עבודות בתחנת הרצליה. מיום חמישי האחרון והילך
תודה רבה מיכאל על התמונותעבודות בתחנת הרצליה. מיום חמישי האחרון והילך
תמונות נוספות מהמגה מבצע בהרצליהעבודות בתחנת הרצליה. מיום חמישי האחרון והילך
מה בדיוק עושים שם? מה תהיה התצורה בסיום הפעימה הזו?תמונות נוספות מהמגה מבצע בהרצליה
אני מציע לכל מי שנמצא בסביבה לעבור באזור ולתעד שם. יש שם המון פעילות רכבתית מרתקת בימים אלו! מאוד קל לצלם מגשר הולכי הרגל מעל התחנה.
על פי שבתשתיות מבצעים שם שינויים גאומטרים במסילותמה בדיוק עושים שם? מה תהיה התצורה בסיום הפעימה הזו?
זה מה שרצית להבין עם המגמתיות והסלקטיביות שלךעל פי שבתשתיות מבצעים שם שינויים גאומטרים במסילות
כלומר, מזיזים שם את מסילות הרכבת ומבצעים שם שינויים בשיפועים של המסילות. ובנוסף גם מחליפים את כל המסילות והמפלגים ואביזרי האיתות והבטיחות שהיו על המסילות שפורקו.
התצורה הסופית תהיה דומה אבל מדרום לתחנת הרצליה יהיה יותר שטח פנוי לשתי המסילות החדשות.
זה מה שהבנתי משבתשתיות.
גם המידע שמפורסם בשבתשתיות מתובל בהרבה מאוד יחסי ציבורזה מה שרצית להבין עם המגמתיות והסלקטיביות שלך
לקחת מ"שבתשתיות" את מה שנוח לך והשמטת את מה שלא נוח לך.
אבל לצערך, כל אחד יכול לקרוא את מה שכתוב ב"שבתשתיות" ולראות מה באמת כתוב שם.
צר לי, אבל אני סומך על "שבתשתיות" הרבה יותר מאשר אני סומךגם המידע שמפורסם בשבתשתיות מתובל בהרבה מאוד יחסי ציבור
ואפילו מתובל יתר על המידה ביחסי ציבור. ולכן אני נוהג להשמיט את כל מה שקשור ליחסי ציבור ומתמקד רק בדברים המקצועיים.
ולא הבנתי מדוע אתה מכנה את ההתנהגות שלי כהתנהגות מגמתית.
האם ההתנהגות שלי היא מגמתית בכך שאני משמיט ומתעלם באופן מכוון מכל דבר שנועד לצורך תדמית ויחסי ציבור?
תמונות נוספות מהמגה מבצע בהרצליה
אני מציע לכל מי שנמצא בסביבה לעבור באזור ולתעד שם. יש שם המון פעילות רכבתית מרתקת בימים אלו! מאוד קל לצלם מגשר הולכי הרגל מעל התחנה.
אתמול שדרן ידוע ברדיו השמיץ את משרד התחבורה על השיבושיםתודה רבה על כל התמונות.
החשוב והעיקרי בתמונות הללו היא העובדה שבמשרדי יחסי הציבור ממשיכים למכור לציבור לוקשים (חישמול המסילה לירושלים למי שלא הבין מה זה לוקשים), בעוד שמדובר למעשה בשינויים גאומטריים של מסילות הרכבת.
במשרדי יחסי הציבור ממשיכים במלוא הכוח והעוצמה להשתמש בקו הרכבת לירושלים במקום לספר את האמת לאמיתה ולומר שלמעשה יש צורך לבצע שינויים גאומטריים במסילות הרכבת על מנת לפנות מקום לשתי מסילות רכבת נוספות.
מה הבעיה לומר את האמת לציבור?
זו בדיוק הסיבה לכך שאינני קורא "עיתונות", הכל שם זה רק שקרים ומידע כוזב ומוטה.
תחנת הרצליה תהיה תחנת הקצה של הקו לירושלים ולכן העבודותתודה רבה על כל התמונות.
החשוב והעיקרי בתמונות הללו היא העובדה שבמשרדי יחסי הציבור ממשיכים למכור לציבור לוקשים (חישמול המסילה לירושלים למי שלא הבין מה זה לוקשים), בעוד שמדובר למעשה בשינויים גאומטריים של מסילות הרכבת.
במשרדי יחסי הציבור ממשיכים במלוא הכוח והעוצמה להשתמש בקו הרכבת לירושלים במקום לספר את האמת לאמיתה ולומר שלמעשה יש צורך לבצע שינויים גאומטריים במסילות הרכבת על מנת לפנות מקום לשתי מסילות רכבת נוספות.
מה הבעיה לומר את האמת לציבור?
זו בדיוק הסיבה לכך שאינני קורא "עיתונות", הכל שם זה רק שקרים ומידע כוזב ומוטה.
תחנת הרצליה - יציאה מערבית?תחנת הרצליה תהיה תחנת הקצה של הקו לירושלים ולכן העבודות
בסביבת התחנה קשורות גם ובעיקר לקו הזה.
אם אתה משתמש ב"שבתשתיות" אז אל תסלף ותעוות את מה שכתוב שם.
הנה ציטוטים מ"שבתשתיות":
"האחד בתחנת הרצליה, שם מתבצע שינוי גיאומטרי ל-1500 מ' של מסילה, כפעולת השלמה לקליטתו של A1 בתחנה. "
"
תחנת הרצליה קשורה ל-A1 בהיותה תחנת הקצה של הקו. בתחנה בוצעו שינויים שכללו הוספת רציף והפיכת רציף אחר לרציף אי - זאת, במטרה לאפשר את קליטת הקו הירושלמי. שינויים אלה מכתיבים הטמעת שינויים גם ברמת רכיבי התקשורת והאיתות של התחנה. בנוסף, יש לציין כי בקטע שבין תחנת האוניברסיטה להרצליה בוצעו שינויים גאומטריים במסילות, עניין שחייב אף הוא ביצוע שיפורים עוקבים בפאתי התחנה.
"
הסיבה שאתה כותב על "העיתונות" די מתאימה גם למה שאתה כותב בפורום הזה.
האמת אינה מה שמנחה אותך והמגמתיות וההטיה הן נחלת הודעותיך.
זה חלק מהפרויקט, אבל אחד השלבים האחרונים בפרויקטתחנת הרצליה - יציאה מערבית?
ברמת העקרון אני יודע שמתוכננת יציאה מערבית מהמנהרה לכיוון אזור התעשייה, (דרך משה דיין - כיכר בן עמי) ומשם לגשר הולכי הרגל מעל נמיר) דבר שיחסוך את הטרטור המיותר היום להולכי רגל שצריכים לצאת במנהרה מתחת לאיילון מזרחה ואז לעלות על הגשר מעל האיילון חזרה מערבה.
אני לא רואה שום הכנה לזה (מבנה כניסה לתחנה ברחוב משה דיין). האם זה לא חלק מהפרויקט הנוכחי?
להערכתי יציאה כזו תשמש לתחנת הרצליה כ"מכפיל כוח". כי רבים נרתעים מההליכה הארוכה ברגל לאזור התעסוקה (ארוכה בעיקר פסיכולוגית כי זה הלוך וחזור) וגם האוטובוסים שנאלצים לעמוד בכל הפקקים לא מספקים מענה תחליפי הולם. עם פתיחת כניסה כזו (וכן הגידול במספר העצירות בתחנה שהשירות החדש יביא עימו), לא תהיה שום בעיה להרצליה לקפוץ לרמת הנוסעים שמאפיינת את תחנת האוניברסיטה.
וליוסף. תחנת הרצליה תגדל ל-6 רציפים, דבר שיאפשר לה לקלוט את הקו המהיר לירושלים כתחנת קצה, וכן לקלוט את השירות החדש שיגיע מכיוון רעננה. במסגרת העבודות כמובן שיש גם המון שינויים גיאומטריים במפלגים וכו', וגם הכנה להזזת המסילות שמצפון לה אל מרכז האיילון (במסגרת פרויקט הארכת נתיבי איילון+531). בנוסף אני חושב שראיתי שהרסו את המבנה הישן של תחנת הרצליה (מדרום לגשר שבעת הכוכבים) ובנו במקומו מבנה תפעולי חדש, וכמובן שיהיו ארבע מסילות בין הרצליה לאוניברסיטה, וארבע מסילות בין תחנת הרצליה עד לפיצול למסילת השרון.
המון עבודה שקשורה גם ל-A1 כמו שנאמר, אבל לא רק אלא גם למסילת השרון.
סתם הרגל מגונה...זה חלק מהפרויקט, אבל אחד השלבים האחרונים בפרויקט
הביצוע ממערב לתחנה יהיה לאחר הסטת מסילות החוף ופינוי השטח לנתיבי כביש 20 מצפון לדרום. אז תיבנה גם הכניסה/יציאה מערבית לתחנה.
אגב, למה אתה קורא באזור הזה "נמיר"? כביש 20 זה לא נמיר וגם כביש 2 בהרצליה לא נקרא נמיר. דרך נמיר מסתיימת באזור גלילות בגבול המוניציפלי בין תל אביב להרצליה.
למה בעצם לא מנצלים את ההשבתה הזו להסטה לתוואי הסופי?זה חלק מהפרויקט, אבל אחד השלבים האחרונים בפרויקט
הביצוע ממערב לתחנה יהיה לאחר הסטת מסילות החוף ופינוי השטח לנתיבי כביש 20 מצפון לדרום. אז תיבנה גם הכניסה/יציאה מערבית לתחנה.
אגב, למה אתה קורא באזור הזה "נמיר"? כביש 20 זה לא נמיר וגם כביש 2 בהרצליה לא נקרא נמיר. דרך נמיר מסתיימת באזור גלילות בגבול המוניציפלי בין תל אביב להרצליה.
אני לא יודע את הפרטים של שלבי העבודה, אבל כנראה המסילותלמה בעצם לא מנצלים את ההשבתה הזו להסטה לתוואי הסופי?
במילא פירקו את המסילות ברציפי הרצליה, ובמילא המסילה בין הרצליה לבית יהושוע מושבתת. מה מונע מהם להשלים את ההסטה בסגירה הזו?
הבנתי שעד השלמת השינויים יצטרכו לפחות עוד שתי סגירות, ואני לא כל כך מבין למה
לא מבין למה אי אפשר לאחדאני לא יודע את הפרטים של שלבי העבודה, אבל כנראה המסילות
והתוואי עדיין לא מוכנים לפעילות.
ההסטה מתוכננת להתבצע בשני שלבים: מסילה אחת (כנראה המזרחית) ולאחר מכן המסילה השניה.
ההשבתות הנוספות יהיו באוקטובר ובפברואר.
זה מה שנכתב ב"שבתשתיות" על כך:
"
הסטת מסילות החוף אל התוואי החדש תתבצע בשני מבצעים. הראשון שבהם מתוכנן להתקיים באוקטובר ובו תוסט תנועת הרכבות אל מסילה אחת מבין השתיים שבתוואי. לאחר מבצע זה, עתיד להתבצע מבצע נוסף בפברואר 2018. במבצע זה תושלם ההסטה במלואה ותנועת הרכבות תועתק אל התוואי החדש בשני הכיוונים. לצורך ביצוע ההסטה, פרסמה הרכבת השנה מכרז ביצוע שבו זכה הקבלן "ונונו דני בע"מ". קבלן זה יבצע את עבודות המבנה התחתון בשני הקצוות של התוואי החדש. גם כאן מדובר בשני מבצעים משמעותיים באורכם. מבצעים אלה אמורים להימשך לפחות כשבוע כ"א על פי התכנון.
"
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.