לא טבעונית וטבעוני, יכול לקרות?

לגבי לדבר איתה על זה,

אני אוכל לדבר איתה על טבעונות אבל לא בדרך ישירה ("ראיתי שלבשת פרווה בפייסבוק") אלא אולי בדרך של כשמראים תחקיר בחדשות בסגנון "ראית מה הראו בחדשות על בשר?" (בהנחה שבאמת יראו תחקיר כזה לפני שניפגש שוב, או לפחות יכתבו מאמר בסגנון, למרות שתמיד אפשר להשתמש גם בכתבות ומאמרים שנעשו בעבר), אבל לא אוכל לדבר איתה על מחשבה להיות במערכת יחסים איתה או על מה שהרגשתי (לכאורה?) כלפיה ונעלם. שלא יובן חלילה בצורה שגויה: אין לי בעיה עם טבעונים מסיבות בריאותיות (אני בעד כל אחד שיהיה טבעוני מכל סיבה שהיא) אבל אני יכול להיות בטוח במיליארד אחוז שאם היא תהיה בכלל צמחונית (ואז אולי גם טבעונית, אבל זה לא יקרה לעולם) זה לא יהיה כי באמת הרצח הזה מזעזע אותה אלא רק מהסיבה שהיא לא תחלה במשהו ואז כשהתחקירים האלו יעלמו היא תשכח מזה ותחזור להיות קרניסטית, כנראה, או לפחות תמשיך ללבוש פרווה כי עליהם לא תמיד עושים תחקירים
 

האלזה

New member
כל דרך להעלות את הנושא בעדינות נשמעת טוב

ובוודאי שזה עדיף מאשר לוותר מראש.
לך תדע, אולי היא מתבשלת לגבי הנושא? שווה לגשש.
 

האלזה

New member
מוסיפה את השקנל שלי

לא ממליצה לצאת עם מישהי שאתה לא מרגיש חופשי לפתוח איתה נושא שחשוב לך (אלא אם כן ההמנעות היא רק בשלב ההתחלתי של ההכרות)
אתר הכרויות זה אחלה דרך גם לטבעונים. יש אתרים שאפשר לבצע בהם חיפוש מתקדם ולסמן "טבעוני/ת" כקריטריון.
התשובה לגבי זוגיות "מעורבת" היא מאוד אינדיבידואלית. זה תלוי באופי שלך, בחשיבות הנושא עבורך, באלטרנטיבות וגם בנסיבות חיים (לא תמיד בוחרים במי להתאהב).
אני מודה שזה הווה עבורי מכשול מהותי בקשר, אפילו כשבן הזוג היה כמעט טבעוני/ טבעוני לידי ואני מכירה זוגות מעורבים אחרים, וזה תמיד אישו ומקור למתיחות.
 
למעלה