סטף קרי-בראייה היסטורית

rapgamer4ever

New member
אבל הגיוס התחיל הרבה לפני ההודעות האלה

גרין היה בקשר עם דוראנט במשך חודשים.
&nbsp
הזכרתי את הטרייד על גאסול כדי להעביר את המסר שתמיד ישנן נסיבות שהיו יכולות להתרחש קצת אחרת ולהביא לתוצאה אחרת. לא במטרה לנתח כל "מה אם דברים היו קצת אחרת" בקריירה של קובי, לברון או קרי.
&nbsp
אני מניח שכל אחד מייחס חשיבות לדברים אחרים. אותי פחות מעניין האם נבחרת 11 או 14 פעמים לאולסטאר, כמו שמעניין אותי מי היית בתור שחקן ומה ההשפעה שלך על המגרש. זו הסיבה שלברון השחקן הגדול ביותר שראיתי אפילו שיש לו פחות אליפויות ופחות הופעות באולסטאר ובחמישיות העונה וכו' לעומת שחקנים גדולים אחרים.
&nbsp
אני ראיתי את קרי נושא בנטל של סופרסטאר במשך 4 עונות רצופות לפני שדוראנט הגיע, אז כן הייתי מגדיר את ההנחה שלך על העומס כמאוד ספקולטיבית. עונת 17/18 של קרי, לצד KD, הייתה הכי פציעה שלו בקריירה מאז שפרץ. מה זה אומר? כנראה שום דבר. זה
בכל מקרה לא תומך בטענה שהנוכחות של דוראנט מונעת פציעות של קרי. אתה מניח ששחקן כשיר היה נפצע על סמך היסטוריית הפציעות שלו מ-2012, ומגדיר את זה לא ספקולטיבי?
&nbsp
אם יש שחקנים שעשו קריירה מלעלות לשלשה מכדרור אתה מוזמן לציין את שמם. ואם אין כאלה אז קרי בתור הראשון שהפך את זה למיינסטרים הוא פורץ דרך.
להגיד ש"הרבה אנשים עשו קריירה מלעלות לזריקה מכדרור" זה בערך כמו להגיד שהרבה אנשים עשו קריירה מלקלוע סלים. קרי עשה דברים שמעולם לא נעשו לפניו, את אותו הדבר אי אפשר להגיד על קליי, לכן האחד אוונגרדי והשני שחקן מצוין אבל לא פרץ דרך חדשה.
 

Krit123

Well-known member
מגילה

לא משנה מתי הגיוס התחיל, משנה שקרי היה שותף לו. ברגע שקרי נכנס לתמונה נגמר הסיפור. אתה לא יכול לשלוח לבנאדם הודעה אחרי פרזנטציה עם הקבוצה ולהגיד לו "לא אכפת לי מי יהיה הפנים של הפרנצ'ייז" ולהתנהג כאילו זה קרה מעצמו.

הבנתי למה הזכרת את גאסול, אני הסברתי למה זה בכלל לא אותו דבר. המעבר של KD זה ממש לא "אם דברים היו קצת אחרת", זה לא קצת בשום קנה מידה ואין לזה אח ורע בהיסטוריה של המשחק. זה לא עוד פציעה מקרית או טעות שיפוט, זה להרוג את התחרותיות בליגה בכוונה תחילה לטווח של שלוש שנים לפחות (הסברתי כבר איך).

לא ציינתי הופעות באולסטאר כי זה נראה טוב בביוגרפיה, יותר כי לרוב זו אינדיקציה לכמה שנים היית דומיננטי בליגה. שיאים הם תוצאה של המשכיות ואריכות ימים, ברזולוציה של all-time greats זה מאוד משנה, אני לא רואה איך אפשר לא לייחס חשיבות לזה שמישהו היה פשוט טוב לפרק זמן ארוך יותר. צריך להסתכל על הקריירה כמכלול. לברון הוא לא דוגמא טובה כי היה טוב מהרגע שנכנס לליגה ויש לו 14 חמישיות עונה ואולסטארים להעיד על כך...

שים לב שאמרתי "אפשר להעריך שלכל הפחות ההישגיות של קרי הייתה נפגעת מהעומס המצטבר אם דוראנט לא היה מצטרף" (איזה עלוב זה לצטט את עצמך) לא דיברתי על פציעה ספציפית או כזאת שהייתה משביתה אותו. דילגת על זה שהוא נפצע גם בפלייאוף 15/16 ולא חזר לכשירות מלאה עד סופו, על זה בדיוק אני מדבר. הוא נפצע לפני דוראנט וגם לצידו, הוא חזר כמה פעמים עונה שעברה ונפצע שוב באותה דרך, לא יודע איך אפשר להגיד שזה לא אומר כלום. שוב לא חייבת להיות פציעה משביתה, מספיק שלא יהיה כשיר במאת האחוזים בסדרת פלייאוף מסוימת. בסגנון המשחק שלו זה הכרחי שינוע בחופשיות ויוכל לבצע תנועות חדות בשביל להשיג הפרדה (בין אם זה בכדרור או ביציאה מחסימות), הוא לא הולך לזרוק מעל הראש של מישהו או Bullying his way לטבעת.

כשפיל ג'קסון עוד היה GM בניקס הוא מלמל משהו על מחמוד עבדול-ראוף בהשוואה לסטף, עכשיו מעולם לא ראיתי אותו משחק או אפילו הכרתי את השם לפני, אבל זה משהו ששווה לבדוק ברצינות. בבדיקה פחות רצינית מצפייה בהיילייטס אפשר לראות אותו עולה לשלשות מהכדרור לא מעט, ובכלל הוא באמת מזכיר את קרי. (אם מישהו ראה אותו משחק הוא מוזמן לשתף)
הנקודה היא שאם קרי היה משחק באותו עידן נוקשה ומקובע ההשפעה שלו על המשחק לא הייתה גדולה משמעותית מקלעים אגדיים אחרים ששיחקו בטרום-אנליטיקה. אני חושב שהיא הייתה מזכירה את זו של סטיב נאש, עוד שחקן ששלשות מהכדרור היו נשק במשחק שלו.
שווה לציין שג'ימר פרדט עשה קריירה על זה בקולג' כמעט במקביל לסטף, אבל לא הצליח לתרגם את זה ל-NBA.

כשדיברתי על עלייה לזריקה מהכדרור התכוונתי ישירות לפילוסופיה של דריל לגבי התפלגות הזריקות, המון שחקנים היו עולים ללונג 2 מהכדרור ממש מתוך קשת השלוש במחשבה שזה עדיף על שלשה עד שמרי הבהיר שזו בעצם הזריקה הכי פחות יעילה. קובי היה לוקח כאלו בסיטונאות (גם עבדול-ראוף בסרטון). קרי עשה המון להזניק את התופעה ומגיע לו קרדיט על כך.

הדרך שקליי פרץ לצד קרי היא להוכיח שאפשר לנצח עם שלשות כנשק עיקרי, והוא לא מקבל על זה הכרה בכלל. לא טענתי שמגיע לו משהו מעבר לזה.
לדעתי אנשים נותנים לסטף יותר מידי קרדיט על החלק שלו בשינוי המשחק, ומתנהגים כאילו זה אמור לשריין לו מקום בטופ 10-15... השפעה על המשחק לא מקפיצה אותך מעל שחקנים טובים ממך, קובי לא שינה מאומה והוא עדיין נחשב לאחד הגדולים.
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שכל סיפור הגיוס

לא באמת קשור לדיון. אבל אם הגדת את זה שקרי "פועל לגייס את דוראנט" אני חושב שזה תיאור לא מדויק של התמונה הגדולה. כשאתה מסתכל על הגורמים שהביאו את דוראנט לגולדן סטייט זה-
1. העובדה שדוראנט ילד גדול ויכול לבחור מה הוא עושה עם החיים שלו.
2. ההתנהלות הנפלאה של הווריורס כפרנצ'ייז בשנים האחרונות, שהפך אותו ליעד אטרקטיבי.
3. העלייה יוצאת הדופן בתקרת השכר.
4. הקשר עם דריימונד גרין שחפר לו על זה במשך חודשים.
אני בטוח שהיו עוד הרבה שדיברו עם דוראנט וייעצו לו, נתנו קרדיט גם לג'רי ווסט בהקשר הזה, בסופו של דבר אני באמת לא חושב שזו נקודה מהותית בדיון שלנו.
&nbsp
&nbsp
שוב- כל עוד שנינו מסכימים שיש מקום להתייחס לכל סיטואציה בפני עצמה, אני לא בטוח מה הערך של לנתח כל סיטואציה וסיטואציה. לברון שעבר למיאמי של וויד- היה לזה תקדים בזמנו? קארים שהיה השחקן הטוב בליגה וקיבל מהדראפט את מג'יק ג'ונסון בבחירה #1- היה לזה תקדים?
קרי הוא לא השחקן היחיד בהיסטוריה שהמזל שיחק לטובתו, זה נכון לגבי הרבה מהגדולים ביותר וכל עוד אנחנו מבינים את זה ויודעים לשפוט הישגים בהתאם לציפיות ריאליות אז אין סיבה לחקור נסיבות יוצאות דופן בכל אחד מהמקרים.
&nbsp
הסברתי שאני מייחס חשיבות ל-longevity אבל אני לא חושב שבהכרח 15 שנה בטופ מנצחות 13 שנה שמנצחות 11 שנה. מעניין אותי לדעת שעשית קריירה ארוכה בטופ, קריטריון שחסר לקרי בשלב הזה, אם הוא יגיע לשם באמת יותר מעניין אותי תקופת ה-peak שלו מאשר אם הוא פרץ בגיל 21 או בגיל 24.
&nbsp
כמו 95% מהשחקנים בליגה גם קרי נפצע לפעמים, וכמו 95% מהשחקנים ההישגיות שלו יכולה להיפגע מזה. מאז 2012 קרי החמיץ מעט מאוד משחקים, כאשר רובם היו עם דוראנט לצדו בקבוצה. אני חושב שלהסיק מהנתונים האלה שדוראנט מגן עליו מפני פציעות, זו מסקנה ספקולטיבית.
&nbsp
אני הכרתי את עבדול ראוף מהמשחק מחשב של nba98. עצם העובדה שהוא שחקן נשכח שלא החזיק מעמד לאורך זמן בליגה, משרתת את הטענה שלי שלא היו שחקנים ש"עשו קריירה" מהזריקה הזאת. גם אנטואן ווקר העיף שלשות מ-30 פיט, רק שהמאמנים קיללו אותו כשעשה את זה.
קרי היה הראשון שהראה שזה עובד, לכן אנשים מחקים אותו היום ולא את עבדול ראוף או ווקר בזמנו.
&nbsp
אין ספק שמגיע לקליי הרבה קרדיט בהצלחה של הווריורס. לטעמי בכל הנוגע לאפקטיביות של שלשות הכתובת כבר הייתה על הקיר, מיאמי של לברון הייתה מקבוצות השלשות הטובות ובכלל באותן שנים הייתה קורלציה חזקה בין היכולת של הקבוצה משלוש לבין ההישגים שלה. מי שהיה מקובע וחשב שזה בלתי אפשרי לנצח עם שלשות (למרות שלא רק גולדן אלא כל הקבוצות שהגיעו רחוק היו טובות משלוש) אולי באמת יזכור את קליי כדמות משמעותית. לטעמי המקסימום שאפשר לתת לו זה שחקן קריטי בקבוצה ששינתה את התפישה, לא שחקן ששינה את התפישה.
אני מסכים איתך בנקודה הזאת שצריך לשפוט שחקנים לפי מה הם עשו על המגרש, ולא לפי איך הם השפיעו על הדורות הבאים.
 

Krit123

Well-known member
פספסת את הקטע שלי עם הגיוס

לא מעניין אותי מה הוביל את דורנאט לקבל את ההחלטה, לא אמרתי נגמר הסיפור בהקשר של מידת ההשפעה של קרי עליו, זה שהשחקן שעד אותה סדרת גמר היה נחשב לטוב בעולם באותה עונה (זה אשכרה היה סוג של קונצנזוס, גם אני השתכנעתי) אמר למספר 3 בעולם: "תבוא, לא אכפת לי של מי הקבוצה" זו פגיעה אנושה לתחרותיות בליגה והשפיע באופן ישיר על הקריירה שלו, ואם לא על זה הדיון אז על מה הדיון...

אבל אם אנחנו מסכימים שצריך להתייחס לכל סיטואציה בפני עצמה אז למה לא לנתח אותן? אני מנתח דוגמאות שאתה מביא בשביל להדגיש כמה המעבר של דוראנט חריג.
-המעבר של לברון למיאמי היה חסר תקדים וקיבל ביקורת בהתאם, בגלל זה למשל האליפות של דירק מולם מרשימה יותר משני מהאליפויות הבאות של מיאמי (כל אחת בנפרד)
-זה שמג'יק היה טוב כבר מעונת הרוקי יאמר לזכותו ולא לרעתו של קארים, איך אפשר להשוות רוקי ליריב ישיר על התואר שמגיע בשיאו למכונה משומנת עם מאזן 1-1 בגמר ו-140-24 עונתי שהיה רחוק משחק אחד מלנצח אותך?

בהנחה שלשחקנים בדירוג היה peak דומה, מה עוד יכריע בניהם אם לא כמה שנים כל אחד מהם היה בטופ?

זה לא להיפצע לפעמים במגוון דרכים, המקור של הבעיה היא הקרסוליים-[URL]https://www.foxsports.ph/basketball/nba/824719/a-history-of-steph-currys-ankle-injuries/[/URL]
שוב, לא חייבת להיות פציעה חמורה, מספיק שהעומס המצטבר מלסחוב את הקבוצה לבד היה פוגע בכשירות שלו במידה מסוימת, בסגנון המשחק שלו משמעותי.

לעשות קריירה זה הגדרה מוגזמת, זה לא נכון גם לגבי סטף. אני מחפש שחקנים שאפשר לקרוא לזה נשק במשחק שלהם (ופה יש לי חור בהשכלה, לא אומר שלא היו). זה עבד גם כשנאש עשה את זה, (לדוגמא) בסרטון שצירפתי נאש קולע 5 שלשות מהכדרור (שזה הרבה גם במונחים של היום) ומחטיא עוד 2 אם אני לא טועה. לחשוב שקלעי של 50-40-90 לאורך הקריירה(!!) לא היה עולה לעוד שלשות מהכדרור אם שלשה לא הייתה נתפסת כזריקה לא יעילה זו טעות.
אם אתה לא מנתק את זה מהתקופה יכול להיות שזה היה מסתיים הפוך. בנוף של שנות התשעים (כמה שלבים אחורה באבולוציה) יכול להיות שקרי היה מסיים כגרסה יותר מוצלחת של עבדול-ראוף, ושהאחרון היה נתפס היום כאחד הרכזים הטובים בליגה.
אני חושב שהיינו רואים ריבוי שלשות מהכדרור (כמה פעמים כתבתי את צירוף המילים האלה אלוהים ישמור) באופן טבעי (הסברתי כבר למה), זה שקרי זירז את התהליך לאו דווקא אומר שזה לטובה, חלק מהזריקות ששחקנים לוקחים היום זה שערורייה. זה בטח לא משהו שמקפיץ אותו בדירוג כל הזמנים.

זה שאתה אומר שהכתובת הייתה על הקיר בנוגע לאפקטיביות שלשות זה בדיוק הטענה שלי, קרי עזר להביא את הבשורה. ומגיע לקליי יותר מזה, התפיסה הייתה שאתה לא יכול לנצח כשהכוכבים שלך "רכים" שמחפשים בעיקר לזרוק מבחוץ. קבוצות קליעה טובות באמת כבר היו, הייתי מצרף גם את סאן אנטוניו ודאלאס בהנהגת... דירק


 

rapgamer4ever

New member
מבין את הקטע, פשוט לא מתחבר אליו

אם נסכם את הנרטיב שלך במשפט אחד, ותקן אותי אם אני טועה- עצם העובדה שקרי קיבל בברכה את דוראנט לקבוצה שלו, הופכת אותו לפחות תחרותי ופחות גדול. אני לא קונה את זה, מכמה סיבות:
- השחקנים הגדולים ביותר שיחקו עם שחקנים ענקיים לצדם.
- הטיעון הזה יכול להיות רלוונטי אם קרי היה בוחר לשחק עם כוכב אחר. כמו שלברון ודוראנט עשו. אבל הביקורת שלך כלפי קרי היא לא שעבר לקבוצה אחרת, אלא שהסכים שסופרסטאר יבוא לשחק איתו. ברצינות? אתה חושב שהאגו הענק של קובי ושאק שהפריד ביניהם הופך אותם לגדולים יותר? הם פשוט לא קבוצתיים כמו קרי, זה הכל. אתה צריך להיות אגומניאק רציני כדי להגיד לא לסופרסטאר שרוצה לשחק איתך ולהפוך את הקבוצה שלך לגדולה עוד יותר.
&nbsp
אתה מוזמן לדרג את כל השחקנים ולנתח את הסיטואציות הייחודיות שלהם, אני אשמח לקרוא את זה, כרגע נראה שאתה מנתח רק את הסיטואציה של קרי ומתעלם מסיטואציות חריגות אחרות, שקיימות אצל רוב השחקנים הגדולים שלקחו מספר רב של אליפויות.
אני מסכים איתך שהאליפויות האחרונות של גולדן פחות מרשימות בהשוואה לאליפויות מסוימות אחרות. אותו הדבר נכון לגבי קבוצות היסטוריות נוספות, שהיו גדולות על שאר הליגה. מבחינה היסטורית קבוצות שלקחו 3 אליפויות ב-4 שנים בדרך כלל היו גדולות על הליגה וגולדן לא שונה מהבחינה הזאת. אליפות משותפת של מג'יק וקארים היא פחות מרשימה מאליפות נפרדת של מג'יק או קארים. אז לשמחתו של קרי הוא כן לקח אליפות (כמעט שתיים) לפני בואו של דוראנט. הוא ממשיך להפגין את הגדולה שלו בנוכחותו של דוראנט. מה עוד אתה מעוניין לראות?
&nbsp
אם לשחקנים היה peak דומה אני אכן הולך לכיוון ה-longevity כדי להכריע ביניהם. אבל הוא צריך להיות פיק מאוד דומה. או לחילופין שפערי ה-longevity מאוד מאוד גדולים, למשל טימאק או דוויט שהיו מהטובים בליגה אבל דעכו מהר.
&nbsp
קרי החמיץ משחקים בשנים האחרונות דוקא לא בגלל הקרסוליים. ב-2016 הוא החליק על כתם זיעה (לא פציעת עומס) ונפגע בברך. גם בעונה האחרונה הוא החמיץ משחקים בעיקר בגלל ה-MCL כשמקגי נפל עליו. אלה לא פציעות קרסוליים ולא פציעות עומס. זה נכון שלקרי יש היסטוריה של פציעות קרסול אבל הפעם האחרונה שזה השבית אותו לפרק זמן משמעותי היה ב-2012. ההנחה שדוראנט מגן עליו מפני פציעות קרסול לא מבוססת לטעמי.
&nbsp
נאש היה קלעי אדיר ואנדרייטד, אתה צודק שהוא עלה לשלשות מכדרור אבל בכמות הרבה יותר קטנה וברמת קושי הרבה יותר קלה. אין בעיה למצוא לזה ביסוס סטטיסטי כי קרי מנפץ שיאי שלשות של עצמו מאז שנכנס לליגה, אבל קל לראות במבחן העין שהזריקות שנאש לוקח לא דומות לזריקות שקרי לוקח.
לא יודע מה המשמעות של "גרסה יותר מוצלחת של עבדול ראוף", אלה ספקולציות שקשה לי להתייחס אליהן. קרי יותר טוב מעבדול ראוף ב5 רמות, לכן האחד הול אוף פיימר שחולל מהפכה והשני שחקן נשכח.
השאלה מבחינתי היא לא האם המהפכה שקרי הוביל היא לטובה או לרעה, אלא האם הוא הוביל מהפכה, התשובה חיובית בעיני. וכפי שכבר אמרתי זה בנפרד משאלת הדירוג בכל הזמנים.
&nbsp
מה שאתה מפספס לדעתי- לא היו מודלים סטטיסטיים שאמרו שעלייה לשלשה מכדרור מ-30 פיט היא זריקה יעילה. כי עד שקרי הגיע, אף אחד לא קלע זיקות כאלה ביעילות. את הערך של שלשה התחילו להבין אבל את היכולת לקלוע זריקות ברמת קושי כה גבוהה- את זה לא שיערו עד שראו את קרי מבצע.
 

Krit123

Well-known member
אז איפה היינו

הנרטיב שלי הוא שכאן עובר הגבול, הם הפרו את האיזון בין קבוצתיות לתחרותיות, ככה אפשר להצדיק כל מעבר. גם לברון ילד גדול, ההתנהלות של הווריורס מצאה חן בעיניו, הוא יכול להרשות לעצמו לקחת פיי קאט, והוא עשה שיר ראפ עם דוראנט. למה לא לקבל בברכה עוד סופרסטאר לקבוצה? יותר מזה, הוא כבר לא יריב ישיר על התואר ואפילו קצת מעבר לשיא אז בכלל...
-השחקנים הגדולים ביותר שיחקו עם שחקנים ענקיים לצדם-בנסיבות אחרות.
-האגו הענק של שאק-קובי בעוכריהם, ממש לא חושב שזה עושה אותם גדולים
יותר, עדיין התחברו בנסיבות אחרות.

אם גולדן הייתה לוקחת שלוש מארבע ללא דוראנט אז היא הרוויחה את זה ביושר וצריכה לקבל את מלוא הקרדיט (זה מה שהייתי מעוניין לראות), היום היא גדולה על הליגה באופן מלאכותי והיא שונה מהבחינה הזאת... פאקינג דמרקוס קאזינס ב-5 מיליון לעונה (יש סיכוי טוב שהוא יזיק להם אגב)

שנינו לא מתיימרים לדרג שחקנים שבקושי ראינו (אני ראיתי עוד פחות), אלא מתייחסים בכלליות למקום התיאורטי של קרי בדירוג. אני מתמקד בסיטואציה עם דוראנט ומשווה אותה לאחרות שאני מודע להן כי אני מאמין שהיא הקיצונית ביותר ומה שמבדיל אותה זה ששניהם היו בשליטה עלייה (ביל ראסל לא אשם שלא הייתה לו תחרות; למרות זאת האליפויות שלו ישפטו בהתאם), מצד שני אם הם צפויים להיפרד זה לא אומר שהקריירה שלהם כמכלול לא תעלה על אחרים עם נסיבות פחות "חמורות".

באותה נשימה עוד "מטרות" מרכזיות שהיו לי בדיון:
-להבהיר שהשפעה על המשחק כשלעצמה לא צריכה להשפיע על הדירוג (אלא אם כן ה-credentials זהים)
-להבהיר שהחלק של קרי במהפכה הוא קטן ממה שמקובל לחשוב, אני באמת מאמין שיש הרבה אנשים שחושבים שהוא אחראי בלעדי לאיך שהמשחק נראה היום. לטעמי הסדר הוא מרי-דירק-קרי (כדמויות מפתח, היו המון גורמים ושחקנים נוספים, הסברתי למה)
-לחלוק על הנטייה "להעניש" שחקנים על זה ששיחקו בעידן מיושן ומקובע, כי לדעתי אם קרי היה משחק בו ההשפעה שלו על המשחק לא הייתה הרבה יותר רחבה מקלעים אגדיים שהוגבלו ברוח התקופה. (אפרופו למה נאש לקח פחות זריקות מהכדרור ולמה עבדול-ראוף שחקן נשכח, דירוג כל הזמנים מכריח אותך לנדוד למחוזות ספקולטיביים)

לא הבנתי איך לעזאזל אתה אומר ש "אם לשחקנים היה peak דומה א..." סתם
פה אנחנו מסכימים

מקור הבעיה היא הקרסוליים, אבל זה יכול להיות משהו נלווה (או שונה), פשוט זו האופציה הסבירה. שחקנים כל הזמן מחליקים ונוחתים אחד על השני, קרי לדעתי יותר frail מהממוצע, והמשחק שלו הרבה יותר רגיש לפציעות.
מעניין אותי לדעת מה היה קורה אם דוראנט לא היה שם להוביל את הקבוצה בהיעדרו עד לסיבוב השני בפלייאוף, לדעתי זה היה מסתיים לפחות כמו פלייאוף 15-16.
להיות פציע לא אומר שאתה אף פעם לא כשיר, לאורך 9 העונות הראשונות שלו לדי-וייד היו עונות מלאות למרות שלל בעיות ברכיים (בהערכה גסה החמיץ 20 ומשהו יותר משחקים) גם AD לא מחמיץ פרקי זמן סופר ארוכים אבל עדיין נחשב פגיע. רוב פציעות הקרסול של קרי הגיעו ללא מגע בכלל, זה שהם חזרו עונה שעברה מחזק את דעתי. שורה תחתונה אני לא חושב שאתה או אף אחד אחר היה מהמר שקרי היה נפצע פחות ללא דוראנט מאשר איתו בטווח של 3 שנים.

למרות שאני שמח שהחזרת אותי לראות את סטיב נאש, היה עוזר אם היית מחדד את הקטע של הטווח מהזריקה בכדרור. (למרות שיכול להיות שחידדת והיתממתי) מהבחינה הזאת אין ספק שקרי התחיל את זה. אני עדיין חושב שזה היה מגיע לבד כתגובה להגנות ושזו תופעה שלילית בסך הכל אבל credit where credit is due.
 

rapgamer4ever

New member
איפה הצדקתי את המעבר?

ברור שהבחירה של דוראנט להצטרף לגולדן הייתה מהלך לוזרי שפגע בתחרותיות של הליגה. אבל מה אתה רוצה מקרי? במה הוא לא בסדר?
אין ספק שהנסיבות של שאקובי או מג'יק-קארים היו שונות מהנסיבות של קרי-דוראנט. אבל לא ברור לי איך זה הופך את קרי לפחות גדול כי KD החליט להצטרף אליו, בזמן שקארים נשאר גדול כי מג'יק הגיע אליו מהדראפט. בשורה התחתונה שניהם הרכיבו סגלים שהיו גדולים על הליגה, וכתוצאה מכך לקחו מספר רב של אליפויות. אין שום בעיה לשפוט את האליפויות בהתאם, אבל מה שנכון לגולדן צריך להיות נכון לעוד סגלים overpowered לאורך ההיסטוריה.
&nbsp
&nbsp
אני הגדרתי את קרי כשחקן טופ 6 מתחילת שנות ה-2000. אם אתה חולק על הדעה הזאת אתה מוזמן לציין 6 שחקנים גדולים ממנו שנבחרו החל מהדראפט של שאק ואילך. אם לא, הרי שאין בינינו מחלוקת.
&nbsp
&nbsp
לטעמי זה קצת פשטני מדי לומר שקרי הוא הגורם היחיד למהפכה שמתחוללת בליגה, אני גם לא מכיר אנשים רציניים שיטענו כך. אבל קרי הוא הדמות שהכי מזוהה עם המהפך הזה, כי הוא שחקן פורץ דרך בסגנון שלו, לא רואה איך אפשר לחלוק על הנקודה הזאת.
נוביצקי גם שחקן מיוחד למרות שהוא בכלל היה אמן מיד ריינג'. אם אתה מחפש אב טיפוס אז סם פרקינס למשל היה ביג מן שזרק שלשות עוד לפני נוביצקי, ועשה את זה בווליום דומה לדירק, אני חושב שבכל הקשור לביג מן שזורקים שלשות המרחק ביניהם הרבה יותר קטן מאשר המרחק בין קרי לכל שחקן אחר לפניו.
קח בחשבון שעבר לפחות עשור מאז שיא הקריירה של דירק, אבל ביג מן שזורקים שלשות זה טרנד של ה2-3 עונות האחרונות. במקרה של קרי לעומת זאת מאוד קל לראות את ההשפעה בזמן אמת, מה שלא היה לנוביצקי ברמה דומה.
&nbsp
&nbsp
אין לי בעיה עם הטענה שקרי יותר שביר מהממוצע, למרות שהטענה הזאת מסתמכת על עונת 2011/12 שהופכת לפחות ופחות רלוונטית. פשוט לקפוץ מהנקודה הזאת ועד הטענה שדוראנט מונע מבעיות הקרסוליים של קרי להשבית אותו זו קפיצה לא מבוססת מספיק בעיני.
קרי החמיץ לאורך הקריירה אותו אחוז של משחקים כמו דוראנט, הורפורד, רדיק- לא בדיוק שחקנים שידועים כפצועים כרוניים. אז גם לא צריך להגזים עם הנקודה הזאת. הדוגמאות שנתת על פול או וויד לא מדויקות כי אלה שחקנים שנפצעים יותר ממנו ובמיוחד בשנים האחרונות שסימני הגיל מורגשים עליהם.
&nbsp
&nbsp
 
בעיני

כן יש חשיבות לכמה פורץ דרך השחקן בשאלת הגדולה שלו. קשה יותר להיות פורץ דרך ולכן אני מעדיף "לתת " על זה נקודות.
להבנתי דירק לא שינה שום דבר בהקשר של "גבוה קולע שלשות". גבוהים קולעי שלשות יש מאז ביל ליימביר והאליפויות של הפיסטונס בשנות ה80.
מעבר לזה ההשוואה בין קרי לעבדול ראוף די מצחיקה.
 

Krit123

Well-known member
בוא ננסה להתחיל לסכם

[מצטער על המרווח בין הודעות, לא היה לי כל כך זמן]

אתה באמת צריך שאני יחזור על זה? אם גדולה נמדדת בין השאר על ידי התחרות העומדת מולך, קרי היה שותף למהלך שהסיר את האיום השני בגודלו בשביל בעצם לבטל את האיום המרכזי. מג'יק מעולם לא היווה תחרות לקרים (ושאקובי זו דרך הרבה יותר לכתוב את זה ממה אני בחרתי). אם זה לא עושה אותך פחות גדול אז מה כן? מה הגבול מבחינתך, קרי יכול להציע לקחת פיי קאט ואת המושכות של הפרנצ'ייז וזה לא אומר כלום, אז מה כן... אני לא חושב שאפשר לדלג לשורה התחתונה כשכל זה קרה באמצע, אבל אנחנו לא חייבים להסכים.

על זה שקרי שחקן טופ 6 מתחילת המילניום אין בינינו מחלוקת, למרות שהתחלתי לעקוב אחרי הליגה בערך מאמצע עשור שעבר.

אני לא תופס מדירק רק ביג מן שקולע שלשות, מבחינתי הוא הגבוה הראשון שמשחק ההתקפה שלו היה מבוסס על קליעה והתנהל ברובו מחוץ לצבע, בזמן שהיה אופציה ראשונה בהתקפה ונחל הצלחה קבוצתית ברמה הזאת. (לטעמי השיא שלו נמשך עד בערך 12-13)
ההשפעות שאני מייחס לו
-סטרץ' 4-5; הוא כמובן הרבה יותר מזה אבל הוא ההוכחה החותכת לחיוניות של טווח קליעה בעמדות הללו.
-תופעת חדי הקרן; 2:10 ומעלה, ארוכים עם יד רכה אתלטיות ו-Guard like skills זה נוביצקי בחצי הראשון של הקריירה. הייתי אומר שהוא וקווין גארנט הם המודלים המרכזיים. העמדה כוללת גם הגנה על הטבעת, אלמנט שדירק כמובן מצטיין בו. ההצלחה של ה-Germanator אחראית לדרישות האלו ולסיבה שמחפשים לבנות קבוצה סביב שחקנים מהסוג.
-הרחיב את תופעת הסמול בול; בגלל שאין נזילות בגבוהים עם סקילסט דומה ה-3 הפך ל-4 שהפך ל-5. לסמול בול גם שימושים אחרים אבל את החיפוש אחר טווח קליעה אני מייחס לדירק.
את כל זה עשה טרום-אנליטיקה (החלטתי לדחוף את המושג), ואני חושב שהשלב שלו באבולוציה שיחק תפקיד משמעותי בהצלחה של קרי, שלטעמי אם היינו הופכים את הטיימליין (קרי מתחיל ב-98 ודירק ב-09) קרי לא היה משיג השפעה כזו על המשחק. דאלאס של 2011 שיחקה משחק מרווח עם המון תנועה וגלגלה את זה הלאה ממיאמי לספרס לווריורס תחת סטיב קר.
היו המון גבוהים שתרמו לזה אבל אף אחד מהם לא שיחק החוצה-פנימה בכזאת הצלחה, הוא עשה המון בשביל לעצב את הביג מן המודרני. שם דגש על החשיבות של היכולת לזרוק מעל ההגנה (אגב דוראנט) בין אם אתה על רגל אחת ונופל לאחור ובין אם אתה מבוגר מידי לזוז. לולא העצמת ההישגיות לצד דוראנט אולי דירק היה הופך ליותר מזוהה עם המהפכה.

דיברתי על 9 השנים הראשונות של וויד, לא השוויתי ישירות בין פול לסטף, הזכרתי אותו בתור מקרה בו הפציעה יוחסה לחוסר מזל. הורפורד, רדיק, תקן אותי אם אני טועה-לא סבלו מפציעה חוזרת שאפשר להשוות לקרסוליים של קרי ובכל מקרה לא סוחבים קבוצה על הגב. דוראנט אכן יותר פציע בשנים האחרונות אבל זה מתחבר לנקודה השנייה שלי-פציעות לא משפיעות על המשחק שלו כמו על קרי, כשקרי לא כשיר זה מורגש. אני עדיין מחזיק בדעה שאף אחד לא היה רוצה להמר שקרי היה נפצע פחות ללא דוראנט.
 

rapgamer4ever

New member
בעיני זו שאלה פשוטה שלא התעמתת איתה ישירות

נקודת הפתיחה: קווין דוראנט שוקל להצטרף לגולדן סטייט.
בתור קרי יש לך 2 אפשרויות: 1. להגיד לו- אתה מוזמן, נחלוק את ההובלה ביחד. 2. להגיד לו- אתה לא מוזמן, זו הקבוצה שלי.

מה קרי אמור לעשות?


דירק שחקן ענק, אני מסכים איתך שגם ייחודי. אבל הוא לא גרר אחריו עשרות חקיינים, או שינה כללים שהיו מקובלים בזמנו, כפי שעשה קרי. חוץ מזה שהוא לא שיחק בעמדה 5, וגם לא היה מוצלח בהגנה על הטבעת.
סמול בול זה דבר שדון נלסון כנראה התחיל, ומייק דאנטוני שכלל בפיניקס, הקבוצות של דירק לא שיחקו סמול ככל הזכור לי.

לא יודע מה היה קורה אם קרי היה מופיע ב-98' ונוביצקי ב-09', זה כבר לא ניתוח של תהליכים שקרו לאורך ההיסטוריה. מבחינתי זה ספקולטיבי ברמה שקשה לי לתת אינפוט שמתבסס על משהו.
דוראנט גם אינו פורץ דרך בעיני.
בוא נאמר כך: אם הייתי מסמן נקודות ציון באבולוציה של הכדורסל אז לקרי יש חלק נכבד, את דירק גם הייתי מציין, את דוראנט לא הייתי מציין בכלל.


וויד זה שחקן שהחמיץ משחקים כמעט בכל תקופה בקריירה שלו. קרי החמיץ הרבה משחקים בתחילת הקריירה ומאז שפרץ דוקא מגלה עמידות טובה.
אני לא טוען שדוראנט גורם לקרי להיפצע יותר. כל מה שאני אומר הוא- קרי נשא בנטל של כוכב בגולדן סטייט ב-4 העונות שלפני דוראנט, מבחינתי אין סיבה לחשוב שדוראנט מגן עליו מפני פציעות. אתה זה שטוען שקיים לדוראנט אפקט מגן, לכן לראייתי נטל ההוכחה עליך. מבחינה מספרית אין לזה ביסוס. מבחינה לא-מספרית, תהליך הסקת המסקנות שלך לפי דעתי כולל קפיצות גדולות מדי. תמיד יכול להיות שקרי היה נפצע, עם או בלי דוראנט. אבל לומר שבלי KD הפציעות היו מונעות מקרי לשחק ביכולת המיטבית שלו- זו אמירה ספקולטיבית בעיני.
 

Krit123

Well-known member
למה יוקיץ' הפסיק לזרוק לסל תגיד לי

אני חושב שהניסוח של האופציות נובע מהסלידה שלך לשחקנים עם אגו מנופח, אני מתחבר לסלידה, פחות לניסוח: יש הבדל בין להגיד לו בוא נחלוק את ההובלה לבין להגיד לו לא אכפת מי יוביל. 2 Finals MVP אחרי אני לא בטוח שקרי היה מסכים עם הניסוח בזמן שהוא יושב בשורה הראשונה במסיבת העיתונאים.
מבחינתי המסר שקרי היה צריך להעביר: "בנינו כאן משהו עם פוטנציאל היסטורי, הייתי מעוניין להשאיר את זה במתכונת הנוכחית". לא רואה איך זה עושה אותך אגומנאיק. זה ששחקן כמוהו רוצה להצטרף רק מאשש את זה שאתה מוביל משהו מיוחד. למה לא לרוץ עם מה שבנית? עכשיו אתה גם יודע שהוא לא מרוצה בקבוצה שלו, עוד יותר טוב... היה מאבק משולש על מי השחקן הטוב בעולם בינו לבן לברון ל-KD, לרצות להבדיל את עצמך מהם זה לא אגו, זו תחרותיות בריאה.

סדר הפעולות שהיה מאפשר לנקות יחסית את קרי בראייה היסטורית: 1. לשתוק. אל תגיד מילה לאורך כל התהליך, ברגע שהוא מגיע תקבל אותו בברכה ותנסה לגרום לו להרגיש בנוח, הוא כבר שם.
2. אל תציע את הפרנצ'ייז כאילו לא היית פה לפני זה והיא לא נבנתה בצלמך. 3. אל תציע לקחת פאקינג פיי קאט בשביל להשאיר אותו, אתה בכל מקרה עשרות מיליונים אחורה בגלל הפציעות. יכול להיות שאחד ושתיים זה אותו דבר.
משהו שאתה לא ענית לי עליו, איפה עובר הגבול? כמה יריבים ישירים אתה יכול לקבל בברכה לפני שזה עושה אותך פחות גדול?

אני רואה נוביצקי כמעט בכול גבוה בליגה, המון מהם משחקים החוצה-פנימה או לפחות נדרשים לפתח טווח קליעה, אלו כללים משמעותיים לאללה שהוא עזר לשנות, גבוהים היום נראים אחרת לגמרי. שים לב שלא אמרתי שהוא פיתח את הסמול בול, אלא עזר להרחיב אותו בחיפוש אחר ריווח. זה שהוא עשה את כל זה ללא גושפנקא אנליטית זה בכלל מדהים. הוא לא שיחק 5 אבל מן הסתם בסייז שלו השפיע על המשחק של חמשים.

אנחנו דנים ספקולטיבית בשביל הכיף, לא באים לחרוץ פה גורלות. מותר לשאול איך מייקל היה נראה במשחק של היום ולנסות לבסס את זה על מה שהוא הראה... ציינתי את החשיבות של לעלות לזריקה מעל ההגנה כהשפעה ישירה של דירק (בין השאר) על דוראנט ששם המון דגש על הקליעה שלו. נוביצקי הוא נקודת ציון גדולה מקרי לדעתי, במשחק ש-favors size החידושים שלו הרבה יותר מרעישים, אבל גם פה לא חייב להסכים.

דיברתי נטו על 9 העונות הראשונות של וויד, בהקשר של כמה עמידות יכולה לפעמים לתעתע (תדירות הפציעות הייתה גבוהה יותר אבל החמיץ סך הכל 20 ומשהו משחקים יותר). יכול להיות שזה נכתב בטעות, אבל אני טוען שדוראנט עוזר לקרי להיפצע פחות, לא להיפך. הוא הראה עמידות במשך 4 עונות עד לאותו פלייאוף, בו לא שיחק ביכולת מיטבית. הוא נפצע בעונה שעברה כמה פעמים, ובלי דוראנט זה היה נראה אחרת. אני לא רואה איך זה יכול לעזור לשחקן פציע מהממוצע לשאת בנטל לבדו, כמעט 4 עונות של עמידות לא שוות לחסינות בעיניי. (אם לא היה נפצע בשלל דרכים ובין השאר ללא מגע בקרסוליים פעמיים בעונה שעברה זה היה מתקרב לזה). אני עדיין דבק בזה שאף אחד לא היה רוצה להמר שקרי היה יותר בריא בהיעדר KD. לא הייתי מגדיר את זה כקפיצה גדולה, אבל גם פה לא חייבים להסכים...
 
את הסמול בול

נלסון המציא. הוא גם המציא את הגבוה זורק השלשות כשהוא שם את מנוט בול הגבוה הכי גבוה בליגה (אולי מאז ומעולם) לזרוק שלשות. לא שהוא היה כל כך יעיל.
הוא גם בחר בדראפט ועזר ללטש איזה שחקן אחד שאתם מתווכחים עליו כבר הרבה זמן, גרמני בשם דירק נוביצקי.
אגב אני לא יודע למה יש טענות על דירק נוביצקי כפרה-אנליטיקה. את דירק נוביצקי הפך לדירק נוביצקי מאמן גרמני על בסיס ניתוחים סטטיסטים של מה יעיל.
קרי לא לקח פייקאט כשדוראנט הגיע. קרי קיבל חוזה מקסימום ברגע שנגמר לו החוזה.
לא רואה שום סיבה שקרי צריך לדחות את דוראנט בשם התחרותיות המדומיינת. קרי רוצה לנצח. אם דוראנט יבוא הוא ינצח יותר. מה גם שהוא לא נתן לאף אחד את הפרנצ'ייז. די ברור שקרי יותר למערכת של גולדן סטייט מאשר דוראנט וגם דוראנט אמר את זה
 

Krit123

Well-known member
בוא תסלף עוד יותר את הדברים

מעולם לא אמרתי שדירק המציא את הסמול בול, אלא עזר להרחיב את התופעה...
נלסון ואחרים הם גם דמויות מפתח באבולוציה של המשחק. כתבתי כבר כמה פעמים שאני לא רואה בדירק הגבוה הראשון שזורק שלשות, תקרא שוב.

טרום-אנליטיקה אני מבקש. לא מכיר את הניתוחים הסטטיסטיטיים (שונא לכתוב את המילה הזאת) הכרתי את המאמן הגרמני, לא יודע כמה הם תקפים לגבי מה שקורה היום או אם בכלל אפשר להשוות אותם למהפכה של דריל מורי. בכל זאת דירק הוא זה שהיה צריך לבצע את זה בפועל, דל קרי הכריח את סטף לעבוד על הקליעה עד זוב דם, לא שמעתי אותי מנסה לקחת קרדיט מקרי בגלל זה.

קרי הציע לקחת פיי קאט בשביל להשאיר את דוראנט, כתבתי את זה בבירור.
מה זה תחרותיות מדומיינת? גם אם לברון ו-AD יבואו הוא ינצח יותר, אם ישחק בשכונה בכלל יהיה בלתי מנוצח. הוא הציע את הפרנצ'ייז, לא לזכות ב-finals MVP מעיד על שהוא כבר לא בדיוק שלך (אפשר להתווכח על החשיבות של התואר...). אולי לך זה ברור שקרי יותר חשוב למערכת, יש אנשים שיגידו שדורנאט לא פחות חשוב להצלחה שלהם (והם טועים לדעתי).
 

rapgamer4ever

New member
לפעמים ניסוח בוטה יכול להיות מאוד מדויק

בפני קרי ניצבות שתי אפשרויות-
1. לצרף שחקן שיהפוך את הקבוצה לטובה יותר, תוך הקרבה אישית מצדו.
2. לסרב לקבל את השחקן הזה ממניעי אגו ותהילה אישית.
אתה בוחר ניסוחים שגורמים לאופציה 2 להישמע חמודה וסימפטית, אבל האמת היא שאותה "מתכונת נוכחית" היא בבירור פחות טובה מהאפשרות לצרף של KD, בהנחה שטובת הקבוצה עומדת בראש מעייניך.
&nbsp
כדורסל הוא ספורט קבוצתי וכמו בכל ספורט שכזה, אתה מתבקש להקריב מעצמך למען הקבוצה. קרי מוחל מכבודו ונותן לקליי לשמור על רכזים יריבים, כי זה מה שטוב לקבוצה. איגודאלה עולה מהספסל למען אותה מטרה. כנ"ל גרין ששומר על שחקנים גדולים וכבדים ממנו.
מי שיודע לשים את הקבוצה בראש סדר העדיפויות, הופך אותה לטובה יותר. מי ששם את עצמו לפני טובת הקבוצה, פוגע בה. הלייקרס הפכו מקונטנדרית לקבוצת לוטרי כי קובי ושאק בחרו באופציה השנייה.
&nbsp
כפי שאמר עופר (סלח לי אם התבלבלתי בשם)- קרי לא לקח פייקאט. הוא לא ויתר על דולר אחד.
מה זה בכלל אומר "אל תציע את הפרנצ'ייז"? האם קרי הוא הבעלים ומציע אותו למכירה? או שהחטא הגדול שלו שהוא מקבל בברכה שחקן שיהפוך את הקבוצה ליותר טובה ממה שהיא היום...
&nbsp
מבחינתי אין גבול שבו אתה צריך להפסיק לקבל שחקנים שישפרו את הקבוצה. אז אם לברון ודיוויס וקוואי ירצו להצטרף לווריורס תמורת שכר מינימום- זה הופך אותם לפחות תחרותיים, וארגיובלי פחות גדולים. בודאי שלא את קרי.
&nbsp
נוביצקי היה ביג מן עם קליעה מדהימה אבל שחקנים היום דוקא לא מחקים אותו מבחינת הסגנון. הוא היה אמן מיד ריינג', היום זורקים שלשות (וזה דבר שעשו ביג מן עוד לפני דירק). אני לא בטוח מה הם אותם "חידושים של דירק" שאתה מתייחס אליהם.
&nbsp
את עניין הפציעות טחנו מספיק. אמירות כמו "בלי דוראנט זה היה נראה אחרת" אינן מבוססות על ראיות כלשהן. הבחירה שלך לנסח מחדש את עמדתי כאילו שקרי "הוכיח חסינות", למרות שבפסקה האחרונה בהודעה הקודמת כתבתי מפורשות שפציעות תמיד יכולות להתרחש, גם כן לא מוסיפה תוקף לעמדתך.
 

Krit123

Well-known member
בוא נצמצם

[זה רק אני ששמעתי את השדר של דנבר צועק טורי קרייג ופלאמלי עם החטיפה? ראית המשחק, אנא אשר לי שעדיין לא השתגעתי]

אתה רוצה בטובת הקבוצה בשביל לנצח, לא בגלל חיבור רוחני כלשהו... אם אתה מוכן להקריב את המעמד, כסף (כתבתי בבירור שהוא הציע, לא שזה קרה) ואת הערך התחרותי בשביל זה, למה שלא תקריב מיקום בעצם? הרי ניצחון הוא חזות הכול, הקבוצה היא סך הכול כלי לנצח איתו, לא משהו קדוש... אם לא משנה איך מנצחים למה כל כך משנה איפה? המטרה המשותפת היא הערך העליון. אם כבר הורדנו עד כדי כך את האגו שבנינו סגל של אולסטאר, למה רק מי שדרך שם ראשון הוא זה שנשאר "תחרותי" והשאר הם לוזרים ולא כאלו שעשו הקרבה פיננסית למען הניצחון?

כבר פרסתי מה אני חושב שהיו ההשפעות של דירק, הפערים בנינו פשוט גדולים מידי וכבר לא נגיע להסכמה... אני עדיין דבק במורי-דירק-קרי. דרך אגב אני לוקח בחזרה את זה שאמרתי שהחידושים של דירק "הרבה" יותר מרעישים, וההערה על זה שהוא מצטיין בהגנה על הטבעת הייתה לגמרי בצחוק.

גם את הפציעות מיצינו, נאחל לקרי רק בריאות ונקווה שלא פתחנו לו עין, שחקן היסטורי שהוא חווית צפייה ובתור אחד ששונא את לברון הוא נפל מהשמיים מבחינתי...
 

rapgamer4ever

New member
וואלה אני כבר לא זוכר מה שמעתי

פחות מדי שעות שינה עברו מאז.
&nbsp
אני לא מכיר דיווח שקרי הציע לקחת פייקאט. בכל מקרה הוא לא ויתר על דולר אחד, אז אני באמת לא מבין מה משמעות הטיעון הזה.
היו שחקנים שעברו קבוצה כי זו הנוכחית שלהם לא הייתה תחרותית מספיק וזה מקובל לגמרי. קח לדוגמה את קווין גארנט במינסוטה.
דוראנט לעומת זאת שיחק בקבוצה מאוד תחרותית בפני עצמה. OKC הייתה מאוד קרובה ללכת עד הסוף, ויותר מפעם אחת. מן הסתם הצעד התחרותי בסיטואציה הזאת הוא להמשיך להתחרות.
אם לא טוב לו באוקלהומה זכותו המלאה לעבור. פשוט המעבר לקבוצה שהיא כבר הכי טובה בליגה, ולקחה אליפות בלעדיו, וניצחה אותו בפלייאוף זה עתה- אני רואה את זה כבריחה מתחרות. לקפוץ על עגלה נוסעת זה נחמד אם אתה דיוויד ווסט, אבל קצת תבוסתני אם אתה קווין דוראנט.
לסיכום זה לגיטימי "להקריב מיקום" במידה והמיקום הנוכחי שלך לא מאפשר לך להתחרות ברמות הגבוהות. אבל אם הקבוצה הנוכחית שלך מהטובות בליגה, ואתה עובר ליריבה המרכזית שלך, שבמקרה גם ניצחה אותך כרגע, זה סוג של כניעה.
 

Krit123

Well-known member
מבחינתי אם זה 'לא כוחות'

אז זה לא כוחות, לדוראנט כמובן יותר אשמה אבל קרי לא בדיוק נקי. מעבר לזה נמשיך הלאה, לילה טוב
 

rapgamer4ever

New member
באנלוגיה צבאית

הצד של גולדן ניצח בקרב. דוראנט הוא עריק מהצד המפסיד שעבר להילחם לצד המנצחים. לא רואה בכך פסול מבחינת הווריורס, שרק מבססים עוד יותר את הדומיננטיות שלהם על היריבות.

ואם נחזור למציאות ה-NBA, לומר לאחד השחקנים הטובים בליגה שרוצה להצטרף אליך- "לא תודה, אנחנו מסודרים"- אין לזה שום הצדקה. כמו שגולדן לא צריכה להציע ליריבות להתחיל את המשחק ביתרון 10 כדי שיהיה יותר צמוד, ככה היא לא צריכה לסרב לצרף שחקן שיחזק אותה.

לילה טוב ותמשיך לסקר לנו את הנאגטס
 
לא ברור לי העניין של הפייקאט

איך קארי יכול להציע פייקאט אם הוא סיים חוזה אחרי שדוראנט הגיע?
 

DRORIKO8

New member
כן אבל

בוא לא נשכח שאת האליפות הראשונה הוא עשה מול קליבלנד בלי קיירי ולאב הפצועים, ואפילו שם הוא לא היה ה-FMVP אלא בכלל איגוודלה(למרות שסטף נתן סדרה טובה).
שנה לאחר מכן כשקליבלנד כבר הגיעה בכושר טוב בהרבה סטף אכזב מאד. יכול להיות שבלי דוראנט גולדן סטייט היתה מביאה אליפות או שניים, אבל זה בגדר הספקולציות. מה שאי אפשר לערער עליו זה שדוראנט הוא תוספת כח עצומה שהפכה את הקבוצה למפחידה בפליאוף(העונה הסדירה פחות מעניינת אותי)
 
למעלה