לבן שלי המקסים יש יום הולדת מחר

לבן שלי המקסים יש יום הולדת מחר../images/Emo212.gif

ואני נוסעת אליו למרכז חירום ביחד עם אימא שלי אחותי הקטנה וחברה שלי . היום אני הולכת לקנות לו מצרכים לעוגה אותה אני אעשה היום בערב אחרי עבודה, המון ממתקים ושטויות ,שתייה , מתנות . ויהיה כיף מחר
בן שלי כל-כך מחכה שמסיבה שאני עושה לו
ואני מחכה לזה הרבה יותר
מחר ילד שלי יהיה בן שש
בעזרת השם בן שלי חוזר הכי מאוחר במאי ואז הכל יהיה טוב . שאלתי את הפסיכולוג של המקום מתי אני אצא לטיול עם הבן שלי ומתי הוא יבוא לשישי שבת והוא ענה לי שהם כל הזמן עובדים על זה. בינתיים אני יכולה לראות את הבן שלי כמה שאני רוצה . מרחק עד המרכז חירום מהבית שלי הוא 4 אוטובוסים ו4 שעות . בגלל זה ובגלל העבודה אני יכולה להגיע לשם רק פעמיים בשבוע . נתנו לי גם מעבודה כרטיסים לגן חיות כך שבערת השם עוד מעט אני אסוע עם הבן שלי לגן חיות .
הם החליטו להפסיק להילחם בי והחליטו להחזיר את הבן שלי. ואחרי שבן שלי חוזר המלחמה שלי רק מתחילה
 
חיבוק חם

אני מתרגשת מאוד בשבילך, בשבילו ובשביל כל בני המשפחה. אל תרפי עד שתקבלי אותו בחזרה ולאחר שיחזור אלייך - אל תשכחי אנשים אחרים שזקוקים לעזרה.
 

the man

New member
בוקר טוב ויום הולדת שמח ../images/Emo49.gif ../images/Emo65.gif ../images/Emo65.gif

היום, ליום אחד לפחות, תשכחי מהמלחמות ותלכי לשמח את הבן שלך. הוא צריך אמא שמחה ואוהבת. מזל טוב,
 
שלא תחשוב שאני חייה במלחמות

אני ממש לא וחוץ מזה במרכז חירום החדש ,איפה שבן שלי נמצא ,מתייחסים אליי בסדר גמור ולא פוגעים בי ולא משקרים אליי.אין לי שום דבר נגדם ואני לא נלחמת במי שלא עשה לי רע. מי שפגע בי זאת פקידת סעד ועוד כמה אנשים של ממקומות איפה שבן שלי היה לפני מרכז חירום הזה. עכשיו אני מאושרת שאני אהייה עם הבן שלי ושאני רואה אותו יותר ושהוא חוזר. את המלחמה אני משאירה למתי שהוא יחזור . אז תהייה מלחמה. אני חייה את זה ובכל חלקיק בגופי, הרצון הזה לצדק ואפילו נקמה בהם נמצא בכל גופי.
 

the man

New member
ראשית - תספרי איך היה יום ההולדת ?

ואני מבין מאוד לליבך, ולמרות שהובטח לך שהילד יחזור אלייך, אל תרפי עד שהוא עובר סופית למשמורתך. אם יש החלטה כזו, מדוע לא מעבירים אותו מיידית ? העניין מול פקידת הסעד מרתיח, אני מאוד מבין אותך. מסרי אותו לעו"ד טוב הוא ימשיך לעשת את העבודה, הן בהיבט הנזיקי (פיצויים) והן בהיבט המשמעתי (שלילת רשיונה), כי את הרי לא תלכי לנקום בה מחוץ לחוק. תבני את הקשר שלך עם הבן שלך במשמורתך.
 
היה הכי כיף בעולם

בן שלי כל-כך התרגש והיה מאוד שמח ! הבאתי לו שלוש עוגות ,אחת ממני עוגת שוקולד עם כדורגל (כמובן שבן שלי אהב אותה הכי הרבה)אחת מאימא שלי ואחת מחברה שלי. ניפחנו לו בלונים ,הצטלמו קצת. הבאתי עוד ממתקים ומתנות. מצחיק כשאני הבאתי לו את העוגה ואמרתי לו מזל טוב והוא אמר :" מזל טוב גם לך" יש לי קשר ממש טוב והוא כל הזמן שר לי שיר שהוא המציא :" אימא אני אוהב אותך נורא ,עד השמים ,את הכי מתוקה בעולם ,אני רוצה לתת לך חיבוק ותמיד להיות איתך? כל הזמן ליד כולם הוא מתחיל לשיר לי את השיר שלו.ילד מתוק . בקשר למלחמה שלי ,אני ממש לא לבד בה. יש לי מכון של פסיכולוגים פרטיים שאני הולכת אליהם ,יש לי עו"ד חזק מאוד ומאוד טוב ואכפתי. ובמרכז קשר החדש כולם לטובתי ,מי שנשאר פוגע בי או לפחות מנסה לפגוע בי זאת פקידת הסעד ,אבל עכשיו היא לאמ יכולה לעשות כלום. פסיכולוגים לטובתי ,פסיכולוגים של מרכז קשר לטובתי ,היא לא תוכל להגיד מילה עכשיו . היא יכולה רק לקפוץ לי. כשבן שלי הגיע למרכז חירום הזה פקידת הסעד לא רצתה שאני אראה בכלל את הבן שלי ובמרכז חירום אמרו שהם לפחות רוצים להכיר אותי וישר אחרי שהם ראו אמרו שאבוא פעם בשובעיים אחרי זה פעם בשבוע ועכשיו אני יכולה לבוא כמה שאני רוצה . בן שלי שם פחות משלושה חודשים והכל הולך לטובה ,עוד מעט אני אלך לטייל איתו בחוץ וגם שישי שבת בבית. במאי צריך להיות משפט ואז בן שלי יחזור . פקידת הסעד בטח קיבלה התקפת לב כשכולם לטובתי ואין לי מילה להגיד נגדי או להגיד שקשר שלי עם בן שלי לא טוב . היא תתפוצץ עכשיו . היא עוד לא יודעת מה מחכה לה בעתיד חה,חה ,חה
 
כי יש אנשים שזקוקים לעזרתך

גם כשאת נלחמת וגם כשאת נוקמת, תילחמי באופן ממוקד - כלומר רק אם למלחמה זו תהיה תועלת לאנשים אחרים. אם תצליחי להרתיע את אותה פקידת סעד ופקידות סעד אחרות מלקבל החלטות הרות גורל בלי בדיקה מספקת, תסייעי רבות לאנשים שאין להם מספיק כוח להילחם בעצמם.
 
למרות שאני צעירה

ובהתחלה פקידת סעד ועוד כמה עובדים סוציאליים ומנהל פנימייה שהוא בן אדם שקרן ועצבני לא הבינו באמת עם מי יש להם עסק. לא ציפו לתגובות כאלה ממני ,לא חשבו שאני אלחם . כמה שהם הופתעו איתי. בוועדה אחרונה שהייתה הם ישבו בשקט ושתקו ,רק שפקידת הסעד אמרה שהבאתי הרבה נציגים . פעם אני חשבתי שבן שלי יחזור ואני לא אמשיך להילחם ,רציתי רק שיהיה לנו שקט ,אבל עכשיו זה אחרת . כל העצב שהיה בכל חלקיק מנשמתי נהפך לצורך בצדק. יש לי עוד 4 חודש לשבת בשקט עד שבן שלי חוזר ,אבל אחרי זה יהיה מאוד לא נעים לפקידות הסעד ולכל המערכת. מיכל את מקסימה !!!!!!!!!!!!! ויש עתיד טוב לכולנו ולכל הילדים והאמהות ,אנחנו נעזור לצדק לצאת החוצה
 

קושדסי2

New member
תהי חזקה ושימרי על עצמך....

אל תנסי לנסות סדרי עולם כי את עלולה להיפגע, הרוע רב מידי ולא יהססו לפגוע בך.
 
למעלה