לנאוה ואחרים- מחפשת כתובת לפנייה.

לנאוה ואחרים- מחפשת כתובת לפנייה.

אני כותבת כאן בשם חברה שמעוניינת להמשיך להוציא את ביתה מביה'ס בשעה אחת, גם אחרי אכיפת דוח דוברת. האם מישהו יודע לכוון אותה לאן צריך לפנות כדי לקבל אישור שכזה(שם או טלפון או משרד??)
 
לא יודעת אבל חושבת

שעוד יזרמו הרבה מים עד שזה ייושם וכרגע אין למי לפנות בעניין. כדאי לשמור יד על הדופק אבל בינתים אין עוד שום גוף שעוסק בזה.
 
קודם שיישמו! נראה מה...

כשתהיה בעיה להוציאה ב- 13:00, אברר מי הכי מתאים לעזור לה. אני כבר יכולה לומר לך שהיא לא האחרונה - יש עוד הורים.
 
לא יודעת כתובת

אבל אני מתכוונת להוציא את ילדיי בשעה 13.00 כמו שהם לא לובשים תלבושת אחידה (קבעתי עובדות) כמו שהם נוסעים איתנו לחופשות וטיולים על חשבון שנת הלמודים.(כנ"ל) שתי שיטות מניסיון אישי- האחת לבקש אישורים,ואז סביר להניח שלא תקבל . לעשות מאבק עקרוני, ואז תוציא הרבה אנרגיות. או פשוט לקבוע עובדות, ולהוציא את הילדה מבית ספר בשעה 13.00 מישהו יעצור אותה? ובנתיים היא יכולה לחתום על עצומה נגד יום למודים ארוך . ואולי הרבה שמסרבים יחדיו יצרו לחץ מספיק משמעותי.
 
ממילא לא יהיה יום לימודים ארוך.

חצי מהדו''ח הזה לא יצליחו ליישם. כל מה שדורש כסף לא ייושם. בינתיים משתמשים בדו''ח כתירוץ לקיצוצים ותו לא. איך בדיוק יהיה יום לימודים ארוך בלי תוספת תקציב ואחרי פיטורי מורים המוניים?
 

girit

New member
מוציאה ילדים כבר שנים

לאירית שלום אנחנו גרים בפריפריה ובבית הספר היסודי שלנו מפעילים כבר 5 שנים יום לימודים ארוך. כמעט מההתחלה אני מוציאה את ילדי בסביבות אחת כמה שרק מתאפשר לי. מידי פעם המנהלת מנסה לומר לי כי הם מפסידים חומר, אבל לא ממש מתערבת. היא יודעת את דעתי על הסבל שנגרם להם משעות ארוכות, מתזונה שהינה רק סנדוויצים מהבית. מהכפייה לשבת וללמוד חשבון ואנגלית בשעות שביעית ושמינית למרות שהובטח לנו שבשעות אלו יהיו רק חוגי העשרה. כך שבלי שום אישורים רשמיים הילדים בחוץ ואף אחד לא אומר כלום, מן הסכמה שבשתיקה. יום לימודים ארוך הוא אסון !!!! סבל בל יתואר במיוחד לילדים קטנים. עירית
 
למעלה