לא מבין את יבואן ימאה

  • פותח הנושא yoe66
  • פורסם בתאריך

a c t i v e X

New member
מעניין למה סביו פרסם שלהאסקי בולם TC

מתלה קדמי: WP 48 מ''מ קארטרידג' סגור
&nbsp
ממתי 4CS נהיה TC? זה כמו לקרוא לבולם ענתיקה עם אמולטור, בולם עם קרטרידג'....
&nbsp
 

Old School2

New member
מבחן מקיף אך עולה השאלה האם יתכן שבהתעמקות בנושא כיוון

מתלים ומפות ההצתה בהימהה התוצאה תתהפך?
 

המחשמל 64

New member
מנהל
לדעתי זו פרספקטיבה של בוחן. לכן אני באופן אישי לוקח הכל בע"מ

רק לקרוא מה כתב אביעד במבחן לימהה בפול גז:
"ברכיבה על אופנוע זהה עם מערכת פליטה משוחררת של אקרפוביץ' וניהול מנוע מכוון על ידי המחשב המקורי של ימאהה הבנו כמה באמת פנינה המנוע הזה, ולדעתנו מערכת פליטה חלופית איכותית היא פריט חובה ב-WR250F."

לאומתו סביו כותב על אותו אופנוע הדגמה:"לאחר ההתלהבות מהדגם הסטנדרטי עברתי לאופנוע עם מערכת פליטה משופרת ומפת הצתה מכוונת בהתאם. צליל הפליטה ללא ספק מרשים בהרבה, אך לא הרגשתי יתרון משמעותי כל כך בביצועים ואפילו התקבלה תחושה שהמומנט והתנהגות המנוע בסל''ד הנמוך נפגמו במקצת. אין ספק שהצליל של אגזוז האקרפוביץ' עושה טוב לנשמה, אך המעבר בין מצערת פתוחה לסגורה ויכולת המנוע למשוך קדימה בסל''ד נמוך נפגמו במקצת."
אצל אחד זה לחיוב וזה מוגדר כ-MUST אצל אחר זה לא הורגש כיתרון משמעותי וכו'.מכאן כל אחד יסיק את מסקנותיו.
וזו רק דוגמא אחת מיני רבות.
תשאל אותי לדעתי רוכב הסופ"ש הממוצע יהנה ללא ספק גם במצבו המקורי
 

Mister Blonde

New member
כאילו שלמישהו אכפת יותר מדי מה סביו כותב...

או הגמד הליצן הזה שמסתובב שם איתו.
 

yoe66

New member
סביו גם רוכב מעולה גם בעל נסיון וגם כותב טוב

אני ולא מעט אחרים מתייחסים מאוד ברצינות למה שהוא כותב
 

המחשמל 64

New member
מנהל
בטח התכוונת לומר:" כאילו שלי אכפת יותר מדי מה סביו כותב"

כן שלא נתבלבל. אתה בטח מדבר על עצמך ,כמי שלא אכפת לו מה סביו כותב.
תמיד טוב לדבר בשם עצמך כן זה נראה יותר טוב תמיד ורציני יותר.
מהיכן המסקנה שלך, של למי מהקוראים כאן לא אכפת ממה שהוא כותב או לא?
שנית, קובי ליאני הוא לא בוחן אלה בחור מתחיל שכתב את תחושתו.
הכינוי שלו על ידך כמו שכנית אותו וכתבת לא במקומה.
גם כאן מהיכן המסקנה המעליבה הזו?
זה סוג של זלזול וממש ממש לא נראה טוב בטח לא מוסיף לך.
אין מקום לביטויים שכאלה ובטח לא בשכונה שלי כאן.
בו נשמור על רמה כן...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
המטרה שלי היתה להאיר(בכוונה באות א') קצת את המחשבה ואת העין.

דווקא לגבי סביו זה בסדר לרשום את דעתך שלך , בסדר שלא מקובל ולא נראה לך, לגיטימי.
לגבי הבחור השני, ליאני, כאן החלטתי שאאיר את שימת לבך.
ביקורת זה תמיד טוב וגם בונה לפעמים. מכל סוג שהוא היא רצויה שיש, אני בעד לא נגד חלילה.
החוכמה - איך לאמר אותה ובטח איך לכתוב אותה ובפרט בפורום ציבורי.
אם הבנו, הכל בסדר, ממשיכים הלאה.
 

Fengluzon

New member
באמת חבל. כנראה שמטרו לא ממש יודעים לכוון אופנועים.

הדבר הבסיסי יהיה כיוון סאג פחות או יותר לפי הרוכבים והתאמה של המתלים.
אני מניח ששחר (עמרני) הכין את האופנוע מראש לראובן ואילו בימאהה פשוט מסרו את האופנוע.
התחושות שקובי העלה בכתבה, אלו בדיוק התחושות שהרגשתי ברכיבת שתי השניות שלי.
מלכתחילה, למה לא לבחון אופנוע במצב סטוק?
אני מניח שקיימים גם הבדלי משקל בין ראובן לקובי. בעיני גם במבחן חשוב לציין זאת. מהו המשקל ויכולת הרוכב? מהם כיווני הסאג וכיווני המתלים? מהו מצב הסטוק ומהתרשמותם כרוכבים/בוחנים, כיצד הם כיוונו את הבולמים?
מעבר לכך, למה לא לקחת איתך את מכוון מפות ההצתה ולבחון אותו גם במבחן. בכך יהיה ניתן להציג את ההשפעה של כיווני מפות ההצתה.
לגבי מטרו, פשוט התנהלות מטופשת שיורה לעצמם ברגליים. מזלם שיתכן והרוכבים שרוכשים את האופנועים החדשים, זוכרים חסד נעורים לדגם הקודם.
 

yoe66

New member
אני בספק אם מישהו ידע לכוון בולמים טוב יותר מסביו...

 

מיכהWR

New member
תכלס לא אתפלא אם זאת היתה רכיבה אחת שיצרה את שתי הכתבות

קובי היה הצלם במבחן הראשון, והרוכב הנוסף במבחן השני.
אותו איזור בדיוק, תמונות דומות עד כדי זהות, אותו ביגוד.
אם זה המצב, לא פלא שהאופנוע סבל מאותה תקלה בשני המבחנים..
 
למעלה