לא פלשתיני לא מעניין
רב חרדי החדיר לתינוקת בת 4.

טוב שיש התארגנות נגד ההתחרדות וכפיית החרדיות.

את הפסיכופת ה"רב" (רב טבחים) צריך לכלוא לכל החיים. לסרס כימית (איך זה שבישראל אין עדיין סירוס פיזי של אנסים? המדע היום כבר מאפשר לעשות להם ניתוח מוח, אגב). לעזור לאשה בכל דרך להתגרש ולפרנס את עצמה היטב. איך יטפלו פסיכולוגית בפעוטה??? ממש איני יודעת. איך לשקם נפשית פעוטה שזכר מנוול תחב לואגינה הקטנה שלה את הנקניק המגודל שלו? (אגב, זה אפשרי בכלל??)
 

tgranot1

New member
סירוס וניתוחי מח בכפייה באאא...


גועל נפש.... את חושבת כמו הגרועים במשטרים הטוטליטריים.
 
כולירה שכמוך: לו היו נשים כל הזמן מתקיפות זכרים

גם ילדים וגם מבוגרים, וכורתות את איברי מינם, או מענות אותם, כבר היית מדבר אחרת.
 

tgranot1

New member
ישנן גם נשים המתקיפות גברים, וילדים, וגם מבוגרים.

ולאף אחת מהן אינני מתעקש על עונשי כריתת איברים או סירוס בכח.

תאשפזי את עצמך . פסיכית!
 
שמעת על נשים אנסות?

שמעת על הרבה נשים שעינו את איברי המין של גברים? אני שמעתי רק על נשים אחדות שכרתו את איברי המין של גברים מתעללים. תאשפז את עצמך, פסיכי.
 

tgranot1

New member
הכל יקירונו... החסרי משוגעים אנחנו?

אני מתחיל לחשוד שבין אם הנושא הוא דת, גזע, מגדר,
יש מי שפשוט חייב לפרוק את תיסכוליו בנושא ולהציע את הפנטזיות הסאדיסטיות האישיות כפתרונות מעשיים.

מדהים. אינך חושב?
 
אכן,

כנראה יש לך משוגעים לא מעטים במשפחה. אגב, בתי החולים הפסיכיאטריים מלאים במזרחים פרימיטיביים.
 

tgranot1

New member
כולי תדהמה. עלית עלי. כמה שאת מבריקה. אני אכן מזרחי.

אימי נולדה כמה ק"מ מזרחית לגבולה המערבי של פולין...
 

tgranot1

New member
אבי הרבה יותר מערבי.

כמה ק"מ דרומית מערבית לגבול רומניה.
 
טוב, נעקוב אחרי הפוסטים שלך.

איכשהו התקבל אצלי רושם שאתה בעל מנטליות אנטי נשית, כמו זכר מזרחי גרוע. ויש להודות שקיימים כאלה בין אשכנזים.
 

tgranot1

New member
עוד אחת מהאבחנות המעוררות השראה אצלך.....

תתעוררי, אנחנו במאה ה21. אין בהכרח קשר בין עדה להתנהלות.

רק כדוגמה: גיסי , כפרה עליו, לקח על עצמו יותר ממטלות הבית מאז שאחותי החליטה לחוזר ללמוד תואר נוסף במשפטים.
 
לזכר - הזכר משמעותי. בד"כ, יותר מאשה.

נוכחתי שוב ושוב שכל הזכרים, מכל שכבות החברה, כולל "אינטלקטואלים" שעשו קריירה רוחנית, רואים לנגד עיניהם רק את הזכרים. אותנו הנשים הם רואים רק דרך החריר של הזין. ז"א, כשהזירמה רצה להם בביציצים, והזין עומד.
 
אני מתחילה לחשוד שלו חיית בארץ ערבית

או נניח בכפר רוסי פרימיטיבי, עם המוז'יקים, היתה כל מחאה והתקוממות של נשים, ונסיון של נשים לשנות את מצבן, נתקלת בתגובה אחת שלך: משוגעות..... אני מתחילה לחשוד שבשביל גברים כמוך, מעשי התקיפה והאונס והרצח היומיומיים של גברים בנשים ברחבי העולם, ובארצנו הקטנטונת, הם בבחינת "עובדת חיים", מעין נורמה שכבר אין מה למחות נגדה כל הזמן. אני גם משערת שמישהם לימדו אותך שאשה חייבת להיות "עדינה, מורידה את הראש". כל אשה המבטאת כעס קשה, התקוממות נגד גברים אלו ואחרים, וגם.... רצון לשלטון היא בבחינת "משוגעת".....
 

tgranot1

New member
שוב את מוכיחה אינטואיציות נשיות מעולות....

סבתי רחל ז"ל , זאת מהכפר הרוסי הפרימיטיבי, מהווה עבורי מקור להשראה במשך כל חיי. היא השיגה בחייה יותר משתחלמי ותחרטטי בכל הפואמות שלך.
למרות שנסיבות חייה אפשרו לה רק שבע שנות לימוד,

אחת שניהלה מפעל תפירה בגיל 13. אחת שבאמת אף גבר לא ניהל מעולם למרות שלא הייתה לה שום בעיה מולם. אחת שאפילו מוסלמים באוזבקסיטן של מלחמת העולם השניה העריכו והכניסו למועצת הקולחוז למרות שהייתה אלמנה צעירה שבעלה אך זה נפטר ועם ילדה , פליטה גולה , ופולנית אירופאית/יהודיה כי הייתה מסוגלת לתפור בגדים ולתרגם מסמכים מרוסית ובכך שרדה היכן שמשכילים ממנה הלכו לאיבוד מרעב.

אחת שלאחר המלחמה הארורה גילתה שלא נותר זכר ממשפחתה וכששמעה שפולנים ואוקראינים הורגים יהודים שחוזרים לרכושם חליטה באופן אמיץ למחוק לגמרי את מקום הולדתה מהתודעה ולהמשיך הלאה. אחת שכשהגיעה לארץ ונשאה, שהצנע היה משחק ילדים יחסית לתופת שעברה ויכלה להשתמש בכישוריה כתופרת על מנת לקמבן מצרכים ולהשיג לילדה היחידה שלה מצרכים שאחרים לא יכלו לקבל . אחת שלקחה החלטה מודעת לא להוליד עוד ילדים , גם במחיר של הפלות בלתי חוקיות, על מנת שתוכל לתמוך כלכלית בילדה היחידה שהולידה בצורה הכי מייטבית שהיא יכולה.

אחת שלא הסכימה לעבור לקיבוץ, למרות התנאים הטובים בתקופת הצנע, כי פשוט לא יכלה לעלות על דעתה שהיא וילדה ישתפו תחתונים. אחת שלקחה סיכון על עצמה ופתחה עסק זעיר . אחת שחסכה פרוטה לפרוטה מכספי הפנסיה הגרמנית שקיבלה לאחר מכן על מנת שוב לקחת סיכון ולהשקיע במניות ובבית קולנוע על מנת להגיע לרווחה. בבית הקולנוע, לא בחלה לנקות את האולם לאחר המופע. כי זה היה שלה. אחת שכשאימי התבגרה סבתי אמרה לה אל תתחתני לפני שתלמדי מקצוע.

פמיניסטית אמיתית. לא מתוסכלת צעצוע בדמותך. דוגמה לאדם עם נחישות, ערך עצמי, ומודעות שלמרות שידעה לדרוש מסובביה הייתה מסוגלת גם לתמוך ולהרים כשצריך.

טלי קורה, והצדיעי.
 
אז יש לך דמות משפחתית נשית להעריץ מאד.

אני ודאי לא מצדיעה, כי אמי היתה אשה חכמה ונחושה בעצמה (ובהבדל מסבתך, גם משכילה, תלמידה מצוינת שסיימה גימנסיה פולנית). ואם אתה מעריץ את חוכמתה ואופיה החזק של סבתך, לעולם אל תזלזל בנשים חזקות שמתקוממות נגד דיכוי של חברה זיכרית.
 

tgranot1

New member
אל תדאגי, הדור הבא של הפמיניסטיות במשפחתי

כולן זכו להשכלה אקדמאית רחבה, בין היתר בזכות הסבתא הזאת.
מעולם לא זלזלתי כנגד מי שמנסה להתקומם כנגד דיכוי, בכל תחום, זאת בדיוק הסיבה שאני גם מתקומם במי שבסיגנונה לא מנסה להתקומם , כי אם לסרס.
 
אלא שהפדופילית הזו תקפה נערות....

עדיין לא היתה לנו הנחת לקרוא, כאיזון למעשי התקיפה והאונס היומיומיים של זכרים סוטים, בכל העולם, כולל בארצנו, על נשים רבות שתקפו מינית זכרים (אם נערים ואם בוגרים), עינו את איבר מינם, ו/או כרתו אותו. כן, יש נשים שכרתו את השמוק של גברים, אבל זה היה בתגובה להתעללות (רבת שנים). או, פעם קראתי, במזרח הרחוק, בתגובה לניאוף של הגבר, שהרגיז מאד את האשה.
 
למעלה