משהו שונה

dina199

New member
קלעת בול


 

גור4242

New member
בוודאי שהם בפורום השני. פה תוקפים אנשים באין מפריע...

ולא רק אנשים עם דיעות חשוכות שראוי לתקוף, אלא סתם ככה. לפעמים זה על סמך משפט וחצי שהוצא מהקשרו, ולפעמים זה סתם כי התוקף מתעצבן מסגנון הכתיבה של אותם אנשים.

אז ממש לא מפתיע אותי שאנשים בורחים מפה. גם אני ברחתי מפה כי נמאס לי לאכול חרא כל הזמן. וחבל שאף אחד פה - כולל החבר'ה היותר שפויים - לא מבין שהאווירה הזאת מרתיעה וסותמת לאנשים את האוזניים.
 
שטיות

אף אחד לא תוקף כי באת לו בזווית העין לא נכון זה שקר, לא אני ולא ארנה ולא אף אחד, אנחנו מבקרים, התנהגיות מסיומות וזה בסדר גמור, זה שאתה לא מבדיל בין ביקורת להתקפה אישית זה חמור מאוד , אבל לא מצפה ליותר מידי ....
 

גור4242

New member
ויש גם כאלה שמנסים לגרור אותי לויכוח, כי משעמם להם

תודה שהזכרת לי עוד סיבה למה ברחתי מפה.
 
אני לא מנסה לגרור אותך לכלום

אתה כותב ואני מגיב מה אתה רוצה שנשתוק ? הראי למי זה מכוון לארנה ועלי, מי לטעמך תוקף אנחנו לא ? אז מותר ורצוי להגיב ולהוכיח שאין מלחמה אישית ואין נקמות אלא שיח הוגן, לפחות בעיני ...
 
וגם הארסיות שלך לא מחמיאה לך

כל העוקץ והמימירות באמת כאלו מה כבר עשנו לך ? לא מבין תקטע שלך בא משחיל עקצה והלך, ממש בוגר ...
 

גור4242

New member
רק אבהיר שההודעה הזאת שלי במקור שורשרה לדבריה של דינה

היא היתה חלק רלוונטי בדיון.

לא מבין מה פתאום הפכו אותה לשרשור ראשי. זה הורס את כל ההקשר.
 

dina199

New member
לפי הגדרתו פורום להורים בלבד.

'הורים לילדים מיוחדים'.
 
אני יודע שיש לי פחד גדול

שאם אני היה הורה היה ליילד אוטיסט בתפקוד נמוך , אני חושב שמאוד קשה לגדל ילד כזה, אני לא הייתי חושב שהייתי מסתדר ,אני גם יש לי חלק מהבעיות שיש לתפקוד נמוך או בנוני, אני לא יודע להתלבש טוב או להתרחץ וכו, אני לא ממש מתפקד, אבל עדיין אני מוגדר תפקוד גבוהה כי אני מדבר, קיצור זה נושא טוב, טוב שפתחת את הדיון .
 
למעלה