ילדים שמגיעים עם טל' נייד לביה"ס
החל מכיתה ג'-ד' זה כבר ברירת מחדל, בין אם הטלפון פשוט או משוכלל.
ילד שמתקשר ישירות להוריו ולא פונה למורה כשהוא לא מרגיש טוב, יכול לנהוג כך ממגוון סיבות, כמו ביישנות או או חוסר אמון (יוצא מנקודת הנחה שהיא לא תיקח אותו ברצינות), ואין למורה מה להיפגע מזה (מה, היא ילדה קטנה?) אלא לשדר לילד שהיא זמינה עבורו והוא יותר ממוזמן לפנות אליה.
אצלנו ביסודי הייתה הקפדה שלא יעשו שימוש בניידים בזמן לימודים, רק בסוף היום, וילד שלא הרגיש טוב היה חייב בכל מקרה לעבור דרך המזכירות, שם היו מתקשרים להוריו כדי ליידע אותם ולבקש שיבואו לקחת אותו.
החל מכיתה ג'-ד' זה כבר ברירת מחדל, בין אם הטלפון פשוט או משוכלל.
ילד שמתקשר ישירות להוריו ולא פונה למורה כשהוא לא מרגיש טוב, יכול לנהוג כך ממגוון סיבות, כמו ביישנות או או חוסר אמון (יוצא מנקודת הנחה שהיא לא תיקח אותו ברצינות), ואין למורה מה להיפגע מזה (מה, היא ילדה קטנה?) אלא לשדר לילד שהיא זמינה עבורו והוא יותר ממוזמן לפנות אליה.
אצלנו ביסודי הייתה הקפדה שלא יעשו שימוש בניידים בזמן לימודים, רק בסוף היום, וילד שלא הרגיש טוב היה חייב בכל מקרה לעבור דרך המזכירות, שם היו מתקשרים להוריו כדי ליידע אותם ולבקש שיבואו לקחת אותו.