מכון עיסוי והרפיה

רוב הגברים השווים

לא הולכים לזונות ?? תתפלאי... אבל גם גברים שווים מאד מאד הולכים לזונות, ופעם מישהי אמרה לי דבר חכם... לפעמים גבר משלם לזונה בשביל סקס חד פעמי, לדעת שהוא יכול "לעשות את זה" ובזה זה נגמר, במילים אחרות- לא להתקשר ביום שאחרי. אחרי שדיברתי עם כמה אנשים, הבנתי שזה פשוט- נכון.
 
הבעיה שלא את ולא אני יכולות

לדעת מה התדירות של ביקור אצל זונה ומעבר לזה אם מי ששוכב איתה מוגדר כ"שווה". ע"פ עדויות של זונות מתוכניות ומהרצאות שהקשבתי להם ..נראה שרוב הלקוחות שבאים לזונה די מעפנים ויש רק מעטים שמוגדרים כסביר. אך שוב לא ראיינו את כל הזונות. אני חושבת שמכרתך שאמרה דבר "חכם" גרסה לעוד סיבה מדוע גברים הולכים לזונה.. ולא לסיבה מדוע.
 

midnight smoker

New member
ואגב, עדות אופי עצמית לא מתקבלת בבית משפט.

לא שאת עומדת למשפט חלחילה.
 
300 שקל

בכסף הזה תיקח אישה אמיתית לאיזה מסעדה טובה או סרט או שתשקיע בארוחה זוגית בבית לאור נרות ויין תיקנה לה פרחים, ולא יזיק גם איזה הפתעה קטנה שמן ורדים לעיסוי או חלב קוקוס לאמבט אם תבקש אפילו יעטפו לך את זה יפה רצוי גם איזה פתק עם שיר רומנטי או גילוי לב על רגשותיך אליה ואז לא תיצטרך לחשוב או לחשב אם זה לפי שעה או לפי גמירה.
 

midnight smoker

New member
בטח שלא יצטרך לחשוב,היא כבר

תהייה עייפה מהאוכל ותלך לישון והוא יילך לזונה הכי קרובה שיש.
 
../images/Emo45.gif לא יזיק לו ללמוד ממך גם קואצ'ינג.

זה כי אני אמיתי, אולי תציע לו להשקיע את הכסף שלו בסדנא אצלך. עדיף מזונות.
 
תתפלאי אבל לצערנו יש הרבה בנים שחושבים שבמקום

ללכת לזונה עדיף להם לצאת עם מישהי - ארוחת ערב ו...הופס למיטה... במקרה הכי גרוע - הם יחכו 2-3 דייטים , ואז ישכבו איתה ויעלמו... זה סוג של חשיבה שאני נתקלת בו לרוב בפורומים אצל אנשים שכותבים דברים בסגנון שההוא שמעליי כתב
 

מפנק 28

New member
אז לכאורה עדיף

ללכת ל... מאשר לשבור את ליבה של עלמת חן באיזה סטוצון
 
מי שרוצה סטוצים- שילך על בנות שמחפשות סטוצים

שלא ילך עם מישהי וישלה אותה ויגיד לה שהוא אוהב אותה רק בשביל זה...
 
למעלה