קצת על יופי
תגובתך היא טעות מאוד נפוצה לצערי. תביני "מתאימה לזה" או "נראית כמו דוגמנית" זה משהו שקיים אך ורק בעולם האופנה. שם, דוגמנית צריכה לענות על תנאי מראה ספציפיים כדי שתתאים לעיצובי הבגדים. בעולם האמנות כללי המשחק והגדרת היופי שונים לגמרי. שכן, הדבר היחיד שמעניין אומן היא יצירתו - אם לשם היצירה אני זקוק לאישה שמנה מאוד, אז זה לא משנה בכלל מה מוגדר כיפה או לא.. אפילו שבימינו שמנה זה לא יפה. וכאן החשיבות - היופי הוא בעיניי המתבונן. כשאני מסתכל על בחורה, החיוך החינני שלה או השובביות שהיא מביעה שובים את מבטי ולכן אני פונה אליה. הנתונים הגופניים פחות חשובים לי שכן אני יכול למצוא בהמון בחורות את היופי שבהן. בזה אני עוסק וזה מה שאני מחפש - להראות באומנות שלי מה היא אישה עבורי. כיום מתוך חיפוש מעט מעמיק יותר, אני עובר עם כל מודל תהליך של היכרות. זו סוג של היכרות אינטנסיבית, ראיון מהיר על מהותה של גברת. החיפוש אחרי האופי מאחרי היופי, או אחרת, היופי של האופי מאוד מעסיק אותי. אני מצרף מאמר קטן שכתבתי בנושא של יופי, מי שמעוניין להשקיע את הזמן ולהגיב - אני אשמח כמובן.
תגובתך היא טעות מאוד נפוצה לצערי. תביני "מתאימה לזה" או "נראית כמו דוגמנית" זה משהו שקיים אך ורק בעולם האופנה. שם, דוגמנית צריכה לענות על תנאי מראה ספציפיים כדי שתתאים לעיצובי הבגדים. בעולם האמנות כללי המשחק והגדרת היופי שונים לגמרי. שכן, הדבר היחיד שמעניין אומן היא יצירתו - אם לשם היצירה אני זקוק לאישה שמנה מאוד, אז זה לא משנה בכלל מה מוגדר כיפה או לא.. אפילו שבימינו שמנה זה לא יפה. וכאן החשיבות - היופי הוא בעיניי המתבונן. כשאני מסתכל על בחורה, החיוך החינני שלה או השובביות שהיא מביעה שובים את מבטי ולכן אני פונה אליה. הנתונים הגופניים פחות חשובים לי שכן אני יכול למצוא בהמון בחורות את היופי שבהן. בזה אני עוסק וזה מה שאני מחפש - להראות באומנות שלי מה היא אישה עבורי. כיום מתוך חיפוש מעט מעמיק יותר, אני עובר עם כל מודל תהליך של היכרות. זו סוג של היכרות אינטנסיבית, ראיון מהיר על מהותה של גברת. החיפוש אחרי האופי מאחרי היופי, או אחרת, היופי של האופי מאוד מעסיק אותי. אני מצרף מאמר קטן שכתבתי בנושא של יופי, מי שמעוניין להשקיע את הזמן ולהגיב - אני אשמח כמובן.