משחקי רביעי

rapgamer4ever

New member
כמה דברים

1. לדעתי כל הקבוצות המקוריות של ארבעת השחקנים המדוברים יותר אטרקטיביות מהקליפרס.
2. מבין רשימת הקבוצות שציינת פילדלפיה יותר אטרקטיבית מהקליפרס, וכמובן הלייקרס. יכול להיות שגם שיקאגו אם יביאו בחירה דראפט גבוהה והצעירים שלהם ימשיכו להתקדם.
3. הקליפרס ב-2019 זו לא אותה קבוצה עם מקום לחוזה מקסימום. השחקנים היחידים תחת חוזה הם לו וויליאמס וגלינארי. אם אתה רוצה לשמור על הקיים בקליפרס זה אומר עוד המון שחקנים שתצטרך להחתים מחדש- האריס, דאנדרה, בראדלי, תיאודוסיץ', ריברס, הארל, בוורלי, ווסלי ג'ונסון- לכולם יש מניות בהצלחה של הקליפרס העונה.
&nbsp
בוא נאמר כך- הקליפרס העונה חורגים ב-19 מליון מעל תקרת השכר וזה לא בגלל חוזים רעים שאמורים לרדת להם מהספרים. זה מחיר די ריאלי בשביל הסגל שלהם כרגע.
לכן אם הקליפרס ישמרו על הסגל הקיים לא יהיה להם מקום למקסימום. אם יהיה להם מקום למקסימום הם לא יהיו אותה קבוצה.
&nbsp
4. אם הם יצליחו להחתים שחקני מפתח בחוזים זולים זה תמיד טוב וכמובן ישפר את מצבם, אבל זה נכון לכל קבוצה בליגה. נכון לעכשיו אתה לא יכול פשוט להניח שהם ישאירו שחקנים טובים בזול.
&nbsp
5. לקליפרס אין פרנצ'ייז פלייר. הם משחקים טוב מאז הטרייד אבל אין להם אפסייד. קבוצות שנבנות כך לא מחזיקות מעמד כי חסר עמוד התווך שבונים סביבו. בעיני זה ברור שמרבית הסיכויים שהקליפרס לא ישיגו את השחקן הזה בקיץ 2019. אולי אחד מבין 4 השחקנים יעזוב את הקבוצה המקורית ועם כל שאר הקבוצות שיחזרו אחריו, כולל כאלה יותר אטרקטיביות מהקליפרס, זה וואחד לונגשוט.
 

fatnoam

Active member
שני בייאאוטס בליגה

קורי ברואר מקבל בייאאוט מהלייקרס, וכרגע הוא ואוקלהומה מחכים שיעברו ה-48 כדי להחתים אותו על המינימום וטרנים. לדעתי הוא דווקא יכול למלא להם את החור של רוברסון בעמדה מספר 2. הוא בטח לא שומר כמו רוברסון, או אתלט וקולע כמו המחליף הרוקי שלו - טרנס פרגוסון - אבל הוא מנוסה וזה יעבה להם את הרוטציה הקצרה מאוד שלהם.
&nbsp
טרבור בוקר מקבל בייאאוט (מפתיע בעיניי) מפילדלפיה, כדי לפנות מקום לארסן איליאסובה. בוקר ואינדיאנה הביעו עניין משותף וגם הם מחכים 48 שעות בשביל לסכם תנאים. דעתי - טעות לשחרר שחקן שהוא אנרג׳י גאי ונוכחות טובה בלוקר רום. אילאסובה עומד לצ׳ארג׳ים וזורק שלשות, אבל הוא עגלה. הטורקי קולע פחות משלשה וחצי ב-35 אחוז למשחק. אני חושב שזה טעות.
&nbsp
בכל מקרה גם כאן נראה שאינדיאנה תרוויח שחקן ותיק ולא פראייר שעובד בשביל הקבוצה. ברוטציה של הגבוהים משחקים טרנר, סבוניס, יאנג ואל ג׳פרסון (בוא נניח שטי ג׳יי ליף לא פקטור לפלייאוף). בוקר מביא יותר אנרגיות מכולם, אבל הוא לא מסיים כמו סבוניס (או מוסר לצורך העניין) אין לו את הסקילס והאורך של טרנר, ויאנג סקורר הרבה יותר מחונן ממנו. מצד שני, הוא האנטי תזה של אל ג׳ף, אז אני מניח שבמשחקים שאין לאל ג׳ף מאצ׳אפ הגנתי, נראה את בוקר לכמה דקות.
 
אטלנטה - אינדיאנה: אפשר לנצח אותה יריבה פעמיים בתוך 5 ימים?

סוגרים את החודש עם מפגש שלישי העונה נגד הקבוצה הגרועה בליגה ושני בתוך חמישה ימים. בשני המשחקים נגדם לא ברחנו להפרש גדול, אבל שלטנו בקצב - 1 ו-2;

רבע א': רבע תחרותי
פתיחה טובה, סקור גבוה שממשיך את הרבע הרביעי מהמשחק הקודם שלנו. ריצת 6-16 של אטלנטה נותנת לה יתרון 5. עד לסיום, הרבע שיוויוני, לא כדורסל מבריק ואף קבוצה לא לוקחת יתרון של יותר משני פוזשנים. 27-28 לאטלנטה. אינדיאנה עם 7 איבודים ברבע מול 5 אסיסטים וככה אי אפשר לייצר מומנטום. אולדיפו ותדאוס יאנג מובילים עם 7 נק' כ"א. באטלנטה, טוריאן פרינס עם 8 [2 שלשות] ודוויין דדמון עם 8.

רבע ב': כדורסל מאכזב שלנו
פתיחה חזקה של אטלנטה בהובלת פרינס, מגדילה את היתרון ל-8. אינדיאנה חוזרת ואף עולה ליתרון בריצת 0-10 בתוך 3 דקות, אבל בשלבי סיום המחצית אטלנטה מגיבה בריצה נוספת, ריצת 0-7. 50-55 לאטלנטה במחצית. מחצית מאכזבת שלנו, מרגיש שזה לא באותה אינטנסיביות רגילה.

רבע ג': זה כבר 23 הפרש
נייט מקמילן had enough, וכבר דקה וחצי בתוך המחצית השניה הוא לוקח פסק-זמן שעוצר ריצה של אטלנטה שמביאה את ההפרש לדו-ספרתי בפעם הראשונה במשחק - 11 . ההפרש כבר 15, בריצת 0-12 של אטלנטה. אינדיאנה ללא נקודות ב-4 הדקות הראשונות של המחצית. סל של אולדיפו עוצר את הסחף.

עד סיום הרבע לא מצאנו את הטבעת וההפרש הגיע ל-23 בשיא. לפי הדינמיקה של איך דברים עובדים על המגרש, ברור שלא נחזור מזה. 65-85 לאטלנטה בסיום הרבע. זה רבע של 6 מ-21 [28%] של אינדיאנה מהשדה וללא אף שלשה. רק ארבעה שחקנים שלנו עלו על הלוח, ורק שניים מהם קלעו יותר מסל שדה אחד. זה לא קורה לקבוצה התקפית כמו שלנו. הנתון היותר משמעותי שהרס לנו את הרבע הוא 8 איבודי כדור, שהובילו לניצחון 0-14 של אטלנטה בנק' מאיבודי כדור. אטלנטה גם הוסיפה ניצחון 0-9 בנק' ממתפרצות ברבע הזה. אני אומר, לפחות נראה קצת טי ג'יי ליף ברבע הבא.

רבע ד': גארבג' טיים ?
רגע, בוא נחכה מספר דקות עם הסיכומים, זוהיר. ריצת 0-8 של אינדיאנה בדקות הראשונות מורידה את זה ל-14 הפרש בלבד. אמצע הרבע, זה רק 12 לאחר עוד סל של בוגדנוביץ', אשר מוביל אותנו בגאון ברבע הזה. 5 דקות לסיום, שלשה של בוגדנוביץ' מהפינה מורידה ל-11 בלבד! עוד עצירה, וסל של אולדיפו מחצי-מרחק בפיק אנד רול, רק 9 הפרש!

יוצאים לפסק-זמן שאטלנטה מחויבת לקחת. חוזרים. פחות מ-4 דקות לסיום, בוגדנוביץ' מקבל כדור נהדר מאולדיפו וצולף את זה 'רק רשת'! איזה רבע ענק של בוגדה! רק 6 הפרש !

2:31 לסיום, סאבוניס משתלט על ריבאונד הגנה אגרסיבי ונעשית עליו עבירה. אטלנטה מעל מכסת העבירות, וסאבוניס קולע מהקו פעמיים. רק 4 הפרש. עוד קודם לכן קיבלנו הזדמנות להוריד ל-3 עם שלשות ממצבים נוחים של בוגדנוביץ' ואולדיפו [בהזדמנות שניה בהתקפה], אבל הכדורים לא הסכימו להיכנס.

דקה לסיום, אחרי חילופי סלים והחטאת שלשה של דניס שרודר הבינוני והחלש, הנעת כדור טובה שלנו בהתקפה מוצאת את אולדיפו לשלשה פנויייייה לגמרי מאמצע הקשת, אבל הוא מחטיא. סאבוניס על ריבאונד התקפה אדיר, מסדר סל קל! סל חשוב מאין כמוהו! רק 2 הפרש! בצד השני, שרודר מוריד שעון, הולך עד הטבעת וקולע. מחזיר ל-4 הפרש. 4 נק' שלו בתוך כדקה, בדקות הטובות ביותר שלו [היחידות הטובות שלו] העונה נגד אינדיאנה.

פסק-זמן אינדיאנה. נחזור בעוד 5 פרסומות, בינתיים קחו כוס סודה ותירגעו מהדראמה האדירה שקורית פה. חוזרים. אינדיאנה מתקשה בהוצאת הכדור, ובוגדנוביץ' מאבד. נגע אחרון. הולכים למצלמות לודא, אבל זו שריקה קלה. חבל. בצד השני, שרודר מוריד שעון, הולך על אולדיפו עד הטבעת, ושוב קולע! 6 הפרש, כחצי דקה לסיום. בהתקפה, קורי ג'וזף לא מחכה, הולך קוסט טו קוסט, אבל מחטיא את הלייאפ בטראפיק. בול גיים.

102-107 לאטלנטה בסיום. סיפור המשחק הוא איבודי כדור: 24 איבודים של אינדיאנה מול 21 של אטלנטה, אבל ההוקס ניצלו את זה לניצחון 16-29 בנק' מאיבודי כדור. זה עוד היה בסדר בדקות הראשונות, או ככה חשבתי, אבל ברוב שלבי המשחק שיחקנו לא מסודר בהתקפה, לא הינו מרוכזים ולא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו שאני אוהב. הדקות האחרונות הפכו את זה ממשחק משמים למרתק, אבל לא הגיע לנו לנצח, וכשזה נאמר נגד קבוצה חלשה כמו אטלנטה, אף על פי שמדובר בקבוצה שעשתה ניצחונות העונה נגד קבוצות טובות, זה כואב. קרדיט להוקס מגיע, אני לא מבטל אותו. עשו את האג'סטמנט מהמשחק הקודם נגדנו, שיחקו טוב את הפיק אנד רול ושמרו את הביג מנים שלנו רחוק מהסל.

השחקן המצטיין: דניס שרודר. 14 נק' [13-4 מהשדה, 4-1 משלוש, 6-5 מהקו], 5 אס' [3 איבודי כדור] ו-5 חט' ב-32 דקות. הגיע למחצית השניה, שבה קלע את כל ה-14 שלו. ברבע הרביעי קלע 9, כולל שלושה סלים מכריעים בחדירות יפות;

ג'ון קולינס עם 16 נק' ו-7 ריב' [4 בהתקפה]; טוריאן פרינס מסיים עם 15 נק', אבל כולן במחצית הראשונה. הלך 0 מ-5 מהשדה במחצית השניה; דוויין דדמון עם 15 נק' [3 מ-3 לשלוש!], 9 ריב' [1 בהתקפה] ו-4 חס' ב-29 דקות; מייק מוסקאלה עם 12 נק' ו-8 ריב' [6 בהתקפה!] ואייזאה טיילור עם 13 נק' הובילו את הספסל;

באינדיאנה, בויאן בוגדנוביץ' הקלע המוביל עם 26 נק' [17-10 מהשדה, 9-5 משלוש, 1-1 מהקו]. 17 מה-26 הגיעו ברבע האחרון - כלומר, רבע רביעי לא רגיל שלו, כולל כל 5 השלשות שלו במשחק; ויקטור אולדיפו עם 22 נק', אבל רק 9 מ-25 מהשדה [1 מ-9 משלוש]. הוסיף גם 6 חט'. זו פעם שלישית העונה [ובקריירה] שרושם לפחות 6 חט' במשחק בודד; לנס סטיבנסון היה חלק מהחמישיה שעשתה דקות טובות והוא מסיים עם 18 נק' ב-30 דקות מהספסל; עוד שחקן שעשה עבודה טובה במחצית השניה הוא סאבוניס, שמסיים עם 14 נק' ו-12 ריב' [4 בהתקפה] ב-34 דקות מהספסל; המאכזבים הם ללא ספק מיילס טרנר, שפתח את המשחק עם שלשה ואז נעלם לגמרי - הוא מסיים עם 5 נק' בלבד, וקורי ג'וזף, שמסיים ללא נקודות ב-0 מ-5 מהשדה ו-3 אס' [3 איבודי כדור] ב-31 דקות;

ליין ליף: טי ג'יי התלבש, אבל לא שיחק. רשם דקה אחת בשמונת המשחקים האחרונים.

** לפי דיווח אתמול, טרבור בוקר, המשוחרר מפילדלפיה, יחתום בקרוב על חוזה באינדיאנה עד לסיום העונה. בחשבון ה'טוויטר' שלו כבר הודיע על החתימה הצפויה. החתמה טובה לנו, שתיתן עוד עומק עם שחקן פנים, כגובה שני מהספסל;

בתמונה המצורפת -- צוות השידור של אטלנטה כל-כך לא מתורגל במצבים שבהם הקבוצה שלו מובילה 20 הפרש, שבאותם רגעים של חגיגות השתבשה להם הגרפיקה של לוח התוצאות.

המשחק הבא -- משחק חוץ לא קל [אך חשוב מאוד במאבק על מיקום לפלייאוף] נגד מילוואקי [ו']. הם לא ביכולת שיא, אפשר לנצח, ואולי לאחר ששמטנו שני משחקים שהיינו חייבים לנצח, אפילו מוכרחים.

להתראות בשמחות כדורסל NBA ואחרות!
סוף שבוע נעים!

 
למעלה