לוזון ליג מחזור 28

fabregas0

New member
מעבר להשלכה מעשית

בגלל עונשים כאלה חד צדדים, הקבוצה עוד יותר בייאוש. דבר שלדעתי הוא פאקטור יותר משמעותי במצב שלנו - מעבר ל2 נקודות במצב בטבלה.
 

Cade Foster

New member
זה תירוץ עלוב ביותר

גם אחרי המינוס 2 הזה הייתם עדיין מעל הקו האדום... וגם עכשיו אתם מתחת לקו רק בגלל הפרש שערים. זה לא בושה להגיד שבית"ר פשוט לא רגילה לקרבות תחתית ובגלל זה קשה לשחקנים שלה (בעיקר שחקני ההתקפה) להתמודד עם הלחץ הזה. גם לה קורוניה ומונאקו - רק לפני 8 שנים בחצי גמר וגמר הצ'מפיונס בהתאמה - ירדו ליגה מהסיבה הזו.
 
למען הדיוק - בית"ר הייתה עם מספר נקודות זהה

להפועל חיפה (17) לפני הורדת הנקודות, והמינוס 2 דחף אותנו עמוק עמוק מתחת לקו.
 

Cade Foster

New member
הכוונה שלי הייתה

שגם לאחר מכן עליתם מעל לקו. לאו דווקא בנקודה שבה הורידו לכם 2 נקודות.
 

Cade Foster

New member
בוא נשאל את זה אחרת

עד כמה אתה חושב שהמצב היה שונה, בלי העונשים האלה?
 

Puskas

New member
אופטימי

ולא בצדק.. לא חושב שהיו לכם יותר נ"ק בלי העונשים.. רק את ה-2 שלקחו לכם בפועל.. אתם קבוצה גרועה, העונשים לא משפיעים על זה שכבשתם 16 שערים השנה.. יש לכם את פרננדס, סטיבן כהן, בן שושן, ערן לוי, פאסוס.. מספיק כישרון בשביל לתת 4-5 גולים יותר.. כדי להצליח בכדורגל צריך להבקיע שערים.. עוד לא ראיתי קבוצה שלא כובשת ומנצחת.. אתה ראית? בשורה התחתונה אם תרדו זה רק באשמתכם, לסכנין הורידו נקודה וזה לא מנע מהם לרוץ בצמרת, תירוצים מנטליים הם לא רציניים.. קבוצות צריכות להתגבר על קשיים.
 

Cade Foster

New member
Really?

טוב אני בכל אופן מקווה שיחזירו לכם את הנקודות. לא כי אכפת לי יותר מידי מי תרד - אני פשוט רוצה למנוע מצב שאנשים יגידו "מה היה קורה אם". לדעתי, שורה תחתונה - רק ראשון יותר חלשה מכם העונה...
 

fabregas0

New member
זה לא תירוץ

לא אמרתי לרגע שזה מה שגורם לנו להיות גרועים העונה. אבל בוא ניהיה ראלים, כמות המשחקי רדיוס, הורדת הנקודות, הקנסות הבלתי נגמרים - לא משפיע על השחקנים במיוחד במצב שבו אנחנו נמצאים? ברור שכן.. אז מה תירוץ בזה?
 

Puskas

New member
אין לי כוח לבדוק

אבל אני חושב שבמשחקים ללא קהל ומשחקי רדיוס אתם מצליחים יותר מאשר עם הקהל הלוחץ הזה..
 

fabregas0

New member
אתה מסתכל רק בצורה השטחית..

הפגיעה הכלכלית והמורלית היא עצומה בשביל קבוצה שנמצאת במשבר כמונו..
 

Puskas

New member
כלכלית גם לא רלוונטית

דווקא אחרי כל העונשים מצאתם את המשאבים להחתים כמה שחקני רכש נחמדים בזמן קצר.. אז אני לא רואה פה פגיעה אנושה.. אתם כמו הפועל י"ם סל, כל פעם יש לכם תקציב מעל המצופה ואף אחד לא מבין איך..
 

fabregas0

New member
זה כי ארקדי העביר כסף..

בית"ר מתקיימת מעצם קיומה.. משחקי בית זה כמו אוויר לנשימה מבחינה כלכלית. (וכמובן גם מורלית).
 

טל851

New member
הלוואי שהפועל פ"ת תשאר בליגה

למרות המינוס 9 מתחילת העונה ואז, איזה תירוץ יהיה לכם?
 
אין כאן שום תירוץ

הכל עובדות - בית"ר סופגת מדי שבוע עונשים חריפים ולא פרופורציונליים על התפרעויות של אוהד אחד או שניים כל פעם - עם העונש הנוכחי מדובר כבר בשמונה משחקים שנענשנו בהם, ולהוסיף שבעה משחקים מחוץ לבית (הפעם, לשם שינוי, לא בגלל דייני ההתאחדות העלובים) - כמעט לאף קבוצה אין סיכוי להישאר במצב כזה... האבסורד הוא שרוב מכריע של העונשים מגיע לאחר "התפרעויות" במשחקי חוץ. זה לא הוגן ולא נכון, וגורם לעיוות מוחלט, לתת עונשים במשחקי הבית לאחר התפרעויות במשחקי החוץ. אז למה הדיינים לא חושבים על עונש יצירתי? מה היה קורה אם היו קובעים שאוהדי בית"ר לא יכולים להיכנס למשחק החוץ הקרוב? טוב, בדקתי, משחק החוץ הקרוב הוא נגד מכבי פתח תקווה, חביבתה של ההתאחדות ואהובתו של "ראש ממשלת הכדורגל". הדיינים לא יכולים לגרום להם להפסיד את הקהל הגדול בליגה מגיע באלפיו למושבה - זה הרי היה גורם לאובדן הכנסה נוראי. טוב נו, אז תענישו אותם במשחקי בית.
 

afc2

New member
גזענים + לוזונים + ראשונים ללאומית


אין ספק שזה יהיה יום מאושר לאוהדים המתורבתים האחרונים שנותרו בכדורגל הישראלי
 

fabregas0

New member
אתה חי בבועה

כל האוהדים אותו פח אשפה, פשוט ההבדל הוא בכמות. ככה זה שקבוצות כמו פ"ת מביאות 15 אוהדים למשחק שחצי מהם מוזמנים. - מי יתפרע? הסדרן?
 

fabregas0

New member
לא רואה אותנו מוציאים משהו מהמשחק

ניהיה חייבים להציג משהו שונה לגמרי ממה שעשינו בשני המשחקים האחרונים.. אין יותר מידי נקודות בקופה.. אי אפשר ללכת למשחק רק כדי לא להפסיד..
 
למעלה