נתקלתי בסקר אמינות באתר אוטו

enigo

New member
לא, אלו לא היחידות, רק הבולטות מבחינתי

ושים לב שלא אמרתי שאין סיבה לקנות את האלמרה, או שזה אוטו גרוע - רק שהיא, יחד עם שאר היצע המכוניות של ניסאן בארץ, לא עונה להגדרה של "מכונית טובה" מבחינתי.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מה דעתך עליה עפ"י הנקודות שציינתי?

(פרקטיות, אמינות שגוררת עלויות תחזוקה נמוכות, ירידת ערך של פחת ומחיר סביר)
 

enigo

New member
היא פרקטית כמו כל משפחתית קטנה סדאן. אין לה יתרון מיוחד על

מתחרותיה בתחום הזה, אבל גם לא חסרון משמעותי.
אמינות - אין לי מושג. התיבות הרציפות של ניסאן גררו לא מעט תלונות בג'וק, אבל נראה שהיה מדובר במחלת ילדות שנעלמה מאז.
עלויות תחזוקה - לא יודע. צריך לבדוק עלויות טיפולים ברכב הספציפי הזה. קרסו, בעיקרון, לא ידועים במחירים נמוכים במיוחד של טיפולים ועלויות חלקים.
ירידת ערך - אין לי שמץ מלבד העובדה שבדרך כלל הקטגוריה הזו סובלת מההיצע הגדול של יוצאות ליסינג.
מחיר סביר - זו שאלה מעניינת. מצד אחד, היא עולה בערך כמו המתחרות, ויחסית אליהן מציעה תמורה סבירה בהחלט. מצד שני, בתוספת מחיר לא גדולה, אם בכלל, אפשר לקבל מכוניות עדיפות כגון C4 מעודכנת או קרוז.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הקרוז, לדעתך, עדיפה עליה?

אמרו לי להתרחק מקרוז כמו מאש.

C4 מפחידה אותי, כי לסיטרואן יש שם רע במכוניות, לרבות הברלינגו שמאוד הולך להם איתה למרות חסרונותיה הרבים..
 

the annonymous

New member
סקירה נחמדה אבל חבל שהיא לא מחולקת

עבור כל מותג לכמות תקלות כפונקציה של גיל (מה שיתן לא רק נקודת השוואה אמיתית אלא גם יציג איך כל מותג מזדקן).

מה שבאמת אפשר לראות פה זה שכל שד האמינות ברכבים מודרניים לא כזה נורא ושגם המכוניות הכי פחות אמינות לא נכנסות למוסך כל חודשיים.

דווקא לנושא פיזור הדגמים, לרוב הדגמים בעלי המוניטין הגרוע ביותר הם הנפוצים ביותר של המותג (כמו הסניק והמגאן II ברנו והקורולה הרובוטית בטויוטה).
 
אני מקווה שהכתב מבין יותר במכוניות משהו מבין בסטטיסטיקה

יש משפט "הסיכוי לתקלה הוא בערך תקלה אחת לארבע שנים" שאני מנחש למה הוא כותב ככה אבל זאת הסקה שגויה (מאד) ומיותר מבחינה אחת. או שיש לו נתונים נוספים שאינם מתפרסמים.

שנית, יש מותגים שנמצאים בליסינג הרבה יותר ממותגים אחרים ובליסינג לא תמיד זכו לטיפול האופטימלי ובנוסף גם מכוניות ליסינג נוטות לצבור יותר ק"מ ממכוניות פרטיות.

בקיצור, רב הנסתר על הגלוי.
 
אבל אין פירוט לסוג התקלות

אין דין תקלה במנוע כדין תקלה באלטרנטור .
או למשל הייתה לי תקלה בבורה דיזל, שמים הרסו את משאבת הדלק , נזק רציני
כמו החלפת רצועת טיימינג , אבל לא באשמת הרכב .
לא מספיק מדוייק הסקר הזה .
או לפחות חלוקה לתקלות שמשביתות את הרכב מנסיעה
בנפרד מתקלות אחרות כמו חלון שנופל או מערכת מולטימדיה .
 
למעלה