מצעד האייטיז שלי-טופ 25

שנוזיהו

New member
מקום רביעי

4. Snowy White-Bird of paradise 1984 (עלייה של 4 מקומות)
https://www.youtube.com/watch?v=sY2I8TlG4Ug
סנואי וייט היה הגיטריסט לשעבר של להקת thin lizzy. השיר היה הסינגל הראושן שלו והיחיד שצעד במצעדים, והגיע למקום השישי במצעד הבריטי.
 

אריה31

Member
מנהל
לא ידעתי את זה


בלדה ענקית, השיר האהוב עליי בעשירייה שלך
 

שנוזיהו

New member
מקום שלישי

3. Styx-Boat on the river 1980 (עלייה של מקום אחד)
למרות שהשיר כשל לחלוטין במצעדים של ארה"ב ובריטניה, הקהל בישראל ובמרכז אירופה העריך את השיר הקסום הזה ושם זה היה הלהיט הגדול ביותר שלהם.
מצעדים:#1 בישראל ושוויץ, #2 באוסטריה ו-#5 בגרמניה
#5 בשנתי של רשת ג'
#48 במצעד העשור של גל"צ
 

שנוזיהו

New member
מקום שני

2. Dire Straits-Your latest trick 1986 (כניסה חדשה)
https://www.youtube.com/watch?v=0YTh1Wsqo2c
כן, השיר הזה נכנס ישר למקום השני שלי. לא הכרתי אותו לפני שנה וחצי כשפרסמתי את המצעד הראשון ואם הייתי מכיר אותו הייתי נותן לו מקום דומה. שיר מעולה, במיוחד עם הסקסופונים, מתוך האלבום שהיה הכי מצליח שלהם מבחינה מסחרית (וכמו שאר האלבומים שלהם אין בו אף שיר חלש).
השיר יצא כסינגל ב-1986, והגיע לטופ 10 רק במדינה אחת-אירלנד. ב-1993 השיר יצא כחלק מאי-פי בשם encores והגיע למקום הראשון במצעדים בצרפת וספרד.
 

שנוזיהו

New member
שיר העשור

1. Toto-Africa 1983 (דריכה במקום)
הכרתי הרבה שירים מהאייטיז מאז שפורסם המצעד הקודם. שירים זינקו וצנחו אצלי לפי הטעם, ושירי הפופ והמטאל התחילו לתפוס את המקום של חלק מהבלדות שהיו אצלי גבוה קודם לכן, אבל אף שיר לא הצליח להתעלות על "אפריקה". השיר היה במקום 63 במצעד העשור של גל"צ. במצעדים בזמן אמת הוא הגיע למקום הראשון בגל"צ, קנדה וארה"ב, ולטופ 10 במדינות רבות נוספות כמו הולנד, בריטניה, אוסטרליה, פורטוגל ועוד (דווקא באפריקה השיר לא כזה הצליח...)
וזהו. כאן הסתיים מצעד העשור של האייטיז שלי. אלה היו 663 השירים האהובים עלי ו-123 השירים השנואים עלי מאותו מכלול מוזיקלי מגוון ומיוחד שנקרא שנות השמונים. מקווה שנהניתם ונתראה במצעד הניינטיז שלי (שהתחלתי לעבוד עליו לא מזמן), ותודה רבה לכל מי שקרא, הגיב ואולי הכיר שיר נחמד בעקבות המצעד.
 

אביחי300

New member
טוב מאד ובחירה סבבה

תודה רבה לך יובל על המצעד הזה. נהניתי מאד לראות איך הטעם שלך השתנה ואת המיקומים. הייתי שמח אם מצעד הניינטיז הוא בעברית אבל מקבל גם את הלועזי בשמחה.
 

אורישקי

New member
שיר יפהפה, עדיין בחירה הוגנת במיוחד

למרות שיש שירים שאני אישית יותר אוהב. אבל אן ספק שיש לו קסם מיוחד
&nbsp
תודה על המצעד יובל, תמיד כיף לקרוא את המצעדים שלך
 
למעלה