של הסירה ניתן לקבע לצורך החימום בקיסמי עץ)
 
דווקא כשאין לי לא זמן

ולא מצלמה... זה בסדר, גם ככה אין לי סיכוי מול הבשלנים האמיתיים של הפורום...
 
דווקא כמו שזה נראה כרגע,

יש לך הרבה סיכוי. למעשה כמו שזה נראה כרגע, כל הפרסים הולכים להגיע לידיהם של אנשים שאין להם בכלל צליאק
 

solnoshka

New member
רעיון מגניב ושהיה מזל טוב לפורום!

מי ייתן והפורום ימשיך להתקיים לנצח! שנמשיך להמליץ על מקומות ידידותיים, לתת מתכונים, לעזור וכמובן שנמשיך לתמוך אחד בשני! רק בריאות!
 

קלוד11

New member
אין ולא יהיה לעולם תחליף!

הא! קינוח הכי טוב והכי דל קמח שאני מכיר זה כמובן קרם הברולה האגדי. מלא בנקודות שחורות עם שיכבה מכובדת של קרמל שביר וקרם קר לבן ומושלם. קינוח מעולם אחר
 

net the jet

New member
יש לנו הרבה אורחים השבוע, אז התחלתי את

הקינוחים.... הנה מתכון פשוט לקינוח נ"ג שניתן לגוון. אין לו ממש שם, זה כמו "גלידה" ביתית. המתכון מחברה של אמא שלי ואיתנו כבר לפחות 30 שנה. חומרים 1 חלבון כפית נס קפה ( לא גרגרים ) קורט מלח 6 כפות סוכר 1 שמנת מתוקה 1 כפית תמצית וניל רבע כוס שקדים קלופים, קלויים וטחונים להקיץ חלבון לקצף חזק ויציב, להוסיף קפה ומלח, שתי כפות סוכר. להקציף שמנת לקצף יציב, להוסיף 4 כפות סוכר. לקפל קצף לתוך הקצפת, להויסף שקדים טחונים. להניח בעטרות נייר, להקפיא. הערות: אם אין קפה נמס ( לא גבישי ) אפשר להמיס כפית גדושה קפה עם טיפת מים רותחים ולהויסף כשמתקרר. לאחרונה אני קונה אבקת שקדים לכל מיני קינוחים, אז אני לא מתעסקת עם הקליה\טחינה, ומוסיפה ישר רבע כוס אבקת שקדים.... טיפה משנה את הטעם, אבל לא רע בכלל.
 

net the jet

New member
ואותה הגברת בשינוי אדרת... במקום שקדים

טחנתי תות עץ ( כשלושת רבעי כוס, מה שהיה... ) והוספתי בסוף. כמובן שללא תוספת קפה. אותו דבר הכנתי בעבר עם תותים שטחנתי ויצא ממש מוס נפלא. את אילו שמתי בכוסות חד פעמיות קטנטנות של יין. כמובן- גם למקפיא.
 

Mיקי_

New member
כמה שאלות

א. האם זה חייב להיות מתכון שלנו? כזה שיש לנו עליו זכויות יוצרים? ב. האם זה יכול להיות מתכון שפורסם בעבר על ידינו בתפוז? ג. האם אפשר לכתוב עבור לא צליאקים כמוני איזה מרכיבים מלבד גלוטן אסור שיהיו (הבנתי מהפורום למשל שאסור שיבולת שועל ואסור סויה)
אלפקה איפה את גרה
ממזמן לא אמרתי שלום לאיש שלך, ואותך בלי קשר אשמח להכיר.
 
כמה תשובות ../images/Emo13.gif

לגבי א - אני לא בטוחה, אני אשאל באמת מחר. ב - בהחלט אפשר להכין מתכון שכבר פרסמתם. ג - שאלה מצוינת! ללא גלוטן אומר: ללא חיטה ומוצרי חיטה (קמח חיטה, סולת, עמילן חיטה, לתת וכו') ללא שיפון, שעורה, כוסמין, שיבולת שועל (ומוצריהם) ללא מוצרים שמכילים גלוטן - ופה זה כבר עניין של כל מוצר ומוצר... כי יש רטבי סויה למשל שלא מכילים גלוטן, ויש שכן (למרות שאני לא יודעת באיזה קינוח אפשר לשים רוטב סויה
). עם סויה בפני עצמה אין שום בעיה, רק כמשתמשים במוצר מעובד כלשהו צריך לוודא שאין ברכיבים שלו משהו שמכיל גלוטן. אם מתלבטים אפשר ורצוי להתייעץ עם חברי הפורום
ד. תל אביב כמובן
אני אמסור לגברבר ד"ש!
 

Mיקי_

New member
../images/Emo92.gif אלפקה אני עדיין מחכה לתשובה לא'../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 
הו, טוב שהזכרת לי

ובכן לצערי התשובה היא לא... יש בעיה עם פרסום המתכון עצמו, ולכן אי אפשר.
 
למעלה