סוף למונופול המוניות בנתב״ג ושינוי תבנית התפעול שלהן.

מצב
הנושא נעול.
יש לך קו 14 לקטמון וקטמונים, וקו 15 מתחנה מרכזית

הכוונה לפי תשלום עירוני רגיל למיניבוס קווי ואלמנט נסועה.
אני לא רואה את זה כמונית אלא כחלק משלים ממערך האוטובוס.
&nbsp
את המסלול יקבע מחשב במוקד ולכן אין לנהג (או לרכב ללא הנהג) בחירה מול הנוסעים והמיקום הסלולרי שלהם יוכיח אם דילגו עליהם.
&nbsp
אינני יודע עד כמה אתה מכיר את הטבעת השניה והשלישית של ירושלים, בין מרכז העיר לקו הירוק אבל יש שם מלא צירים רוחביים באזורים עתירי אוכלוסין (בנייני דירות של 3-4 קומות ומעלה), אזור ליבה די ריק בקריית הממשלה שנמצא בסוג של וואקום תח"צי שהצירים הרצוג, הזז והרצל מקיפים הרחק מבחוץ, ויש אזוא ענקי מטלביה וקטמון הישנה ועד למושבה הגרמנית והקטמונים שאי אפשר לחצות ממזרח למערב ולהיפך בתח"צ כי הכל נוסע לעיר בכיוון צפון דרום (או באלכסונים מסויימים מצפון לדרום) בלבד. הפוטנציאל באזורים אלו שהם עדיין בחלק הציוני של העיר הוא ענקי. אלו אזורים שעובדי קריית הממשלה גרים בהם ואין קישור תח"צי יעיל.
יש לך קו 14 לקטמון וקטמונים, וקו 15 מתחנה מרכזית
דרך קטמון לתלפיות,
 

Ccyclist

Well-known member
זה עדיין מפספס את רסקו ואין בדיוק השקה לנווה שאנן.

יש לך קו 14 לקטמון וקטמונים, וקו 15 מתחנה מרכזית
דרך קטמון לתלפיות,
זה עדיין מפספס את רסקו ואין בדיוק השקה לנווה שאנן.
לצערי הדוגמה של אזורים קרובים גאוגרפית אך רחוקים תח"צית עדיין מחזיקה למרות שקווים 13 ו14 די חוצים את האזור בצורה מוצלחת בצורה קצת סיבובית שהטופוגרפיה מכתיבה.
&nbsp
כמו כן השימוש בציר הזז כחיבור בין רופין וקריית הממשלה לקטמון מאד חיובי אך וודאי חדש יחסית כי עד לאחרונה 15 דקות התלוננו על היעדר שימוש תח"צי בציר הזז.
&nbsp
אם מסלול קו 14 התחמ"ת עד קטמון ומסלול קו 13 מקטמון לתלפיות היו קו יחיד היה אפשר להתחיל אותו מגבעת שאול כקו מקשר תדיר בין שני אזורי התעשייה.
 
אין סיבה דווקא לקו שיקשר בין אזורי התעשיה,וקו 15 פועל כמהשני

זה עדיין מפספס את רסקו ואין בדיוק השקה לנווה שאנן.
לצערי הדוגמה של אזורים קרובים גאוגרפית אך רחוקים תח"צית עדיין מחזיקה למרות שקווים 13 ו14 די חוצים את האזור בצורה מוצלחת בצורה קצת סיבובית שהטופוגרפיה מכתיבה.
&nbsp
כמו כן השימוש בציר הזז כחיבור בין רופין וקריית הממשלה לקטמון מאד חיובי אך וודאי חדש יחסית כי עד לאחרונה 15 דקות התלוננו על היעדר שימוש תח"צי בציר הזז.
&nbsp
אם מסלול קו 14 התחמ"ת עד קטמון ומסלול קו 13 מקטמון לתלפיות היו קו יחיד היה אפשר להתחיל אותו מגבעת שאול כקו מקשר תדיר בין שני אזורי התעשייה.
אין סיבה דווקא לקו שיקשר בין אזורי התעשיה,וקו 15 פועל כמהשני
 

Ccyclist

Well-known member
חיבור ישיר יאפשר פיזור משרדים והשוואת מחירים.

אין סיבה דווקא לקו שיקשר בין אזורי התעשיה,וקו 15 פועל כמהשני
חיבור ישיר יאפשר פיזור משרדים והשוואת מחירים.
לאזורי תעשייה יש הרבה במשותף כי אלו חברות דומות ולקוחות דומים. לקוח או עובד שצריך להתעסק עם מספר חברות במקביל יעשה זאת בקלות רבה יותר אם יש קו תח"צ ישיר בין שני אזורי התעשייה (וחיבור נוסף ממלחה להר חוצבים שיאפשר החלפה מהירה).
&nbsp
אם הופכים את אזורי התעשייה למחוברים אז אפשר להתרוצץ ביניהם גם ללא רכב פרטי.
 

DotanS33

New member
הגיע הזמן שהדינוזאורים האלה יכחדו כבר

סוף למונופול המוניות בנתב״ג ושינוי תבנית התפעול שלהן.
כתבה מדה מרקר:

http://www.haaretz.co.il/tmr/1.3954505
הגיע הזמן שהדינוזאורים האלה יכחדו כבר
למרות שאני מעדיף שתהיה התקדמות לשירות רכבות ואוטובוסים 24X7, דבר שיקטין את הצורך במוניות
 

אורי404

New member
התחילו לשפר, אבל יש מה לשפר

הגיע הזמן שהדינוזאורים האלה יכחדו כבר
למרות שאני מעדיף שתהיה התקדמות לשירות רכבות ואוטובוסים 24X7, דבר שיקטין את הצורך במוניות
התחילו לשפר, אבל יש מה לשפר
* רכבת לילה לתל אביב, חיפה ונהריה יש. מה, שלדעתי ישפר את המצב, הוא שיפתחו תחנות נוספות בתל אביב, אם לא את כולן. יש גם מקום לעבות את שירות האוטובוסים בתל אביב ובסביבתה בשעות הלילה. גם בתחבורה משלימה לרכבת וגם עבור נוסעים אחרים.
* קו אוטובוס חדש לירושלים יש. לצד זה קו A1 המהיר לירושלים, יביא לשיפור נוסף
* באר שבע - קו אוטובוס פועל
* האזורים, שבהם חסר שירות רכבתי בלילה הם לכיוון רחובות ואשקלון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה