סרטי השבוע

DudeStam

New member
לא הרבה

בושה - פאסבנדר בהופעה שהייתה צריכה להעניק לו מועמדות לאוסקר (במקום גרי אולדמן שאני באמת לא מבין את ההתלהבות ממנו ב"חפרפרת" עם כל הכבוד לו (ויש כבוד)). בימוי פשוט פנטסטי, סצנות מרתקות, הספקתי כבר לחרוש מלא על העיבוד לשיר NEW YORK NEW YORK ועל כל הפסקול הנפלא של הסרט - בקיצור, שווה צפייה!

צא וראה - ראיתי רק חצי ועצרתי, הוא היה צעקני מדי והזוי, אני אמשיך בהזדמנות כי הוא מסקרן אותי למרות הכל.

בחזרה לעתיד - סוף סוף השלמתי את הקלאסיקה הזאת, אחלה של סרט למרות שהוא היה טיפה ילדותי ויותר מדי אייטיז כזה, אבל שווה צפייה סרט טוב ומסקרן.

וצפיתי שוב בקן הקוקיה, סרט מדהים אין מילים, ניקולסון אגדה.

שבוע טוב
 

Murdock18

New member
בנוגע ל"בחזרה לעתיד"...

הסרט הוא לכל המשפחה, שזה ז'אנר ילדותי לרוב. בכל זאת, אני חושב שמדובר בסרט ענק! קליל מאוד, כיפי וזורם. הבעיה שלי היא יותר עם ההמשכים שלו, במיוחד הסרט השני בטרילוגיה.
 

Don Nirtin

New member
לשם שינוי, יש לי מה לכתוב


1. רחוב ג'אמפ 21 (2012, אני מניח).
שני מופרעים. חרא, פאק, צ'נינג טאטום שלא מתפשט הסרט הזה (אבל בסרט אחר הוא כן.), והרבה צחוקים. 9/10.

2. המפתח של שרה.
כחלק ממסגרת יום השואה סימנתי לעצמי שני סרטים. זה ואת אומץ ליבה של אירנה סנדלר. עדיין לא ראיתי את השני, אז אכתוב על המפתח של שרה. עיתונאית משועממת מגלה שיש סוד מסויים מאוחרי דירה שהיא גרה בה עם בעלה המכוער להפליא ובו בזמנית מסופר גם סיפור על שרה ואחיה שמשחקים יחדיו ונהנים כשלפתע השקט מופר.

בואו נגיד את זה ככה- החלקים של העיתונאית המשועממת משעממים אבל מתחברים בסוף לזה של שרה. 5/10.
 
ראית את hot fuzz ?

ב'ג'אמפ' עוד לא צפיתי, אבל ראיתי את הטריילר (נראה כמו סרט ממש מהנה) וזה מאוד הזכיר לי את זה.
 
סרט ע-נ-ק

אני חיפשתי בשבילך לינק http://www.imdb.com/title/tt0425112

בעיקרון זה על שוטר במישטרת לונדון שבגלל שהוא כ"כ מכור לעבודה ושוטר טוב הוא גורם לכולם להראות רע כולל לכל 3 הבוסים שלו, אני כבר מזמן לא צחקתי ככה כמו שצחקתי בסרט הזה... ההתחלה שלו אדירה! מאת אותו אחד שעשה את 'סקוט פילגרים'.
לפי דעתי, זה אפילו יותר טוב לראות אותו בלי שאתה רואה את הטריילר ויודע על מה הסרט.
 
הסתכלתי עכשיו במיבצעים של האוזן

השלישית וראיתי שהסרט הזה גם נכלל ב-3 במאה ש"ח. בעברית ד"א קראו לו המפיצים בארץ 'שוטרים לוהטים'.
 

Murdock18

New member
לגמרי ענק! אבל...

אני אישית אוהב אותו הרבה יותר מ"מת על המתים", שדי אוברייטד לדעתי בכל מקרה.
 

Don Nirtin

New member
סקוט פילגרים היה מטומטם


נדמה לי נתנתי לו ציון 1 אחרי שצפיתי בכל הסרט


אם יהיה לי הזדמנות לתפוס אותו, או שנעשה מטעמים באתרים כאלה ואחרים......
 
יש מישהו שמסכים איתי


אבל כפי שזה נראה לא רציך לשפוט את הבמאי רק על סמך הסרט הזה
 

Don Nirtin

New member
הסרט היה עם רעיון נחמד


כל הביצוע וכל התסריט התמוטט בערך ברגע שבו החליטו שסקוט נגד כל העולם- ונגד טיפוסים הזויים מדי.

מה שגם הסרט ארוך מדי יחסית לקומדיה.
 

aשרון

New member
סרטי השבוע....

וול סטריט - זה הסרט הראשון של מייקל דאגלס שבו הוא לא מזדיין אם איזו שהיא בחורה. והסרט הזה בא עוד לפני אינסטינקט בסיסי.
זה סרט נהדר על תאוות בצע, עושר, החיים בעשירון העליון והחיים בצווארון כחול ואיך אי אפשר לחבר בין שניהם אפילו אם מאוד רוצים.
סרט שמונע ע"י הדמויות ולא ע"י הסיפור, סרט גדול שכל שחקניו מתאימים כמו כפפה לדמויותיהם חוץ מדריל האנה שלא הבנתי מאיזה אודישן לטמפונים בשנות ה - 80 הביאו אותה.
מומלץ למי שיש לו כח לסרט בלי אקשן ופיצוצים אבל עם הרבה נשמה.

החוש השישי - לדעתי זה התפקיד הטוב ביותר של ברוס וויליס עד עתה. הוא נותן פה תצוגת משחק מרשימה, לא זז לרגע מאפיון הדמות שלו והולך איתה על כל הקופה. האיפוק שלו בסרט הזה הוא מרשים, למרות שהבעות הפנים שלו קצת מסגירות את היותו לא שחקן דרמתי בדרך כלל, הוא נותן בסרט הזה עבודת משחק נהדרת.
זה גם הסרט הטוב ביותר של מ. נייט שאמלאן לדעתי. לא נראה לי שהוא נאלץ להתפר בסרט הזה על שום דבר והוא עשה את הסרט כמו שהוא רצה מהתחלה עד הסוף.
היילי ג'ואל אוסמונט בתפקיד מרשים ומשכנע ואם ילד בגיל כזה נותן תפקיד כזה מחשמל אז מגיעה לו כל הריספקט שבעולם ואפילו אוסקר על התפקיד הזה . טוני קולט נהדרת כהרגלה, היא לוקחת דמות, נוגסת בה וסוחטת אותה עד הסוף. זו הצפייה השלישת שלי את הסרט ואני מתחיל קצת להבין איך הוא בנוי. סך הכל 10/10 .

ספיידרמן 3 - הסרט השלישי והאחרון בסדרה שביים סם ריימי עם טובי מגוויר. הסרט עמוס לעייפה עם הרבה דמויות וקווי עלילה שונים שמצטלבים בסיום מפואר, דרמתי ועצוב. נראה לי שהיוצרים בכוונה נתנו לנו סיום מלנכולי בסרט מתוך מחשבה שיהייה סרט רביעי בסדרה. מה שהכי אהבתי בסרט וציפיתי לו זה קטעי האקשן. הם עשויים נהדר ומאוד מהנים הייתי יכול לצפות בהם שוב ושוב אם זה לא היה סרט כזה מתיש. שמתי לב לדמויות והבנתי שזה שכמו בקומיקס זה רק יקום אחד של ספיידרמן שמראים לנו בסדרה הזו. בסרט החדש "ספיידרמן המופלא" שעומד לצאת בקרוב יש את אותן דמויות אבל בשינוי אדרת ומדובר בכלל ביקום אחר בסדרות של מאורוול, כך שהסרט גרם לי לצפייה עוד יותר גדולה לסרט החדש של איש העכביש, אפילו שהוא לא קשור אליו עלילתית. סך הכל אם נמצאים במצב רוח טוב לשעתיים וחצי עמוסות בשלל זיבולי שכל רגשיים וקטעי אקשן טובים, אני ממליץ לחיוב .

ת'ור - לקראת הסרט הנוקמים התחלתי לעשות צפייה ראשונה בסרט המדובר הזה. סך הכל סרט יומיות פאן מבדר ולא מזיק שמכין את הקרקע יפה מאוד לדמותו של ת'ור בסרט האוונג'רס, אבל לא רק אלא גם נותן לדמות נפח ועוצמה משל עצמו ומראה שהדמות יכולה לעמוד בפני עצמה גם ללא קבוצת האוונג'רס. טום הילדסטון נותן תפקיד נהדר כלוקי הרשע ואני מבין עכשיו איך הדמות הפכה לרשע הראשי באוונג'רס. גם השחקן הראשי כריס המסוורת' נותן תפקיד משכנע ואמין וכצופה ממש הגעתי להזדהות עם הדמות שלו. נטלי פורטמן יפה ועושה בסרט תפקיד נחמד ולא יותר, היא בטח לקחה את התפקיד הקליל הזה כדי לנער מעליה את התפקיד התובעני בברבור שחור . סך הכל אני נותן לסרט 8/10 .

קפטן אמריקה - הגעתי לסרט עם הרבה צפיות לאחר הצפיה בת'ור ומה אני אגיד לכם, נרשמה אצלי אכזבה !!! הסרט לא מעורר את הנפש או גורם להתרגשות בסוף הצפיה בו. הסוף של הסרט נראה מאולץ, סתמי ולא אמין, ומורגש שהוא נכפה ע"י המפיקים רק כדי להכין את הקרקע לאוונג'רס. דמותו של רוג'רס מעניינת כקליפת השום, לא חשתי שום הזדהות איתה, לא כשהדמות היתה בחיתוליה כבחור צעיר וחלשלוש, לא דרך המהפך שהיא עברה ולא דרך ההתמודדות שלה במלחמה. במקום מונטאז'ים ארוכים שמראים את רוג'רס בכל מיני פעילויות כמקדם עלילה היו יכולים להשקיע בסיפור . סצנות האקשן משעממות, לא מצאתי בהן הרבה תוכן או עניין, מבחינת אפקטים הן עשויות טוב אבל משעממות . מה שכן אני מצדיע למחלקת האפקטים שהצליחה להביא את המראה של רוג'רס הצעיר והחלשלוש לרמה של אומנות וזה ממש וואו . סך הכל אני נותן לסרט 5/10 .
 

ערן1987

New member
אני כל כך מסכים על קפטן אמריקה

מאוד איכזב אותי, בעיקר בעניין סצנות האקשן הסתמיות משהו. את "ת'ור" לא יצא לי לראות אבל אני מתכוון להשלים את זה מתישהו.
 

GK_FF

New member
דיעות הפוכות יש לי על ת'ור ואמריקה.....

ת'ור - 2\10
אמריקה - 5\10

(למרות שנתתי לאמריקה אותו ציון הפרופורציה מול ת'ור היא מה שמשנה כאן.
)
 

ערן1987

New member
אז ככה..

ג'קאס 3: טוב, באמת צריך להרחיב על הסרט הזה? 0% מחשבה, 0% מאמץ לעשות "סרט איכותי", 100% מאמץ להגעיל כמה שיותר. בלא מעט מקרים זה קורה ברמה שגרמה לבטן שלי להתחיל להשתולל, בחלק מהמקרים זה מצחיק יותר ובחלק פחות - אבל תמיד הם מצליחים לעורר תחושה כלשהי, מגועל וכאב ועד רצון לברוח מהטלוויזיה. אני מקווה בשביל החבר'ה האלה שמשלמים להם מספיק על כל מה שהם עושים כי אני בטוח שזה כואב ומגעיל הרבה יותר במציאות.

משחקי הרעב: לא מעט נאמר על הסרט הזה אז גם אני אצטרך למדברים. סרט מצוין, בינתיים הוא מסתמן אצלי כטוב ביותר של חצי השנה הראשונה של 2012. סרט דרמה-פנטזיה עם כמה סצנות אקשן לא רעות (ולא כל כך טיפוסיות ביחס להוליווד) שמעביר מסר מצוין על התרבות בה חי העולם המערבי. רוב המסרים שהסרט מנסה להעביר הם בסאבטקסט, אך לפעמים הוא מאכיל את הקהל בכפית כנראה רק כדי לתת לו להרגיש שיש מסר כלשהו בסרט הזה. מסר או לא מסר, זהו סרט מצוין שמצליח למתוח מאוד ברגעים הנכונים ולרגש כשצריך כשהחיסרון שהכי בלט לי בו היה בעיקר מערכת היחסים של הדמות הראשית עם הדמות הגברית הראשית - כנראה בגלל שהשחקן הראשי היה מאוד מנומנם, אולי בגלל שפשוט הבמאי/תסריטאי לא ידע להעביר את הסצנות האעלק-אינטימיות שלהם כמו שצריך. בכל מקרה, סרט מעולה שגורם לי כל כך לקוות שהבמאי של סרט ההמשך (פרנסיס לורנס שנבחר במקומו של גאיר רוס המצוין שפרש) יעשה את עבודתו טובה לא פחות מבסרט הזה.

ואה, כן, לגבי הצילום הרועד שרבים התלוננו עליו - למעט קטעים קצרצרים מאוד ולא חשובים הצילום הרועד, שגם הוא לא כ-ז-ה רועד כמו שעשו ממנו, לא נורא בכלל ואפילו מתאים לאופי של הסרט.

לשרוד עם זאבים: זהו סרט צרפתי מ-07' שמבוסס על ספר שאני וההורים שלי קראנו לפני בערך 3-4 שנים, על ילדה קטנה בזמן השואה שמחליטה לחפש את הוריה שנעלמו. מה זאת אומרת לחפש? לנדוד בין אנשים, לברוח בין היערות ולחיות עם זאבים (בחלק שמוקטן מאוד לעומת הגודל שלו בסרט). הספר עצמו היה לא רע ואני לא זוכר אותו מספיק בשביל לדעת עד כמה הסרט היה נאמן לו, אבל אני בהחלט יכול להגיד שגם סתם ככה הסרט פשוט רע. הוא משעמם, המשחק של הילדה מזעזע, הוא מבוים נורא, דברים קורים פה לפתע בלי שום הסברים (רגע אחד הילדה נרדמת ביער ורגע לאחר מכן, בלי שום הסבר, היא נמצאת בתוך בית בעיר גדולה), הוא לא מצליח לרגש או לעורר אפילו מינימום של אמפתיה כלפי הילדה או הדמויות שסובבות אותה - והוא בעיקר גרם לי לרצות שאיזה נאצי יבוא וייתן לילדה כדור בראש כדי שהסבל שלי יסתיים.

הספר עצמו מבוסס על סיפורה האמיתי של הסופרת שלו, אך ממש כמה ימים אחרי שאני וההורים שלי סיימנו לקרוא אותו מצאנו במקרה כתבה בעיתון שבה התגלו סדקים בסיפורה של הסופרת שהודתה בסופו של דבר שהדברים עליהם כתבה לא קרו לה בכלל ושהכל היה מומצא. זה היה מאכזב וקצת צרם לנו, אבל עדיין באנו לסרט בגישה אופטימית כי קיוונו שהסרט יצליח לרגש או לפחות לעניין כמו הספר - מה שלא קרה בכלל. פשוט רע ונורא. ושלום גם לך יעל אבקסיס.
 

Murdock18

New member


"משחקי הרעב" בהחלט סרט מצוין, "ג'קאס" מזובל ברמות קשות ואני עדיין לא מבין למה טרחתי לראות אותו...
 
למעלה