לפני כמה ימים יצאה הודעה בתקשורת בזו הלשון.

הפרבולה

New member
אפשר גם אפשר, לא להרתע ממילחמה עם מיצריים.

כל הגישה שלך ושל ביבי "הימני" היא גלותית, שצריך לבקש רשות מהגויים על הזכות שלנו להתגונן מפני האויב, ולהתגונן פרושו גם לעשות טרנספר לערבים.

אז מה אם ילחצו עלינו ?כבר 70 שנה שמדינות ערב לוחצות עלינו להסכים ל"זכות השיבה" והאו"ם שמום תומך בדרישה זאת, מתי יהיה לנו ראש ממשלה כמו בן גוריון ששם ז** על מה יגידו ומה ילחצו עלינו בעולם, ודוקא בתקופתו רכשנו הרבה ידידים.
 
בן גריון לא שם ז** על אף אחד

הוא לא יצא לפעולה בסיני ב56 לפני שהוא ליקק לבריטים והצפרתים ואחרי צה"ל כבש את סיני ב56 הוא פינה את סיני אחרי לחץ תמורת כלום
ב1967 הוא מתח ביקורת על רבין שגייס את המלואים הוא טען שלא צריך לצאת למלחמה כשאנחנו מבודדים
ובאתה תוקפה לא היו בכלל לישראל יחסים דפלומטים עם רוב העולם חוץ ממערב אירופה ודקטטורים מושחתים האפריקה ודרום אמריקה.
והשיג היחידי של בין גריון ביחסי חוץ זה הסכם שלומים מביש עם גרמניה או יותר נכון מערב גרמניה לשעבר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בן גוריון נמנע בכוונה מלכבוש את איו"ש כדי

לשמור על הכיבושים בגליל ובנגב שמעבר לתוכנית החלוקה מתוך חשש שכיבוש מלא של הארץ יביא לכפייה הן של גבולות תוכנית החלוקה והן של זכות השיבה. אפילו ההחלטה שהוא כינה "בכייה לדורות" הוא הביא אותה לממשלה בצורה כזאת שבטוח לא הייתה מאושרת ואחר כך האשים אחרים. אם כי הוא טעה שכשהביס את הלגיון הירדני הוא הרגיש צורך לדרוש משהו ודרש את המשולש שתקוע לנו כמו עצם בגרון עד עכשיו במקום לדרוש את חברון שהיא הבסיס של ההיסטוריה היהודית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
העניין הוא שמצרים תסרב לקבל אותם

ואפילו אם מצרים תירה בפליטים שנכנסים אליה יאשימו את ישראל שמגרשת ולא את מצרים שהורגת, כי ככה זה העולם. דווקא מלחמות קירבו תהליך מדיני, אפילו מלחמת המפרץ הראשונה שבה ישראל רק ספגה סקאדים ולא השתתפה ממש הביאה לוועידת מדריד שלראשונה אחרי כל שנות שלטונו של שמיר הצליחו לגרור אפילו את שמיר לוועדה. ואחרי מלחמת יום הכיפורים שאמנם ההתחלה הייתה נוראה אבל בסוף ישראל הביסה את צבאות מצרים וסוריה בשדה קרב, עם הפסקת האש, ארה"ב הצליחה לכפות את תחילתו של תהליך מדיני וכפתה את מסירת קונטרה לסוריה ואחר כך את שדות הנפט למצרים וגם נולדה ההחלטה 338 שמנציחה את ההחלטה 242. ודווקא באש הקטנה של האינתיפאדה הראשונה יצחק שמיר ז"ל הצליח להימנע מתהליך מדיני עד למלחמת המפרץ שלא הייתה קשורה אלינו ישירות.
 

ayb1

Well-known member
את זה כבר הודיע/אמר רוה"מ יצחק רבין זצ"ל לפני שנרצח

וכל העולם יודע שהגבולות בין ישראל לראשות הפלשתינית יקבעו במשא ומתן.
יתר על כן רוה"מ רבין לפני הירצחו גם הודיע שצהל ישב בבקעה על הגבולת עם ירדן וירושלים המאוחדת תשאר בירת ישראל ובידי ישראל.

רבין היה אז עם הילה של שוחר שלום ומקבל פרס נובל לשלום שמאשר את היותו שוחר שלום דבריו התקבלו בעולם פחות או יותר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל מאז ברק הסכים לעיקרון של חילופי שטחים מטר למטר

על בסיס גבולות 1967 למרות שעמד בראש ממשלת מיעוט ולא הייתה לו קואליציה, העולם תובע מישראל להסכים לעיקרון של גבולות 1967 עם תיקונים עוד לפני תחילת המו"מ.
 
מלבד מ evglev1 ענה לך

שאגב אני מסכים עם כול מה שהוא כתב לישראל יש גם חזית בצפון עם סוריה שצריך חופש פעולה שם למנוע אירן גרעינית כול אי אפשר לעשות עם יהיה משבר הומניטירי בעזה .
 

הפרבולה

New member
עובדה שהדרך שלך נכשלה

הערבים לא רוצים את הסיוע ההומניטרי שלך , ובניגוד לשטיפת המוח של השמאל ( כולל ביבי "הימני" ) אין שום בעיה הומניטרית בעזה, זה דרך החיים שלהם וככה הם רוצים לחיות - מבחינתם עזה זה מחנה פליטים זמני עד השיבה לפלסטין!
הסיבה היחידה שהם ( כולל מיצריים ) מתעקשים שהכל כולל מזומנים יעבור דרך ישראל היא מדינית - להדגיש שהם חלק מפלסטין! והממשלה "הימנית" שלנו משחקת לידיהם.
אתם לא מרחיקים מדינה פלסטינת אלה להיפך- מקרבים אותה. במקום לומר לעולם שמיצריים היא אחראית על עזה, אתם מחכים שאבו מאזן יקח אחריות עליהם ובנתיים עד שאבו מאזן יתרצה ישראל ממשיכה להאכיל את המפלצת .

אפילו בשמאל יש מעטים שהבינו זאת
 
הדרך שלי לא נכשלה עובדה

כבר 10 שנים התהליך המדיני תקוע ואין משבר הומניטירי כי אנחנו מונעים זאת
ואף אחד לא מניע אותו ואנחנו לא משחקים לידהם אם אתה תעביר את הכספים דרך מצרים זה אומר שאתה תומך במדינה פלסטית כי מצרים לא תעביר לחמאס אלא לרשות
תסלח לי שאני כותב לך את זה אבל אתה לא מבין אך עובדת פוליטיקה אתה יכול לצרוח עד לצרדות שעזה זה באחריות מצרים זה לא יעבוד
 

הפרבולה

New member
התהליך המדיני תקוע בגלל הערבים , גם בממשלות השמאל

של אהוד ברק , ואולמרט הוא היה תקוע . אין צורך לחזק את המפלצת בעזה כדי למנוע תהליך מדיני.
&nbsp
העברת הכספים דרך מצריים משדרת בדיוק את המסר ההפוך - שמצריים אחראית על עזה ולא אנחנו ועזה היא חלק ממצריים , ושתעביר אותו למי שהיא רוצה לרשות או לחמאס או לגיאד מה זה רלוונטי, מה שחשוב שזה יעבור פיזית דרך הגבול המיצרי לעזה לא דרכינו, ולשאוף שגם דלק חשמל וסחורות יעבור דרך מצריים - לחבר את עזה למיצריים ובכל אופן לנתק אותם מאיתנו!
&nbsp
לדעתי כספים בכל מקרה עוברים לעזה דרך מיצריים, אם טילי קורנט עוברים שם אז מה הבעיה להעביר מזודות עם מזומנים ? ובכלל אני לא מבין מה הקטע של המזומנים בעידן הדיגיטלי היום אפשר לעשות העברת כספים בצורה דיגיטלית לחלוטין, למה צריך להעביר מזוודות עם שטרות דרך מעבר ארז ?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ודן מרידור עוד בוכה שהליכוד לא מספיק סמרטוטים

 

צביקה531

New member
כי זו מדינה..

להזכירך אם אתה סוכן חשאי שפועל בשירות המדינה יש לך רשיון להרוג.
בענייני בטחון המדינה יכולה לעבור על חוקייה שלה.
עוד דבר, מערכת הבטחון לחצה על ראש ממשלה להעביר את הכסף.
כל מערכת הבטחון טיפשים ושמאלנים?
יש פה בפורום כמה אנשים שצריכים אישפוז כפוי.
יד קלה מדי על המקלדת להכפיש ולהשמיץ.
תעשו את זה גם בפרצוף גלוי?
 
צמרת המטכ"ל נגועה בנון מיליטריזם.

ואתה כתבת "מערכת הביטחון לחצה על ראש הממשלה.
אבל מי שמחליט זה ראש הממשלה וראש הממשלה יכול לבוא למטכ"ל ולומר להם תפתרו לי את בעיית הרקטות לא בפרוטקשן לחמאס.
לא יכולים? לא רוצים? לפטר אותם.הצבא זה לא גוף סוציאלי .
הצבא צריך לתת פתרונות צבאיים לבעיות צבאיות ולא פתרונות אזרחיים.
בשביל מה הם מקבלים תקציבי עתק?
 

הפרבולה

New member
כל מערכת הבטחון טיפשים ושמאלנים? כנראה שכן!

עובדה שהערכה האחרונה שלהם ושל גופי המודיעין שהכנסת הכסף לעזה תרגיע את השטח נכשלה לחלוטין. אף אחד מהם לא צפה שהאויב יעדיף את המשך האלימות ושפיכות הדמים על הכסף.
וזה לא פעם ראשונה , גם בפעמים הקודמות המודיעין והשב"כ וצה"ל העריכו שהכנסת הכסף תביא רגיעה, הכסף הקאטרי נכנס והאלימות מול הגבול הדרומי לא נרגעה. מערכת הבטחון מחליטה בשביל הערבים מה הם אמורים לחשוב וכל פעם הם מפספסים וטועים, כנראה שאי אפשר להשתחרר בקלות מחידק השמאלנות.

אני זוכר שבקיץ מקורות במערכת הבטחון הסבירו לנו כל הזמן שכעת המיצרים אחראים לכך שלא ישוגרו יותר בלוני תבערה ולמחרת שוב הופרחו בלונים ונשרפו שדות. ובקרוב מאד נראה את המרבדים הירוקים עם הכלניות בנגב הופכים שוב לשחורים.
 
למעלה