מאוד מוזר,אתמול דיווחו ואף הראו את לפיד וקהל של בבונים

חביף

New member
קרא מחדש את הניסוח שלך -

השמאל מנכס לעצמו את הרצח.. הלו.....
הימין רצח את רבין. נקודה. אי אפשר לנכס מעשה של אחד על ידי השני. אצלכם בעבודה קוראים לזה "זכויות יוצרים".
הימין המטורלל אז לא יכול להיטהר באמצעות שליחת אחד מנציגיו הפלגניים ביותר, הנגבי לקשקש בעצרת ששמה ,אחדות, לא לפילוג" וכו'
 
אני אומרת את דעתי גם אם זה לא מוצא חן בעינייך, למעשה בגלל

שזה לא מוצא חן בעינייך
 
אתה ענית לעניין? איזה עניין בדיוק? הקולות שאתה שומע בראש?

אז באמת, ממש לא מעניין אותי מי אתה חושב שאני.
באיזה ניק כתבתי או לא (כבר נשאלתי בפרטי אפילו אם אני גרה בספרד)
אתה רוצה לענות? תענה,אתה לא רוצה לענות? אל תענה.
מה שאני אכתוב יהיה בדיוק מה שאני רוצה לכתוב, בשם שאני רוצה לכתוב,מתי שאני רוצה לכתוב ואיך שאני רוצה לכתוב.
וממש מעניין לי את הטוסיק המעוצב והמהמם שלי מה אתה חושב ואפילו אם אתה בכלל נושם או סתם מבואס כי יש לך סנטר כפול וצוואר שמנמנן.
 

dory141

New member
התכוונתי לכך שהשמאל מנכס לעצמו את האבל על הרצח

אנשים שם לא מתארים לעצמם, שהימין השפוי מתאבל בדיוק כמותם. צחי הנגבי שייך לדעתך לימין המטורלל? הוא אמנם מושחת, אבל יחסית שפוי. לא הייתי רוצה שיהיה ר"מ, אבל הוא עדיף על חזן, ביטן והצנזורית מראש העין.
 

חביף

New member
אל תתן לשמנמן רך הדיבור לתעתע בך

לא תשכח לו התנהגותו בימית
הנה קטעון מויקי - שווה שתקרא
בעת היותו יו"ר התאחדות הסטודנטים שימש גם יושב ראש מועצת המנהלים של חברת הנסיעות הסטודנטיאלית איסתא. יחד עם ישראל כץ הגיש תלונה בה טען שמנהלי החברה פעלו להבריח את נכסי איסתא לחברה אחרת שהוקמה: איסתא ליינס. שופטת בית משפט השלום בירושלים, אסתר קובו, זיכתה בשנת 1987 את כל הנאשמים ובפסק דינה ציינה לגבי עדותו של הנגבי: "בעדותו לא תמיד הייתה האמת העובדתית נר לרגליו"[4].
 

dory141

New member
אכן, הנגבי היה אורן חזן של פעם

ידוע לי שהוא גם היכה רופא ערבי מסיבות גזעניות. במהלך השנים, הוא נהיה מתורבת ושיפר את דרכו. שוב, אני חוזר ואומר, מדובר באדם מושחת ומתועב. אבל הוא עדיין לא הגיע לדרגת רב-מושחת, דוגמת המלך ביבי.
 
אפרופו יאיר לפיד הבוקר הוא כותב כך:

"ב-2013 רק מעט מאוד אנשים הבינו למה אני מתעקש להיות שר אוצר לא נחמד. למה אני מתעקש על הידוק החגורה במקום לחלק כסף לכולם כפי שעשו נתניהו ושטייניץ במשך ארבע שנים. רק כשפורסמו הנתונים הכלכליים ב-2014 הבינו אנשי המקצוע שמנעתי ברגע האחרון משבר כלכלי נורא שהיה פוגע בכל קופת פנסיה, בכל חסכון, בכל תקציב רווחה. זה לקח לי שנה וחצי של עבודה ונזקים פוליטיים כבדים, אבל צימצמתי את הבור התקציבי ל-0, הורדתי את הגירעון באופן דרמטי, הורדתי את האבטלה לשפל היסטורי, העברתי את החברות הממשלתיות מהפסד שנתי קבוע של 600 מיליון שקל לרווח שנתי קבוע של 2 מיליארד. המשק ניצל. מסתובבים בינינו עשרות אלפי אנשים שאפילו לא יודעים שהצלנו את מקום העבודה שלהם, את הקצבאות שלהם, את החסכונות שלהם. אפילו השארנו לא מעט כסף בקופה כשעזבנו. איך אמר פעם כחלון, ״אני עושה את הרפורמות שלי בכסף שלפיד השאיר לי״. עכשיו מתברר שממשלת נתניהו הרביעית התנהגה בדיוק כמו ממשלת נתניהו השניה. - ביזבזה בלי חשבון כסף שאין לה. הגירעון שוב זינק ל-24 מיליארד שקל מתחילת השנה, הבור התקציבי שוב כאן, יוקר המחיה בלתי נסבל מתמיד. אפילו הפתרון שלהם נשאר אותו דבר: ללכת לבחירות כדי למצוא מישהו להפיל עליו את התיק."

רק תראו מה קורה עכשיו עם ממשלה מטורללת (מצבינו לא היה טוב יותר) ואזרחים שפוטים שלא מבינים מימינם ומשמאלם אלא רק מסתכלים על כמויות האנשים שיוצאים ונכנסים בנמל בן-גוריון...
https://www.facebook.com/YairLapid/photos/a.752753011449719/2098910310167309/?type=3&theater

הגרעון באוקטובר 2018 עומד על 3.6% וזאת בגלל הביזבוזים חסרי האחריות של ראש הממשלה לטובת השותפים הקואליציוניים הסחטניים שבטנם לא יודעת שובעה.
 
אני העדפתי אותו בתור שר חוץ, חבל שלא לקח אז את התפקיד הזה

היה יכול לעשות ניסים ונפלאות בעולם.
יש לו יכולת נאום יוצאת דופן.
 
למעלה