היי אקטיבX
לא כתבתי "כמו". כתבתי "תוכל להביא אותו למשהו די דומה".
נכון משקל זה משקל. גם אחרי הורדת משקל מאסיבית עדיין הwr250r יהיה באזור ה 125 ק"ג וזה לא מעט.
אבל, שוב:
סוסים אפשר לשחרר
מתלים אפשר לשפר. דרסטית.
תגובות מנוע אפשר לשחק בכל מיני טריקים: ידית מצערת R6 (עם CAM גדול) ולשחק עם ה TPS וקיצור יחסי העברה שבכלל משנים את התחושה.
החלפת צמיגים למשהו רציני זה דבר אקוטי מי כמונו יודעים (חוץ מהאריות מבינינו אלו שמטפסים הכל אפילו על הג'אנט )
זה לא זול ולא פשוט כל העסק.
להרכיב אוהלינס מאחורה זה משהו רציני זה game changer
הדברים הללו אפשריים ונעשו ונעשים. בעיקר בחו"ל כמובן.
ה WR הזה כבר קיים כמעט עשור והצטבר עליו בסיס ידע רחב וארוך טווח. אין פגיעה באמינות ואין קיצור מרווחי טיפולים גם לאלו שעוקרים חיישני למבדה ועוקרים דלתות של האיירבוקס ומחליפים אגזוזים.
עובדתית. אין תיעוד של פגיעה באמינות עקב כך.
מדובר במכונה באמת אמינהוקשוחה, בצורה יוצאת דופן... אתה שומע וקורא כל כך הרבה סיפורים שאתה כבר לא יודע למה להאמין.
זה גם כלי "קאלט" במידה רבה בצפון אמריקה וביפן ולכן הוא עם שוק אפטרמרקט נרחב שלא היה מבייש אף כלי מקצועי אחר. אפשר להרכיב עליו טנקים מוגדלים ו- rekluse ומשככי היגויי GPR או scott... ומאגורה ודיסקי בלימה מוגדלים ובאמת ים של goodies ושלל שיפורים.
בקיצור, שואו מי דה מוני + איף יו בילד איט, איט וויל קאם.
זו דעתי בנושא.
כל טוב לכל החברים וסוף שבוע רווי גז
לא כתבתי "כמו". כתבתי "תוכל להביא אותו למשהו די דומה".
נכון משקל זה משקל. גם אחרי הורדת משקל מאסיבית עדיין הwr250r יהיה באזור ה 125 ק"ג וזה לא מעט.
אבל, שוב:
סוסים אפשר לשחרר
מתלים אפשר לשפר. דרסטית.
תגובות מנוע אפשר לשחק בכל מיני טריקים: ידית מצערת R6 (עם CAM גדול) ולשחק עם ה TPS וקיצור יחסי העברה שבכלל משנים את התחושה.
החלפת צמיגים למשהו רציני זה דבר אקוטי מי כמונו יודעים (חוץ מהאריות מבינינו אלו שמטפסים הכל אפילו על הג'אנט )
זה לא זול ולא פשוט כל העסק.
להרכיב אוהלינס מאחורה זה משהו רציני זה game changer
הדברים הללו אפשריים ונעשו ונעשים. בעיקר בחו"ל כמובן.
ה WR הזה כבר קיים כמעט עשור והצטבר עליו בסיס ידע רחב וארוך טווח. אין פגיעה באמינות ואין קיצור מרווחי טיפולים גם לאלו שעוקרים חיישני למבדה ועוקרים דלתות של האיירבוקס ומחליפים אגזוזים.
עובדתית. אין תיעוד של פגיעה באמינות עקב כך.
מדובר במכונה באמת אמינהוקשוחה, בצורה יוצאת דופן... אתה שומע וקורא כל כך הרבה סיפורים שאתה כבר לא יודע למה להאמין.
זה גם כלי "קאלט" במידה רבה בצפון אמריקה וביפן ולכן הוא עם שוק אפטרמרקט נרחב שלא היה מבייש אף כלי מקצועי אחר. אפשר להרכיב עליו טנקים מוגדלים ו- rekluse ומשככי היגויי GPR או scott... ומאגורה ודיסקי בלימה מוגדלים ובאמת ים של goodies ושלל שיפורים.
בקיצור, שואו מי דה מוני + איף יו בילד איט, איט וויל קאם.
זו דעתי בנושא.
כל טוב לכל החברים וסוף שבוע רווי גז