מחצית אחת עברה

Cade Foster

New member
אם אתה חושב בקטן אז למה שהשחקנים יחשבו בגדול?

כרגיל אירופה היא המטרה. צריך להתחיל לארגן משחקי שתייה, על כל פעם ששומעים בכיר במועדון מזכיר את המילה הזאת כולם מרימים צ'ייסר.

אם זו השאיפה שלך אז אני לא מבין ממה אתה מודאג. מכבי חיפה תהיה השנה שוב מועמדת להגיע לאירופה. בעונה שעברה היינו אומללים לא פחות וממש לא היה חסר הרבה כדי שזה יקרה.

וכדאי שתבדיל בין שחקנים מובילים לשחקנים מובלים. עטר ופלט מעולם לא היו שחקנים מובילים. שחקנים מובילים אין אצלנו. מתי אוברניאק הוביל קבוצה עם ציפיות? בליל? זו ששיחק בה אחד בשם אדן הזאר?

בניון היחיד שבאיזושהי נקודת זמן היה שחקן מוביל, אבל הוא כבר גמור.
 

DRORIKO8

New member
קודם כל עטר היה ה-כוכב בעונה של אוסקר

אם אתה אומר שהוא לא היה מוביל כי הוא לא היה פליימקר אז גם בניון בעונות הגדולות שלו לא היה פליימייקר.
לא אמרתי שאוברניאק היה הכוכב של ליל, אבל הוא כן זכה שם לנתח מכובד של דקות(גם אם התנדנד בין ההרכב לספסל) וסיפק את הסחורה בדקות שלו. כנ"ל פלט,שאמנם לא היה המנהיג של ב"ש אבל כן ידע לשים את הכדור ברשת, ואנחנו צריכים אחד שיודע לעשות את זה בקבוצה גדולה.
&nbsp
היום נגמרו לרוני וכתבלבליו התירוצים. הם כבר לא יכולים להגיד יותר ש"השחקנים לא מספיק טובים" וש"הלחץ ממוטט את המערכת" וש"יענקלה לא יודע לבחור זרים"(4 מ-5 הזרים הם בינגו). יש לי על שחר לא פחות ביקורת מלך ועדיין נמאס כבר להפיל הכל עליו. מרוני אני מצפה להביא את הקבוצה לטופ 4 לפחות. אם הוא לא יעשה המשכיות למשחק הערב וימשיך לשקוע בתחתית הוא צריך ללכת הביתה.
 

frankthe

New member
איתי שכטר הורחק

ואני דווקא שמח, אולי במקום שמות כגון איתי שכטר טאלירן עטר עם 0 השפעה או השפעה שלילית על הקבוצה - סוף סוף יכנסו הירש, שובל גוזלן ועוד צעירים - אם לא משחקים כדורגל - אז לפחות מצעירים אפשר לצפות שיתאמצו קצת... אולי...
 

Benedictus3

New member
כל מילה אבן

וכבוד לכך שעיתונאי מציג עמדה כזאת. רוני לוי הוא מאמן עלוב באותה מדיה שקודמיו היו עלובים, ורוב הקולגות שלהם ברוב קבוצות הליגה הם כאלה. גם השחקנים הם עלובים אבל הממוצע לא עלוב פחות או יותר מרוב קבוצות הליגה.
למכבי חיפה יש בעיה אחת בלבד והיא ניהול שמתאים לעידן שחלף מהעולם. בעלים שקובע מי יירכש ומי ישחק.
 
למעלה