מישהו ראה את הסידרה "הסטירה" מוקרנת בימי

מרוניה

New member
תראי, אם את ממליצה שנלך בשדיים חשופים -

סחתיין. אני מוכנה לשקול את הרעיון. באמת. בלי צחוק. בלאו הכי חלק מהנשים עושות כמיטב יכולתן לחשוף אותם ככל האפשר. אז או-קי, נחליט ששדיים הם איבר נייטרלי, וזהו. למה לא?
אבל כל עוד אין הסכמה כזאת, ההנקה מפירה איזושהי הסכמה. ולמרות זאת, רוב האנשים (אני חושבת) לא יתנגדו להנקת תינוק כל עוד שהיא נעשית בגבולות סבירים - בצניעות מסוימת, משהו שהוא באמת בין האימא לתינוק (אישה שיושבת עם תינוק, כשרוב השד מכוסה - באמת לא מפריע ואכן טבעי ותקין בעיני).
אבל כל הדיון לא התחיל בכלל מהנקה אלא מ"הנקה" של ילדים בני 3 ו-4. וזה כבר טירוף בעיני בלי שום קשר לאנשים מסביב! גם אם זה רק האימא והילד לבד בבית!
אגב, לפני כמה ימים ראיתי בקניון ילד בלונדיני בן 6, עם שיער חלק ארוך עד למטה מהכתפיים ופוני זהוב על מצחו - תסרוקת קלאסית של בנות (והוא גם היה רזה ועדין כמו בת), ובזכות התסרוקת הוא היה דומה מאוד לאמו שעמדה לצדו...
מה אני אגיד לך, לי היה ברור שמדובר כאן על משהו מעוות, על אימא שלא נותנת לילד שלה לגדול, שלא מאפשרת לו לפרוץ החוצה ולהיות בן ולהיות גבר ולהיות מנותק ממנה.
ואני בטוחה שאילו הייתי שואלת אותה היא היתה מסבירה לי שזה רצונו של הילד והיא רק מכבדת את רצונו של הילד.
 

3תיתי

New member
מדוע הגבולות שאת קבעת הם היחידים הנכונים?

מותר לך להחליט, שאת מניקה רק בפינה בחושך, ורק עד גיל 35 יום. איך את מעזה לקרוא להנקה בגיל אחר "הנקה"? מי שמך? מדוע הגבולות שלך נכונים ושלי לא? אני חושבת שמי שמניקה רק חצי שנה, שתעשה מה שמתאים לה. ואני אניק עד איזה גיל שנראה לי. ביננו, אם הילדה היתה רוצה להמשיך לינוק, גם בגיל 5 היתה יונקת. ככה טוב לי וככה מתאים לי. ואם לא היה מתאים, הייתי אומרת לה "לא!".

לכל אדם יש גבולות שונים, מה שלא גורם לגבולות האחר להיות שגויים או נחותים מגבולותייך את. יש הורים שחושבים שאסור לילדה ללבוש גופיה או לשים לק. אני חושבת שמותר להורים לקבוע, ואני מגדלת בבית זונה עם לק וגם גופיות. ככה לי מתאים. והיא גם ינקה יותר מארבע שנים ואפילו העבירה ביקורת על הטעם. היא ינקה הרבה אחרי שכבר קראה ספרים.ככה לי טוב. אני בטוחה שזה לא פגע בבריאותה ובטח שלא פגע בבריאותי (אה, לא נבלבל אותך עם מחקרים, סליחה).

אני לא מתחבאת. הנקתי בציצי, כי אציל החלב לא יצא מהאף. לא היו מוצצים, אבל לא הייתי מחביאה אותם. אבל לא היה אכפת לי, אם את כן היית מניקה בהחבא, או מחביאה את הילד עם המוצץ. לכל אחד יש הגבולות שלו, ולא מנסה להקטין או להגחיך את גבולותיך, כל עוד את לא תעשי כך לי.
 

מרוניה

New member
מה לעשות ש -

שלכל אחד יש גבולות שמעבר להם הוא מכנה את הדברים טירוף (לא במובן הקליני של המילה), ולאו דווקא בתחום ההנקה.
אז אולי זה לא כל כך פוליטיקלי קורקט, אבל...
 
הנקה אינה פורנוגרפיה

אני חושבת שאפשר להניק בצנעה

לא בראש חוצות

לא בהתעטלות מוחלטת בכיכר העיר.


מה שמקומם מבין השורות היא איזושהי גישה אל ההנקה כאל אקט סקסיסטי בעוד שהנקה זוהי דרך הזנה הכי טבעית ונורמאלית בין אם לפעוט (הגדרת הגיל של פעוט - אינה מוסכמת ביני ובין תיתי אבל זה זניח לנושא)

הנקה היא האכלה בין אמא ותינוק- ובהקשר זה שד אינו איבר מיני הכי רחוק שאפשר מסקס.

גילוי נאות-כנראה שהייתי שנים ארוכות דוגמנית פורנוגרפית מבלי לדעת את ההיבט הזה של הקריירה שלי
 

מרוניה

New member
ראשית, לא מדובר באקט של סקס.

הנקה בגיל 4 היא לא אקט של סקס בעיני אלא אקט ביזארי.
ולגבי הנקת תינוק (שהיא כמובן לגיטימית בעיני, גם בציבור), אני חושבת שצריך לעשות זאת בצנעה כי זה עושה לאנשים משהו (כפי שהסבירה "עין בהירה").
את יודעת, ב-YNET, בכל פעם שעולה נושא של הנקה, יש להם תמונה קבועה של תינוק יונק משד. תמונה מדהימה. באמת יפהפייה בעיני. אבל אין אפס, היא עושה לי משהו, כולל בשרירים הטבעתיים התחתונים (אם את מבינה מה אני אומרת). ואני מוכנה לערוך "מחקר" ולחבר את גולשי YNET למכשיר שיבדוק את השריר הטבעתי המסוים הזה שלהם, ואין לי ספק מה תהיה תוצאת המחקר לנוכח התבוננותם בתמונה המקסימה הזאת.
אז כמו שנאמר - אם השדיים היו איבר "פומבי" בחברה שלנו - אין בעיה. אבל מכיוון שהם לא כאלה, הנקה בשד חשוף בציבור עושה משהו לאנשים, ולכן, לדעתי, צריך פשוט לעשות זאת בצנעה, בכיסוי. זה הכול.
אבל אם תהיה תנועה שתקרא לחשיפת השד המיניק תינוק - אני לא אתנגד. בסדר, אני רואה בזה היגיון. אבל רק לגבי תינוקות. לא לגבי ילדים.
(ואגב, כדי לענות על שאלה שעלולה להישאל - אני גם נגד מחשופים בוטים בבגדים, שגורמים לאנשים לזוע על מקומם באי-נוחות.)
 

BrightEye

New member
אבל תיתי לא דיברה על זה, היא כתבה

"אי אפשר להבין שלשד יש תפקיד שאינו קשור למין? מה פתאום שאמא תתחבא כשהיא מניקה? ואם כך, את רואה בשד גבול נורא."
מזה אני מבינה שלא צריך להחביא את השד והוא אינו מיני.
אולי הבנתי לא נכון.
עבור מי שאינו נמצא בקונטקסט של ההאכלה (כל אדם שנמצא מחוץ למעגל=כל באי המרחב הציבורי) - שד הוא איבר מיני. כך שגם אם מאכילים, אבל השד חשוף (כולל הפה הצמוד אליו ואולי אפילו כתוספת לויזואליות..) החשיפה היא חשיפה מינית.
 
שני גברים מתגוששים וממששים זה את זה

יראה לך כתחרות האבקות בהקשר אחד-אם זה מופיע למשל בזירה, עם בגדי ספורט, עם שופט

וכאקט משחק מקדים הומו סקסואלי בהקשר אחר.- מועדון לילה, הצצה לחלון של השכן וכו.

מכאן חשיפת שד לצרכי הנקה- היא אינה סקסואלית, לדעתי

ומאידך בסיטואציה של עמוד האמצע של פלייבוי-היא בוודאי כן.

אין לי שום בעיה עם אישה שמניקה בציבור

אני לא מרגישה אי נוחות מכך- אם היא חשה נוח בחשיפה

אישית,אני הנקתי יותר בצניעות-כי לי לא היה נוח להניק בפומבי

אבל אין לי בעיה עם אחרות שבוחרות כך.
 

BrightEye

New member
לדעתי, מי שחושבת שחשיפת שד לא מעוררת אסוציציה

מינית, טועה.
אבל זו רק דעתי.
 

3תיתי

New member
לא מפריע לי מה שאת חושבת, כל עוד

את לא מפריעה לאמא להניק את ילדיה איך שהיא רוצה וכמה שמתאים לה ולילדיה.
 

3תיתי

New member
אני לא מתחשבת!

אני מניקה (הנקתי) איך שמרגיש לי מתאים. לי, לא לסביבה.
 

מרוניה

New member
אם מישהי תיניק בנוכחותי ילד בן 4 -

אני בטח לא אתערב בסיטואציה, לא פיזית ולא מילולית (גם אם זה ייעשה באמצע הקניון), אבל אני מניחה שאני אפרוש מהסיטואציה, וברור לי לחלוטין מה תהיה דעתי, וגם ברור לי לחלוטין שלא אתקרב שוב לאישה הזאת. זה הכול. היא בהחלט מורשית להמשיך בענייניה מבחינתי, ואם זה מפריע לאנשים - מצדי שיזמינו משטרה. זה לא ענייני.
 
אני מבינה לחלוטין שזה איבר שיש לו פונקציה

מסוימת. אבל אנשים רבים מוצאים חשיפה של שד כמשהו חושפני מדיי.
נכון שבחברות אחרות מרפק או ברך לא חושפים, הם יכולים לקפוץ לי. שד זה דבר אחר לגמרי. הרבה יותר אישי ואינטימי
 

3תיתי

New member
לך. ולכןאת יכולה לנהוג לפי שיקול דעתך.

את יכולה להחליט שאת תניקי רק בחדר סגור ומסוגר (לא יודעת איך זה אפשרי, אבל נו,), אבל כן תחשפי את מרפקייך. ואני אניק איפה שבא ואיך שאני מוצאת לנכון. אני לא אכנס למרפקייך ואת לא תכנסי לשדי.
 

פיטנגו4

New member
בהחלט אפשר

אני הנקתי גם בפומבי, ובכל מקום: גינות ציבוריות, מסעדות, קניונים.
אבל,
בשל התחשבות ברגשות הסביבה, דאגתי תמיד לשבת לא במקום מאד מרכז, לחשוף את המינימום, ואפילו לשים חיתול מעל.

"הסביבה" זה כולל את אבא שלי. לי היה לא נעים לחשוף את עצמי מולו. בציבור הנחתי שמסתובבים הרבה אנשים כמותו - אנשים שנבוכים כאשר הם רואים שד של אשה, גם אם זה לגמרי לא בקטע מיני.
אני חושבת שהתעלמות מרגשות הסביבה זה משהו שלילי. בין אם זה לדבר בנייד בקולי קולות ברכבת (לשיחה חשובה מאד!), ובין אם זה לחשוף לגמרי ובמכוון את השדיים בציבור (למטרת הנקה של תינוק רעב מאד!).
 

3תיתי

New member
תראי, אני לא מכירה התנהלות אחרת.

הנקתי בכל חור ותחת כל עץ רענן, וגם לא כל כך רענן. לא הסתובבתי בין האנשים ועשיתי "צ'לה-בלה" עם השדיים (בסגנון רקדניות בטן), בעודי משפריצה עליהם חלב. אבל מי שרואה בהנקה משהו מגונה, ועוד קובע ועובדות לא יבלבלו אותו, שהנקה מעל גיל מסויים, הוא לא בסדר, שמוצץ ראוי להסתרה, ועוד קביעות די תמוהות בעיני, הרי למה שלא ישתדל ויראה גם בהתנהגות כמו שתארת סטיה? וינסה לתאר את החשק שלו (במקרה הזה שלה) אל שדי אמא הקשישה, כאילו שזה אותו דבר. זה מוזר וזה מוזר. אני מאד מזועזעת מהתפיסה הזו של ההנקה כאן. מילא בורות, אבל קביעות מקטינות,מזלזלות ופוגעניות. למה?

אני הנקתי וההנקה נפסקה כשהילדים אמרו "די". אחד אמר מוקדם יותר, אחת אמרה מאוחר יותר. לי זה התאים. כזו סוטה אני. וכל פעם מוצאים שינויים והתאמות בחלב האם לגילאים מאוחרים יותר, אבל לא נבלבל אף אחד בעובדות. יש רק משהו אחד נכון בהנקה, וזהו. אקסיומה. מי שפורץ אותה, הוא הטועה.
 

BrightEye

New member
הנקה אינה משהו מגונה

החשיפה של הציצי מיותרת.
(על זה הדיון מבחינתי)
זכותך לחשוב שזה בסדר לחשוף שד בציבור, אני חושבת שחשיפה כזו מזלזלת מאוד בקונצנזוס "שאינו דתי וצאה שערים מכסה מרפקים".
זכותך להגיד שאת מזלזלת ואת אמנם קוראת לילד בשמו.
 
למעלה