עדכון: הזמנות מסין בכלל ועלי אקספרס בפרט

trilliane

Well-known member
מנהל
* טריליאן. ככה כותבים את הכינוי בעברית.

הדיון לא חרג מהתוכן המקורי. אני פתחתי אותו, ובחרתי לשתף בניסיוני מול עלי אקספרס וחבילות מסין בחודש האחרון. כתבתי עובדות – דברים שקרו ואיך בחרתי להתנהל.
&nbsp
אתה בחרת לשתף במחלוקת שפתחת בעלי אקספרס, אז דנו גם בה. אבל זה לגמרי אותו נושא. אני דווקא שמחה ששיתפת במחלוקת שפתחת, פתחת אשנב מעניין להתנהלות שלך, ועכשיו כל אחד יוכל לשקלל היטב את המידע והעצות שאתה כותב.
&nbsp
לסיכום: זו לא שאלה של צדק כי זו לא סוגיה מוסרית; יש עובדות. מה מסיקים מהן, יחליט כל אחד בעצמו. עמדתך ברורה וגם עמדתי (ואם לא בא לך לקרוא הכול, ביררתי בהנהלת תפוז וזה מותר, אין חובה. קבל פטור.
).
 

superman1234

New member
טריליון יקרה.

הצורך שלך לצאת צודקת ולא רק במקרה הזה הופך אותך לצערי לפאתטית.
תמשיכי לקנות ב Ali express , תמתיני 3 חודשים עד לקבלת החזר על הזמנות שלא יגיעו.

הניואנסים של מה מיועד למי והנוהלים המגוכחים של Ali express נותנים לך תחושה שאת שולטת בחומר - על הכיפאק. זה שווה בערך כמו כוסות רוח למת.

לא צריך להיות גאון בכדי לראות ש eBay הם CUSTOMER ORIENTED מה שלא ניתן לומר על Ali Express.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
* טריליאן, תודה.

הצורך שלך לצאת צודק הופך אותך לפתאטי, במיוחד כשאתה חושף כאן את ההתנהלות שלך בפתיחת המחלוקת... והוא גורם לך לרדת עליי שוב ושוב באופן אישי במקום להתייחס עניינית למידע. כאמור, הראיתי שההמתנה אינה לחינם, הראיתי גם שאת הכסף מקבלים (ומעולם לא חיכיתי לכך שלושה חודשים. גם אתה לא, אגב). מי שלא מסתפק בזה, ישלם יותר ויקנה במקומות אחרים.
&nbsp
כבר הבנתי שאתה מהלחוצים. בסדר, אל תקנה בעלי אקספרס, זכותך. אבל לחשוב שאיביי מושלמים או שאין שם מוכרים נוכלים, מורחים, מעצבנים... או שהם תמיד לטובת הלקוח בכל מקרה ובכל מצב... זו פשוט תמימות שלא עולה בקנה אחד עם המציאות. עוד לא נתקלת בצד הלא נעים של האטימות האמריקנית, כשהם עובדים לפי הספר ואתה יכול לדבר לקיר. מאחלת לך הצלחה מרובה בהמשך קניותיך.
 
למעלה