מחקר מגלה שהגולשים הטובים "מאכילים את הטרולים

deathcaster

New member
לכל המגוננים על חופש הביטוי

אני הראשון שאגן על חופש הביטוי, אבל... חופש הביטוי אינו מושג ערטילאי אבסולוטי, וגם לו יש גבולות. כאשר מדובר בהונאה ומיסיונריות, מדובר בעבירה על החוק (אלו עבירות פליליות) ששם גם גבולות על חופש הביטוי. כאשר בריאתן מיסיונר כמו פינוקי מציף כמעט כל פורום בתפוז ומחוצה לו במשנה סדורה של שקרים והונאות אנטי מדעיות מטעם ארגון נוצרי שמטרתו היחידה היא להחזיר בתשובה (וכל זאת לפחות משנת 2001 שאני הצטרפתי לתפוז ונחשפתי לשקריו...אך אני מניח שהוא עשה זאת גם קודם לכן). לדעתי- כאן עובר הגבול, ושוב לא בכדי מצאו לנכון לסתום לו את הפה במקומות מסוימים.
 

Rtitan

New member
לאור דיונים אחרונים כאן...

אתה כמנהל הפורום הזה צריך להחליט לאן אתה לוקח אותו: להיות פורום מדעי או להיות (עוד) פורום הזוי של רואים בכוכבים, מעשני מיני מולוקולות אסורות על פי חוק ובמה למתיימרים להיות "מדענים". טרולים תמיד היו בפורומים ותמיד יהיו בפורומים, בכמות מדודה הם חביבים, מצחיקים ובלתי מזיקים - אבל כשהם מתיפים פורום בשטויות שלהם, אתה תישאר כאן עם גן חיות של וונאביז ובלי שום איש מדע רציני אחד לרפואה. ההחלטה שלך
.
 

פולספגן

New member
אם תשים ../images/Emo23.gif, מי שהביא את ה-../images/Emo191.gif הוא אותו

אחד של ידע בעצמו להשיב לטענות, כפי שכבר כתבתי בשרשור הזה, לכן הביא את הערסים המילוליים שלו לעזרה. מעניין מאוד, שלפני שרשור האבולוציה לא ראית אותם כאן בפורום.
 
למעלה