האלמוני המאושר
New member
יש יציאה רק לרח' שזר ?לפי בקשת הקהל: תמונות (מהבוקר)
מראה כללי.
יש יציאה רק לרח' שזר ?לפי בקשת הקהל: תמונות (מהבוקר)
מראה כללי.
אם לא משתמשים במעליות המהירותכמה זמן להערכתך אורכות הירידה והעלייה
במדרגות הנעות ובמעלית, בצד הירושלמי? כלל הזמן מהרחוב עד הרציף. לא הצלחתי להבין את הנתון הדי-בסיסי הזה מהדיווחים הרבים בתקשורת וזכורות לי הערכות שונות, חלקן פסימיות מאד, מתקופת הבנייה.
עולה גם השאלה איך (להערכתך) החלק הזה יתפקד כשיהיה שירות מלא ועומס נוסעים בהתאם.
האם בעתיד המחיר יישאר 16 ש"ח לאוטובוס ו-22 לרכבת?כתבה בדה מרקר
בבקשה
https://www.themarker.com/consumer/tourism/.premium-1.6507555
מתוך הכתבה:
ברכבת שיצאה בשעה 9:01 מנתב״ג לירושלים לא נראה כי מספר הנוסעים היה גבוה במיוחד, ורוב הקרונות הכילו נוסעים בודדים. ברכבת מציינים כי אם הכל ימשיך להתנהל כשורה יגדילו את מספר הנוסעים בכל נסיעה לכ-1,000 ואף יבטלו את הצורך בהזמנת כרטיסים מראש.
שמעתי שמדובר בחברה שהבעלים הם בניכתבה עם קצת יותר פרטים ב־TheMarker
https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.6520023
 
יש רמזים בכתבה לכיוון החברות הוותיקות ואישיות מסויימת, אבל יתכן שחיפשו למלא את הכתבה עם תוכן זמין מהעבר, שלא רלוונטי לנושא הנוכחי
כשאין שקיפות אז יתכן שיש שחיתות....כבר מזמן חשדתי שתוצאות המכרזים הללו לא סבירים והם לא שקופים
כמובן שאין לי שום הוכחה, אבל כל ההתנהלות לגבי חברות מסויימות נראתה לי לא סבירה ונראה לי שהמעצר לצורך חקירה הוא רק קצה הקרחון
חבל עליו, היה מקצועי בעבודתואני מתפלא עליכם שאתם לא יודעים מי זה
נורא פשוט , מי זה ההוא שאתם כל הזמן מדברים עליו במשרד התחבורה ?
מי החברה שהבעלים שלה משפחה ?
איזה חברות כבר יש שזכו במכרזים שהבעלים משפחה .
תראו דה מרקר את התמונה .
הבעיות באוטובוסים?זה מה שקורה שקונים סחורה מסוימת ממדינה מסוימת
היא פשוט נתקעת בדרך. במקום לרכוש סחורה יותר איכותית אך יקרה יותר חוסכים ברכש ומשלמים עלויות במוסך (הרי אוטובוס שיורד מקו זה הפסד ק"מ)
גם נהגים בחברה הם כמו גרביים רואים כל יום חדשיםהבעיות באוטובוסים?
אני לא בטוח שמדובר בבעיות באוטובוסים כי בדן בדרום הם יותר ישנים והם כן עובדים בסדר ( למרות שהם מתוקנים הרבה), בדרך כלל שאין מספיק אוטובוסים מגיעים אוטובוסים רזרבה מדן.
לפי דעתי חסר להם נהגים, וגם ראיתי כתבה שהמנכל עזב.
כן יש בעיות באוטובוסיםהבעיות באוטובוסים?
אני לא בטוח שמדובר בבעיות באוטובוסים כי בדן בדרום הם יותר ישנים והם כן עובדים בסדר ( למרות שהם מתוקנים הרבה), בדרך כלל שאין מספיק אוטובוסים מגיעים אוטובוסים רזרבה מדן.
לפי דעתי חסר להם נהגים, וגם ראיתי כתבה שהמנכל עזב.
הכי עדיף שדן בדרום תשרת בבאר שבעהבעיות באוטובוסים?
אני לא בטוח שמדובר בבעיות באוטובוסים כי בדן בדרום הם יותר ישנים והם כן עובדים בסדר ( למרות שהם מתוקנים הרבה), בדרך כלל שאין מספיק אוטובוסים מגיעים אוטובוסים רזרבה מדן.
לפי דעתי חסר להם נהגים, וגם ראיתי כתבה שהמנכל עזב.
אותה חברה מאותה קבוצה שהיא למעשה חברת דןהכי עדיף שדן בדרום תשרת בבאר שבע
סרטוןאותה חברה מאותה קבוצה שהיא למעשה חברת דן
ד"א אם הפיונירים נראים ונשמעים כך זה מחוסר תחזוקה וגם כי לפי המכרז תוך שנה ירכשו חדשים מקווה שהפעם הרכש תהיה הרכבה ישראלית ולא סינית
בילובילו111
היום פורסם שהמשטרה עצרה את איש העסקים סעיד עפיפי מנצרתעדיין לא הותר לפרסום שם הבכיר אבל מדובר בראשי חברת אפיקים
למה יש לי הרגשה שזה לא הסוף ?היום פורסם שהמשטרה עצרה את איש העסקים סעיד עפיפי מנצרת
https://www.calcalist.co.il/local/a..._medium=cpc&utm_campaign=Calcalistdesktop2016
היום פורסם שהמשטרה עצרה את איש העסקים סעיד עפיפי מנצרת
https://www.calcalist.co.il/local/a..._medium=cpc&utm_campaign=Calcalistdesktop2016
כתוב מכרזים של תחבורה ציבורית אוטובסים שבבעלות משפחהחבל עליו, היה מקצועי בעבודתו
בין היחידים שהעזו לעלות לתגובות ב'יהיה בסדר', ודיבר לעניין ולא תגובות דוברות מכובסות לתלונות.
 
האם זו נקמתם של הירושלמים על הטרטור שבו הם זוכים בדרך לרכישת כרטיסי נסיעה? כעת זו הזדמנות להעלות לבירור נושאים תמוהים שונים הקשורים בתחבורה ציבורית, כל התקשרות עם ספק יחיד ללא מכרז היא חשודה, והחברה שקיבלה את הבלעדיות על טעינת חוזים לכרטיסי רב-קו (תלונה של משה מאיפהבוס) צריכה בדיקה מקיפה להתקשרות הבלעדית עמה.
אפיקים? עפיפי?כתוב מכרזים של תחבורה ציבורית אוטובסים שבבעלות משפחה
לא קשה לנחש איזה חברה זו .. אין הרבה חברות שהם בבעלות משפחה
שזכו במכרזים ברבים ..כתוב הועדפה על פני אחרים ...
לפי החשד הוא נתן לה יתרון בכל מכרז ..
נתיב אקספרס זכתה מאז 2011 במכרז אחד בלבדאפיקים? עפיפי?
אפיקים.נתיב אקספרס זכתה מאז 2011 במכרז אחד בלבד
כל קבוצת עפיפי מפעילה רק שלושה אשכולות שכולם בצפון ורק אחד מהם בעקבות מכרז (שנערך לפני שנת 2014).
אפיקים זכתה בשנים האחרונות בשלושה מכרזים (פתח תקוה - ראש העין, אשדוד - יבנה - תל אביב ואשדוד עירוני) ומחזיקה בעוד אשכול שזכתה בו בעבר היותר רחוק (השומרון) שיצא השנה למכרז חדש ובעוד אשכול שעבר אליה מויאוליה ועדיין לא יצא למכרז חדש (קווי בני ברק - ירושלים).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.