מחפשת עיצות מוותיקות והמלצות לרופאים מצפוניות

גוגו 888

New member
מסכימה עם כל מילה על ארליך - בעייתי מאוד

רופא חסר אחריות. הביא ותי לגירוי יתר, ויש לי שחלות פוליציסטיות, ידוע שאני בסיכון. העלה לי מינון גונל מ75 ל125 אחרי שבוע שלא הגבתי. ברחתי ממנו הלכתי לקלדרון שהחזיק אותי חודש על גונל 75 עד שבייצתי ביוץ רגיל, עישנו הזרעה ונולדה לי בת :)
 

גוגו 888

New member
הי :)

לקלדרון לא ממתינים חצי שנה. ממש לא. 3-4 שבועות גג.
אני מאוד מרוצה ממנו. יש לי בת בעזרתו וכעת בהריון שני בעזרתו. מוזמנת לפמות בפרטי אם רוצה
 

היא321

New member
עם החוק החדש זו בעיה

טופלה אצלו בציבורי בבני ציון ועכשיו יש תקופת המתנה כדי להיות מטופלת שלו פרטי
 

היא321

New member
טופלתי אצל דר טל יוסף במכבי

הייתי אצלו כרופא מעקב הריון בהריון הראשון שהיה מ ivf בביח כרמל ועשיתי אצלו הזרעות להריון השני. הוא ההפך מד"ר ארליך לפי מה שנשמע (לא מכירה אישית) מאוד היסטרי וקפדן על כל דבר קטן (לדעתי אפילו בהגזמה). למרות שעכשיח במעקב ההריון השני הוא פחות היסטרי לכל מני ממצאים שהיה היסטרי לגביהם בפעם הקודמת. אבל זה תלוי למה כל אחת מתחברת. הוא מקבל במרפאתו הפרטית באבא חושי ועושה ivf באלישע. תמיד זמין בטלפון.
 

Musmus14

New member
האמת היא שהוא סתם הלחיץ אותנו (טל יוסף)

ובכלל.. אני חושבת שכשאני באה להזרעה ואני עם הרגליים מפושקות ומכשירים בתוך איבר המין שלי על השולחן.. הדבר הממש לא נכון לעשות זה להתחיל להפחיד אותי במעמד הזה על הנזקים מהגרידה שהייתה לי (כולה שאבו לי כלום בפיתה בשבוע 6) ולהגיד שיש לי שם הצרות ולעשות היסטרוסקופיה.
בכיתי כל אותו יום של ההזרעה והייתי בהיסטריה שלא אכנס להריון לעולם. חבל שארליך לא יכול היה לעשות לנו את ההזרעה באותו יום.
הוא אמנם נחמד ואדיב.. אבל אני בהיסטריה תמידית גם בלי שילחיצו אותי.
ההרגשה שלי אצל ארליך מניסיון זה שהוא מאד רציני ואחראי כשהוא רואה משהו חשוב. מנע ממני גירוי יתר בהזרעה פעם אחת, עשה לי הזרעה במקום אחר ביום שהוא לא במרפאה כי זה היה היום המתאים ביותר.. בהזרעה האחרונה מאד השקיע והסביר שמבחינתו הכי טוב שאבייץ בשבת, אבל אם אני רוצה גם הזרעה אז אפשר להקדים את האוביטרל וללכת להזרעה אצל קולגה שלו בשישי. גם כשהגענו לIVF הוא הצליח לקלוע בול עם המינונים והשיג תוצאה יפה. באמת שאין לי תלונות..
&nbsp
כל אחת שתבחר עם איזה גישה היא רוצה ללכת.
אבל נמאס כבר מההכפשות האלה.
וזאת כנראה ההודעה האחרונה שלי בפורום.
נמאס מהלך הרוח הזה כבר..
אין לי חשק לעזור עוד
&nbsp
 

היא321

New member
הוא באמת מלחיץ

בהריון הראשון הלחיץ אותי במיוחד בגלל כל מני ממצאים חסרי משמעות בסקירה. אבל הוא מעדיף לכסות ת'תחת שלו מאשר לקחת סיכון. חלק מהממצאים אגב נצפו גם בהריון השני, הפעם כבר לא שלח אותי להמשך ברור, כנראה השתחרר.
הוא הצליח להכניס אותי להריון בהזרעה שניה אחרי שבפעם הקודמת לקח לי 6 ivf, ולקוחה מרוצה היא לקוחה בהריון. אז מבחינתי הוא רופא טוב חחח
 

Musmus14

New member
אני בטוחה שהוא רופא טוב :)

אבל יש הבדלים בגישות וכל אחת צריכה לבחור מה מתאים לה.
נכון שאם הייתי עושה היסטרוסקופיה לא היה קורה לי שום דבר רע.. אבל למה לעשות את זה כשזה מיותר?
אף רופא אחר לא היה עושה לי טיפול שונה במקרה שלנו וטוב שלא עברנו למישהו פרטי שהיה שולח לכל בדיקה אפשרית כדי לחפש בכוח בעיות שאין.
 
למעלה