עובר כל גבול

ערב רב

New member
מדים של אושוויץ זה קצת, קצת מוגזם

מדים של מחנות ריכוז היו יותר במקום. מצד שני, אולי מדי אושוויץ מתאימים לאנשים המתגוררים רק כמה מאות מטרים מהקו הירוק אך מגורשים משום ששרון נסוג עס לס"מ האחרון לגבולות אושוויץ.
 

nooshP

New member
אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות

כדאי שתשב רגע, יש לי משהו נורא מפתיע וחדש לגלות לך-
אושוויץ היה מחנה ריכוז. כן כן. אושוויץ=מחנה ריכוז. אתה יהודי בכלל שאתה כותב דבר כזה?
 

כינוי1982

New member
אני דווקא חושב שהיא צודקת

השם המלא של המחנה היה אושוויץ-בירקנאו. מדובר בשלושה מחנות - בירקאנו, שבו היו תאי הגזים אם אני לא טועה, אושוויץ שאני חושב שהיה רק מחנה ריכוז בדרך לבירקנאו ומחנה שלישי שהיה אגד מפעלים גרמנים בו הועסקו האסירים בכפייה.
 

nooshP

New member
ואתה שוב חוזר על הטעות שלך

אני רק רוצה התנצלות אחרי שתחפש באינטרנט ותראה שאתה טועה, ושאין לך מושג מהחיים שלך.
 

nooshP

New member
והנה הקישור , ואני מחכה להתנצלות

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A5 ואני מקווה שזה יגרום לך קצת לעשות חשבון נפש ולחשוב אם אתה יהודי בכלל ומה זה אומר עליך אם אתה יהודי אבל אתה לא יודע מה זה אושוויץ.
 

nooshP

New member
ועוד קישור בשבילך

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%97%D7%A0%D7%94_%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%96 ואני מציעה לך להסתכל על התמונה שם ולחפש דימיון לסיר הבשר של גוש קטיף.
 

ערב רב

New member
אין גבול לחוצפה שלך

מובן מאליו שכשאנו ומרים אושוויץ כולנו מתכוונים למחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו.
 

nooshP

New member
וכדי להקל עליך עוד

"מחנה ריכוז הוא מתקן כליאה רחב ידיים, שנועד לאסירים פוליטיים, קבוצות אתניות או קבוצות דתיות, הנכלאים ללא כל הליך משפטי. לעתים משמש מחנה הריכוז גם לעבודות כפייה (מחנה עבודה), ובמקרים קיצוניים - להשמדה של האסירים (מחנה השמדה)." זה המשפט הראשון בהגדרה של מחנה ריכוז. כלומר, מחנה ריכוז יכול להיות גם מחנה השמדה וגם מחנה עבודה. בכל מקרה, מחנה ריכוז זה השם הכולל. ואני עוד מחכה להתנצלות....
 

ערב רב

New member
ויקיפדיה היא לא האורים והתומים שלי

ואם תשימי לב אז אושוויץ אינו מוזכר שם ברשימה של מחנות ריכוז, ולא בכדי. האבחנה בין מחנות ריכוז למחנות השמדה שרירה וקיימת, ובכל אופן את הבנת היטב את דברי.
 

nooshP

New member
אז תחפש במילון אחר, ותחזור להתנצל

גם לדעת להפסיד בכבוד ולהודות בטעויות זה דבר טוב.
 

Simbbam

New member
אין זה משנה. אתה מזלזל בשואה

ותומך במרחיקי הלכת בשנות האור, שלא מספיק שמנסים לפגוע באנשים פיסית ע"י מחאה אלימה ופורעת חוק, עכשיו גם מנסים לפגוע בניצולי השואה וביהודים השפויים שבצד שמנגד. וכל זאת כדי למחות על מעבר ממקום אחד לאחר תוך קבלת פיצוי?!? אמור לי, במה השואה דומה לזה? אם תושבי גוש קטיף חושבים שהם בוודאי חווים את אותה הרגשה שחוו קרבנות השואה, צר לי מאוד על אי שפיותם. מתן.
 

nooshP

New member
הוא לא מזלזל בשואה, הוא פשוט לא

יודע מה זה שואה. אז אולי כדאי שתרחם עליו כמוני במקום להתעצבן.....
 

ערב רב

New member
יקירתי, מחנה-ריכוז כשמו כן הוא

ולא נעשה בו שימוש אך ורק בידי הנאצים. אני מבין שאת משתדלת לגנוב את השרשור ולהסית את הדיון להתנצחויות קטנוניות שאין להם שום קשר לנשאו משום שמלכתחילה היה ברור שאין כוונתי למחנות השמדה.
 

nooshP

New member
אני לא יקירתך, בתור התחלה.

אני פשוט מגיבה להודעה שלך שבה דיברת על מדים של אושוויץ ומדים של מחנה ריכוז כאילו זה שני דברים שונים. אי דיוק כזה בעיני מראה בורות וחוסר ידיעה של מה שקרה בשואה, ולכן קשה לי להתייחס ברצינות לשאר הדברים שכתבת. כשאדם מסויים מפגין בורות בנושא כל כך קרדינלי, זה אומר דרשני.
 

ערב רב

New member
את טועה, אין מה לעשות

מחנה ריכוז זה לא השם הכולל גם למחנות השמדה והיו מחנות השמדה שלא היו מחנות ריכוז, ולהפך. הדיון הזה אינו קשור לנושא השרשור, אבל הנה ההזדמנות שלך להודות בטעות.
 
למעלה