לינה אצל האב מטעמי נוחות

לונגל

New member
לינה אצל האב מטעמי נוחות

אבא שראה את בנו פעם בשבוע באמצע שבוע וכל סוף שבוע שני ימי שישי מהצהריים ועד הלילה (ההמלצה היתה תשקל לינה רק מגיל 3 שנים) עכשיו אישתו עומדת ללדת והוא מתכוון לפנות לעו"ס בבקשה: 1. להוריד את היום באמצע השבוע 2. מאחר והילד בן 3 שנים אז לבקש שהילד ישאר לישון בסוף שבוע ככה יווצר מצב שהוא יראה אותו רק בסוף שבוע שני וללינה העניין הוא שהקשר בין האבא לבן לא חזק ומבוסס והאבא רוצה שהבן ישן אצלו רק כי אשתו לוחצת שלא יעשה את הנסיעה הארוכה בלילה של יום שישי ולא כי האבא מאוד רוצה בזה (כבר שמעתי אמירות כאלה בעבר) הקשר לא מבוסס זה אני כאמא יודעת הכי טוב בעולם ואם היה קשר מצויין והבקשה היתה מגיעה מהסיבה הנכונה הייתי הכי שמחה בעולם בשביל הבן שלי. מה עושים? איך מסבירים לעו"ס שזה לא מהסיבה הנכונה?למי פונים? איך מתנגדים לכך? אני לא מוכנה שהילד יסבול רק בשביל שלאבא לאשתו יהיה נוח וקל ואני מוכנה להלחם בכל הכוח הדרוש מה זה מצריך ממני? כמה גורמים הולכים להיות מעורבים בעניין? האם יצטרכו לשם כך לדבר גם עם הילד? מקווה שהאבא יהיה מספיק לסגור את זה בינינו כי אני יודעת שהוא בעיקרון מעדיף להחזיר אותו ביום שבת בבוקר (העיקר שאשתו לא תדאג שהוא ינסע בלילה) ולא במוצ"ש אז זה כבר "תיק" בשבילו . אני לא מוכנה להגיע איתו לפשרה שיחזיר אותו בבוקר כי הילד לא חבילה וגם לא מוכנה שיקח אותו רק כי נוח לו והוא לא רוצה לנסוע בלילה. עזרתכם.
 

תומר788

New member
אני לא מבין משהו...

את בעד לינה אצל האב או שלא? האם מה שכתבת הם הסקת מסקנות או שהאב באמת ביקש לא לראות את בנו במהלך השבוע והאם אישתו באמת בהריון ? ואיך זה קשור להסדרי ראייה נורמטיביים? כי זה נראה תמוה שאב האוהב את בנו יוותר על שהייה במחיצתו. נראה כי את מסיקה המון מסקנות שלא בטוח שהן נכונות- למה שלא תשבי ותשוחחי עימם? למה לסבך דברים? את כל כך נלחמת ואת לא עוצרת לרגע לראות אולי יש פה מקום להדברות... תקשורת היא הדבר הכי חשוב כשילדים מעורבים בעניין. בהצלחה!
 
נראה לי פחות מסובך מהמתואר

צר לי אבל גם אני לא הבנתי כיצד האב רואה את הילד היום. האם לוקח בשישי וחוזר בשישי? כלומר, בלי לינה? גם זה טרטור לבן. בעבר את ציינת כאן את הסידורים המציקים האלה בסופהשבוע וגם אז הייתה אי בהירות. אולי תבהירי.
 
למעלה