כמה תוצאות מהלילה

Anfield

New member
קשה לי לדבר על אחרים כי לא רואה אותם חוץ מנגד אוקלהומה

ג'ורג' נותן עונה מדהימה, אין ספק בזה. הוא אדיר גם בהגנה ואני לא יודע אם אנשים נותנים לזה את המשקל המתאים.
השאלה מבחינת אוקלהומה היא ההמשכיות כי עכשיו ג'ורג' הפך להיות האיש מספר 1 בקבוצה. האם הוא יכול לתת את התפוקה הזאת עוד 50 משחקים? עוד עונה? אני לא יודע. אני בינתיים נהנה ממה שאני רואה כי זה מעבר למה שציפיתי מהקבוצה הזאת. אם נגיע לגמר מערב זאת תהיה הצלחה מטורפת.
 

rapgamer4ever

New member
שינוי בחמישייה הפותחת של מינסוטה

סונדרס פתח עם סאריץ' בחמישייה על חשבון גיבסון ודריו הוכיח את עצמו עם משחק שלישי מוצלח מ-4 האחרונים.
הפעם וויגינס היה חסר ודנג פתח בחמישייה במקומו, אתם לא מבינים איזו הקלה זו לחסוך את ה-8 זריקות המטומטמות שלו במשחק. דנג גם שומר הרבה יותר חכם ממנו.
&nbsp
טיג ורוז חזרו, האחרון בעוד משחק סקורינג נהדר מהספסל. אני באמת חושב שהוא השחקן השני בטיבו בקבוצה כרגע, לפחות כל עוד קובינגטון בחוץ.
&nbsp
טאונס מסתבך יותר מדי בבעיית עבירות לאחרונה אבל היה מספיק פרודוקטיבי בדקות ששיחק כדי שנקטע את רצף ההפסדים שלנו. פירקנו את הקליפרס בנקודות בצבע 74-44 וזה בעיקר נבע מהאגרסיביות שלו באיזור הסל ומהחדירות של רוז.
&nbsp
לו וויליאמס התפוצץ עלינו עם 45 נקודות ו-700 זריקות עונשין אבל לא קיבל מספיק עזרה מסביב.
 

Cade Foster

New member
התעקשנו לעשות את זה קשה

2 רבעים ראשונים שארלוט קלעה רק 19 נקודות, ההגנה תיפקדה מצוין. ההורנטס בערב זוועתי של 32% מהשדה ו17% מעבר לקשת לעומת 51/32 שלנו בהתאמה מהטווחים האלה. אז למה נגמר רק 9? שימו לב לנתון הבא: שארלוט לקחה 25 (!!!) כדורים חוזרים בהתקפה לעומת 5 שלנו (וסך הכל ניצחה 51-39 בקרשים). היו לשארלוט התקפות של 4 או 5 פוזשנים רצופים. נגד קבוצות שלא מנגרות את החיים יהיה בלתי אפשרי לנצח ככה. גם טרנר עם כל הכבוד לשיפור שלו, עד שלא יתחיל לקחת ריבאונד הוא לא שווה עדיין את החוזה שקיבל, 7 למשחק לסנטר במימדים שלו זה מספר מעליב. וכן, אני יודע שהיו לא מעט long rebounds כתוצאה מההחטאות של ההורנטס, אבל היו גם מספיק כדורים חוזרים בהתקפה מתחת לסל.
&nbsp
באופן מפתיע מתיוז פתח בחמישייה. הוא נראה כמו טים-פיט טוב, הציל הרבה כדורי 50-50 ושמר די טוב. הכדורים עדיין לא כל כך נכנסו לו (דווקא הזריקות הקשות יותר ברבע האחרון צללו פנימה) אבל סך הכל הופעת בכורה חיובית למדי.
 
למעלה