מטרו מורידה את המחיר של ה WR250R ל- 35 אלף שקל

two times

New member
היי אקטיבX

לא כתבתי "כמו". כתבתי "תוכל להביא אותו למשהו די דומה".
נכון משקל זה משקל. גם אחרי הורדת משקל מאסיבית עדיין הwr250r יהיה באזור ה 125 ק"ג וזה לא מעט.
אבל, שוב:
סוסים אפשר לשחרר
מתלים אפשר לשפר. דרסטית.
תגובות מנוע אפשר לשחק בכל מיני טריקים: ידית מצערת R6 (עם CAM גדול) ולשחק עם ה TPS וקיצור יחסי העברה שבכלל משנים את התחושה.
החלפת צמיגים למשהו רציני זה דבר אקוטי מי כמונו יודעים (חוץ מהאריות מבינינו אלו שמטפסים הכל אפילו על הג'אנט :))
זה לא זול ולא פשוט כל העסק.
להרכיב אוהלינס מאחורה זה משהו רציני זה game changer
הדברים הללו אפשריים ונעשו ונעשים. בעיקר בחו"ל כמובן.
ה WR הזה כבר קיים כמעט עשור והצטבר עליו בסיס ידע רחב וארוך טווח. אין פגיעה באמינות ואין קיצור מרווחי טיפולים גם לאלו שעוקרים חיישני למבדה ועוקרים דלתות של האיירבוקס ומחליפים אגזוזים.
עובדתית. אין תיעוד של פגיעה באמינות עקב כך.
מדובר במכונה באמת אמינהוקשוחה, בצורה יוצאת דופן... אתה שומע וקורא כל כך הרבה סיפורים שאתה כבר לא יודע למה להאמין.

זה גם כלי "קאלט" במידה רבה בצפון אמריקה וביפן ולכן הוא עם שוק אפטרמרקט נרחב שלא היה מבייש אף כלי מקצועי אחר. אפשר להרכיב עליו טנקים מוגדלים ו- rekluse ומשככי היגויי GPR או scott... ומאגורה ודיסקי בלימה מוגדלים ובאמת ים של goodies ושלל שיפורים.

בקיצור, שואו מי דה מוני + איף יו בילד איט, איט וויל קאם.
זו דעתי בנושא.

כל טוב לכל החברים וסוף שבוע רווי גז :)
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני מזדהה עם כל התאור של ה WRR למעט

העובדה שנכון תביא אותו על הסקלה לקצת יותר אגרסיבי ואינדורו אבל הוא ישאר דו"ש. תשפר את נטיית השטח אך עדין כמי שעלה לדוגמא על האדום הנדון בחורשן למבחן אתה מרגיש על ה X250 תחושה של אופנוע פצצתי. אין לי מילה אחרת לתאר ,את הישיבה שלו בשטח, תגובת המנוע החדה. ככלל אין מה להשוות בבלימת המנוע בין כלי אינדורו מקצועי כמו ההונדה במקרה דנן ובין הימהה. המכלול הנע בין הרגלים מתנהג שונה ממשית. אין ספק שה WRR משימתי ומעולה אבל ההונדה הנ"ל, לא יודע איך לתאר .אנסה :במילה אחת שלי "ממגנט".
 

a c t i v e X

New member
WR-R הוא אחלה כלי, הדוש הקטן הקרבי הטוב ביותר

אבל בדיוק כמו שDR350S של פעם, כמה ששפכו עליו כסף (כי זה מה שהיה) לא הגיע להיות מכונת שטח מקצועית (כמו הוסקוורנה TE350) ככה גם הWR-R. הבולמים נשארו רופסים עם קיט אמולטור, המנוע נשאר עצל עם בוכנות ביחס דחיסה גבוה, הרכיבו מצנני שמן חיצוניים בגלל החום העודף, מה לא.
ועדיין - פגעו באורך החיים שלהם ובמרווח הטיפולים
&nbsp
 

buki56

New member
מסכים עם מחשמל64 ומצד שני גם עם activex

כנראה שהכל תלוי בהגדרה האישית של מה זה "די דומה ל WRF דור קודם". כנראה ההגדרה של רוכב אחד מה זה "די דומה" זו לא ההגדרה של רוכב אחר.
מה שבטוח מטרו עשו פה וואחאד מהלך. יש להם קלף חזק ביד והם קלטו את זה... כבר שנה שניה הרציפות הם הולכים עליו בכל הכוח. גם במחירים וגם פותחים ימי הדרכות לבעלים של ה WRR. משחקים על הקלף הזה בקיצור, וזה מהלך חכם. השנה כתבתם שה WRR כיכב במכירות. אז הנה עכשיו במחיר נמוך בעוד 5 אלף המכירות רק עוד יותר יגדלו. אני כבר הרבה זמן אומר וגם כתבתי פה לפני שבוע בנושא אחר: WRR ו DRZ אלו 2 דגמים שלבדם רק שניהם בלבד - מכסים קטגוריה שלמה. ועוד זו קטגוריה שמסורתית די מבוקשת בארצנו. עופר אבניר תכף גם בטח יגיבו עם הורדת מחיר ל DRZ. הם יהיו חייבים. טוב מאוד לכולנו. כבר אמרו לפני: השטח פורח.
 

המחשמל 64

New member
מנהל


 

המחשמל 64

New member
מנהל
ברור לכל בר ידע שהWRR יכול לעשות ולעשות המון עם כל

רוכב הובי ברכיבת שטח ,השאלה גם מי אוחז בכידון.
יש מי שבהחלט הWRR יהיה להם מעל ומעבר ויש מי שלא וירצו כלי בעל אופי שונה קרי מקצועי יותר משיקולם .
ממה שאני רואה בסרט בעיני ואולי לכך גם התכוונת בצרופו הוא שה-WRR בקו אחד עם כל השאר שהם יותר לאינדורו ועושה את כלל משימת הרכיבה.
תכלס אפשר לעשות ועושים עם ה WRR המון.
תהנה מה WRR שלך מהנדס- זה העיקר ,יש לך אופנוע מצוין!
 
חחח הלוואי. אני לא פונקציה בכלל

בגלל זה כתבתי שזה מה שאנשים אחרים עושים
אני? מאז שקניתי לפני כמה חודשים לצערי בקושי פעמיים וחצי ירדתי לשטח. משתמש באופנוע 99 אחוז מהזמן לסידורים התניידות ורכיבות עירוניות בגוש דן חולון-ת''א-רמת גן.
&nbsp
אבל מה שכן: להכנס לפורומים ולסרטוני דקאר ביוטיוב - אני נכנס.
 

Old School2

New member
זה עניין של נקודת מבט, אופי רכיבה ומה הרוכב מצפה מהאופנוע

לרוכבים מסוימים ה-WRR יהיה אפילו עדיף.
אבל באופן כללי, לרוב הרוכבים, הייתי אומר שהוא פחות טוב בהכול- יש לי דוגמא מצוינת של רוכב מבוגר שרכב כמה שנים על DRZ משופר קלות וכל פעם שהתוואי נהיה טכני היו מתחילות הנפילות. המעבר ל-KTM125 העלה אותו בכמה רמות, עם ה-125 הוא עושה בזלזול דברים שהוא לא חלם לעשות עם ה-DRZ.
אם הוא היה חוזר היום ל-DRZ או ל-WRR האם היה חוזר ליפול? שאלה מעניינת שאין לי תשובה אליה- רובינו מחליפים עם השנים לאופנועים יותר טובים.
 

YellowBeta

New member
אי אפשר להשוות בין הDRZ לWRR , הWRR עדיף עליו בעשרות מונים ב

בשטח .
בן שמן זה לא רק האדום והכחול והירוק , יש גם הרבה מאוד סינגלים זורמים בין לבין.
נקודת המבט שלי היא של רוכב דו"פ מאז ומתמיד ובשנתיים האחרונות במסגרת עבודתי כמדריך בPRORIDING רכבתי המון גם על הWRR .
 

המחשמל 64

New member
מנהל
יש למטרו טרייד אין תנסה ליצור קשר עם מטרו כפר סבא מכירות

יתכן ובהחלט יש כלי שכזה במאגר שלהם.
 

Old School2

New member
200 2010 שמור עם מעט מאוד שעות, רק מה השוק מלא חרטטנים

ומחפשי מציאות שאין לי כוח וזמן להתעסק איתם עד שיבוא מישהו נורמלי.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הדגם שלך הזה היה בתכנית הרכישה הבאה שלי כדגם חדש

עבור בני. חבל שלא מיובא יותר לארץ .
 
למעלה