מידע מקריאת בטאון אגד
בדבר ההסכם שנחתם בין אגד לממשלה: 1.גם אשכול אשקלון-תל-אביב עתיד לצאת למכרז(אומנם כתוב שם אשכול אשדוד-תל-אביב אבל כנראה לפי דעתי מדובר שם על טעות דפוס מכיוון שאגד אינו מפעיל את קווי אשדוד-תל-אביב והכוונה כנראה לקווי אשקלון-תל-אביב9. 2.קווי צפת-חיפה. 3.קווי חרדים חוץ מצפת-בני-ברק וצפת-ירושלים(קווי חרדים נוספים לא פורטו איזה נוספים). 4.לגבי קווי חולון אכן הם יוצאים למכרז אולם בבטאון אגד רשום שמדובר בשליש מהיקף פעילותו של סניף חולון(שזה אומר ששני שליש לא יצאו למכרז וישארו באגד)האם מישהו כאן יודע על איזה שני שליש מדובר ומהו היקף פעילותו המתאים והמדויק של סניף אגד בחולון?איזה קווים נוספים שסניף חולון מפעיל ישארו באגד ומה כן יצא מהיקף פעילותו למכרז? 5.אגד ואגד תעבורה לא ישתתפו גם במכרזי הסיבוב השני של החברות האחרות שתפסו את מקומה של אגד באיזורים שיצאו למכרז בשלב הראשון של הרפורמה.המדינה התנגדה לכך נחרצות ואגד נכנע לדרישה זו.אגד תעבורה תתמודד רק במכרזי צפון הנגב באר-שבע-עירוני ואשדוד-עירוני ותורשה להתמודד במכרזים נוספים אך ורק אם לא תזכה באחד או יותר ממכרזים אלה מתוך מגמה לשמור על חלקה הנוכחי בשוק התחבורה הציבורית. 6.אגד ואגד תעבורה יורשו להשתתף במכרזי המטרונית המתוכננים לעתיד בעשר השנים הבאות בערים שונות בארץ גם במקומות שבהם אגד לא פועל ולא פעל מעולם כולל בקעת אונו.רשום שמתוכננים מכרזים בדבר אוטובוסים רבי קיבולת גם בבקעת אונו.נמסר כי סוכם שבירושלים לא יהיה מכרז מטרונית ואגד תפעיל בירושלים ללא מכרז BRT.בנתניה גם לא יהיה מכרז וזיכיון ההפעלה של אגד תעבורה שם יוארך אוטומטית גם בקווי האוטובוסים הרגילים וגם בקווי BRT תימסר לידיה ההפעלה באופן אוטומטי. 7.גם אשכול דרום הנגב(הכוונה לאשכול דימונה'ערד?) יצא למכרז אולם לדברי בטאון אגד לאגד שמורה הזכות בתוך שנה להחליף את האשכול הנ"ל באשכול אחר תמורתו שיצא למכרז אם יהיה בהיקף של שני אחוזים מפעילות אגד. 8.לפי הבטאון חריג למכרזי ה-BRT יהיה המכרז בשרון שם קבוצת אגד לא תוכל לגשת למכרז משום-מה ואילו בשאר האיזורים כן.מישהו מכם יודע למה למה בשרון אגד לא יכולה לגשת למכרז אוטובוסים רבי-קיבולת? 9.אם יתברר שפעילות המטרונית בחיפה תגזול מאגד מעבר לשני אחוז מהיקף פעילותה ההפרש יקוזז על חשבון האשכולות העתידים לצאת למכרז שפורטו כאן. 10.פעילות הנסיעות המיוחדות באגד תועבר לחברה אחרת. 11.לאגד תעבורה יועברו ללא מכרז כל קווי מבשרת ציון גבעת זאב גוש עציון וקווים ממוגנים בחבל בנימין.לגבי אשכול מעלה אדומים הוא מהווה 1.75 אחוז מפעילות אגד רשום שהוא כן יצא למכרז ולא ברור אם הוא מהווה חלק משלושת האחוזים של הקווים שיועברו לפעילות אגד תעבורה ללא מכרז.מה עם ה-1.25 הנותרים שישלימו את תמונת שלושת האחוזים הנותרחם? 12.פעילות אגד תחולק לשלושים אשכולות.אגד תיבחן באופן קפדני ותצטרך לעמוד במדדי יעילות מחמירים שיקבע משרד התחבורה.אם לא תעמוד בהם יוצאו אשכולות נוספים למכרז. 13.אגד הצליחה להציל את אשכולות נהריה-חיפה וקרית שמונה מיציאה למכרז בתמורה לויתור השתתפות במכרז המטרונית בחיפה. עד כאן המידע שמעניין לי ששאבתי מקריאת בטאון אגד הנוכחי החדש.מי שרוטצה לקרוא יכול להדפיס לו מדף הפייסבוק של אגד. אתם מוזמנים להגיב ולתת מידע נוסף(למי שבאמת יודע כמובן)בשרשור זה שפתחתי כאן.
בדבר ההסכם שנחתם בין אגד לממשלה: 1.גם אשכול אשקלון-תל-אביב עתיד לצאת למכרז(אומנם כתוב שם אשכול אשדוד-תל-אביב אבל כנראה לפי דעתי מדובר שם על טעות דפוס מכיוון שאגד אינו מפעיל את קווי אשדוד-תל-אביב והכוונה כנראה לקווי אשקלון-תל-אביב9. 2.קווי צפת-חיפה. 3.קווי חרדים חוץ מצפת-בני-ברק וצפת-ירושלים(קווי חרדים נוספים לא פורטו איזה נוספים). 4.לגבי קווי חולון אכן הם יוצאים למכרז אולם בבטאון אגד רשום שמדובר בשליש מהיקף פעילותו של סניף חולון(שזה אומר ששני שליש לא יצאו למכרז וישארו באגד)האם מישהו כאן יודע על איזה שני שליש מדובר ומהו היקף פעילותו המתאים והמדויק של סניף אגד בחולון?איזה קווים נוספים שסניף חולון מפעיל ישארו באגד ומה כן יצא מהיקף פעילותו למכרז? 5.אגד ואגד תעבורה לא ישתתפו גם במכרזי הסיבוב השני של החברות האחרות שתפסו את מקומה של אגד באיזורים שיצאו למכרז בשלב הראשון של הרפורמה.המדינה התנגדה לכך נחרצות ואגד נכנע לדרישה זו.אגד תעבורה תתמודד רק במכרזי צפון הנגב באר-שבע-עירוני ואשדוד-עירוני ותורשה להתמודד במכרזים נוספים אך ורק אם לא תזכה באחד או יותר ממכרזים אלה מתוך מגמה לשמור על חלקה הנוכחי בשוק התחבורה הציבורית. 6.אגד ואגד תעבורה יורשו להשתתף במכרזי המטרונית המתוכננים לעתיד בעשר השנים הבאות בערים שונות בארץ גם במקומות שבהם אגד לא פועל ולא פעל מעולם כולל בקעת אונו.רשום שמתוכננים מכרזים בדבר אוטובוסים רבי קיבולת גם בבקעת אונו.נמסר כי סוכם שבירושלים לא יהיה מכרז מטרונית ואגד תפעיל בירושלים ללא מכרז BRT.בנתניה גם לא יהיה מכרז וזיכיון ההפעלה של אגד תעבורה שם יוארך אוטומטית גם בקווי האוטובוסים הרגילים וגם בקווי BRT תימסר לידיה ההפעלה באופן אוטומטי. 7.גם אשכול דרום הנגב(הכוונה לאשכול דימונה'ערד?) יצא למכרז אולם לדברי בטאון אגד לאגד שמורה הזכות בתוך שנה להחליף את האשכול הנ"ל באשכול אחר תמורתו שיצא למכרז אם יהיה בהיקף של שני אחוזים מפעילות אגד. 8.לפי הבטאון חריג למכרזי ה-BRT יהיה המכרז בשרון שם קבוצת אגד לא תוכל לגשת למכרז משום-מה ואילו בשאר האיזורים כן.מישהו מכם יודע למה למה בשרון אגד לא יכולה לגשת למכרז אוטובוסים רבי-קיבולת? 9.אם יתברר שפעילות המטרונית בחיפה תגזול מאגד מעבר לשני אחוז מהיקף פעילותה ההפרש יקוזז על חשבון האשכולות העתידים לצאת למכרז שפורטו כאן. 10.פעילות הנסיעות המיוחדות באגד תועבר לחברה אחרת. 11.לאגד תעבורה יועברו ללא מכרז כל קווי מבשרת ציון גבעת זאב גוש עציון וקווים ממוגנים בחבל בנימין.לגבי אשכול מעלה אדומים הוא מהווה 1.75 אחוז מפעילות אגד רשום שהוא כן יצא למכרז ולא ברור אם הוא מהווה חלק משלושת האחוזים של הקווים שיועברו לפעילות אגד תעבורה ללא מכרז.מה עם ה-1.25 הנותרים שישלימו את תמונת שלושת האחוזים הנותרחם? 12.פעילות אגד תחולק לשלושים אשכולות.אגד תיבחן באופן קפדני ותצטרך לעמוד במדדי יעילות מחמירים שיקבע משרד התחבורה.אם לא תעמוד בהם יוצאו אשכולות נוספים למכרז. 13.אגד הצליחה להציל את אשכולות נהריה-חיפה וקרית שמונה מיציאה למכרז בתמורה לויתור השתתפות במכרז המטרונית בחיפה. עד כאן המידע שמעניין לי ששאבתי מקריאת בטאון אגד הנוכחי החדש.מי שרוטצה לקרוא יכול להדפיס לו מדף הפייסבוק של אגד. אתם מוזמנים להגיב ולתת מידע נוסף(למי שבאמת יודע כמובן)בשרשור זה שפתחתי כאן.