לאחר שצפיתי בעונה האחרונה של TAR המירוץ למיליון האמריקני אני יכול לאמר בוודאות

סטילהוק1

Well-known member
לאחר שצפיתי בעונה 35 של TAR המירוץ למיליון האמריקני האחרונה אני יכול לאמר בוודאות שאנה לי ווילסון אחת המתמודדות הכי טובות בתולדות המירוץ למיליון ושהכי הגיע לה לזכות. מדובר במתמודדת שהיא לגמרי חומר לגמר ולניצחון.

אך למרבה הצער לא היה לה שום סיכוי עם אביה הזקן סטיב שבקושי השתרך אחריה לאורך כל המירוץ. ועדיין בשל נחישותה והרמה הגבוהה שהיא הפגינה הם הצליחו להדביק את כולם לצמצם את הפערים שנגרמו להם בגלל אביה, ולעשות את הבלתי יאומן פעם אחר פעם. וזאת למרות ביצוע כמה טעויות ממש פטאליות, בעיקר בניווט, שנעשו מתוך חוסר ריכוז ותשומת לב, בעיקר של אביה הזקן, שמתמודדים אחרים היו מודחים על בטוח מזמן בגללם.

ובסופו של דבר הניווט הגרוע שלהם עלה להם בכל כך הרבה בזבוז זמן יקר, מה שעלה להם בגמר ובניצחון ולהסתפק רק במקום הרביעי במירוץ שבו השתתפו לראשונה 13 צמדים במקום רק 12 כמו כל עונה. אם רק הם היו קצת יותר טובים בניווט הם היו הם היו מעפילים לגמר, ועוד מהמקום הראשון.

מתמודדת כל כך חזקה למרות גילה הצעיר, עד כדי כך שכל שאר הצמדים במירוץ ראו בה איום ורובם אף שמו לה סיבוב פרסה אנונימי שאילץ אותה ואת אביה הזקן לבצע את שתי המשימות של משימת הצומת, ועדיין הם הצליחו להגיע לפיט סטופ במקום השביעי מתוך 9 צמדים ולא האחרון ולהישאר במירוץ כנגד כל הסיכויים.

Steve & Anna Leigh.jpg

כמה חבל שאנה לי באה למירוץ עם אביה הזקן ולא עם חבר או חברה שמסוגלים לעמוד בקצב המהיר וברמה הגבוהה שלה. :confused:
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה