סמים ומערכת הביטחון.....

סמים ומערכת הביטחון.....

פורום נכבד שלום, אני בתהליך מיון לתפקיד ביטחוני ורציתי לקבל תשובה מוסמכת מאדם שחווה על בשרו דחייה או קבלה לאירגון ביטחוני למרות שעישן בעבר מריחואנה, ולא עושה זאת יותר. תודה משה
 

ק ה ל ת

New member
לא מנסיון אישי, אבל לא עושים בעיות

יש לי חבר טוב שעובד במשרד הביטחון והצהיר בפוליגרף שהוא עישן בעבר (אם תופסים אותך משקר בפוליגרף אתה יכול לשכוח מהתפקיד) באופן מזדמן (אפשר למתוח קצת את הגבולות). כמו כן אני מכיר כמה אנשים שעובדים בשב"כ ובמשרד ראש הממשלה, עישנו בעבר ואמרו לי שהודו בזה. על בשרי אני לא יכול להעיד כלום, אבל לפחות לגבי המקרה הראשון אני יכול לומר בוודאות שזה מה שהיה.
 

blue pill

New member
יש לי נסיון מר עם הצבא בקשר לזה....

כשעברתי סיווג בטחוני, אמרתי שעישנתי בעבר כמה פעמים ולא מעשן יותר, ואני לא רואה את עצמי במודיעין, כמו שרציתי.....
 

Turkle

New member
הודיתי בתחקיר בטחוני

על שימוש בעבר. ולא עברתי את התחקיר. אבל אולי בגלל שגם היו לי חברים ערבים באותה התקופה. בכל מקרה, טוב זה בטוח לא עשה.
 

ק ה ל ת

New member
תבדילו בין צהל למשרד הביטחון

זה ממש לא אותם קריטריונים, כל אחד והשריטה שלו (כנ"ל שב"כ/מוסד). הנחת העבודה של צהל היא שכולם ילדים טובים, ומי שמעשן הוא החריג שלא כדאי לקחת איתו צ'אנסים, הנחת העבודה של משרד הביטחון היא שכולם כבר עישנו את שלהם, אבל לא כולם יודעים לשקר בפוליגרף וחבל לא להעסיק מישהו רק כי הוא דובר אמת.
 
מנסיון

אם אתה מדבר על תפקיד צבאי אז אל תודה בכלום (תלוי כמה מסווג התפקיד שאתה ממויין אליו, ואל תגיד לי סודי ביותר, כי מעטים התפקידים בצבא שממש יבדקו אותך בפוליגרף. ליותר פרטים תשאיר לי הודעה בפרטי.) חוץ מזה צה"ל גם חושב שאנשים שמשחקים D&D הם שרוטים ולא פעם מודחים מתפקידים טובים מאוד, אז אתה יכול לתאר לעצמך את היחס שהצבא הדפוק הזה מעניק לסטלנים (רמז- יש לי חבר בכלא הצבאי כבר חודשיים...) אם אתה ממוין לתפקיד שהוא לא צבאי אז תודה במה שעישנת, אלא כמובן אם אתה אולטרא סטלן שמריץ באנגים כל היום, ואז כבר "תעדן" את התשובה שלך פחות או יותר.
 

quawax

New member
מה זה הקשקוש הזה?

התחקירים הבטחוניים שעושים בצה"ל או בשב"כ או במשרד הבטחון מגיעים לאותו מקום... לשב"כ!, הם בודקים את התחקירים של כולם... להודות שעישנת סמים לא עושה טוב, גם אם זה היה שימוש חד פעמי יעדיפו לקחת מישהו אחר במקומך שלא עישן.. בקשר לפוליגרף זה כבר תלוי בסיוג הבטחוני שלך..
 
למעלה