matrix200200
Active member
זה מעניין מה שאתה אומר.
הבאתי לאחרונה כתבה מאחד העיתונים (גלובס אם אני לא טועה) על בעיות של וויזות אצל פועלי ילמזלר (החברה הטורקית שמבצעת עבודות רטובות כמעט בכל התחנות.
שם נאמר שבכל תחנה עובדים כ50 פועלים של החברה.
מן הסתם רוב הפועלים נדרשים בשלבי תפסנות וברזלנות.
בשלבי יציקה צריך כנראה קצת פחות.
ובשלבים שבטון מקשיח, כמעט ולא צריך פועלים בכלל, כי צריך להמתין.
זה מעניין מה שאתה אומר.אם כבר מדברים על כח עבודה באתרים
אני גר מול תחנת אלנבי, עובד מול תחנת קרליבך, ויצא לי עכשיו לבקר בתחנת יהודית.
לא מורגשת נוכחות מאסיבית של פועלים ועבודה במקביל, באף אחד מהאתרים.
 
הבאתי לאחרונה כתבה מאחד העיתונים (גלובס אם אני לא טועה) על בעיות של וויזות אצל פועלי ילמזלר (החברה הטורקית שמבצעת עבודות רטובות כמעט בכל התחנות.
שם נאמר שבכל תחנה עובדים כ50 פועלים של החברה.
מן הסתם רוב הפועלים נדרשים בשלבי תפסנות וברזלנות.
בשלבי יציקה צריך כנראה קצת פחות.
ובשלבים שבטון מקשיח, כמעט ולא צריך פועלים בכלל, כי צריך להמתין.