25306yosef
New member
צ'רלי לא בקרית חיים ?לאיזה מנהל וסגן אתה מתכוון?
מנהל תחנת קרית מוצקין שמו צ'רלי ששון והוא בסדר גמור. אלא אם הוא התחלף בתקופה האחרונה ולא ידעתי.
אני זוכר שהמנהל של תחנת קרית מוצקין היה יובל אטוס.
צ'רלי לא בקרית חיים ?לאיזה מנהל וסגן אתה מתכוון?
מנהל תחנת קרית מוצקין שמו צ'רלי ששון והוא בסדר גמור. אלא אם הוא התחלף בתקופה האחרונה ולא ידעתי.
צ'רלי ששון היה תקופה ארוכה המנהל במוצקין.צ'רלי לא בקרית חיים ?
אני זוכר שהמנהל של תחנת קרית מוצקין היה יובל אטוס.
לא מכיר את שמו אבל עמד בכניסה סגנולאיזה מנהל וסגן אתה מתכוון?
מנהל תחנת קרית מוצקין שמו צ'רלי ששון והוא בסדר גמור. אלא אם הוא התחלף בתקופה האחרונה ולא ידעתי.
מעתה אמור רקבת ישראלמעוללות רכבת ישראל
אמש בחזרה מחו"ל חיכנו על הרציף של נתב"ג לרכבת לנהריה של שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על שעה 10:59 ולא יכול כנראה בגלל עמיסת החום וקרס , לא היתה כריזה על הרכבת שנכנסה לתחנה , נסיעה ועצירה בלתי מתוכננת לפני תחנת ההגנה , עמידה של כ-5 ד' בתחנה עצמה , המשך הסאגה בעצירה בתחנת נתניה (שלא אמורה היתה להיות בסבב התחנות ) , המשך עמיסת הרכבת לעיפה כמו היתה מובילה בהמות ולא בני אדם (להזכירכם זאת רכבת ממודיעין ולא מב"ש ) למרות אורך מוגדל של הרכבת , המשך מסע מקרטע ונסיעה איטית לעבר תחנת בינימינה ומשם עמידה נוספת של כ-10 ד' ,התחלת נסיעה פראית לכיוון תחנת חוף הכרמל ועוד פעם עצירה לא מוסברת של כ-7 ד' . תחנות חיפה האחרות עברו ללא ארועים אחרים חוץ מעצירה של כ-7 ד' בתחנת חיפה מרכז השמונה ועמיסה נוספת של בקר (אנשים ) על הקרונות העמוסים לעיפה , ירידה בתחנת ק- מוצקין באיחור כמובן והתנצלות מוקלטת על האיחור , סגן מנהל התחנה אדם דוחה במיוחד אשר עשה טובה על אנושית כאשר הסכים לפתוח את פשפש הזכוכית כדי לעזור לאנשים עם מזוודות לעבור , גם שהראו לו כרטיס נסיעה בתוקף ושנוקב הוא לא הפסיק מחקירתו . אדם זה ממש לא מסביר פנים ומתאנה ללקוחות הנוסעים לא רק באירוע זה . לדעתי יש בעיה רצינית לרכבת ובמיוחד בתחנת ק-מוצקין . כרטיס החזר על האיחור לא נלקח עקב אי רצון להתעמת עם אותם אנשים דחויים בתחנה .
עוד פעםמעתה אמור רקבת ישראל
משהו מאד יסודי רקוב ברקבת ישראל. בעולם הנאור (סליחה על היומרנות) הרכבת היא עמוד השדרה של התחבורה הציבורית בינעירונית ועירונית, ולא צריך דוגמאות מובהקות כמו מדינות וערים באירופה ארה"ב טוקיו סין וכו'. סיפורו של Zמבוש איננו איזה מקרה חד פעמי חריג, זו הנורמה וזה המצב היום יומי. מאד מפליא הדבר שדווקא בפורום שחבריו אמורים להיות בעלי מודעות ואיכפתיות לרמת התחבורה ציבורית לא מתעוררים מתת רמת השירות ומחוסר השירותיות של הרקבת כגוף ועובדיה כבריוני ועד. אולי יש לשנות את שם הפורום לעובדי, עסקני תחבורה ציבורית ואז הדילמה תסתדר. לפני שקופצים כל חורצי הלשון, בואו נבחן את העובדות: סה"כ עצירות לא מתוכננות בסיפורו 29 דקות, רבאק חצי שעה זמן נסיעה מתוכנן מחדרה לת"א,,,, זה אחוז גבוה מאד ממשך הנסיעה התקני בקו זה. על הצפיפות דברו כל כך הרבה על אי הנוחות על הסכנה הבטיחותית ומה לא,,,, מנסיוני האישי, אני לא מוכן לעמוד חצי שעה או שעה ויותר במעבר צפוף עם חצי עם ישראל לפעמים ללא אחיזה בידית או משהו מוצק במהירות של כ 100 קמ"ש..... ועוד לשלם על זה? לא תודה ביום שבו יכפילו או ישלשו את יכולת ההסעה ואוכל להיות בטוח לפחות שיש לי מקום ישיבה (בנסיעה בינעירונית) אני מבטיח לשקול להשאיר את הרכב שלי בתחנה ולהשתמש בפתרון המסילתי. אבל עד אז אני כמו רוב העם מצביעים בגלגלים ונמנעים מהרקבת.
כחלחל יקר אנסה לפתוח עיניךמעתה אמור רקבת ישראל
משהו מאד יסודי רקוב ברקבת ישראל. בעולם הנאור (סליחה על היומרנות) הרכבת היא עמוד השדרה של התחבורה הציבורית בינעירונית ועירונית, ולא צריך דוגמאות מובהקות כמו מדינות וערים באירופה ארה"ב טוקיו סין וכו'. סיפורו של Zמבוש איננו איזה מקרה חד פעמי חריג, זו הנורמה וזה המצב היום יומי. מאד מפליא הדבר שדווקא בפורום שחבריו אמורים להיות בעלי מודעות ואיכפתיות לרמת התחבורה ציבורית לא מתעוררים מתת רמת השירות ומחוסר השירותיות של הרקבת כגוף ועובדיה כבריוני ועד. אולי יש לשנות את שם הפורום לעובדי, עסקני תחבורה ציבורית ואז הדילמה תסתדר. לפני שקופצים כל חורצי הלשון, בואו נבחן את העובדות: סה"כ עצירות לא מתוכננות בסיפורו 29 דקות, רבאק חצי שעה זמן נסיעה מתוכנן מחדרה לת"א,,,, זה אחוז גבוה מאד ממשך הנסיעה התקני בקו זה. על הצפיפות דברו כל כך הרבה על אי הנוחות על הסכנה הבטיחותית ומה לא,,,, מנסיוני האישי, אני לא מוכן לעמוד חצי שעה או שעה ויותר במעבר צפוף עם חצי עם ישראל לפעמים ללא אחיזה בידית או משהו מוצק במהירות של כ 100 קמ"ש..... ועוד לשלם על זה? לא תודה ביום שבו יכפילו או ישלשו את יכולת ההסעה ואוכל להיות בטוח לפחות שיש לי מקום ישיבה (בנסיעה בינעירונית) אני מבטיח לשקול להשאיר את הרכב שלי בתחנה ולהשתמש בפתרון המסילתי. אבל עד אז אני כמו רוב העם מצביעים בגלגלים ונמנעים מהרקבת.
בעיניים פקוחות לרווחהכחלחל יקר אנסה לפתוח עיניך
במדינת ישראל עד לפני כ- 15 שנה המדינה לא השקיעה ברכבות כמעט כלום. באיחור גדול של כ- 45 שנה התחילו להקים את רכבת ישראל מחדש. מאז הביקוש לנסיעה ברכבת עלה מדי שנה בטורי צמיחה שקימים רק בסין אבל כמות הקרונות הקטרים והמסילות גדלו במספרים קטנים בהרבה מהביקוש. מי שמתנה רכישת ציוד לרווחת הציבור בהפרטה גורם לרכבת ישראל להראות כפי שהיא נראית היום. לא אפול מהכסא אם יתברר שהמשבר יזום בצורה מכוונת. אותם עובדי רכבת אגואיסטים מושחתים שדואגים רק לעצמם הם אלה שהביאו את פיתוח הרכבות בארץ מ- 2,000,000 ל- 6,000,000 ול-36,000,000 נוסעים בשנה הידים העושות במלאכה בהצלחה רבה הן ידי עובדי הרכבת שיודעים את העבודה ועשו אותה על הצד הטוב ביותר בעשור שנים האחרונים. מי שאחראי לתקצב ועוצר הרכש ממניעים אידאולוגים קפיטליסטיים הוא זה שנושא באחריות למשבר הנוכחי והולך לשלם מחירים כבדים בעתיד הקרוב.
אתה טועה הימים של הורדת השלטר לא עברו מהעולםבעיניים פקוחות לרווחה
בעיניים פקוחות לרווחה, גם זו דרך להציג את המצב. וכרגיל המצג שהצגת אינו ממש מצג שוא,, יש בו גם אמת עובדתית וגם אמת על פי השקפתך. ברור שהעובדים לא שורפים קרונות ומרביצים מכות לנוסעים,, ורובם המכריע בא לעבודה כדי לעבוד וכדי לשרת את הנוסעים וכו' וכו' יחד עם זה יהיו מי שיגידו שהגידול בכמות הנוסעים קרה למרות העובדים ולמרות היחס המזלזל שהנוסעים מקבלים ולמרות השבתות הפתע שגורמות נזקים ומפגינות זלזול. כיום, בעידן החלופות הזמינות יותר מבעבר, עברו הימים שועד עובדים יכול להשתמש ב"שלטר" ולקחת את ציבור הצרכנים כבני ערובה מבלי שתהיה תגובה. לא באתי לכאן להתווכח ולהתפלמס (חילופי הדברים עם דה פרנס זה סתם קוריוז משעשע) ואם נשאר בתחום ההסכמה המשותפת, כולנו מסכימים על הצורך בשינוי שורשי, שיפור רמת השירות והשירותיות, הרחבת צי הקרונות והקטרים וכל הדברים שכולנו מכירים. הפרטה או לא הפרטה זה כבר עניין אחר שאחד ממרכיביו נעוץ בתרבות האירגונית ובהתנהלות ארוכת שנים של הועד.
מי שמשתמש בשלטר - שלא ילין על איומי הפרטה.אתה טועה הימים של הורדת השלטר לא עברו מהעולם
הורדת השלטר קרי שביתה היא אחת מזכויותיו של העובד המאורגן ומעוגנת בדיני העבודה. אתה כותב על השבתות פתע, כמה כאלה אתה מכיר שהוועד ארגן. אני מכיר שתים כאלה שנמשכו מספר שעות כל אחת. מי שמנסה לפגוע בעבודה המאורגנת יתקל בהתנגדות נמרצת מצד הארגונים הייציגים של העובדים.
הורדת שלטר קרי שביתה היא זכות יסוד לעובדבעיניים פקוחות לרווחה
בעיניים פקוחות לרווחה, גם זו דרך להציג את המצב. וכרגיל המצג שהצגת אינו ממש מצג שוא,, יש בו גם אמת עובדתית וגם אמת על פי השקפתך. ברור שהעובדים לא שורפים קרונות ומרביצים מכות לנוסעים,, ורובם המכריע בא לעבודה כדי לעבוד וכדי לשרת את הנוסעים וכו' וכו' יחד עם זה יהיו מי שיגידו שהגידול בכמות הנוסעים קרה למרות העובדים ולמרות היחס המזלזל שהנוסעים מקבלים ולמרות השבתות הפתע שגורמות נזקים ומפגינות זלזול. כיום, בעידן החלופות הזמינות יותר מבעבר, עברו הימים שועד עובדים יכול להשתמש ב"שלטר" ולקחת את ציבור הצרכנים כבני ערובה מבלי שתהיה תגובה. לא באתי לכאן להתווכח ולהתפלמס (חילופי הדברים עם דה פרנס זה סתם קוריוז משעשע) ואם נשאר בתחום ההסכמה המשותפת, כולנו מסכימים על הצורך בשינוי שורשי, שיפור רמת השירות והשירותיות, הרחבת צי הקרונות והקטרים וכל הדברים שכולנו מכירים. הפרטה או לא הפרטה זה כבר עניין אחר שאחד ממרכיביו נעוץ בתרבות האירגונית ובהתנהלות ארוכת שנים של הועד.
הכל במסגרת החוק. אף אחד לא מעל לחוקהורדת שלטר קרי שביתה היא זכות יסוד לעובד
הורדת השלטר קרי שביתה היא אחת מזכויותיו של העובד המאורגן ומעוגנת בדיני העבודה. אתה כותב על השבתות פתע, כמה כאלה אתה מכיר שהוועד ארגן. אני מכיר שתים כאלה שנמשכו מספר שעות כל אחת. מי שמנסה לפגוע בעבודה המאורגנת יתקל בהתנגדות נמרצת מצד הארגונים הייציגים של העובדים.
כמי שנוסע ברכבת עם אופניים אני רגיל לשער הידנמעוללות רכבת ישראל
אמש בחזרה מחו"ל חיכנו על הרציף של נתב"ג לרכבת לנהריה של שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על שעה 10:59 ולא יכול כנראה בגלל עמיסת החום וקרס , לא היתה כריזה על הרכבת שנכנסה לתחנה , נסיעה ועצירה בלתי מתוכננת לפני תחנת ההגנה , עמידה של כ-5 ד' בתחנה עצמה , המשך הסאגה בעצירה בתחנת נתניה (שלא אמורה היתה להיות בסבב התחנות ) , המשך עמיסת הרכבת לעיפה כמו היתה מובילה בהמות ולא בני אדם (להזכירכם זאת רכבת ממודיעין ולא מב"ש ) למרות אורך מוגדל של הרכבת , המשך מסע מקרטע ונסיעה איטית לעבר תחנת בינימינה ומשם עמידה נוספת של כ-10 ד' ,התחלת נסיעה פראית לכיוון תחנת חוף הכרמל ועוד פעם עצירה לא מוסברת של כ-7 ד' . תחנות חיפה האחרות עברו ללא ארועים אחרים חוץ מעצירה של כ-7 ד' בתחנת חיפה מרכז השמונה ועמיסה נוספת של בקר (אנשים ) על הקרונות העמוסים לעיפה , ירידה בתחנת ק- מוצקין באיחור כמובן והתנצלות מוקלטת על האיחור , סגן מנהל התחנה אדם דוחה במיוחד אשר עשה טובה על אנושית כאשר הסכים לפתוח את פשפש הזכוכית כדי לעזור לאנשים עם מזוודות לעבור , גם שהראו לו כרטיס נסיעה בתוקף ושנוקב הוא לא הפסיק מחקירתו . אדם זה ממש לא מסביר פנים ומתאנה ללקוחות הנוסעים לא רק באירוע זה . לדעתי יש בעיה רצינית לרכבת ובמיוחד בתחנת ק-מוצקין . כרטיס החזר על האיחור לא נלקח עקב אי רצון להתעמת עם אותם אנשים דחויים בתחנה .
הבעיה היא בין צריך ומצויכמי שנוסע ברכבת עם אופניים אני רגיל לשער הידנ
בתחנות הראשיות תמיד יש שומר ליד השער והוא אמנם צריך לראות את הכרטיס (ובתחנות יעד הוא לוקח את כרטיס ההלוך) אבל כל התהליך לוקח פחות מ10 שניות אם הוא צריך לפתוח את השער, ואם זו תחנה עמוסה במיוחד (ברייטון בקיץ) יש תור שלם של אנשים שמשתמשים בשער ולא במחסומים כך שהשומר לא צריך לפתוח ולסגור את השער והעיכוב היחיד הוא שניה או שתיים להראות את הכרטיס - שעדיף שיהיה ביד בכניסה לתור. בתחנות המשניות ובמיוחד בתחתית (מותר להעלות אופניים בקטעים שמעל לפני השטח) יש לפעמים עיכוב קל כי לא תמיד יש שומר שעומד ליד השער, אבל לא חוויתי עיכוב של יותר מ30 שניות - דקה, למרות שיש שם בעיה שחייבים לנסות לתפוס תשומת לב של אדם שנמצא במשרד הכרטיסים ואין כפתור או משהו בשער עצמו לבקש שומר בצורה מנומסת, אבל זו פחות ופחות בעיה בשנים האחרונות, כי יש כיום שערים אוטומטיים רחבים לנכים ולנוסעים עם מטען - אולי מ2005 והלאה - הנה תמונה של אחד: http://www.ukstudentlife.com/Travel/Transport/London/Underground/DisabledTicketGate.jpg והם משמשים גם את התחתית וגם תחנות רכבת עילית. מה שאתה מספר על הסירוב לבצע שירות בסיסי ללקוחות פשוט מזעזע. מהן האופציות האחרות שעומדות מולך כנוסע? לחסום את המחסום הצר עם מזוודה שאי אפשר להעביר אותה? (אם יש מספר נוסעים מנתב"ג אולי חסימה משולבת של כל המחסומים תהיה מחאה ראויה) באשר לשאלת הכרוז לתיירים - חייבת להיות מערכת אוטומטית כי גם אם יכריזו ב"ענגליט" יהיה קשה לדוברי השפה להבין מבטא כזה כך שעדיף שתהיה הקלטה של קריינית IBA news כלשהי.
אולי בבקשה תמעיט עד תחדל מלהדגיש מלים?הבעיה היא בין צריך ומצוי
כי העסק לא עובד משום מה . כן ! אני מדבר על שירות בסיסי והתעמרות בנוסעים , לכן בקשתי כי הפוסט הנ"ל יובא בפני הנהלת הרכבת בידיי אותם מי שנמצאים בקשר איתם ידידי אתה מדבר על אנגליה ,אני מדבר על ישראל .
אכן תגובה קשורה לגופו של עניין. יישר כח.אולי בבקשה תמעיט עד תחדל מלהדגיש מלים?
אנשים כאן מספיק אינטליגנטים להבין את טיעוניך הצודקים. הדגשה מוגזמת זה בשפת האינטרנט צעקה. וצעקה היא דבר לא מנומס.
אפסיק להדגישאולי בבקשה תמעיט עד תחדל מלהדגיש מלים?
אנשים כאן מספיק אינטליגנטים להבין את טיעוניך הצודקים. הדגשה מוגזמת זה בשפת האינטרנט צעקה. וצעקה היא דבר לא מנומס.
אתה משלה את עצמך באשר לייעודו של הפורום...אפסיק להדגיש
כאשר אראה כי מישהו מתכוון ברצינות למחות , לדעתי מפורום כזה היתה צריכה לצאת קריאה אל הנהלת הרכבת היות וזאת בעיתי הפרטית . אני אדאג לשבת ,הבעיה איך אנחנו נראים כלפי חוץ .
*חסרה המילה "לפנות" לפני "מחלקת פניות הציבור"אתה משלה את עצמך באשר לייעודו של הפורום...
שום "קריאה" לא תצא מכאן לשום מקום, ולאף אחד מהכותבים הפעילים פה אין שום "קשרים עם הנהלת הרכבת". במקרה הטוב - עם ועד העובדים...ההמלצה הראשונה שקיבלת - למחלקת פניות לפניות הציבור של הרכבת עם פירוט מדוייק (לא מתלהם, אלא מנומס ומדוייק כאמור) של המקרה. כי מניין לך שהתשובה תיקח חודשים? חברי פורום שכתבו לפניות הציבור, העידו אחרת. למשרד התחבורה לעומת זאת, לפי אותן עדויות דווקא אין טעם לפנות - הם באמת מקרה אבוד. ייתכן שלא יענו לך בכלל.
אריק כמה דבריםאתה משלה את עצמך באשר לייעודו של הפורום...
שום "קריאה" לא תצא מכאן לשום מקום, ולאף אחד מהכותבים הפעילים פה אין שום "קשרים עם הנהלת הרכבת". במקרה הטוב - עם ועד העובדים...ההמלצה הראשונה שקיבלת - למחלקת פניות לפניות הציבור של הרכבת עם פירוט מדוייק (לא מתלהם, אלא מנומס ומדוייק כאמור) של המקרה. כי מניין לך שהתשובה תיקח חודשים? חברי פורום שכתבו לפניות הציבור, העידו אחרת. למשרד התחבורה לעומת זאת, לפי אותן עדויות דווקא אין טעם לפנות - הם באמת מקרה אבוד. ייתכן שלא יענו לך בכלל.
אני פשוט מנסה להסביר, שלאף אחד כאן אין אפשרותאריק כמה דברים
מקריאה כאן בפורום ראיתי כי יש מי מנהלי הפורום אשר נפגש עם הנהלת הרכבת נכון כי זה לא מטרת הפורום אך מן הראוי כי נושא התח"צ קרוב לנפשנו אני חושב מן הראוי להקים קול מחאה ולנסות להשפיע כתיבה אל דובורת ומחלקת פניות הציבור קוברת את הפניה למשך חודשיים מניסיון קודם שלי על פניה על צילום בתחנות רכבת לקח חצי שנה עד שהם אישרו כי קבלו את המייל בכלל ,לכן אני סקפטי בנושא זה . מכתב אחר על עומס בלתי רגיל באחד מחגי הפסח נענה כי הגיעה לאחר 8 חודשים תגובה וטיפול לא חזרו עד עצם היום הזה משהו כמו 4 שנים . אני לא מחפש קשרים ואו טובות , זה בדמנו כי היום זה אני מחר זה אחר ,פשוט מאוד ,אותו אחד בונה על זה שאף אחד לא יתלונן לכן הוא ממשיך בביריונות שלו ,לכן הפקחים ברכבת נעלמים כאשר יש עומס רציני ואפילו המאבטחים לא נראו במשך הנסיעה . כלומר כל אחד יכל לעלות ולהתפלח לרכבת ואו אפילו לפגע בה , כי הרכבת בעומס עם חיילים הינה טרף קל לפיגוע מזלינו כי בני הדודים אולי עדיין לא יודעים זאת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.