אריק הלואי וזאתאני פשוט מנסה להסביר, שלאף אחד כאן אין אפשרות
לסייע לך באופן ממשי בנושא פנייתך הספציפית. כל הפגישות של חברי הפורום עם הנהלת הרכבת מתואמות הרבה מאוד זמן מראש באמצעות מחלקת הדוברות של הרכבת, וכוללות שאלות שנאספות כאן מחברי הפורום גם כן. אין שום דרך להעביר באמצעות הפורום את תלונתך על בעיות שנתקלת בהן ביום ובמצב ספציפי לטיפולה של ההנהלה, אלא אם כן יתמזל המזל ואנשי הדוברות יקראו את דבריך כאן ויבחרו להגיב. בקיצור, זה לגיטימי שבחרת לפרוש כאן את הדברים, אבל באותו זמן כדאי היה לכתוב גם פנייה מסודרת ולפרסם כאן בהמשך את התשובה שתתקבל. דרך טובה מזו לא עולה על דעתי.
היתה הבעיה הפרטית שלי , האמן לי כי לא הייתי מביא אותה לכאן לפורום ,הייתי פותר אותה בצורה אחרת . מייל לדובורת ופניות הציבור נשלח כבר ,נראה מתי זה יגיע , רק חבל כי חברים כאן מנסים לפגוע בי אישית ולא מבינים כי זאת לא בעיה פרטית אישית אלא בעיה ונחלת כולנו המשתמשים ברכבת . אז בסדר זה קרה ביום ה' וישכח כבר ביום א' ,הטעם המר שנשאר לאחר הנסיעה ישאר הרבה אחרי זה כי זה הרי חוזר על עצמו מידיי יום א' ויום ה' כמו חוק . שלחתי גם פניה ללשכת שר התחבורה אישור על קבלת המכתב דוקא הגיעה