נתניהו הציע לסינים להיות שותפים ברכבת לאילת

מצב
הנושא נעול.
אני חייב לציין שנקודת המבט שלך היא
הרבה יותר מדוייקת ממדוייקת בסוגיה זו ! היטבת לתאר את המציאות העגומה היטב ! ואני אקצין את הדברים: כל הפיתוח שנעשה ברכבת-ישראל מאז 1992 הוא שקול לפיתוח שנעשה בסין בחודש ימים לכל היותר וסליחה אם הגזמתי. אולי בשלושה שבועות. וזה לא קשור לגודלה של סין ולא לכמות האוכלוסייה שם אלא לחינוך נטו.
שאלה נוספת: בכמה זמן הסינים היו מסיימים
את הכפלת הקטע הארוך מאוד בתוואי המפותל וההררי חוצה נהרות הענק שבין סגולה לת"א-אוניברסיטה?
 

megashock

New member
שאלה נוספת: בכמה זמן הסינים היו מסיימים
את הכפלת הקטע הארוך מאוד בתוואי המפותל וההררי חוצה נהרות הענק שבין סגולה לת"א-אוניברסיטה?
ההבדל הוא שבסין אין התנגדויות תושבים
אף אחד לא שואל אותם לדעתם כאשר עומדים לבנות משהו בסמוך לבית שלהם, או במקום הבית שלהם, פשוט מודיעים להם שהם צריכים לעזוב והורסים להם את הבית. גם איכות הסביבה בסין היא נושא שיש לציבור זכות הבעת דעה עליו.
 
ההבדל הוא שבסין אין התנגדויות תושבים
אף אחד לא שואל אותם לדעתם כאשר עומדים לבנות משהו בסמוך לבית שלהם, או במקום הבית שלהם, פשוט מודיעים להם שהם צריכים לעזוב והורסים להם את הבית. גם איכות הסביבה בסין היא נושא שיש לציבור זכות הבעת דעה עליו.
אילו תושבים גרים בסמיכות לקטע שציינתי?
 

megashock

New member
אילו תושבים גרים בסמיכות לקטע שציינתי?
במקרה הספציפי של אילת
אין תושבים, אבל יש ירוקים. אבל התנגדויות של תושבים הן אחד מגורמי העיקוב הגדולים ביותר של תשתיות בארץ, לא בטוח שזה רע, לכל אזרח צריכה להיות זכות להתלונן אם זה מפריע לו, הבעיה היא בטיפול בהתנגדויות שלוקח שנים. מעניין איך הסינים יתמודדו עם הבירוקרטיה הישראלית.
 

עדירמר

New member
אני חייב לציין שנקודת המבט שלך היא
הרבה יותר מדוייקת ממדוייקת בסוגיה זו ! היטבת לתאר את המציאות העגומה היטב ! ואני אקצין את הדברים: כל הפיתוח שנעשה ברכבת-ישראל מאז 1992 הוא שקול לפיתוח שנעשה בסין בחודש ימים לכל היותר וסליחה אם הגזמתי. אולי בשלושה שבועות. וזה לא קשור לגודלה של סין ולא לכמות האוכלוסייה שם אלא לחינוך נטו.
נכון מאוד!
והנה עוד דוגמה: מנהרות הכרמל כבר בשלהי המנדט הבריטי הוצע לחפור מנהרה שתחצה את הכרמל אך שום דבר לא נעשה. וכך זה היה עד שנת 2007 מועד בו התחילו לחפור את מנהרות הכרמל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה