מעוללות רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
לאיזה מנהל וסגן אתה מתכוון?
מנהל תחנת קרית מוצקין שמו צ'רלי ששון והוא בסדר גמור. אלא אם הוא התחלף בתקופה האחרונה ולא ידעתי.
צ'רלי לא בקרית חיים ?
אני זוכר שהמנהל של תחנת קרית מוצקין היה יובל אטוס.
 

Zמבוש

New member
לאיזה מנהל וסגן אתה מתכוון?
מנהל תחנת קרית מוצקין שמו צ'רלי ששון והוא בסדר גמור. אלא אם הוא התחלף בתקופה האחרונה ולא ידעתי.
לא מכיר את שמו אבל עמד בכניסה סגנו
ליד פישפש הזכוכית שניתן לפתוח אותו בציק וצפה באותה תירת נאנקת להכניס את המזוודה ועוד חייך לו כאשר ביקשתי שיפתח את הפישפש הוא צחק בפרצוף למרות שהוא מחויב לעשות זאת עם הצגת כרטיס בתוקף , לא נורא יומו יגיע גם
 

כחלחל

New member
מעוללות רכבת ישראל
אמש בחזרה מחו"ל חיכנו על הרציף של נתב"ג לרכבת לנהריה של שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על שעה 10:59 ולא יכול כנראה בגלל עמיסת החום וקרס , לא היתה כריזה על הרכבת שנכנסה לתחנה , נסיעה ועצירה בלתי מתוכננת לפני תחנת ההגנה , עמידה של כ-5 ד' בתחנה עצמה , המשך הסאגה בעצירה בתחנת נתניה (שלא אמורה היתה להיות בסבב התחנות ) , המשך עמיסת הרכבת לעיפה כמו היתה מובילה בהמות ולא בני אדם (להזכירכם זאת רכבת ממודיעין ולא מב"ש ) למרות אורך מוגדל של הרכבת , המשך מסע מקרטע ונסיעה איטית לעבר תחנת בינימינה ומשם עמידה נוספת של כ-10 ד' ,התחלת נסיעה פראית לכיוון תחנת חוף הכרמל ועוד פעם עצירה לא מוסברת של כ-7 ד' . תחנות חיפה האחרות עברו ללא ארועים אחרים חוץ מעצירה של כ-7 ד' בתחנת חיפה מרכז השמונה ועמיסה נוספת של בקר (אנשים ) על הקרונות העמוסים לעיפה , ירידה בתחנת ק- מוצקין באיחור כמובן והתנצלות מוקלטת על האיחור , סגן מנהל התחנה אדם דוחה במיוחד אשר עשה טובה על אנושית כאשר הסכים לפתוח את פשפש הזכוכית כדי לעזור לאנשים עם מזוודות לעבור , גם שהראו לו כרטיס נסיעה בתוקף ושנוקב הוא לא הפסיק מחקירתו . אדם זה ממש לא מסביר פנים ומתאנה ללקוחות הנוסעים לא רק באירוע זה . לדעתי יש בעיה רצינית לרכבת ובמיוחד בתחנת ק-מוצקין . כרטיס החזר על האיחור לא נלקח עקב אי רצון להתעמת עם אותם אנשים דחויים בתחנה .
מעתה אמור רקבת ישראל
משהו מאד יסודי רקוב ברקבת ישראל. בעולם הנאור (סליחה על היומרנות) הרכבת היא עמוד השדרה של התחבורה הציבורית בינעירונית ועירונית, ולא צריך דוגמאות מובהקות כמו מדינות וערים באירופה ארה"ב טוקיו סין וכו'. סיפורו של Zמבוש איננו איזה מקרה חד פעמי חריג, זו הנורמה וזה המצב היום יומי. מאד מפליא הדבר שדווקא בפורום שחבריו אמורים להיות בעלי מודעות ואיכפתיות לרמת התחבורה ציבורית לא מתעוררים מתת רמת השירות ומחוסר השירותיות של הרקבת כגוף ועובדיה כבריוני ועד. אולי יש לשנות את שם הפורום לעובדי, עסקני תחבורה ציבורית ואז הדילמה תסתדר. לפני שקופצים כל חורצי הלשון, בואו נבחן את העובדות: סה"כ עצירות לא מתוכננות בסיפורו 29 דקות, רבאק חצי שעה זמן נסיעה מתוכנן מחדרה לת"א,,,, זה אחוז גבוה מאד ממשך הנסיעה התקני בקו זה. על הצפיפות דברו כל כך הרבה על אי הנוחות על הסכנה הבטיחותית ומה לא,,,, מנסיוני האישי, אני לא מוכן לעמוד חצי שעה או שעה ויותר במעבר צפוף עם חצי עם ישראל לפעמים ללא אחיזה בידית או משהו מוצק במהירות של כ 100 קמ"ש..... ועוד לשלם על זה? לא תודה ביום שבו יכפילו או ישלשו את יכולת ההסעה ואוכל להיות בטוח לפחות שיש לי מקום ישיבה (בנסיעה בינעירונית) אני מבטיח לשקול להשאיר את הרכב שלי בתחנה ולהשתמש בפתרון המסילתי. אבל עד אז אני כמו רוב העם מצביעים בגלגלים ונמנעים מהרקבת.
 

Zמבוש

New member
מעתה אמור רקבת ישראל
משהו מאד יסודי רקוב ברקבת ישראל. בעולם הנאור (סליחה על היומרנות) הרכבת היא עמוד השדרה של התחבורה הציבורית בינעירונית ועירונית, ולא צריך דוגמאות מובהקות כמו מדינות וערים באירופה ארה"ב טוקיו סין וכו'. סיפורו של Zמבוש איננו איזה מקרה חד פעמי חריג, זו הנורמה וזה המצב היום יומי. מאד מפליא הדבר שדווקא בפורום שחבריו אמורים להיות בעלי מודעות ואיכפתיות לרמת התחבורה ציבורית לא מתעוררים מתת רמת השירות ומחוסר השירותיות של הרקבת כגוף ועובדיה כבריוני ועד. אולי יש לשנות את שם הפורום לעובדי, עסקני תחבורה ציבורית ואז הדילמה תסתדר. לפני שקופצים כל חורצי הלשון, בואו נבחן את העובדות: סה"כ עצירות לא מתוכננות בסיפורו 29 דקות, רבאק חצי שעה זמן נסיעה מתוכנן מחדרה לת"א,,,, זה אחוז גבוה מאד ממשך הנסיעה התקני בקו זה. על הצפיפות דברו כל כך הרבה על אי הנוחות על הסכנה הבטיחותית ומה לא,,,, מנסיוני האישי, אני לא מוכן לעמוד חצי שעה או שעה ויותר במעבר צפוף עם חצי עם ישראל לפעמים ללא אחיזה בידית או משהו מוצק במהירות של כ 100 קמ"ש..... ועוד לשלם על זה? לא תודה ביום שבו יכפילו או ישלשו את יכולת ההסעה ואוכל להיות בטוח לפחות שיש לי מקום ישיבה (בנסיעה בינעירונית) אני מבטיח לשקול להשאיר את הרכב שלי בתחנה ולהשתמש בפתרון המסילתי. אבל עד אז אני כמו רוב העם מצביעים בגלגלים ונמנעים מהרקבת.
עוד פעם
על העמסת הנוסעים כבהמות טובים ממני כתבו ועוד יכתבו , על איחורים ודיוקים כנ"ל הבעיה שלי בכל הסיפור הינה מנהל תחנה וסגנו אחד אשר שם לו כנר לרגליו להתעלל בנוסעים שעוברים בתחנה , היות והתחנה מהווה צומת חשובה באזור לדעתי וטעמי באם ראש הועד של הרכבת ואו מהנהלת הרכבת קוראים כאן אולי יטו אוזן ויבדקו דבר זה . נציב קבילות הציבור משהה אולי בכוונה את הטיפול בתלונות שהוא מקבל כך שיוצא החשק להתלונן ולכן המצב נשאר כפי שהיה . אני מציע למנכ"ל ולסמנכלים לנסוע באופן פיתאומי וללא תיכנון בקוים שתחת הפיקוח שלהם במיוחד בימי העומס הם יראו דברים אשר ידהימו אותם כמו אותה תירת מקנדה שאתמול עלתה בתחנת השלום כי היא לא ידעה עברית ואף אחד מהפקחים על הרכבת שעלתה עליה לא עזר לה ולכן הסתבכה , אם לא הייתי נותן לה את הכיסא היא היתה עומדת כל הדרך עד לתחנת ק-מוצקין ואחר כך לראות את אותו סגן מנהל רואה אותה מתפתלת כדי להכניס את המזודה בגלילים ולא עושה מאומה זה היה מרגיז ברמה . כן , זה מה שהרתיח אותי וגרם לי לפתוח את השרשור . אני יודע כי חלק ממנהלי הפורום עומדים בקשר עם הנהלת הרכבת אנא הביאו לידיעתם את הפוסט הזה . כי זאת לא נקמנות ולא סתם הוצאת קיטור .
 

kobiz99

New member
מעתה אמור רקבת ישראל
משהו מאד יסודי רקוב ברקבת ישראל. בעולם הנאור (סליחה על היומרנות) הרכבת היא עמוד השדרה של התחבורה הציבורית בינעירונית ועירונית, ולא צריך דוגמאות מובהקות כמו מדינות וערים באירופה ארה"ב טוקיו סין וכו'. סיפורו של Zמבוש איננו איזה מקרה חד פעמי חריג, זו הנורמה וזה המצב היום יומי. מאד מפליא הדבר שדווקא בפורום שחבריו אמורים להיות בעלי מודעות ואיכפתיות לרמת התחבורה ציבורית לא מתעוררים מתת רמת השירות ומחוסר השירותיות של הרקבת כגוף ועובדיה כבריוני ועד. אולי יש לשנות את שם הפורום לעובדי, עסקני תחבורה ציבורית ואז הדילמה תסתדר. לפני שקופצים כל חורצי הלשון, בואו נבחן את העובדות: סה"כ עצירות לא מתוכננות בסיפורו 29 דקות, רבאק חצי שעה זמן נסיעה מתוכנן מחדרה לת"א,,,, זה אחוז גבוה מאד ממשך הנסיעה התקני בקו זה. על הצפיפות דברו כל כך הרבה על אי הנוחות על הסכנה הבטיחותית ומה לא,,,, מנסיוני האישי, אני לא מוכן לעמוד חצי שעה או שעה ויותר במעבר צפוף עם חצי עם ישראל לפעמים ללא אחיזה בידית או משהו מוצק במהירות של כ 100 קמ"ש..... ועוד לשלם על זה? לא תודה ביום שבו יכפילו או ישלשו את יכולת ההסעה ואוכל להיות בטוח לפחות שיש לי מקום ישיבה (בנסיעה בינעירונית) אני מבטיח לשקול להשאיר את הרכב שלי בתחנה ולהשתמש בפתרון המסילתי. אבל עד אז אני כמו רוב העם מצביעים בגלגלים ונמנעים מהרקבת.
כחלחל יקר אנסה לפתוח עיניך
במדינת ישראל עד לפני כ- 15 שנה המדינה לא השקיעה ברכבות כמעט כלום. באיחור גדול של כ- 45 שנה התחילו להקים את רכבת ישראל מחדש. מאז הביקוש לנסיעה ברכבת עלה מדי שנה בטורי צמיחה שקימים רק בסין אבל כמות הקרונות הקטרים והמסילות גדלו במספרים קטנים בהרבה מהביקוש. מי שמתנה רכישת ציוד לרווחת הציבור בהפרטה גורם לרכבת ישראל להראות כפי שהיא נראית היום. לא אפול מהכסא אם יתברר שהמשבר יזום בצורה מכוונת. אותם עובדי רכבת אגואיסטים מושחתים שדואגים רק לעצמם הם אלה שהביאו את פיתוח הרכבות בארץ מ- 2,000,000 ל- 6,000,000 ול-36,000,000 נוסעים בשנה הידים העושות במלאכה בהצלחה רבה הן ידי עובדי הרכבת שיודעים את העבודה ועשו אותה על הצד הטוב ביותר בעשור שנים האחרונים. מי שאחראי לתקצב ועוצר הרכש ממניעים אידאולוגים קפיטליסטיים הוא זה שנושא באחריות למשבר הנוכחי והולך לשלם מחירים כבדים בעתיד הקרוב.
 

כחלחל

New member
כחלחל יקר אנסה לפתוח עיניך
במדינת ישראל עד לפני כ- 15 שנה המדינה לא השקיעה ברכבות כמעט כלום. באיחור גדול של כ- 45 שנה התחילו להקים את רכבת ישראל מחדש. מאז הביקוש לנסיעה ברכבת עלה מדי שנה בטורי צמיחה שקימים רק בסין אבל כמות הקרונות הקטרים והמסילות גדלו במספרים קטנים בהרבה מהביקוש. מי שמתנה רכישת ציוד לרווחת הציבור בהפרטה גורם לרכבת ישראל להראות כפי שהיא נראית היום. לא אפול מהכסא אם יתברר שהמשבר יזום בצורה מכוונת. אותם עובדי רכבת אגואיסטים מושחתים שדואגים רק לעצמם הם אלה שהביאו את פיתוח הרכבות בארץ מ- 2,000,000 ל- 6,000,000 ול-36,000,000 נוסעים בשנה הידים העושות במלאכה בהצלחה רבה הן ידי עובדי הרכבת שיודעים את העבודה ועשו אותה על הצד הטוב ביותר בעשור שנים האחרונים. מי שאחראי לתקצב ועוצר הרכש ממניעים אידאולוגים קפיטליסטיים הוא זה שנושא באחריות למשבר הנוכחי והולך לשלם מחירים כבדים בעתיד הקרוב.
בעיניים פקוחות לרווחה
בעיניים פקוחות לרווחה, גם זו דרך להציג את המצב. וכרגיל המצג שהצגת אינו ממש מצג שוא,, יש בו גם אמת עובדתית וגם אמת על פי השקפתך. ברור שהעובדים לא שורפים קרונות ומרביצים מכות לנוסעים,, ורובם המכריע בא לעבודה כדי לעבוד וכדי לשרת את הנוסעים וכו' וכו' יחד עם זה יהיו מי שיגידו שהגידול בכמות הנוסעים קרה למרות העובדים ולמרות היחס המזלזל שהנוסעים מקבלים ולמרות השבתות הפתע שגורמות נזקים ומפגינות זלזול. כיום, בעידן החלופות הזמינות יותר מבעבר, עברו הימים שועד עובדים יכול להשתמש ב"שלטר" ולקחת את ציבור הצרכנים כבני ערובה מבלי שתהיה תגובה. לא באתי לכאן להתווכח ולהתפלמס (חילופי הדברים עם דה פרנס זה סתם קוריוז משעשע) ואם נשאר בתחום ההסכמה המשותפת, כולנו מסכימים על הצורך בשינוי שורשי, שיפור רמת השירות והשירותיות, הרחבת צי הקרונות והקטרים וכל הדברים שכולנו מכירים. הפרטה או לא הפרטה זה כבר עניין אחר שאחד ממרכיביו נעוץ בתרבות האירגונית ובהתנהלות ארוכת שנים של הועד.
 

kobiz99

New member
בעיניים פקוחות לרווחה
בעיניים פקוחות לרווחה, גם זו דרך להציג את המצב. וכרגיל המצג שהצגת אינו ממש מצג שוא,, יש בו גם אמת עובדתית וגם אמת על פי השקפתך. ברור שהעובדים לא שורפים קרונות ומרביצים מכות לנוסעים,, ורובם המכריע בא לעבודה כדי לעבוד וכדי לשרת את הנוסעים וכו' וכו' יחד עם זה יהיו מי שיגידו שהגידול בכמות הנוסעים קרה למרות העובדים ולמרות היחס המזלזל שהנוסעים מקבלים ולמרות השבתות הפתע שגורמות נזקים ומפגינות זלזול. כיום, בעידן החלופות הזמינות יותר מבעבר, עברו הימים שועד עובדים יכול להשתמש ב"שלטר" ולקחת את ציבור הצרכנים כבני ערובה מבלי שתהיה תגובה. לא באתי לכאן להתווכח ולהתפלמס (חילופי הדברים עם דה פרנס זה סתם קוריוז משעשע) ואם נשאר בתחום ההסכמה המשותפת, כולנו מסכימים על הצורך בשינוי שורשי, שיפור רמת השירות והשירותיות, הרחבת צי הקרונות והקטרים וכל הדברים שכולנו מכירים. הפרטה או לא הפרטה זה כבר עניין אחר שאחד ממרכיביו נעוץ בתרבות האירגונית ובהתנהלות ארוכת שנים של הועד.
אתה טועה הימים של הורדת השלטר לא עברו מהעולם
הורדת השלטר קרי שביתה היא אחת מזכויותיו של העובד המאורגן ומעוגנת בדיני העבודה. אתה כותב על השבתות פתע, כמה כאלה אתה מכיר שהוועד ארגן. אני מכיר שתים כאלה שנמשכו מספר שעות כל אחת. מי שמנסה לפגוע בעבודה המאורגנת יתקל בהתנגדות נמרצת מצד הארגונים הייציגים של העובדים.
 

כחלחל

New member
אתה טועה הימים של הורדת השלטר לא עברו מהעולם
הורדת השלטר קרי שביתה היא אחת מזכויותיו של העובד המאורגן ומעוגנת בדיני העבודה. אתה כותב על השבתות פתע, כמה כאלה אתה מכיר שהוועד ארגן. אני מכיר שתים כאלה שנמשכו מספר שעות כל אחת. מי שמנסה לפגוע בעבודה המאורגנת יתקל בהתנגדות נמרצת מצד הארגונים הייציגים של העובדים.
מי שמשתמש בשלטר - שלא ילין על איומי הפרטה.
בשלטר - אני לא מתכוון לשביתה מאורגנת ומוסדרת אלא על לקיחת הציבור כבני ערובה ותקלות "מסתוריות"
 

kobiz99

New member
בעיניים פקוחות לרווחה
בעיניים פקוחות לרווחה, גם זו דרך להציג את המצב. וכרגיל המצג שהצגת אינו ממש מצג שוא,, יש בו גם אמת עובדתית וגם אמת על פי השקפתך. ברור שהעובדים לא שורפים קרונות ומרביצים מכות לנוסעים,, ורובם המכריע בא לעבודה כדי לעבוד וכדי לשרת את הנוסעים וכו' וכו' יחד עם זה יהיו מי שיגידו שהגידול בכמות הנוסעים קרה למרות העובדים ולמרות היחס המזלזל שהנוסעים מקבלים ולמרות השבתות הפתע שגורמות נזקים ומפגינות זלזול. כיום, בעידן החלופות הזמינות יותר מבעבר, עברו הימים שועד עובדים יכול להשתמש ב"שלטר" ולקחת את ציבור הצרכנים כבני ערובה מבלי שתהיה תגובה. לא באתי לכאן להתווכח ולהתפלמס (חילופי הדברים עם דה פרנס זה סתם קוריוז משעשע) ואם נשאר בתחום ההסכמה המשותפת, כולנו מסכימים על הצורך בשינוי שורשי, שיפור רמת השירות והשירותיות, הרחבת צי הקרונות והקטרים וכל הדברים שכולנו מכירים. הפרטה או לא הפרטה זה כבר עניין אחר שאחד ממרכיביו נעוץ בתרבות האירגונית ובהתנהלות ארוכת שנים של הועד.
הורדת שלטר קרי שביתה היא זכות יסוד לעובד
הורדת השלטר קרי שביתה היא אחת מזכויותיו של העובד המאורגן ומעוגנת בדיני העבודה. אתה כותב על השבתות פתע, כמה כאלה אתה מכיר שהוועד ארגן. אני מכיר שתים כאלה שנמשכו מספר שעות כל אחת. מי שמנסה לפגוע בעבודה המאורגנת יתקל בהתנגדות נמרצת מצד הארגונים הייציגים של העובדים.
 

amit1270

New member
הורדת שלטר קרי שביתה היא זכות יסוד לעובד
הורדת השלטר קרי שביתה היא אחת מזכויותיו של העובד המאורגן ומעוגנת בדיני העבודה. אתה כותב על השבתות פתע, כמה כאלה אתה מכיר שהוועד ארגן. אני מכיר שתים כאלה שנמשכו מספר שעות כל אחת. מי שמנסה לפגוע בעבודה המאורגנת יתקל בהתנגדות נמרצת מצד הארגונים הייציגים של העובדים.
הכל במסגרת החוק. אף אחד לא מעל לחוק
 

Ccyclist

Well-known member
מעוללות רכבת ישראל
אמש בחזרה מחו"ל חיכנו על הרציף של נתב"ג לרכבת לנהריה של שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על שעה 10:59 ולא יכול כנראה בגלל עמיסת החום וקרס , לא היתה כריזה על הרכבת שנכנסה לתחנה , נסיעה ועצירה בלתי מתוכננת לפני תחנת ההגנה , עמידה של כ-5 ד' בתחנה עצמה , המשך הסאגה בעצירה בתחנת נתניה (שלא אמורה היתה להיות בסבב התחנות ) , המשך עמיסת הרכבת לעיפה כמו היתה מובילה בהמות ולא בני אדם (להזכירכם זאת רכבת ממודיעין ולא מב"ש ) למרות אורך מוגדל של הרכבת , המשך מסע מקרטע ונסיעה איטית לעבר תחנת בינימינה ומשם עמידה נוספת של כ-10 ד' ,התחלת נסיעה פראית לכיוון תחנת חוף הכרמל ועוד פעם עצירה לא מוסברת של כ-7 ד' . תחנות חיפה האחרות עברו ללא ארועים אחרים חוץ מעצירה של כ-7 ד' בתחנת חיפה מרכז השמונה ועמיסה נוספת של בקר (אנשים ) על הקרונות העמוסים לעיפה , ירידה בתחנת ק- מוצקין באיחור כמובן והתנצלות מוקלטת על האיחור , סגן מנהל התחנה אדם דוחה במיוחד אשר עשה טובה על אנושית כאשר הסכים לפתוח את פשפש הזכוכית כדי לעזור לאנשים עם מזוודות לעבור , גם שהראו לו כרטיס נסיעה בתוקף ושנוקב הוא לא הפסיק מחקירתו . אדם זה ממש לא מסביר פנים ומתאנה ללקוחות הנוסעים לא רק באירוע זה . לדעתי יש בעיה רצינית לרכבת ובמיוחד בתחנת ק-מוצקין . כרטיס החזר על האיחור לא נלקח עקב אי רצון להתעמת עם אותם אנשים דחויים בתחנה .
כמי שנוסע ברכבת עם אופניים אני רגיל לשער הידנ
בתחנות הראשיות תמיד יש שומר ליד השער והוא אמנם צריך לראות את הכרטיס (ובתחנות יעד הוא לוקח את כרטיס ההלוך) אבל כל התהליך לוקח פחות מ10 שניות אם הוא צריך לפתוח את השער, ואם זו תחנה עמוסה במיוחד (ברייטון בקיץ) יש תור שלם של אנשים שמשתמשים בשער ולא במחסומים כך שהשומר לא צריך לפתוח ולסגור את השער והעיכוב היחיד הוא שניה או שתיים להראות את הכרטיס - שעדיף שיהיה ביד בכניסה לתור. בתחנות המשניות ובמיוחד בתחתית (מותר להעלות אופניים בקטעים שמעל לפני השטח) יש לפעמים עיכוב קל כי לא תמיד יש שומר שעומד ליד השער, אבל לא חוויתי עיכוב של יותר מ30 שניות - דקה, למרות שיש שם בעיה שחייבים לנסות לתפוס תשומת לב של אדם שנמצא במשרד הכרטיסים ואין כפתור או משהו בשער עצמו לבקש שומר בצורה מנומסת, אבל זו פחות ופחות בעיה בשנים האחרונות, כי יש כיום שערים אוטומטיים רחבים לנכים ולנוסעים עם מטען - אולי מ2005 והלאה - הנה תמונה של אחד: http://www.ukstudentlife.com/Travel/Transport/London/Underground/DisabledTicketGate.jpg והם משמשים גם את התחתית וגם תחנות רכבת עילית. מה שאתה מספר על הסירוב לבצע שירות בסיסי ללקוחות פשוט מזעזע. מהן האופציות האחרות שעומדות מולך כנוסע? לחסום את המחסום הצר עם מזוודה שאי אפשר להעביר אותה? (אם יש מספר נוסעים מנתב"ג אולי חסימה משולבת של כל המחסומים תהיה מחאה ראויה) באשר לשאלת הכרוז לתיירים - חייבת להיות מערכת אוטומטית כי גם אם יכריזו ב"ענגליט" יהיה קשה לדוברי השפה להבין מבטא כזה כך שעדיף שתהיה הקלטה של קריינית IBA news כלשהי.
 

Zמבוש

New member
כמי שנוסע ברכבת עם אופניים אני רגיל לשער הידנ
בתחנות הראשיות תמיד יש שומר ליד השער והוא אמנם צריך לראות את הכרטיס (ובתחנות יעד הוא לוקח את כרטיס ההלוך) אבל כל התהליך לוקח פחות מ10 שניות אם הוא צריך לפתוח את השער, ואם זו תחנה עמוסה במיוחד (ברייטון בקיץ) יש תור שלם של אנשים שמשתמשים בשער ולא במחסומים כך שהשומר לא צריך לפתוח ולסגור את השער והעיכוב היחיד הוא שניה או שתיים להראות את הכרטיס - שעדיף שיהיה ביד בכניסה לתור. בתחנות המשניות ובמיוחד בתחתית (מותר להעלות אופניים בקטעים שמעל לפני השטח) יש לפעמים עיכוב קל כי לא תמיד יש שומר שעומד ליד השער, אבל לא חוויתי עיכוב של יותר מ30 שניות - דקה, למרות שיש שם בעיה שחייבים לנסות לתפוס תשומת לב של אדם שנמצא במשרד הכרטיסים ואין כפתור או משהו בשער עצמו לבקש שומר בצורה מנומסת, אבל זו פחות ופחות בעיה בשנים האחרונות, כי יש כיום שערים אוטומטיים רחבים לנכים ולנוסעים עם מטען - אולי מ2005 והלאה - הנה תמונה של אחד: http://www.ukstudentlife.com/Travel/Transport/London/Underground/DisabledTicketGate.jpg והם משמשים גם את התחתית וגם תחנות רכבת עילית. מה שאתה מספר על הסירוב לבצע שירות בסיסי ללקוחות פשוט מזעזע. מהן האופציות האחרות שעומדות מולך כנוסע? לחסום את המחסום הצר עם מזוודה שאי אפשר להעביר אותה? (אם יש מספר נוסעים מנתב"ג אולי חסימה משולבת של כל המחסומים תהיה מחאה ראויה) באשר לשאלת הכרוז לתיירים - חייבת להיות מערכת אוטומטית כי גם אם יכריזו ב"ענגליט" יהיה קשה לדוברי השפה להבין מבטא כזה כך שעדיף שתהיה הקלטה של קריינית IBA news כלשהי.
הבעיה היא בין צריך ומצוי
כי העסק לא עובד משום מה . כן ! אני מדבר על שירות בסיסי והתעמרות בנוסעים , לכן בקשתי כי הפוסט הנ"ל יובא בפני הנהלת הרכבת בידיי אותם מי שנמצאים בקשר איתם ידידי אתה מדבר על אנגליה ,אני מדבר על ישראל .
 

down under

New member
הבעיה היא בין צריך ומצוי
כי העסק לא עובד משום מה . כן ! אני מדבר על שירות בסיסי והתעמרות בנוסעים , לכן בקשתי כי הפוסט הנ"ל יובא בפני הנהלת הרכבת בידיי אותם מי שנמצאים בקשר איתם ידידי אתה מדבר על אנגליה ,אני מדבר על ישראל .
אולי בבקשה תמעיט עד תחדל מלהדגיש מלים?
אנשים כאן מספיק אינטליגנטים להבין את טיעוניך הצודקים. הדגשה מוגזמת זה בשפת האינטרנט צעקה. וצעקה היא דבר לא מנומס.
 

כחלחל

New member
אולי בבקשה תמעיט עד תחדל מלהדגיש מלים?
אנשים כאן מספיק אינטליגנטים להבין את טיעוניך הצודקים. הדגשה מוגזמת זה בשפת האינטרנט צעקה. וצעקה היא דבר לא מנומס.
אכן תגובה קשורה לגופו של עניין. יישר כח.
 

Zמבוש

New member
אולי בבקשה תמעיט עד תחדל מלהדגיש מלים?
אנשים כאן מספיק אינטליגנטים להבין את טיעוניך הצודקים. הדגשה מוגזמת זה בשפת האינטרנט צעקה. וצעקה היא דבר לא מנומס.
אפסיק להדגיש
כאשר אראה כי מישהו מתכוון ברצינות למחות , לדעתי מפורום כזה היתה צריכה לצאת קריאה אל הנהלת הרכבת היות וזאת בעיתי הפרטית . אני אדאג לשבת ,הבעיה איך אנחנו נראים כלפי חוץ .
 

easylivin

New member
אפסיק להדגיש
כאשר אראה כי מישהו מתכוון ברצינות למחות , לדעתי מפורום כזה היתה צריכה לצאת קריאה אל הנהלת הרכבת היות וזאת בעיתי הפרטית . אני אדאג לשבת ,הבעיה איך אנחנו נראים כלפי חוץ .
אתה משלה את עצמך באשר לייעודו של הפורום...
שום "קריאה" לא תצא מכאן לשום מקום, ולאף אחד מהכותבים הפעילים פה אין שום "קשרים עם הנהלת הרכבת". במקרה הטוב - עם ועד העובדים...
ההמלצה הראשונה שקיבלת - למחלקת פניות לפניות הציבור של הרכבת עם פירוט מדוייק (לא מתלהם, אלא מנומס ומדוייק כאמור) של המקרה. כי מניין לך שהתשובה תיקח חודשים? חברי פורום שכתבו לפניות הציבור, העידו אחרת. למשרד התחבורה לעומת זאת, לפי אותן עדויות דווקא אין טעם לפנות - הם באמת מקרה אבוד. ייתכן שלא יענו לך בכלל.
 

easylivin

New member
אתה משלה את עצמך באשר לייעודו של הפורום...
שום "קריאה" לא תצא מכאן לשום מקום, ולאף אחד מהכותבים הפעילים פה אין שום "קשרים עם הנהלת הרכבת". במקרה הטוב - עם ועד העובדים...
ההמלצה הראשונה שקיבלת - למחלקת פניות לפניות הציבור של הרכבת עם פירוט מדוייק (לא מתלהם, אלא מנומס ומדוייק כאמור) של המקרה. כי מניין לך שהתשובה תיקח חודשים? חברי פורום שכתבו לפניות הציבור, העידו אחרת. למשרד התחבורה לעומת זאת, לפי אותן עדויות דווקא אין טעם לפנות - הם באמת מקרה אבוד. ייתכן שלא יענו לך בכלל.
*חסרה המילה "לפנות" לפני "מחלקת פניות הציבור"
 

Zמבוש

New member
אתה משלה את עצמך באשר לייעודו של הפורום...
שום "קריאה" לא תצא מכאן לשום מקום, ולאף אחד מהכותבים הפעילים פה אין שום "קשרים עם הנהלת הרכבת". במקרה הטוב - עם ועד העובדים...
ההמלצה הראשונה שקיבלת - למחלקת פניות לפניות הציבור של הרכבת עם פירוט מדוייק (לא מתלהם, אלא מנומס ומדוייק כאמור) של המקרה. כי מניין לך שהתשובה תיקח חודשים? חברי פורום שכתבו לפניות הציבור, העידו אחרת. למשרד התחבורה לעומת זאת, לפי אותן עדויות דווקא אין טעם לפנות - הם באמת מקרה אבוד. ייתכן שלא יענו לך בכלל.
אריק כמה דברים
מקריאה כאן בפורום ראיתי כי יש מי מנהלי הפורום אשר נפגש עם הנהלת הרכבת נכון כי זה לא מטרת הפורום אך מן הראוי כי נושא התח"צ קרוב לנפשנו אני חושב מן הראוי להקים קול מחאה ולנסות להשפיע כתיבה אל דובורת ומחלקת פניות הציבור קוברת את הפניה למשך חודשיים מניסיון קודם שלי על פניה על צילום בתחנות רכבת לקח חצי שנה עד שהם אישרו כי קבלו את המייל בכלל ,לכן אני סקפטי בנושא זה . מכתב אחר על עומס בלתי רגיל באחד מחגי הפסח נענה כי הגיעה לאחר 8 חודשים תגובה וטיפול לא חזרו עד עצם היום הזה משהו כמו 4 שנים . אני לא מחפש קשרים ואו טובות , זה בדמנו כי היום זה אני מחר זה אחר ,פשוט מאוד ,אותו אחד בונה על זה שאף אחד לא יתלונן לכן הוא ממשיך בביריונות שלו ,לכן הפקחים ברכבת נעלמים כאשר יש עומס רציני ואפילו המאבטחים לא נראו במשך הנסיעה . כלומר כל אחד יכל לעלות ולהתפלח לרכבת ואו אפילו לפגע בה , כי הרכבת בעומס עם חיילים הינה טרף קל לפיגוע מזלינו כי בני הדודים אולי עדיין לא יודעים זאת
 

easylivin

New member
אריק כמה דברים
מקריאה כאן בפורום ראיתי כי יש מי מנהלי הפורום אשר נפגש עם הנהלת הרכבת נכון כי זה לא מטרת הפורום אך מן הראוי כי נושא התח"צ קרוב לנפשנו אני חושב מן הראוי להקים קול מחאה ולנסות להשפיע כתיבה אל דובורת ומחלקת פניות הציבור קוברת את הפניה למשך חודשיים מניסיון קודם שלי על פניה על צילום בתחנות רכבת לקח חצי שנה עד שהם אישרו כי קבלו את המייל בכלל ,לכן אני סקפטי בנושא זה . מכתב אחר על עומס בלתי רגיל באחד מחגי הפסח נענה כי הגיעה לאחר 8 חודשים תגובה וטיפול לא חזרו עד עצם היום הזה משהו כמו 4 שנים . אני לא מחפש קשרים ואו טובות , זה בדמנו כי היום זה אני מחר זה אחר ,פשוט מאוד ,אותו אחד בונה על זה שאף אחד לא יתלונן לכן הוא ממשיך בביריונות שלו ,לכן הפקחים ברכבת נעלמים כאשר יש עומס רציני ואפילו המאבטחים לא נראו במשך הנסיעה . כלומר כל אחד יכל לעלות ולהתפלח לרכבת ואו אפילו לפגע בה , כי הרכבת בעומס עם חיילים הינה טרף קל לפיגוע מזלינו כי בני הדודים אולי עדיין לא יודעים זאת
אני פשוט מנסה להסביר, שלאף אחד כאן אין אפשרות
לסייע לך באופן ממשי בנושא פנייתך הספציפית. כל הפגישות של חברי הפורום עם הנהלת הרכבת מתואמות הרבה מאוד זמן מראש באמצעות מחלקת הדוברות של הרכבת, וכוללות שאלות שנאספות כאן מחברי הפורום גם כן. אין שום דרך להעביר באמצעות הפורום את תלונתך על בעיות שנתקלת בהן ביום ובמצב ספציפי לטיפולה של ההנהלה, אלא אם כן יתמזל המזל ואנשי הדוברות יקראו את דבריך כאן ויבחרו להגיב. בקיצור, זה לגיטימי שבחרת לפרוש כאן את הדברים, אבל באותו זמן כדאי היה לכתוב גם פנייה מסודרת ולפרסם כאן בהמשך את התשובה שתתקבל. דרך טובה מזו לא עולה על דעתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה