מתקן לעיגון אופנוע לקיר.

המחשמל 64

New member
מנהל
אני יודע מנסיון שבדרך כלל על מנת לוודא

חיזוק כאמור של הגוזו'ן לקיר מבצעים ריתוך של ראש הבורג לתושבת/פלטה של כלל המתקן.אכן הקושי הוא מול הקיר גם להבנתי.
 
אם אתה רוצה קיבוע רציני יותר קודחים חור עובר

עם פלטות ברזל משני הצדדים ומרתכים.

המהדרין מוציאים קוצים ממוט הברגה שמרותכים לזיון של הברזל לפני היציקה

גם אז ניתן לקדוח / להשחיז את האום המרותך
 

המחשמל 64

New member
מנהל
זה אכן באמת אידיליה. אצלי המתקן המדובר

הוא זה שמקובע לקיר עם 4 גוזוני'ם מכובדים מאד וכל אחד מרותך בראש .כל המתקן "צמוד" מאד לקיר.ומעבר לקיר בעלות אחרת כאמור. להבנתי קשה מאד מאד להסיר את המתקן מהקיר. זה לבטח אפשרי אבל וואחד קריעת ים סוף. ההרתעה ו/או המניעה לדעתי היא לפני המפגש עם הנ"ל( המתקן).
 
העניין הוא האטה סבירה של הפורצים.

הכל פריץ, אבל זה עניין של עלות תועלת.

הפורץ יעדיף לעבור לאופנוע הבא ולא להשקיע שעה בניתוק פלטות למרות שזה אפשרי (למעט אם מישהו הזמין את האופנוע והוא יקר).

מנעולים ושרשראות בכל עובי הם לא הרתעה. במרבית המקרים הם חותכים אותם בלי השהיה בכלל.
 

ה ט ו ח ן

New member
לפי האתר הזה:

http://www.sa-atarim.com/עוגן-גמבו-בורג--אום.htm

אתה צריך לייצר כוח של 2600 ק"ג, כדי לשלוף ג'מבו 1/2 מקיר בטון ללא סדקים B-25/30 (אין לי מושג מה המספר אומר ...). קשה לי לראות איך מגיעים לכזה כוח עם לום.

וזה עוד מבלי לדבר על הקושי של להכניס את הלום בין קיר הבטון לפלטת המתכת.
 
מה לא עבדת עם לום אף פעם?

בין הקיר לפלטה לא בעיה, הלום הוא כמו אזמל כמה דפיקות עם פטיש והוא מפורר את הבטון ונכנס קומפלט בינו לבין הפלטה

היחס בין הקטע המעוקל לידית הלום הוא אחד לעשרים לערך, על חלק מן הלומים ניתן להלביש צינור מאריך ולהפוך אותו לאחד לשלושים לערך (ידית של מטר וחצי מול קצה של חמישה ס"מ, זה אומר שמספיק להפעיל כח של 80 קילו על המאריך (או כמה דפיקות פטיש חמש) ואתה שולף את הג'מבו.

זה בתנאי שהבטון ב30.
בבלוקים אתה שולף אותו בלי מאמץ מיוחד
 
גם העיגון הזה פריץ,

במידה והברגים לא עוברים קומפלט את הקיר ומדובר בג'מבואים - עם לום אני שולף את הג'מבואים תוך חמש דקות.

ואם אני רוצה אופנוע לפירוק אז עם תוכי אני חותך את השלדה בשנייה
 

ה ט ו ח ן

New member


 
למעלה