סרטי השבוע

השבוע ראיתי את

אהבה נושכת- קצת ארוך, אבל מעולה. הסיפורים מעניינים והבימוי שומר על עניין במתרחש.
פרסונה- סרט שקט, מעולה ומעורר מחשבה. מכיל כמה מהקטעים הכי מפחידים שיצא לי לראות.
קזינו- מאוד ארוך, אבל מעולה. אהבתי מאוד את ההופעה של רוברט דה נירו.
פחד ותשוקה- הסרט הראשון של קובריק. סרט די מוזר, שבהשוואה ליצירותיו המאוחרות והמופתיות הוא כמו ציור שצויר ע"י ילד, אבל בפני עצמו זה סרט נחמד.
הרץ במבוך- סרט נחמד פלוס. האקשן מבויים טוב, אבל הסרט עצמו לא מחדש שום דבר. בסופו של דבר כול הסרטים האלה הם אותו הדבר.
 
אל תתעסקו עם הזוהאן.

אמממ... הסרט שגרם לי לגלות שכשאדם סנדלר מחליט להשקיע זה יכול לצאת... פאקינג טוב. באמת. ואני ממש לא מהמעריצים שלו, בטח שבשנים האחרונות, זה ממש אבל ממש מפתיע אותי. מצד שני, אולי זה מושקע ומוצלח כי ג'אד אפאטו עומד מאחורי ההפקה. ועדיין, קומדיה מעולה לדעתי, באמת ובתמים.
 

GK_FF

New member
מלאים וחצאים:

Soul Survivors איזהשהו סרט אימה שפעם תפסתי מהאמצע בטלוויזיה וזכרתי שיש בו סיום רומנטי אז שמתי בוואצ'ליסט והפעם השלמתי את כולו - הדבר המצחיק הוא שדווקא החלקים שעוד לא ראיתי ממנו עניינו אותי יותר בצפייה המלאה מאשר החלקים שכבר ראיתי שהם כביכול שיא הסרט. אני חושב שזה סרט נחמד, מעניין, עם פוטנציאל להרבה יותר, וציון מאוד לא מוצדק בימדב. צריך יותר סרטי אימה עם סיומים רומנטיים. תודה.

To the Wonder ממש סוקרנתי מהסרט האחרון של טראנס מאליק כי בד"כ יש לו צילומים מוקפדים, שפה ייחודית ולשם שינוי זהו סרט רומנטי ועם בן אפלק החתיך, אבל הסרט פשוט מרגיש כמו פנטזיה מינית של הבמאי - ז"א, רק מתמקד בגיבורות הכוסיות שהוא בחר ללהק. הסרט נפתח בווייס אובר של הבחורה הראשית על מונטאז'ים שלה עם אהובה, היא מדברת עליו ועל אהבתה אליו אך משום מה מצלמים רק אותה מביניהם ומנסים לדחוק ולהסתיר כמה שיותר את הגיבור ופניו. לאחר מכן עוברים לווייס אובר שלו על מונטאז'ים שלהם, כשהוא מדבר עליה ועל אהבתו אליה אך משום מה..... גם עכשיו הצילומים מתמקדים רק בה...? המסקנה שלי היא שהוראת הבימוי היחידה של מאליק בסרט הזה הייתה "צלמו תכוסית", כמעט בלי קשר למתרחש בסצינה ברמה עלילתית. נטשתי אחרי שעה.

Secret Admirer הופתעתי רבות מן הקומדיה הרומנטית המהוקצעת הזו אשר נראה שנשכחה מן העולם על אף שיש בה הרבה פרצופים מוכרים (פחות שמות מכרים אבל). הגעתי אליה מהערצתי אל אחד השחקנים מן הקאסט העשיר - John Terlesky, רק כדי לגלות שאין לו אפילו תפקיד עם דיבור בסרט. למזלי שלל הדמויות האחרות הצליחו להסיט אותי מן האכזבה. סרט מקסים עם תסריט שנון, הרבה דמויות מקסימות ומשולשי אהבה קונפליקטים יחסית מורכבים, ואולי פוטנציאל לדרמה חזקה יותר שקצת מבוזבזת במערכה האחרונה. מומלץ.

וונדה נבאדה סרט של פיטר פונדה שחשבתי שיהיה מערבון עם סיפור רומנטי פדופילי. הוא התגלה להיות בשנות ה-50', ומשום שהייתי מאוד סקפטי לגבי הפדופיליה פשוט עצרתי אותו. לאחר מכן בדקתי באינטרנט וגיליתי שזה באמת מה שחשבתי, וגם שהוא נגמר כש.......
ספויילרהזוגביחדבסוףספויילר
אז ייתכן שאשוב אליו בהמשך.

the damned דוקו על כלא ברוסיה שמרצים בו מאסרי עולם. התחיל חזק אבל אז התחיל לשעמם אותי באיזור האמצע וסגרתי.
 
השבוע ראיתי

היו זמנים במערב - וואו סרט ענק! איטי, אבל ואו כל סצנה מדהימה, המוזיקה מוסיפה המון לדרמה, הצילום מהמם וחזק.

לוקחים את וודסטוק (2009) - סרט היפי, חמוד וממש מצחיק. אימלדה סטאונטון קרעה אותי מצחוק.

החבל - סרט טוב, מותח ופילוסופי. אהבתי שהשתמשו בהצדקה לרצח בתיאוריית האדם העליון של ניטשה.

החוש המושלם - אהבתי את הרעיון של הסרט. סוף העולם מגיע בעוד שאנשים מאבדים את חושיהם אחד אחרי השני. עד שהם חסרי אונים לגמרי בלי דרך להתמצא בעולם. אני מתה על אווה גרין אבל המשחק שלה כאן לא היה הכי מוצלח לדעתי. היא טובה בעיקר בתור דמויות אפלות ומפחידות..

גם ראיתי את הפרק הראשון של העונה החדשה של אימה אמריקאית. ממש אהבתי את הרעיון מאחורי העונה, ואת הביצוע, הצילום והסאונדטרק שמחזקים את תחושת האימה. בנוסף, ג'סיקה לאנג מדהימה ומושלמת לתפקיד. נראלי שזו הולכת להיות עונה מוצלחת.
 

BlackUnicorn

New member
רכבת הקרח, edge of tomorrow, מפוצלים

הספק נכבד השבוע (ותודה לחגים...)
&nbsp
רכבת הקרח -
אהבתי מאוד. סיפור מעניין, בימוי מצויין, אחלה אקשן, בלי קיטש.
יצאתי עם איזושהי תחושה שיש מסר שצריך להבין מתחת לפני השטח, אבל לא היה לי זמן לחשוב או לחקור את זה לעומק. סרט שצריך לחשוב עליו. 7.5/10
&nbsp
Edge of Tomorrow (לא זוכרת את השם שנתנו לו) -
ראיתי אותו עם ציפיות נמוכות כי זכרתי שהטריילר נראה לי נורא בנאלי. בסוף יצא סרט ממש מגניב. מומלץ.
8/10
&nbsp
מפוצלים -
סה"כ סרט חמוד ממש. הזכיר לי לפחות בהתחלה את The Giver הכושל.
הבעיה היא שהסרט הזה פשוט ארוך מדי ולא באמת מעביר איזשהו מסר או עניין מיוחד, למרות שהוא מתיימר אולי להיות עמוק.
כיפי ונחמד, לא מעבר לזה. 6.5/10
 

גולי233

New member
בגדול מסכים עם הכל

רק שאהבתי את רכבת הקרח יותר מ-edge, היה בו משהו יותר רענן וייחודי.
 

rafitoughi

New member
אמש ראיתי את "הטיהור"

לטעמי הרעיון גאוני, הסרט קצת אולי מפוספס, ומחכה בקוצר רוח לחלק 2. מסופר על חברה אמריקנית בעתיד הלא רחוק שבה הפשע, האלימות והעוני מוגרו לשיעור של אחוז בודד, וכל זה מתאפשר באמצעות לילה אחד בשנה שבו כל הפשיעה מותרת. במרכז הסרט הגיבור (אית'ן הוק) מנסה לגונן על משפחתו בלילה פורעני מעין זה וכמובן שהכל הולך ומסתבך.
כחושבים על הרעיון הזה כרעיון מדיני חברתי בר ביצוע זה ממש מפחיד.
 

ruven7

Active member
ראיתי בימים אלה את 'לוסי'

עם סקרלט ג'והנסון-מה קורה כשצעירה מוצאת את עצמה במלכודת של סחר סמים, נאלצת לשמש כבלדרית
ומגיעה למצב של ניצול 100% מיכולת המוח (האדם הממוצע-10%) ומפתחת יכולות על טבעיות.קצת מופרך אבל מעניין לראות ולו רק בשל האפקטים ומורגן פרימן
 
למעלה