מה דעתכם על הסיפור הבא מפורום אמהות יחידניות?

  • פותח הנושא ga26
  • פורסם בתאריך

Berethor

New member
זה נכון, אבל היא לא עושה טובה לגבר שהיא יוצאת איתו לדייט

היא עושה את זה גם בשביל עצמה, כי היא רוצה זוגיות. היא יכולה להעמיד את זה כתנאי, אבל ספק אם היא תמצא דייט "במליון שנה" הבאות. היא שוכחת שאם יחידנית זה לא סטטוס כל כך אטרקטיבי בהכרויות, בלשון המעטה, אז במקום להגיד תודה שהיא מצאה גבר שמוכן לצאת איתה למרות שהיא אם יחידנית, היא באה עליו בתנאים לא הוגנים, כאילו הוא חייב לשלם עליה או/ו על הילד שלה. יש גברים שמוכנים לצאת עם אם יחידנית רק בתנאי שהיא לא מפילה את הילד שלה עליהם, לא כל גבר מוכן להוציא כסף על ילד שלא שלו, ובצדק.
 

aaa123

Member
נכון שלא כל גבר מוכן להוציא על ילד שלא שלו

אבל גם אם יחידנית לא חייבת לצאת עם כל גבר שמוכן לצאת איתה,ואני לא חושב שהיא חייבת להגיד תודה לכל גבר שמוכן לצאת איתה.
&nbsp
יכול להיות שעדיף לה להשאר לבד ולא לצאת עם גברים שלא מוכנים לשלם יותר מהחלק שלהם במיוחד אם היא דואגת לילד שלה,והוצאות שלה על דייטים יכולות לפגוע בילד(גם מה שהיא ביקשה זה לא להרוויח כסף מדייטים אלא לפחות לחסוך את חלק מההוצאות והיא לא ביקשה שהגבר ישלם על הבייביסיטר או על המונית שהיא לקחה).
 

tal902

New member
זה ממש קשקוש

הרי אם הגבר לא היה יוצא לדייט, הוא גם לא היה מוציא על עצמו מן הסתם על סלט או קפה במחיר מופרז של בית קפה והיה מסתפק במלפפון ועגבניה מהמקרר וקפה נמס שהיה בבית. אז גם מבחינתו זאת הוצאה שלא היתה בכלל מתרחשת כלל אם לא היה יוצא לדייט.
&nbsp
&nbsp
וכמו שאמרו לפני . כשאישה מחליטה להיות אם יחידנית מן הסתם לוקחים בחשבון עלויות כלכליות. אז גם בייביסיטר לילד (ולאו דווקא בשביל דייטים, אלא גם בשביל דברים אחרים שהיא רוצה לעשות) צריך להילקח בחשבון.
&nbsp
כמובן שאם הקשר נמשך אז סביר להניח שכן צריכה להיות התחשבות של כל אחד בצד השני.
&nbsp
גם בואו לא נשכח, אנשים יוצאים לדייטים במטרה להכיר ולשאוף לזוגיות. אף אחד לא עושה פה טובה למישהו שהוא יוצא לדייט ולא צריך לצפות שהצד השני יודה לאל הטוב על שהשני הסכים לפגוש אותו ובעקבות כך לשלם עליו.
&nbsp
וזה לא שאני לא נוהג לשלם בדייט ראשון על הבחורה. אבל אם הבחורה גם מזמינה חצי תפריט, זה גם לא בסדר. ואין גבר שזה לא קרה לו ויותר מפעם אחת.
 

aaa123

Member
ברור שגם לגבר יש הוצאות אבל במקרה הזה ההוצאות של האישה

היו גדולות יותר כך שאני לא רואה איך זה קשקוש.
ההוצאות שאתה מציין על בית קפה היו של שני הצדדים במידה שווה כאשר ההוצאות על בייביסיטר בזמן הדייט היו רק של האישה.
&nbsp
במצב החברתי שאין שויון כלכלי בין גברים לנשים אני לא רואה בעיה עם הרעיון של התחשבות של הצד העשיר יותר(ברוב המקרים הגבר) בצד העני יותר.
 

tal902

New member
אז תציין שהיא מחפשת בן זוג שיממן אותה

כמו שכתבתי כשבוחרים להיות אם יחידנית יש מחירים שצריך לשלם. כל מיני. וגם לשלם לבייסיטר אם צריכים לצאת מהבית, זה אחד התשלומים תרתי משמע.
&nbsp
וכמו שכתבתי כבר לרוב אני משלם על דייט ראשון. אבל פה הכותבת רשמה שהסיבה שהגבר צריך לשלם זה כי לה יש מלא הוצאות בשביל לצאת איתו ולאו דווקא מתוך גינוני נימוס וג׳נטלמניות.
 

HouseAtreides

New member
אתה יודע מה זה אם יחידנית?

היא צריכה לקיים משק בית מהמשכורת שלה בלבד. האבא נמצא בבנק הזרע.
בנסיבות כאלה אפשר להבין שהיא מצפה ממי שיוצא איתה לתמוך בה, ולא לבחון עד לאן מגיע הפמיניזם שלה.
 

A לוןA

New member
שמע, אחד הטיעונים החלשים

להיות אם יחידנית זו בחירה. כנ"ל "לקיים משק בית מהמשכורת שלה בלבד". מישהו שהיא לא מכירה אמור לתמוך בה כלכלית ולשלם על הבחירות שלה. ברצינות?
&nbsp
(סיפור אחר אם הם מקיימים זוגיות, פה כבר אפשר לבדוק עד כמה הוא מוכן לעזור לה כלכלית, אם בכלל, בתמיכה בילד שהוא לא שלו. אבל בדייט ראשון? הגזמת)
 

HouseAtreides

New member
אוקיי, כנראה טעיתי בפורום

אישה מדברת על הרגשות שלה בפורום שלאו דווקא מתיימר להיות פמיניסטי, וגברים מבקרים אותה בפורום פמיניזם.
 

A לוןA

New member
את הנקודה הפמיניסטית- היא העלתה

ז"א- היא פמיניסטית מאוד- בענייני זכויות. קצת פחות בענייני חובות ומלחמה במוסכמות פטריארכיות, נניח.
מעניין אם היית תומך בסיטואציה באותו הלהט אם היינו לוקחים את הסצנה עוד כמה עשרות שנים אחורה, והוא היה דורש תמורה בעבור התשלום- בצורת סקס (מה שהיה נפוץ לפני נניח, 60--70 שנה).
 

HouseAtreides

New member
היא העלתה את הנקודה הזו ככל הנראה מתוך הנחה נפוצה

שלצפות שהגבר ישלם בדייט זה חד וחלק "לא פמיניסטי", ולכן אולי לא הכי לגיטימי.
באותו אופן קיימת למשל הנחה נפוצה אחרת, שכשאישה מצפה מבן זוג פוטנציאלי להרויח טוב מאד, או להיות עשיר, זה "לא פמיניסטי" ולכן מי שמבטאת ציפייה כזו בכל זאת, צריכה לדעת שהיא מוותרת באותה נשימה על יצירת רושם של פמיניסטית "אמיתית".
&nbsp
אז זהו שההנחות האלה לא בהכרח נכונות, ולא בהכרח מגיעות ממקום פמיניסטי. מה שבטוח זה שהדמוניזציה והזעם כלפי נשים שמחפשות בן זוג עשיר או שמצפות מהגבר לשלם בדייט, ממש לא מגיעים מנקודת מבט פמיניסטית. מקורן כנראה בעובדה שלרוב האנשים יש פחות כסף משהיו רוצים, וכולםן (גם גברים וגם נשים) מרגישים מאויימים ממתן לגיטימציה מוחלטת להתנהלויות הנ"ל, ועוד תחת מטרייה פמיניסטית.
&nbsp
לא הבנתי את הטענה האחרונה. ברור שכשהגבר חושב שמחווה פשוטה של תשלום על דייט מזכה אותו אוטומטית ב"טובות הנאה" שמזכירות זנות, הוא דושבאג דוחה. זה לא הופך את ההתנהלות של האישה שציפתה ממנו לשלם, לבעייתית.
 

waspaloy

Member
אם אני משלם על משהו אני מצפה לקבל תמורה לתשלום

ואם אני נותן כסף מבלי לצפות לקבל תמורה אז אני מקווה מין הסתם שזה ילך בתור נדבה לעניים שבאמת זקוקים לכסף. אבל למה שאני אשלם למישהי לא ענייה ולא בתור נדבה מבלי לצפות לקבל משהו בתמורה? על מה ולמה אני משלם בעצם?.
&nbsp
אין פה שום קשר ל"דושבג", יש פה היגיון בסיסי והימנעות לגיטימית מלזרוק כסף על כלום.
 

גאיה1323

New member
ההודעה הבאה שטוענת שכל הנשים הן זונות וכל מערכת יחסים רומנטי

היא זנות ימחקו והכותב שלהם ימחק מהפורום לצמיתות ללא אזהרה מוקדמת תודה.
 
למעלה