מרץ 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

Don Nirtin

New member
בטח עוד סדרה שבאה בעסקת סדרות......


כמו תמיד יש את הסדרות הטובות ויש את הזאתי שהם יודעים שהיא גרועה אבל היא נדחפת סתם.
 

LeRanch

New member
המפענחת: פשעים חמורים 5 - חלק ב'


"המפענחת: פשעים חמורים" בכיכובה של השחקנית מרי מקדונל ("באטלסטאר גלקטיקה") בתפקיד קפטן שרון ריידור, חוזרת בפרקים חדשים.

החלק הראשון של העונה הסתיים בצורה דרמטית כשלאחר מותם של צ'יף טיילור וד"ר ג'ו בירי בבית המשפט, פתרון החקירה ומציאת רוצחיהם של אביו ודודו של באז, לוטננט אנדי פלין עבר התקף לב וגורלו נותר לא ידוע. ג'יימס דאף, יוצר הסדרה מספר שהחלק השני של העונה יעסוק במירוץ לתפקיד המחליף של טיילור, כשקפטן ריידור תגיש מועמדות לתפקיד ומולה תתמודד דמות חדשה בסדרה, בגילומה של זוכת האמי קמרין מנהיים ("הפרקליטים") שמצטרפת לקאסט, יחד עם לאונרד רוברטס ("אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון") שיתמודד גם הוא על התפקיד.

הסדרה חודשה לעונה שישית.

 

LeRanch

New member
האיש האחרון בעולם 3


הקומדיה הפוסט אפוקליפטית של וויל פורטה (SNL) שגם מככב בה בתפקיד הראשי, חוזרת בעונה חדשה.

בסיום העונה השלישית, מייק עזב את הקבוצה כשנראה שהוא נושא את הנגיף, אך פיל מצא אותו בבית הוריהם. לאחר חזרתו של פיל למאליבו, גילתה הקבוצה שהיא מותקפת על ידי פולשים מכיוון הים, ביניהם פאט ושני אנשים נוספים, הלבושים בחליפות מגן מחומרים מזהמים. במהלך ההגנה על האחוזה, נהרג אחד מאנשיו של פאט, והחבורה מחליטה לצרף את פאט וחברו לואיס (קנת' צ'וי, "אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון") לשורותיהם, החלטה שמסתברת בדיעבד כשגויה. בפרק הראשון מתארח ג'ון האם.

 

LeRanch

New member
הליצן העצוב 2


הקומדיה שיצרו יחד לואי סי.קיי, זאק גלאפיאניקיס וג'ונתן קריסל עבור רשת FX חוזרת בעונה שנייה.

גלאפיאניקיס מככב בתפקיד כפול כצ'יפ באסקטס, צעיר אמריקאי שחולם להפוך לליצן מקצועי ואחיו התאום דייל. בסיום העונה הראשונה, הגיעו חייו של צ'יפ לנקודת הכרעה כשדייל בגד בו, פנלופה דחתה אותו, הרודיאו בו עבד כליצן, נסגר, וצ'יפ יצא לנדוד.

בפתיחת העונה החדשה צ'יפ ממשיך בנדודיו, מסתובב חסר כל, נוסע ברכבות ונזרק מהן בברוטליות, עד שהוא פוגש להקת ליצנים חסרי בית ונודדים ומצטרף אליהם. צ'יפ נהנה מחברתם ונהנה להופיע איתם אך חלקים אחרים בסגנון החיים שלהם מטרידים אותו.

 

LeRanch

New member
אחת, במיסיסיפי / One Mississippi


הקומיקאית טיג נוטרו כותבת ומככבת בקומדיה השחורה החצי-אוטוביוגרפית "אחת, במיסיסיפי", העוקבת אחרי טיג כשהיא חוזרת לבית ילדותה כדי להתמודד עם מותה הלא צפוי של אמה האהובה, וכשהיא נאלצת להתמודד גם עם אתגרים הקשורים בבריאותה שלה ובמערכות יחסים בעייתיות, היא מחליטה להתחבר מחדש לשורשיה כדי להחלים ולנוע קדימה.

יחד עם נוטרו מפיקים את הסדרה דיאבלו קודי ולואי סי.קיי.

 

LeRanch

New member
קרב הליפסינק 3


תוכנית הבידור הקומית המצליחה שהתחילה את דרכה כפינה אהובה בתוכנית הלייט נייט של ג'ימי פאלון, והפכה ללהיט ענק, בהנחייתו של הראפר אל.אל. קול ג'יי יחד עם הדוגמנית כריסטי טיגן בתפקיד כתבת מאחורי הקלעים, חוזרת בעונה חדשה.

בכל פרק של השעשועון, עומדים שני סלבריטאים מן השורה הראשונה, אחד מול השני, כשכל אחד מהם יבצע שני סבבי שירים מוכרים ואהובים בליפסינק (תוך שהם מנסים לחקות את המבצעים המקוריים של השירים ככל יכולתם) והקהל הנלהב הוא שיקבע מי מהם מנצח.

בעונה החדשה ישתתפו: סר בן קינגסלי, אמריקה פררה, לוורן קוקס, לופיטה ניונגו, טי.ג'יי. מילר, דון צ'ידל, וונדה סייקס, קרייג פורגסון, ג'יי לנו, שרה היילנד, ועוד.

 

LeRanch

New member
נמלטים - כל העונות


לקראת שידורה של העונה החדשה והמצופה של "נמלטים" החל מה-5.4, יעלו ארבע עונותיה הראשונות ל-yes Binge.

סדרת המתח המצליחה עלתה לאוויר לראשונה ב-2005. במהלך שידורן של ארבע העונות שלה, עברה הסדרה ממעמד של דרמת מתח ואקשן אהובה, ללהיט בינלאומי, כשההצלחה המסחררת של הסדרה גרמה למפיקים לשנות את התסריט כדי לאפשר עונות נוספות מעבר לעונות שתוכננו מראש, והולידה גם סרט טלויזיה.

הסדרה עוקבת אחר מייקל סקופילד (וונטוורת' מילר), צעיר גאון שמחליט להיכנס לכלא פוקס ריבר, כדי להוכיח את חפותו של אחיו (דומיניק פרסל) הכלוא בו ולהצילו ממוות על ידי הברחתו החוצה. הסדרה הכניסה לחיינו דמויות צבעוניות שלא ישכחו במהרה כמו טי-באג, סוכרה, סי-נוט, דוקטור שרה טנקרדי ועוד.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

didalf

Well-known member
מהה לא איפה פליז לייק מי?


אמרו במרץ!!

ואממ כלום
 
לא ידעתי אפילו שעונה 2 של האפ ולנארד כל כך קרובה

אני מצפה לראות את זה.
&nbsp
חוץ מזה אני מתכוון לראות את טאבו כשתסתיים העונה.
&nbsp
Fued נשמעת לי מעניינת למרות חוסר החיבה שלי לסדרות ראיין מרפי. בין היתר בגלל סוזן סרנדון.
&nbsp
אחת מיסיסיפי גם נראה לי שאני אראה מתישהו בקרוב.
&nbsp
ואני חושב שהדבר שאני הכי מצפה לו זה עונה 2 של Into The Bad Land (או כמו שנקרא בעברית אדמת הפקר)
&nbsp
ואם יצא אז גם אניאראה את צ'אנס.
 
צאנס ונמלטים...

צאנס נשמע ת ממש טוב ונמלטים כנראה תהיה נפילה....
כמו גיבורים ריבורן...
&nbsp
ליפסינק אני רואה באינטרנט וממליצה...אני מריצה את הקטעים של קריסי כי היא בלתי נסבלת אבל חוץ ממנה הסידרה חמודה..
 

kordilia snake

New member
ראיתי את הפרק הראשון של SIX

(למה לא לקרוא לסדרה שש?
) ולא המשכתי מעבר כי למרות שהיא הייתה מעניינת היא הייתה יותר מידי אלימה עבורי. צ'אנס נשמעת כמו משהו שאני אמורה לאהוב.ואם כבודו הייתה אמריקאית גם אותה הייתי מנסה.
 

LeRanch

New member
התכנון שלי


אצפה בכבודו, טאבו, קומנדו 6, אויבות: בטי וג'ואן, צ'אנס, המפענחת: פשעים חמורים, האיש האחרון בעולם, קרב הליפסינק ו-אחת, במיסיסיפי.
 
למעלה