מה קוראים בשבת

מחשבות

New member
קראתי רבים מספריו. הוא בהחלט הסופר הצרפתי המועדף עלי.

היצירה, ז'רבאז, ננהנ, גן עדן לאישה, המשיסה הם רק אחדים מהמופלאים שלו.
 

KallaGLP

New member
סיימתי את "נהר של עשן" (River of Smoke) הנפלא של אמיטב גוש

ועברתי כעת לשלישי והאחרון בטרילוגיית האיביס שלו, "שיטפון של אש" (Flood of Fire) - זה יפה שלגמרי במקרה האליטרציה בשם בעברית לא פחות חזקה מאשר במקור. מקווה שבקרוב יתרגמו גם את שני הספרים המופלאים האלה לעברית. לא ברור למה עצרו בראשון.
בין לבין הייתה לי בעיה בהורדת הספר לקינדל (שכחתי לפתוח את ה-Wi-Fi), אז התחלתי את "מעגל חברים" של מייב בינצ'י, שעד היום לא קראתי שום דבר משלה, ומיד התאהבתי. לגמור את הטרילוגיה אמנם בעדיפות ראשונה, אך ללא ספק אמשיך גם עם הספר הזה.
במקביל ממשיכה עם "סיפור על אהבה וחושך" של עומס עוז. הפרקים הראשונים היו נהדרים, אך פרק ה' (שעסק ביחסים בתוך המשולש סופר-קורא-ספר) היה קצת מתנשא ודידקטי מדי לטעמי, ולפחות מבחינתי לא חידש דבר. טוב, סיימתי אותו ועברתי הלאה, ובסך הכל כתוב יפה ומעניין, אך כמו שכבר אמרו פה, הכנתי את עצמי נפשית שכנראה יהיו עוד נפילות פה ושם.
 

siv30

New member
סיימתי את

סיפור הכיסוי הכפול של אמא שלי, ספר נפלא מאת נתן שחם.
&nbsp
עכשיו אני קוראת את sellout זוכה פרס בוקר. הזוי משהו.
 
לי הפריעו

החזרות המרובות על אותם סיפורים. לא מצאתי שהן מאירות דבר מה חדש. לקראת סוף הספר שחם מספר שבצעירותו קרא אביו כתב יד שלו והעיר לו שאין טעם לחזור על אותו רעיון אם הביע אותו כבר קודם בצורה טובה יותר. נדמה לי שהפעם לא שעה הסופר להמלצת אביו.
 

siv30

New member
הפריע לי

אבל ממש בקטנה ולא מהותית, זה ספר יחסית קצר
 

Arana

Active member
מנהל
סיימתי את "התינוקת" שהיה מוצלח

והתחלתי את "הזר" של קאמי.
&nbsp
שבוע טוב לכולם
 

נמרוד2016

New member
אני מנסה עכשיו את מזלי עם סיפורי קנטרברי

רוב הספרים שאני קורא, אני מוצא בעבודה בסיפור חוזר כפר סבא, בלי קו ז'אנר ברור
 
זו היא יצירה גדולה

אני גם רוצה לרכוש את הספר בתרגמו של שמעון זנדבק אבל לא יודע מאיפה להשיג תספר, תקופה יבשה מאוד לא קורא כמעת כי לצערי הספרים שאני מחפש ( קלסיקות בשירה) קשה להשיג אותם.
 

Dolly19

New member
נקישה בחלון/ לינווד ברקלי

האמת היא שאין לי הרבה מה להגיד כי קראתי רק 50 עמודים.
בינתיים נחמד והמתח נבנה בהדרגה, במקור רציתי להתחיל את טרילוגיית המאה של קן פולט אבל אני מרגישה לא מרוכזת ולא בא לי "לבזבז" ספר שיש לי ציפיות גדולות ממנו על חוסר הריכוז שלי.
לא יודעת אם לעוד משהו יש תקופות כאלה שפשוט יש לו הרבה על הראש והוא לא מצליח להרגע ולהינות מהספר, אז החלטתי ללכת על משהו שאמור להיות קליל- מותחן קצר.
באופן כללי על ברקלי יש ביקורות מאוד טובות ככה שמעתי, אעדכן איך היה הספר כשאסיים.

דולי
 
למעלה